A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani


tompj

Uitgelezen mogelijkheid om even kort te beschrijven hoe deze zich onderscheiden van de SHL5's dacht ik Theo... ;)
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

#13077
Citaat van: tompj op januari  6, 2016, 22:45:10
Uitgelezen mogelijkheid om even kort te beschrijven hoe deze zich onderscheiden van de SHL5's dacht ik Theo... ;)

Duidelijk is in ieder geval al meteen dat ze net zo makkelijk aan de 300B 8 watter lurken als de SHL5 dat deed :)

Klanksignatuur verregaand gelijk, iets mínder romig en fractioneel "kleiner afbeeldend".  Dat is het beknopt beschreven wel zo'n beetje ;)

Kan me het enthousiasme van de C7 eigenaren hier op het forum wel voorstellen dus.

Als ik dit bijvoorbeeld vergelijk met de (nieuwe) Klipschen Reference RPF 250 die ik hier ook nog even heel kort heb gehad valt direct op hoe matig díe dan zijn. Veel boem en pietsch en weinig muziek was dat......  Echt vele klassen lager spelend dan ook deze Harbeths :)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari  6, 2016, 22:37:20
De inruil Harbeths zijn binnen :pompom:

Compact 7ES-2 bouwjaar 2012 in kersen (één van de laatste paartjes dus waarschijnlijk voordat de "3" kwam)

Oh ja, ze zijn gewoon te .... hoor :tongue2:

Één exemplaar heeft helaas een minimaal butsje aan de achterzijde, verder nieuw....

De eerste nog slechte avondfoto's, morgen volgen er betere :)
Twani, maak gewoon even een verkooptopic aan. Dank je wel alvast.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#13079
Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2016, 06:45:56
Twani, maak gewoon even een verkooptopic aan. Dank je wel alvast.


twani

#13080
Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2016, 06:45:56
Twani, maak gewoon even een verkooptopic aan. Dank je wel alvast.

Wat staat er in mijn bericht dat niet mag van de forumregels Bas?


En inderdaad staan ze te koop, alleen niet op HT maar wederom op MP.

Dus néé, ik zet ze niet in de marktsectie....  Neem aan dat ik daarover nog zelf mag beslissen.

En een opmerking in je eigen topic plaatsen dat je je speakers gaat verkopen lijkt me nogal binnen de reglementen van HT forum te vallen.

Zoniet heb je jezelf een behoorlijk probleem gecreëerd daar bijna alle topics wel eens een dergelijke verwijzing bevatten.

Bas Akkerman

#13081
Citaat van: twani op januari  7, 2016, 08:02:21
Wat staat er in mijn bericht dat niet mag van de forumregels Bas?
Je zet ze te k...p met een  :tongue2: erachter. Verkopen kan alleen als er een markttopic wordt gemaakt. Juist om markt en topic te scheiden, zodat beide topics geschoond blijven van prijsdiscussies. Zie de afgelopen discussie in dit topic.

CitaatEn inderdaad staan ze te koop, alleen niet op HT maar wederom op MP.
Zie hierboven dus.

CitaatDus néé, ik zet ze niet in de marktsectie....  Neem aan dat ik daarover nog zelf mag beslissen.
Dan ga je tegen de regels in. Ik wil het echt niet en ga er vanuit dat we hier volwassen uitkomen, maar je kent de consequentie.

CitaatEn een opmerking in je eigen topic plaatsen dat je je speakers gaat verkopen lijkt me nogal binnen de reglementen van HT forum te vallen.
Als dat wordt gevolgd wordt door een markttopic met vraagprijs kan dat. Het doelbewust ontlopen van een vraagprijs niet

CitaatZoniet heb je jezelf een behoorlijk probleem gecreëerd daar bijna alle topics wel eens een dergelijke verwijzing bevatten.
Zoals je kunt lezen grijpen we ook in als er geen markttopic volgt en/of overleggen we achter de schermen. Ook bij de sponsors. Het staat je vrij om RTM te maken, graag zelfs. Dat anderen zich niet aan de regels houden, is echter geen excuus om dat zelf ook niet te doen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Maar waar ligt de grens dan? Vanaf wanneer ben je verplicht om spullen hier te verkopen? Als ik zeg 'ik heb apparaat X op het oog, maar eerst Y zien te verkopen", dan moet ik dus onmiddellijk een advertentie hier in de marktsectie plaatsen? Sorry, maar dat vind ik onzin.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#13083
Citaat van: Jumping Jack op januari  7, 2016, 11:26:16
Maar waar ligt de grens dan? Vanaf wanneer ben je verplicht om spullen hier te verkopen? Als ik zeg 'ik heb apparaat X op het oog, maar eerst Y zien te verkopen", dan moet ik dus onmiddellijk een advertentie hier in de marktsectie plaatsen? Sorry, maar dat vind ik onzin.

De discussie is mij een BAN waard.

En een opmerking in de trant van "je kent de consequentie" vind ik in deze echt ongepast.

Nogmaals: ze zijn NIET via dit forum te koop en komen dus ook niet in de marktsectie terecht  :devil:

BTW, de ontstane discussie in dit topic heb je zélf veroorzaakt BAS, niemand anders.

Mitch--

Citaat van: Jumping Jack op januari  7, 2016, 11:26:16
Maar waar ligt de grens dan? Vanaf wanneer ben je verplicht om spullen hier te verkopen? Als ik zeg 'ik heb apparaat X op het oog, maar eerst Y zien te verkopen", dan moet ik dus onmiddellijk een advertentie hier in de marktsectie plaatsen? Sorry, maar dat vind ik onzin.

Zelfs de neiging tot upgraden is zo niet meer mogelijk, complete onzin idd!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

twani

#13086
Het is inderdaad jammer.

Als je ziet in welk een goede harmonie er met de diverse gegadigden voor de SHL5 overleg is geweest over de eventuele aanschaf van deze liefhebbers luidsprekers, waarvan ook meermaals melding is gemaakt in dit topic door betreffende mensen, staat dat in schril contrast met de negatieve lading die het onderwerp door toedoen van Bas heeft gekregen.

Nogmaals, buitengemeen jammer. 

Ik maak melding van intentie tot verkoop van mijn spullen wanneer ik wil en zal ze pas in de marktsectie plaatsen als ik de artikelen officieel te koop zet compleet met mooie foto's, begeleidende tekst en prijs.

Precies zoals het hoort....

Cyreg

Citaat van: twani op januari  6, 2016, 22:37:20
...Compact 7ES-2 bouwjaar 2012 in kersen (één van de laatste paartjes dus waarschijnlijk voordat de "3" kwam)...

Je bedoelt waarschijnlijk 'nieuw gekocht in 2012'
De C7ES3 bestaat al sinds 2007 hoor...  ;)

Zijn je nieuwe Heco speakers er al en......?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

twani

#13088
Citaat van: Cyreg op januari  7, 2016, 12:11:23
Je bedoelt waarschijnlijk 'nieuw gekocht in 2012'
De C7ES3 bestaat al sinds 2007 hoor...  ;)

Zijn je nieuwe Heco speakers er al en......?

Ik zeg niks meer :-X

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari  7, 2016, 11:34:21
De discussie is mij een BAN waard.

En een opmerking in de trant van "je kent de consequentie" vind ik in deze echt ongepast.

Nogmaals: ze zijn NIET via dit forum te koop en komen dus ook niet in de marktsectie terecht  :devil:

BTW, de ontstane discussie in dit topic heb je zélf veroorzaakt BAS, niemand anders.
Waarom zet je dan in dit topic neer dat ze te koop staan? Dan geef je toch de mogelijkheid aan de forumleden om deze luidsprekers bij jou te kopen. Dat is, nogmaals alleen voor het markttopic. Wil je ze hier niet verkopen? Zeg dan ook niet dat je ze te koop hebt staan.

Citaat van: Jumping Jack op januari  7, 2016, 11:26:16
Maar waar ligt de grens dan? Vanaf wanneer ben je verplicht om spullen hier te verkopen? Als ik zeg 'ik heb apparaat X op het oog, maar eerst Y zien te verkopen", dan moet ik dus onmiddellijk een advertentie hier in de marktsectie plaatsen? Sorry, maar dat vind ik onzin.
Citaat van: Mitch-- op januari  7, 2016, 11:34:41
Zelfs de neiging tot upgraden is zo niet meer mogelijk, complete onzin idd!
Het is heel iets anders om te zeggen dat je iets anders wil en logischerwijs dat er daarmee spullen verkocht kunnen worden. En het doelbewust zeggen dat er spullen in de verkoop staan met link naar marktplaats en al.

Citaat van: twani op januari  7, 2016, 12:03:11
Het is inderdaad jammer.

Als je ziet in welk een goede harmonie er met de diverse gegadigden voor de SHL5 overleg is geweest over de eventuele aanschaf van deze liefhebbers luidsprekers, waarvan ook meermaals melding is gemaakt in dit topic door betreffende mensen, staat dat in schril contrast met de negatieve lading die het onderwerp door toedoen van Bas heeft gekregen.

Nogmaals, buitengemeen jammer. 

Ik maak melding van intentie tot verkoop van mijn spullen wanneer ik wil en zal ze pas in de marktsectie plaatsen als ik de artikelen officieel te koop zet compleet met mooie foto's, begeleidende tekst en prijs.

Precies zoals het hoort....
Ik wijs naar de regels. Niet als regelneuker, maar omdat die regels met een doel zijn gemaakt.Juist om te voorkomen dat topics vervuild raakten door marktdagen en de discussies (prijsaanvallen e.d.) die daarmee gepaard gingen. Het lijkt nu persoonlijk opgevat te worden, maar ik voer alleen, zonder dat ik me erachter verschuil, beleid uit. En daarmee wil ik uitzonderingen voorkomen, anders wordt het nog veel vager.

Hulde Hoe de soepele verkoop is gegaan met sportieve reacties van degenen die achter het net visten. Maar nogmaals, dat hoort in een verkooptopic.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2016, 14:44:38
Waarom zet je dan in dit topic neer dat ze te koop staan? Dan geef je toch de mogelijkheid aan de forumleden om deze luidsprekers bij jou te kopen. Dat is, nogmaals alleen voor het markttopic. Wil je ze hier niet verkopen? Zeg dan ook niet dat je ze te koop hebt staan.


Maar Bas, iedereen weet toch wel dat ze te koop staan, so who cares...
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

evilniek

Nu we toch bezig zijn, ik ben van plan om iemand zijn overgrootmoe in de verkoop te zetten, wel op MP natuurlijk.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Jumping Jack

Citaat van: evilniek op januari  7, 2016, 15:08:15
Nu we toch bezig zijn, ik ben van plan om iemand zijn overgrootmoe in de verkoop te zetten, wel op MP natuurlijk.

Wat komt er voor in de plaats? Of mag je dat alleen vragen als je ook effectief iets dat hier wordt aangeboden gaat kopen?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

advr

Er zijn teveel regeltjes in Nederland zo ook op dit forum.....jammer
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bas Akkerman

Citaat van: Mitch-- op januari  7, 2016, 14:53:02
Maar Bas, iedereen weet toch wel dat ze te koop staan, so who cares...
Nogmaals, het veranderen van apparatuur (of overgrootmoeders) is een deel van de hobby en het delen van die informatie met anderen ook.

Directe verkoop (het melden van verkoop met een verwijzing naar vraagprijs en/of linken naar advertenties elders met het doel om iets te verkopen) hoort in een verkooptopic. Punt. Daarmee is de discussie ook klaar. Reacties graag per PM.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

#13095
Happy New Year
mainly British stuff

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2016, 16:44:55
Nogmaals, het veranderen van apparatuur (of overgrootmoeders) is een deel van de hobby en het delen van die informatie met anderen ook.

Directe verkoop (het melden van verkoop met een verwijzing naar vraagprijs en/of linken naar advertenties elders met het doel om iets te verkopen) hoort in een verkooptopic. Punt. Daarmee is de discussie ook klaar. Reacties graag per PM.


Ik vind het angstvallig mond-doodmaken van forumleden om het minste of geringste ook wel steeds opvallender worden...
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Alex Groningen

Ik moet iedereen wel gelijk geven. Regeltjes gaan mij ook te ver en gaan (soms) nergens over.
Maar wil Bas ook wel steunen, hij moet ook zorgen om alles hier in goede banen te leiden en dat alles wordt nageleefd.

Oftewel: don't shoot the messenger!

BJF

Citaat van: twani op januari  6, 2016, 22:37:20
De inruil Harbeths zijn binnen :pompom:

Compact 7ES-2 bouwjaar 2012 in kersen (één van de laatste paartjes dus waarschijnlijk voordat de "3" kwam)

Oh ja, ze zijn gewoon te .... hoor :tongue2:

Één exemplaar heeft helaas een minimaal butsje aan de achterzijde, verder nieuw....

De eerste nog slechte avondfoto's, morgen volgen er betere :)
Ik denk dat Twani met deze post bewust op zoek is naar een reactie van - en een confrontatie met het modteam, n.a.v. een eerdere opmerking van Bas. Wel, die heeft ie nu.

Ik noem dat modje pesten, kinderachtig. En ja, er zijn regels, ook hier. Hou je daaraan of zoek het elders.
NAD M10 V2
Elac FS247

Joris1971

#13099
bas, wil je nu kost wat het kost je gelijk halen?
Wat een kinderachtig moderator gedrag zeg.....

Zijn er dan leden die zich eraan storen dat ze niet op het forum te koop staan?
Wat een regelneukerij zeg.