A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2016, 19:48:25
Zal ik ook zeker blijven doen! ;D

Voor de duidelijkheid Bas, ondanks allerlei wijze opmerkingen van diverse zijden (oa. Zoals gebruikelijk die van mij)  was het denkelijk niemands bedoeling jou op andere gedachten te brengen. :)

BasIsBasBlijftBas :) :) :)



Bas Akkerman

Oh, dat weet ik hoor Theo. Iets dergelijks flap ik er dan uit en vind het wel geinig dat het dan blijkbaar wat stof doet opwaaien.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#13903
Na eerder al de tafel zijn nu ook eindelijk de eetkamerstoelen geleverd.

Langzaam begint de huiskamer áf te geraken.  Vooral Monique is in haar nopjes met hoe het is geworden hetgeen voor mij prioriteit no.1 is.

Als zij blij, ik ook blij. :)





twani


twani

#13905
Via de gebruikelijk "secret pendeldienst" zijn vandaag ook de "lange" interlinks in mijn bezit gekomen waarmee ik aankomende zondag de actieve 600watt Beolab Penta reuzen (bijna 2 meter hóóg) met hun 18 drivers aan de présectie van de Naim Qute ga knopen.

En UnitiQute on steroïds zullen we maar zeggen :pompom:


Ben benieuwd :popcorn:


Dank je wel nog Jan voor de buitengewone service wederom :worship:

BuSpu

Citaat van: twani op maart 11, 2016, 19:34:50
Na eerder al de tafel zijn nu ook eindelijk de eetkamerstoelen geleverd.

Langzaam begint de huiskamer áf te geraken.  Vooral Monique is in haar nopjes met hoe het is geworden hetgeen voor mij prioriteit no.1 is.

Als zij blij, ik ook blij. :)



Lekker opgeruimd, ziet er mooi uit.

twani

Citaat van: BuSpu op maart 11, 2016, 19:40:47
Lekker opgeruimd, ziet er mooi uit.

Dank je wel "Bu", Monique zal blij zijn met het compliment :)

twani

#13908
3 meter stereo interlink Oehlbach voor de Penta's

Zijn overigens niet de zichtbare Beolab 8000 speakers rechts op de foto's. Die krijgen een andere plek in het huis.

Zijn overigens ook al 1,32 meter hóôg ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 11, 2016, 19:38:47
Via de gebruikelijk "secret pendeldienst" zijn vandaag ook de "lange" interlinks in mijn bezit gekomen waarmee ik aankomende zondag de actieve 600watt Beolab Penta reuzen (bijna 2 meter hóóg) met hun 18 drivers aan de présectie van de Naim Qute ga knopen.

En UnitiQute on steroïds zullen we maar zeggen :pompom:


Ben benieuwd :popcorn:


Dank je wel nog Jan voor de buitengewone service wederom :worship:

Goed te horen dat je de interlink heb mogen ontvangen Theo, graag gedaan overigens  ;)
Die ''secret pendeldienst'' werkt wat dat betreft perfect, twee personen weer blij door creatief te denken en te handelen  ;D

Interieur ziet er trouwens goed uit; straalt een wat meer ''cleane'' maar zeer zeker sfeervol en warm aandoende indruk uit !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Dit zijn de 18 drivers waarmee de 600watt versterking zich bezig houdt....




twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 11, 2016, 20:05:50
Goed te horen dat je de interlink heb mogen ontvangen Theo, graag gedaan overigens  ;)
Die ''secret pendeldienst'' werkt wat dat betreft perfect, twee personen weer blij door creatief te denken en te handelen  ;D

Interieur ziet er trouwens goed uit; straalt een wat meer ''cleane'' maar zeer zeker sfeervol en warm aandoende indruk uit !


Ik moet nog wel ff betalen aan je :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

notoxus

Sweet   :inlove:   Lekker aan de gang hoor! Blijf genieten  :pompom:
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani


Robiwan

Citaat van: twani op maart 11, 2016, 21:04:18


nee he weer die grafmuziek :D

en hoe klinken die reuzen op de mini Naim?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: Robiwan op maart 12, 2016, 07:47:35
nee he weer die grafmuziek :D

en hoe klinken die reuzen op de mini Naim?

Gisteren van Jan de 3 meter interlinks ontvangen, mórgen rustig de Penta's plaatsen.  Daarna zal ik verslag doen :)

Ben erg benieuwd omdat het conceptueel compleet over een andere boeg gaat. 

De Naim wordt hiermede van z'n zware eindversteringstaken ontheven en mag zich als zodanig concentreren op z'n verdeel en heers taken.

Ik doe de Heco's overigens niet weg, zet ik voorlopig lekker in het sousterain op een ander versterker aangesloten :)

twani


twani


DofN

Hoe vind je dergelijke muziek?

Beggars Opera
Lose a Life (EP)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Ziet er idd netjes en lekker opgeruimd uit.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

En daar staan ze dan, de Beolab Penta's...


twani


twani


twani