A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 21:34:25
Hoe zielig/sneu

Dat probeerde die dus...Twani plagen. :D

Gr Hans


Tssss....., beetje dé gróte Twani plagen :D

Alex Groningen

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 21:34:25
Hoe zielig/sneu

Dat probeerde die dus...Twani plagen. :D

Gr Hans

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 21:49:35

Tssss....., beetje dé gróte Twani plagen :D

:D

BuSpu

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 21:49:35
Tssss....., beetje dé gróte Twani plagen :D
Dan moet je wel lef hebben, dat dan weer wel.  ;)

chansig

En nu is de vraag welke schelm het lef had de Grote Twani te plagen...mmmm...gaan we er ooit achter komen ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#13129
Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 22:44:55
En nu is de vraag welke schelm het lef had de Grote Twani te plagen...mmmm...gaan we er ooit achter komen ?

Gr Hans

Ik weet het wel, het is lafbekje. Een ouwe toetsenbord terrorist :D

YamahaRXV

Op de één of andere manier doet de woordkeuze en de schrijfstijl van Maarten1970 mij sterk denken aan een voor mij (en een groot aantal andere personen) bekend persoon die hier niet meer actief is  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Alex Groningen

Vertel? Nu ben ik nieuwsgierig!

Joris1971


twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2016, 23:12:51
Op de één of andere manier doet de woordkeuze en de schrijfstijl van Maarten1970 mij sterk denken aan een voor mij (en een groot aantal andere personen) bekend persoon die hier niet meer actief is  :angel:

Hij is niks veranderd :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 23:23:03
Hij is niks veranderd :D

Theo, volgens mij bedoelen wij beiden dezelfde persoon  ;)

Het is vooral de voor mij herkenbare manier van schrijven zoals in de onderstaande quote. Als het de persoon is waarvan ik sterk het gevoel heb dat hij het is, dan is hij wel heel erg diep gezonken en ga ik bijna medelijden krijgen zelfs  :D

Citaat van: maarten1970 op januari  8, 2016, 20:29:06
Dank voor het advies en de getoonde interesse in mijn postings.

Het staat een ieder wat mij betreft ook vrij om wel of niet inhoudelijk te reageren.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#13135
Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2016, 23:29:28
Theo, volgens mij bedoelen wij beiden dezelfde persoon  ;)

Het is vooral de voor mij herkenbare manier van schrijven zoals in de onderstaande quote. Als het de persoon is waarvan ik sterk het gevoel heb dat hij het is, dan is hij wel heel erg diep gezonken en ga ik bijna medelijden krijgen zelfs  :D

Waar heb je "zin an" vooral...

Ik weet wel dat hij zo'n ip adres goochelaar was :D

Oud lid

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 21:49:35

Tssss....., beetje dé gróte Twani plagen :D

Theo, (Normaal noem ik alleen de forum namen maar ik denk nu te moeten afwijken), pas op want hoogmoed komt voor de val.

Erwin B

VlisChris

We gaan het merken.

Ik wil jullie ondanks dat het als een "soap in spé" over kan komen, toch verzoeken om weer lekker ontopic verder te gaan ;)
Klinkt dat niet als ... muziek in de oren? ;)

Thanks iedereen!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#13138
Citaat van: Erwin B op januari  8, 2016, 23:33:09
Theo, (Normaal noem ik alleen de forum namen maar ik denk nu te moeten afwijken), pas op want hoogmoed komt voor de val.

Erwin B

Het interesseert me echt helemaal niets wat jij vindt of denkt te moeten adviseren.

Als je niet eens kunt begrijpen dat de omschrijving "grote Twani" een grapje was heb je een probleem ;)

Oud lid


twani

Citaat van: Christiaan S op januari  8, 2016, 23:33:42
We gaan het merken.

Ik wil jullie ondanks dat het als een "soap in spé" over kan komen, toch verzoeken om weer lekker ontopic verder te gaan ;)
Klinkt dat niet als ... muziek in de oren? ;)

Thanks iedereen!


Just music will play :)

YamahaRXV

#13141
Citaat van: twani op januari  8, 2016, 23:31:15
Waar heb je "zin an" vooral...

Ik weet wel dat hij zo'n ip adres goochelaar was :D

Ik ken twee goochelaars....de ene is inderdaad een bekwame goochelaar op IT gebied, en de andere meer een geflopte illusionist die zijn kunstjes in zeer klein publiek ten toon stelt  :D

Jan F 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

maarten1970




Beste Christiaan,

Dat ik verkeerd ingelogd heb, ik ben een tijd niet of nauwelijks hier geweest en ja, dan gaat het inloggen een keertje niet meer goed. Dat heeft niets met een dubbelaccount en vermeende ban van doen.

Dat van het IP adres, eerlijk gezegd geen idee. Ik ben technisch niet goed onderlegd. Komt dat door WiFi?

Wat betreft mijn "opmerkelijke postgedrag", ik ben nog steeds van mening dat mijn commentaar gestoeld is op objectieve feiten en op een beschaafde en redelijke manier hier opgeschreven. 

Dat het belang, dat aan deze feiten gehecht wordt, tot verschillende meningen heeft geleid, snap ik en is ook prima.  Ik ben hier bewust niet meer op ingegaan.

Dat ik vandaag nog reageerde had te maken met wat ik maar even "nieuwe bewijslast" noem (een nieuwe prijslijst) en daarmee relevant voor het feitenrelaas, dat door een aantal mensen weggewimpeld werd.

Mijn 2e reactie vandaag was een reactie die wellicht prikkelend en overbodig was. Echter, de post waarop ik reageerde, blonk ook niet uit in finesse. Maar nogmaals, deze reactie van mij was ook niet meer nodig evenals verdere discussie in deze.

Oud lid

Ik begrijp van alles. Maar niet dit soort ridicule uithalen.

Erwin B

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2016, 23:39:00
Ik ken twee goochelaars....de ene is inderdaad een bekwame goochelaar op IT gebied, en de andere meer een geflopte illusionist die zijn kunstjes in zeer klein publiek ten toon stelt  :D

Jan F

Dat zijn ze ja :)

twani

Citaat van: Erwin B op januari  8, 2016, 23:40:19
Ik begrijp van alles. Maar niet dit soort ridicule uithalen.

Erwin B

Was verder niet heel kwaad bedoeld, excuus als dat zo overkwam.  Ik ben namelijk gespeend van iedere vorm van hoogmoed, vandaar wellicht de reactie :)

Oud lid


twani


chansig

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 23:42:30
Was verder niet heel kwaad bedoeld, excuus als dat zo overkwam.  Ik ben namelijk gespeend van iedere vorm van hoogmoed, vandaar wellicht de reactie :)

En veel veel dieper vallen is ook niet meer mogelijk.

Ow...gebbetje.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 23:55:05
En veel veel dieper vallen is ook niet meer mogelijk.

Ow...gebbetje.

Gr. Hans

Jij mag 'm maken Hans :D.  Iets met kern en waarheid :D