A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: chansig op januari  2, 2016, 10:42:56
Ik hoopte dat dat niet meer gezegd hoefde te worden...maar zo je maar: Jij vindt dat het nodig is...maar dat is jouw pakkie an. :D

Gr. Hans

Gelukkig, de cirk....... is weer rond :tounge:

Gelukkig nieuwjaar Hans :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:

twani

#13001
Citaat van: tompj op januari  2, 2016, 10:32:12
Cliffhanger dit! Ben echt benieuwd. Ik weet hoe de Harbeths bij jou klonken. Echt heel erg goed vond ik. Maar je hebt gelijk....experimenteren is leuk en je kunt altijd weer terug. Ben ook stiekem benieuwd of je ooit nog bij de Memento's belandt. Echt een luidspreker voor jou denk ik. (Laatste nieuwe paartje is nog te koop in NL....)

Daarnaast: ik weet dat je best fan bent van Spotify Premium. Ik kan je toch Qobuz aanbevelen. Echt een stap voorwaarts.

Ik heb Qobuz Tom :)  Is kwalitatief iets beter, hoor ik ook wel, maar ga er niet perse lekkerder van luisteren.

Meer de technisch luisteren kant word ik opgetrokken zeg maar.

De mooie ronde Spotify klank is mij vooralsnog zeer dierbaar :)

BuSpu

Citaat van: twani op januari  2, 2016, 12:02:23
Is kwalitatief iets beter, hoor ik ook wel, maar ga er niet perse lekkerder van luisteren.

Meer de technisch luisteren kant word ik opgetrokken zeg maar.
Bij deze nomineer ik deze bijdrage voor de beste van 2016 tot nu toe.  :pompom: Misschien gaan bij veel technici de wenkbrauwen omhoog maar ik vind hem wel erg goed. Lekker luisteren zou meer de Holy Grail moeten zijn denk ik. Beste wensen allemaal  ;)

twani

Citaat van: BuSpu op januari  3, 2016, 09:23:10
Bij deze nomineer ik deze bijdrage voor de beste van 2016 tot nu toe.  :pompom: Misschien gaan bij veel technici de wenkbrauwen omhoog maar ik vind hem wel erg goed. Lekker luisteren zou meer de Holy Grail moeten zijn denk ik. Beste wensen allemaal  ;)

Ik word er een beetje verlegen van maar meende het oprecht :blush:

chansig

Lekker luisteren is ook het belangrijkste. Ongeacht wie daar wat van vindt, tweaker, techneut, je buurman, je hond of wie dan ook.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op januari  3, 2016, 11:43:11
Ongeacht wie daar wat van vindt, tweaker, techneut, je buurman, je hond of wie dan ook.

Gr Hans

Daar is tie weer :D

chansig

 :D :D

Was meer als reactie op het compliment wat je kreeg waarbij werd aangegeven dat de techneuten raar zouden opkijken...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

BuSpu

Citaat van: chansig op januari  3, 2016, 12:49:12
Was meer als reactie op het compliment wat je kreeg waarbij werd aangegeven dat de techneuten raar zouden opkijken...

Gr Hans
Ben zelf mede ook techneut, dus bedoel ook mezelf  ;)

twani

Vanavond eigenaar geworden van de opvolger van de Beolab Penta,S. Het nieuwere tópmodel de Beolab 1!

Éémetervierentachtig hóóg met icepower versterking......




twani

Ware mastodonten zijn het.....


twani


Former member 78

Die zijn zelfs hoger dan mijn Ushers!

twani

Citaat van: ArjanR1 op januari  3, 2016, 23:05:47
Die zijn zelfs hoger dan mijn Ushers!

Heb ik ook eens een keer de langste :D

dre73

Mooie kleur! :lookaround:

Maar hoe klinken ze?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

twani

Citaat van: dre73 op januari  4, 2016, 08:40:59
Mooie kleur! :lookaround:

Maar hoe klinken ze?
Zaterdagmiddag 1800uur ophalen :)

twani


twani

#13017
En de Harbeths gaan naar een zeer zeer gelukkige nieuwe eigenaar.

Deze meneer gaat een tevreden luisteraar zijn :)

Gefeliciteerd medeforummer :pompom:

chansig

Even een slotje op het verkooptopic dan maar..oeps. :D :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

#13019
proficiat

lynch1979


Joris1971


chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Joris heeft zich in deze uiterst integer opgesteld maar we kwamen er domweg niet helemaal uit, een resultaat waarin Joris helemaal niets te verwijten valt ;)

lynch1979

Citaat van: Joris1971 op januari  4, 2016, 14:36:00
klopt, helaas

Gewoon genieten van wat je nu hebt staan, en dat is volgens mij ook geen straf.