A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Ik vrees dat de laatste druppeltjes wel een beetje tegen de rand van de emmer aan zitten te tikken..., ik voel één of meerdere bans aankomen  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

YamahaRXV

Citaat van: dre73 op januari  7, 2016, 18:38:38
En waarvoor...... ::)

Dat durf ik niet te zeggen hier.....één ban op een (ander) forum is al genoeg  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: BJF op januari  7, 2016, 18:08:13
Ik denk dat Twani met deze post bewust op zoek is naar een reactie van - en een confrontatie met het modteam, n.a.v. een eerdere opmerking van Bas. Wel, die heeft ie nu.

Ik noem dat modje pesten, kinderachtig. En ja, er zijn regels, ook hier. Hou je daaraan of zoek het elders.

Welke psalm is dit? :D

raindog

#13104
Citaat van: Cyreg op januari  7, 2016, 12:11:23
Je bedoelt waarschijnlijk 'nieuw gekocht in 2012'
De C7ES3 bestaat al sinds 2007 hoor...  ;)

+1  Ik heb mijn ES3 sinds 2009, die is toen tweedehands gekocht en was al twee jaar oud. Een speaker van voor 2007 te koop aanbieden en doen alsof hij van 2012 is vind ik beneden pijl peil.  Mag ik dat zeggen? Ja, want het is geen verkooptopic...  :tounge2:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jumping Jack

Nee dat mag je niet. Je mag wel zeggen "... vind ik beneden peil."  :tounge:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

raindog

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Oud lid

Citaat van: raindog op januari  7, 2016, 20:42:56
+1  Ik heb mijn ES3 sinds 2009, die is toen tweedehands gekocht en was al twee jaar oud. Een speaker van voor 2007 te koop aanbieden en doen alsof hij van 2012 is vind ik beneden pijl peil.  Mag ik dat zeggen? Ja, want het is geen verkooptopic...  :tounge2:

Dat snap ik even niet. Er staat bouwjaar 2012. Dan maakt het toch niks uit of een luidspreker in 2007 is uitgekomen.

Erwin B

raindog

Wel als de opvolger vijf jaar eerder uit kwam. ES2 tot 2007, ES3 van 2007-heden.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

#13109
Citaat van: raindog op januari  7, 2016, 20:42:56
+1  Ik heb mijn ES3 sinds 2009, die is toen tweedehands gekocht en was al twee jaar oud. Een speaker van voor 2007 te koop aanbieden en doen alsof hij van 2012 is vind ik beneden pijl peil.  Mag ik dat zeggen? Ja, want het is geen verkooptopic...  :tounge2:

Schofterige uiting van bemoeizucht ;). Officiële factuur kan worden overlegt.


Perfectionist

#13110
En hier hebben we al het voorbeeld van een discussie waarom we geen actieve verkoop willen buiten de Markt. Precies,  dat er een prijsdiscussie ontstaat, die voor ons niet meer controleerbaar is.
Uiteraard wordt Twani zijn topic dagelijks gelezen door alle admins  :D, maar niet alle topics op HT forum.nl  :tounge2:

Het is dus geen regel om de regel, maar iets wat - door schade en schande - wijs geworden, door voorgangers van dit adminteam is vastgesteld.

Uiteraard is het geen enkel probleem om aan te geven dat iets vervangen cq ge-upgrade gaat worden en verkocht gaat worden. Ik heb recent ook in het fotografie topic aangegeven dat mijn Nikon D610 te koop kwam, en naar iets anders op zoek was.
Echter geen advertentie achtige berichten met vraagprijzen en foto's. Dat kan echt niet, en is ook helemaal niet nodig. Daar hebben we de markt voor, en die sectie werkt overigens erg goed, als je ziet hoeveel advertenties er worden gesloten vanwege verkoop.

Een beter forum begint bij jezelf.

twani

#13111
Citaat van: Perfectionist op januari  8, 2016, 00:03:13
En hier hebben we al het voorbeeld van een discussie waarom we geen actieve verkoop willen buiten de Markt. Precies,  dat er een prijsdiscussie ontstaat, die voor ons niet meer controleerbaar is.
Uiteraard wordt Twani zijn topic dagelijks gelezen door alle admins  :D, maar niet alle topics op HT forum.nl  :tounge2:

Het is dus geen regel om de regel, maar iets wat - door schade en schande - wijs geworden, door voorgangers van dit adminteam is vastgesteld.

Uiteraard is het geen enkel probleem om aan te geven dat iets vervangen cq ge-upgrade gaat worden en verkocht gaat worden. Ik heb recent ook in het fotografie topic aangegeven dat mijn Nikon D610 te koop kwam, en naar iets anders op zoek was.
Echter geen advertentie achtige berichten met vraagprijzen en foto's. Dat kan echt niet, en is ook helemaal niet nodig. Daar hebben we de markt voor, en die sectie werkt overigens erg goed, als je ziet hoeveel advertenties er worden gesloten vanwege verkoop.

Ik snap je, echter ik blijf erbij dat de discussie hier pas ontstond nádat Bas interventie pleegde.

Dus het is allemaal 'Bas z'n schuld :D :tounge2:

maarten1970

Daar waar Twani (zo te lezen ook terecht) reageert op bovengenoemde kritiek op het vermeende bouwjaar van de ES2, heb ik geen reactie kunnen lezen op mijn kritiek op de SHL5 advertentie.

De prijslijst hierboven uit 2012 laat wel meteen zien dat de aangeboden SHL5 (zonder Plus) niet bijna EUR 2100 onder de nieuwprijs werd aangeboden maar ca. EUR 1200 (aangeboden luidsprekers waren - meen ik - niet uit 2012 maar 2011 met wellicht nog een iets afwijkende nieuwprijs).

Citaat van: Jumping Jack op januari  6, 2016, 12:30:42
"Nu bijna €2100,- ónder de nieuwprijs."

chansig

Soms is er ook een tijd om iets gewoon te laten voor wat het is.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 07:09:41
Ik snap je, echter ik blijf erbij dat de discussie hier pas ontstond nádat Bas interventie pleegde.

Dus het is allemaal 'Bas z'n schuld :D :tounge2:
Jij hebt je punt gemaakt, wij als adminteam ook. Wat mij betreft laten we het hierbij. Of zoals chansig het zegt:

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 07:40:06
Soms is er ook een tijd om iets gewoon te laten voor wat het is.

Gr Hans
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 07:40:06
Soms is er ook een tijd om iets gewoon te laten voor wat het is.

Gr Hans

:o :withstupid:








:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Staaled

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 07:40:06
Soms is er ook een tijd om iets gewoon te laten voor wat het is.

Gr Hans
Ik weet nog wel een topic waar je deze mag "tegelen". :thumbs-up: :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

advr

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 07:40:06
Soms is er ook een tijd om iets gewoon te laten voor wat het is.

Gr Hans
Zo, wijze woorden van Hans...Dat zijn we niet gewend. Maar gelijk heb je.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979


twani

#13120
Citaat van: maarten1970 op januari  8, 2016, 07:31:02
Daar waar Twani (zo te lezen ook terecht) reageert op bovengenoemde kritiek op het vermeende bouwjaar van de ES2, heb ik geen reactie kunnen lezen op mijn kritiek op de SHL5 advertentie.

De prijslijst hierboven uit 2012 laat wel meteen zien dat de aangeboden SHL5 (zonder Plus) niet bijna EUR 2100 onder de nieuwprijs werd aangeboden maar ca. EUR 1200 (aangeboden luidsprekers waren - meen ik - niet uit 2012 maar 2011 met wellicht nog een iets afwijkende nieuwprijs).

Heb jij de inhoud van al jouw 11 postings op HTforum wel eens allemaal achter elkaar gelezen? 

Ga eens wat leuks doen met je leven man :D

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

maarten1970

Citaat van: twani op januari  8, 2016, 13:16:08
Heb jij de inhoud van al jouw 11 postings op HTforum wel eens allemaal achter elkaar gelezen? 

Ga eens wat leuks doen met je leven man :D

Dank voor het advies en de getoonde interesse in mijn postings.

Het staat een ieder wat mij betreft ook vrij om wel of niet inhoudelijk te reageren.

VlisChris

Maarten,

Je hebt een dubbelaccount zo te zien, je hebt geprobeerd om met een verkeerd wachtwoord in te loggen, en je hebt een een niet traceebaar IP adres.
Daarvoor mag je even een pm met uitleg sturen.
Je hebt in de regels vast gelezen dat meer dan 1 account niet toegestaan is. Omdat we willen controleren dat verbannen mensen niet zomaar (of uberhaupt) terugkomen is het nalopen van het IP een vaste procedure. Kunnen we die niet nakijken wordt je daar op aangesproken.

Aanvullend trekt je postgedrag meer dan de aandacht, wat ook meteen de reden was om je achtergrond na te willen kijken.

Alvast bedankt voor de medewerking.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

Hoe zielig/sneu
Citaat van: twani op januari  8, 2016, 13:16:08
Ga eens wat leuks doen met je leven man :D

Dat probeerde die dus...Twani plagen. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.