A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Mitch-- op april  5, 2016, 21:25:03
Helemaal! Heeft er zelfs al een baan gevonden;) dus gaat vast helemaal goedkomen!:)

Die mag je daar wel vastbinden Mitch :D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

#14177
Citaat van: twani op april  5, 2016, 21:20:29
@DON!!!!!!

Meesterlijk album met specifiek voor mij dít nummer als klapstuk.  (Katakomb ;)) Wauw!




Topalbum! Het middenstuk is het mooist, de overgang tussen Katakomb en Your Flesh Is Irrelevant.. Maar Open Frequency is ook erg goed.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op april  5, 2016, 23:59:12
Topalbum! Het middenstuk is het mooist, de overgang tussen Katakomb en Your Flesh Is Irrelevant.. Maar Open Frequency is ook erg goed.

Ik heb gisterenavond alle 3 de albums van "Between" weggestouwd :inlove:

twani

#14179
Favoriet internet radiostation voor vreemdelingen.... 

Precies iets voor mij dus  :D


Cool nummer bovendien....



Dura

#14180
Heerlijke zender, hier al ''s ochtends bij de koffie op.
Ik heb geen spotify, stream meestal vanaf mijn pc naar mijn BluOs module, maar de laatste tijd luister ik toch ook heel graag naar TuneIn. Als je daar Ambient selecteert als muzieksoort, heb je de keuze uit tientallen zenders en shows, veelal zonder reclame.
Ook een lekkere zender : Planet Ambi HD Radio. Geen geleuter, maar niet dark.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

DofN

Hoe vind je zoiets als dit?

Movement IX
El Greco (1998)
Vangelis

Past prima in het ambient genre.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Dura

Vsngelis draai ik ook graag. Andere ambiente favorieten zijn Steven Roach en Robert Rich.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

DofN

Citaat van: Dura op april  9, 2016, 09:47:51
Vsngelis draai ik ook graag. Andere ambiente favorieten zijn Steven Roach en Robert Rich.

Die namen moet ik binnenkort opzoeken. Ben benieuwd. Het nummer wat ik boven noemde is wel een stuk rustiger en minder bombastisch dan ik van Vangelis gewend ben.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Aankomende vrijdag krijgt de BMW Z4 van Monique gezelschap van een andere Cabriolet.

Gisteren deze Zweedse schone aangeschaft.


Saab 900 Classic Cabriolet turbo 16v.....



twani


twani


twani

#14187
Overigens is de Saab met z'n 185pk echt een slome Tinus vergelijken met onze daily driver, de Z4 256pk bij 1193kg...





Bas Akkerman

Theo, wat is er bijzonder aan dit model? Geen cynische bijklank, maar oprechte nieuwsgierigheid overigens.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#14189
Citaat van: Bas Akkerman op april 11, 2016, 21:34:06
Theo, wat is er bijzonder aan dit model? Geen cynische bijklank, maar oprechte nieuwsgierigheid overigens.

De Saab of de Z4 Bas?


Cynisme heb ik totaal geen moeite mee Bas :)


Autoverkopers worden vrijwel dagelijks cynisch bejegend :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op april 11, 2016, 22:07:24
Ah, al gecorrigeerd zie ik  :D

Hij voelde al zo snel aan de laatste tijd :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

DofN

In mijn auto (honda) zit gewoon een snelheidsmeter.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

scrutinizer

#14194
Citaat van: twani op april 11, 2016, 21:33:20
Overigens is de Saab met z'n 185pk echt een slome Tinus vergelijken met onze daily driver, de Z4 256pk bij 1193kg...






:sneaky2:....De beamer Z4 3.0si cabrio >1415kg   1525kg M-versie......
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

#14195
Citaat van: scrutinizer op april 12, 2016, 00:35:00
:sneaky2:....De beamer Z4 3.0si cabrio >1415kg   1525kg M-versie......

Mijn Z4 is van origine een 2,5 waar ik zélf de nieuwe 3,0 liter  ín heb geprut, samen met nog wat andere lekkernijen zoals spaghettispruitstukken en complete Bastuck Rennsportanlage ...


Op mijn kenteken staat toch echt 1193 kilogram als ledig gewicht vermeldt :)


De mijne is een hele vroege, sterker nog het betreft er één van het koppeltje introauto's welke de dealers destijds toegewezen kregen...   Misschien dat het 'm daarin zit :huh2:

scrutinizer

Citaat van: twani op april 12, 2016, 07:57:41
Mijn Z4 is van origine een 2,5 waar ik zélf de nieuwe 3,0 liter  ín heb geprut, samen met nog wat andere lekkernijen zoals spaghettispruitstukken en complete Bastuck Rennsportanlage ...


Op mijn kenteken staat toch echt 1193 kilogram als ledig gewicht vermeldt :)


De mijne is een hele vroege, sterker nog het betreft er één van het koppeltje introauto's welke de dealers destijds toegewezen kregen...   Misschien dat het 'm daarin zit :huh2:

Dat is wel heel licht, ja....
Heb je het interieur leeg getrokken en een onderhandse RDW herkeuring gedaan na het inlepelen van de 3.0? :D

Anyways ....Leuke koets, Theo ;)



Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Bas Akkerman

Citaat van: twani op april 11, 2016, 21:42:30
De Saab of de Z4 Bas?


Cynisme heb ik totaal geen moeite mee Bas :)


Autoverkopers worden vrijwel dagelijks cynisch bejegend :D
De Saab bedoelde ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sopper

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 12:06:42

Ook de sleeving gaat eráf omdat de Atlas van zichzelf parelmoerwit van kleur is, welke excellent harmonieert met de verdere voornamelijk witte inrichting én vloer.

Voor de goed oplettenden onder ons.  Deze kabel verkoopt Linn dus ook onder eigen naam voor veel meer geld......


Sorry voor de oude quote:
Lijkt op Linn, maar waar haal je de informatie vandaan dat Linn deze onder eigen naam verkoopt?
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

twani

Citaat van: Sopper op april 12, 2016, 10:08:23
Sorry voor de oude quote:
Lijkt op Linn, maar waar haal je de informatie vandaan dat Linn deze onder eigen naam verkoopt?

Weet niet meer precies waar ik deze info vandaan heb maar heb ze naast elkaar gehad.  Op het www circuleren ook wel "exploded view"  foto`s van beide kabels, kun je het ook zien....