A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

twani

Monique d'r setje staat nu alweer een maand of twee te spelen.

Een beocenter2300 met twee actieve Beolabs 6000 en een iPhone als bron.

Klinkt gewoon prima....





twani


twani


twani


Former member 78


Robiwan

Citaat van: twani op januari 15, 2016, 10:18:39
Monique d'r setje staat nu alweer een maand of twee te spelen.

Een beocenter2300 met twee actieve Beolabs 6000 en een iPhone als bron.

Klinkt gewoon prima....



speakers ook lekker WAF weggestopt in de hoeken!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op januari 15, 2016, 12:22:40
speakers ook lekker WAF weggestopt in de hoeken!
:D. Kun je overigens met deze zeer slanke zuiltjes prima doen.

Kunnen in het laag best wat "muur ondersteuning" gebruiken :)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 15, 2016, 12:35:32
:D. Kun je overigens met deze zeer slanke zuiltjes prima doen.

Kunnen in het laag best wat "muur ondersteuning" gebruiken :)
En vrouwen kan dat over het algemeen ook geen ruk schelen. Die horen door de audiofiele termen heen de muziek.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

#13208
Klopt hier op de kast staat een oud aftands jvc setje die de hele dag op radio2 aanstaat, zet m niet uit want dan vind ze het te stil, maar verder is het goed genoeg. 10 jaar geleden voor 100€ gekocht.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op januari 15, 2016, 13:04:53
En vrouwen kan dat over het algemeen ook geen ruk schelen. Die horen door de audiofiele termen heen de muziek.

ze hebben over het algemeen ook een beter gehoor dan de man :crazy: :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robiwan

Citaat van: twani op januari 15, 2016, 12:35:32
:D. Kun je overigens met deze zeer slanke zuiltjes prima doen.

Kunnen in het laag best wat "muur ondersteuning" gebruiken :)

heerlijk sfeervol interieur heb je toch :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

"Mo" hoort/herkent wel audiofiele verschillen, is alleen zo verstandig dáár niet hetzelfde esoterische belang aan toe te kennen zoals wij dat hier op het forum plegen te doen :D

En dat van die stilte overdag herken ik zélf ook wel als ik thuis ben. Dan staat inderdaad de B&O set op de achtergrond mee te tokkelen, op Antenne Bayern Chillout doorgaans....


twani


Bama

Citaat van: LPlover op januari 15, 2016, 13:35:33
heerlijk sfeervol interieur heb je toch :)

A man's nightmare denk ik eerder aan ;)

twani

#13214
Citaat van: Bama op januari 15, 2016, 13:40:45
A man's nightmare denk ik eerder aan ;)

Er zijn bewuste concessies naar elkaar toe gedaan.   IK kan met de kleuren leven, zij met de luidsprekers mídden in de kamer. 

Dat heet samenleven ;). En gezien dat lukt zijn we beiden erg happy.

vanzomereng

#13215
Kuck mal hier, wass ich gefunden habe fur die Twannie  :pompom:

Ein neue Testbericht der Heco Direct,  die Lautsprecher mit der dobbelte Arsloch an die Untenseite

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

#13216
Één van de vele louter zeer positieve reviews, voor wat dat dan ook waard moge zijn....



http://www.lite-magazin.de/2015/11/heco-direkt-von-klassikern-inspiriert-in-der-moderne-realisiert/


Deze luidspreker haalde overigens in de Stereoplay een hogere score dan de Harbeth SHL5+ en de Guarneri Memento.  Wederom voor wat het waard is.

Belangrijkste redenen voor mij zijn het lineaalstrakke impedantieverloop en de met 95dB extreem hoge gevoeligheid waardoor mijn 300B zal excelleren.  Heco zegt de luidspreker mede om dit buistype héén te hebben ontwikkeld...

frank2

#13217
Ik blijf het bijzonder vinden hoe je het voor elkaar krijgt om steeds speakers in huis te halen die er niet uitzien. De harbeth waren echte blokkendoosjes en wat je nu krijgt is qua vormgeving nog veel erger in mijn ogen. Ik weet niet hoe ze klinken daar heb ik het even niet over, heb het puur over uiterlijk. Ik maar ja wie ben ik, vind het echt gedrochten, dan vind ik de harbeth nog bloedmooi. ;D.

Blijf het zeer knap vinden hoe je tot deze speakers gekomen bent.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

#13218
.

chansig

Citaat van: frank2 op januari 15, 2016, 16:08:55
Ik blijf het bijzonder vinden hoe je het voor elkaar krijgt om steeds speakers in huis te halen die er niet uitzien. De harbeth waren echte blokkendoosjes en wat je nu krijgt is qua vormgeving nog veel erger in mijn ogen. Ik weet niet hoe ze klinken daar heb ik het even niet over, heb het puur over uiterlijk. Ik maar ja wie ben ik, vind het echt gedrochten, dan vind ik de harbeth nog bloedmooi. ;D.

Blijf het zeer knap vinden hoe je tot deze speakers gekomen bent.

Tsja....euhhhh....nou....ach...pffff...dusss.

Goed weekend in ieder geval.....ik hoop wel dat je kan slapen vanavond.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#13220
Citaat van: frank2 op januari 15, 2016, 16:08:55
Ik blijf het bijzonder vinden hoe je het voor elkaar krijgt om steeds speakers in huis te halen die er niet uitzien. De harbeth waren echte blokkendoosjes en wat je nu krijgt is qua vormgeving nog veel erger in mijn ogen. Ik weet niet hoe ze klinken daar heb ik het even niet over, heb het puur over uiterlijk. Ik maar ja wie ben ik, vind het echt gedrochten, dan vind ik de harbeth nog bloedmooi. ;D.

Blijf het zeer knap vinden hoe je tot deze speakers gekomen bent.

Je hebt je plasje voor jou doen nog lang opgehouden Frank :D.

Ik had al eerder zoiets van "wanneer komt ie nou?" :D

twani

#13221
Citaat van: chansig op januari 15, 2016, 16:12:10
Tsja....euhhhh....nou....ach...pffff...dusss.

Goed weekend in ieder geval.....ik hoop wel dat je kan slapen vanavond.

Gr Hans

Ach Hans, het is Frankie maar.  De beste man heeft immers toch ook een geestelijke speelplaats nodig :D

En omdat ik weet dat ie het nodig heeft is hij de enige die af en toe in m'n brievenbus mag pissen zónder dat ie straf krijgt....:laugh:

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

#13223
Citaat van: frank2 op januari 15, 2016, 16:18:49
;D


Nou oké een Smiley, net op tijd trouwens :laugh:

Ik zal het het voor deze keer door de vingers zien :D

twani