A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

pvd_66

En een beetje fatsoenlijke set mee mag nemen ;-)
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

twani

Citaat van: pvd_66 op februari 21, 2016, 22:05:11
En een beetje fatsoenlijke set mee mag nemen ;-)

Daar had ik nog even niet aan gedacht.

Bedankt voor de tip :D

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


twani


twani

#13805
Zo weer veilig van Wintersport thuisgekomen meteen de sousterain set maar eens aangeslingerd, want dat mis je dan toch als je op vakantie bent.

Muziek :inlove:

Beocenter 2300 geposteerd bóvenóp het Beogram 900RG de luxe meubel met daaraan de Beolab Penta's.


lynch1979

Citaat van: twani op maart  6, 2016, 15:45:36
Zo weer veilig van Wintersport thuisgekomen meteen de sousterain set maar eens aangeslingerd, want dat mis je dan toch als je op vakantie bent.

Muziek :inlove:

Beocenter 2300 geposteerd bóvenóp het Beogram 900RG de luxe meubel met daaraan de Beolab Penta's.



Fijne vakantie gehad?

En onze set missen we volgens mij allemaal als we op vakantie zijn  ;)


chansig

Ik mis alleen de set van mezelf... :D

Welkom terug Twani...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: lynch1979 op maart  6, 2016, 16:11:09
Fijne vakantie gehad?

En onze set missen we volgens mij allemaal als we op vakantie zijn  ;)
Alles wel, dank je Frank :pompom:

twani

#13809
Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:17:55
Ik mis alleen de set van mezelf... :D

Welkom terug Twani...

Gr Hans

Ik begon je kwinkslagen na een weekje zónder zélfs al een beetje te missen Hans.  :tounge2:

Zo zie je dat je tóch werkelijk een functie hebt op dit forum :D


THX a lot Hans ;)

chansig

Dat je aan me gedacht hebt in de vakantie doet me goed om te horen. Wel een beetje ziek..maar goed.  :D

Mooi weer gehad en een goede terugreis ? Las dat het qua reizen gisteren erg slecht was.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:17:55
Ik mis alleen de set van mezelf... :D

Welkom terug Twani...

Gr Hans

Scherp Hans  :D

lynch1979

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:44:00
Dat je aan me gedacht hebt in de vakantie doet me goed om te horen. Wel een beetje ziek..maar goed.  :D

Mooi weer gehad en een goede terugreis ? Las dat het qua reizen gisteren erg slecht was.

Gr Hans

Ik denk bijna dagelijks aan je Hans....ziek he  :D

chansig

Behoorlijk...dat doet zelfs mijn vrouw nog niet eens.  :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:45:42
Behoorlijk...dat doet zelfs mijn vrouw nog niet eens.  :D

Gr Hans

Doet het gelukkig toch nog iemand  :D

twani

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:45:42
Behoorlijk...dat doet zelfs mijn vrouw nog niet eens.  :D

Gr Hans

Dat zal zo z'n redenen hebben :D

chansig

He....geen kwade woorden over mijn vrouw. >:( >:( >:( >:(

:D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:44:00
Dat je aan me gedacht hebt in de vakantie doet me goed om te horen. Wel een beetje ziek..maar goed.  :D

Mooi weer gehad en een goede terugreis ? Las dat het qua reizen gisteren erg slecht was.

Gr Hans
Terugreis was incidentloos. Vanmorgen 4.00 uur met pakken sneeuw vertrokken maar al gauw kon op de snelweg "het poot op het gas".


Zojuist ook de huiskamerset "ff aangetrapt" en opvallend is hoezeer deze qua weergave toch compleet verschillend is van de Bang en Olufsen setup met de enorme (volledig gerebuilde en getunde dat wél) actieve Penta's als weergevers.

Wellicht mínder appellerend  aan de hier op het forum zo vaak aangehaalde audiofiele kenmerken, maar zeker niet mínder lekker, integendeel....

Ik heb van Jan een lange stereoset interlinks overgenomen waarmee ik volgende week de Penta's aan de Naim UnitiQute pré uitgang ga knopen. Een kijken hoe dat gaat.

De Heco's zijn super maar zijn behept met een bassweergave eigenlijk een maatje té groot voor mijn ruimte. Gaat goed op lage tot middelgrote volumes, daarboven gaat de ruimte het spel bederven.

Misschien verkoop ik ze wel, of anders degradeer ik ze naar het sousterain   :D




twani

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 16:55:43
He....geen kwade woorden over mijn vrouw. >:( >:( >:( >:(

:D

Gr Hans

Ik heb vrouwen erg hóóg zitten, zélfs die van míj :D

Zónder gekheid, zou niet zónder Mootje kunnen ;)

op eigen verzoek verwijderd.

Een bas weergave die té groot is voor een ruimte?

Gekke meneer.

:eh:

chansig

 :D

^^

:D

Je leest het steeds vaker....laag is teveel voor de ruimte....wright. Ian Wright.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: Baardmannetje op maart  6, 2016, 17:03:54
Een bas weergave die té groot is voor een ruimte?

Gekke meneer.

:eh:

Voor mensen die mij langer kennen is dat geen nieuws meer :tounge2:


Maar goed, hóe wou jij het dan noemen wijsneus? :D

twani

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 17:04:58
:D

^^

:D

Je leest het steeds vaker....laag is teveel voor de ruimte....wright. Ian Wright.

Gr Hans
Dat was een goeie voetballer toch?

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: twani op maart  6, 2016, 17:05:52
Maar goed, hóe wou jij het dan noemen wijsneus? :D

Wijsneus... in mijn geval spreekt men van een gok. Wijsgok is dus meer op de plek... Maar wat zou je nu doen als mijn neus er was afgevallen?

;D

Afijn! Deze speakers gaan in tegenstelling tot die ouderwetse Engelse schroefkisten waarschijnlijk wel laag. Althans ze doen daar iets wat je als laag kan ervaren en daarmee spreken ze waarschijnlijk een staande golf aan.

DSP ergens in de set een gaan met de banaan.

:headbanging: