A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

twani

In posting 14213 is trouwens goed het verschil te zien tussen hóe vies het was en hoe schoon nú :angel:

twani


Bas Akkerman

#14227
Voor zit wat lekkerder, maar je moet wat over hebben voor een nette uitstraling!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kerkhoffd

Zie nu pas dat het een automaat is. Leuk en natuurlijk te verwachten in een Saab ooit geleverd in Amerika. Benieuwd hoe de stoelen gaan opknappen van een beetje aandacht.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

twani

Citaat van: Kerkhoffd op april 18, 2016, 19:00:03
Zie nu pas dat het een automaat is. Leuk en natuurlijk te verwachten in een Saab ooit geleverd in Amerika. Benieuwd hoe de stoelen gaan opknappen van een beetje aandacht.


Een zeer ouderwetse 3-bak inderdaad. Enorm lange versnellingen icm 175 pk maakt er een redelijke slome "ride" van  :)

Raphie

Vloerbedekkung knapt wel op, als je de stoelen ook zo mooi krijgt?
JBL PRX Power!

pvd_66

Tsjonge zeg dat is een verschil, ziet er stuk schoner uit. Netjes!
Heb je een schoonmaakbedrijf  ;)
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

DofN

Hebben de eerste eigenaren al gereageerd?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: pvd_66 op april 18, 2016, 20:02:05
Tsjonge zeg dat is een verschil, ziet er stuk schoner uit. Netjes!
Heb je een schoonmaakbedrijf  ;)

Nee, maar na dertig jaar als autoverkoper en evenzoveel jaren autopoetsers bij je in de buurt heb je het wel zo'n beetje in de smiezen :)


Verder vind ik het ook gewoon nog eens leuk werk om te doen :)

twani


twani

Citaat van: Raphie op april 18, 2016, 19:59:45
Vloerbedekkung knapt wel op, als je de stoelen ook zo mooi krijgt?

Die worden opnieuw gelakt, komt goed Raph :)

twani


twani


i2Paq

Citaat van: twani op april 16, 2016, 21:31:04
Aankomende maandag haal ik het interieur uit de Saab om het leder opnieuw te verven.

De deurpanelen doe ik ook :)




Waar laat je dat doen?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Citaat van: twani op april 11, 2016, 21:12:09
Aankomende vrijdag krijgt de BMW Z4 van Monique gezelschap van een andere Cabriolet.

Gisteren deze Zweedse schone aangeschaft.


Saab 900 Classic Cabriolet turbo 16v.....




Gave auto!

Wij hebben sinds vorig jaar een Megane cabrio uit 2004. Ook langzaam opknappen zodat hij nog lang mee kan.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

twani


twani

Citaat van: i2Paq op april 23, 2016, 13:02:40
Gave auto!

Wij hebben sinds vorig jaar een Megane cabrio uit 2004. Ook langzaam opknappen zodat hij nog lang mee kan.

Een CC al? Of nog een softtop?

twani


twani

#14243
Slechts berichtgeving over de gedraaide muziek en minder audiogerelateerde zaken passeren momenteel in mijn topic.

De reden is overduidelijk het gelukzalige huwelijk tussen de Naim UnitiQute streamer (die echt alleen als pré/DAC wordt ingezet) en de maximaal getunde actieve Beolab Penta reuzen.

De Penta's bijten nooit in je oor en hebben een enorme ruimtelijke afbeelding :inlove:

Bovenal ben ik in deze configuratie (bijna) gevrijwaard van iedere vorm van kabeltuning, een fenomeen waaraan ik een enorme pleur heb.

Slechts muziek zal klinken..

DofN

Lekker is dat, geniet van de rust (en de muziek) :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Siddartha

Speel nu ook een paar dagen met de qute, wat een fijn ding is dat zeg!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

#14246
Citaat van: Siddartha op april 24, 2016, 21:41:26
Speel nu ook een paar dagen met de qute, wat een fijn ding is dat zeg!

Ongelooflijk voor zo'n dreumes hé :)

Ik vind de Naim app ook geweldig. Spotify Connect :inlove:

Siddartha

Dat een klein apparaat tot grote daden in staat is wist ik al lang... [emoji6]

Maar, had enige scepsis in den beginne, ware het niet dat de vele reviews zowel op dot forum als het grote web mij snel overtuigd hadden. En zo geschiede..
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op april 24, 2016, 21:43:45
Dat een klein apparaat tot grote daden in staat is wist ik al lang... [emoji6]

Maar, had enige scepsis in den beginne, ware het niet dat de vele reviews zowel op dot forum als het grote web mij snel overtuigd hadden. En zo geschiede..

Wereldding is het :pompom:

Via de Qute en Spotify Connect nu: :music:





twani