A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Oud lid

Van de week nog op de autoradio gehoord. Lijkt truttig ( en is het ook wel een beetje) maar het geeft bij mijn vrouw en mij toch altijd iets van herkenning. Ondanks onze totaal verschillende muzieksmaak.

Erwin B

twani

#12201
Citaat van: doorofnight op juli 25, 2015, 22:58:20
We've just begun is een heel mooi nummer en in een verfilming van Stephen King's boek 1408 boek ronduit ijzingwekkend. En Calling Occupants Of Interplanetary Craft (The Recognized Anthem Of World Contact Day) vind ik gewoon goed. Truttig, ja.. Prachtig ook.

Truttig, ja...Prachtig ook.        Mooi uitgedrukt, zo voel ik het ook ;)

En dank ook wederom voor de "verdieping" die je telkens weer - middels interessante achtergrondinformatie -  aan de muziek  weet mee te geven.

Zeer, zeer gewaardeerd :)

DofN

Citaat van: garmtz op juli 13, 2015, 22:42:27
Fantastisch! Een van de beste Lustmord albums!

Wow wat gaaf.. Ben nu 3 minuten verder.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#12203
Citaat van: doorofnight op juli 25, 2015, 23:03:50
Wow wat gaaf.. Ben nu 3 minuten verder.

Ja, dat album is me inderdaad ook wat DON.  Zoals eerder gezegd een ongelooflijke "Voyage Noir" :inlove:


twani

 :music:  Biosphere, altijd goed....

twani


garmtz

#12206
Citaat van: twani op juli 27, 2015, 20:16:40
:music:  dónker!

Die is prachtig inderdaad!

twani


twani


twani


twani


twani

 :music:  AES DANA samen met Solar Fields.    Dan heb je ook wat :)

DofN

Dank voor je leuke bericht eerder op de pagina :)

Misschien vind je dit niet ambient genoeg? Ik vind het wel een lekkere opbouw/spanningsboog hebben:

Delect
97
97 - EP
https://soundcloud.com/leonizer-records/sets/delect-97-ep
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op augustus  8, 2015, 10:14:44
Dank voor je leuke bericht eerder op de pagina :)

Misschien vind je dit niet ambient genoeg? Ik vind het wel een lekkere opbouw/spanningsboog hebben:

Delect
97
97 - EP
https://soundcloud.com/leonizer-records/sets/delect-97-ep
THX DON!


Nu een dikke 18 minuten lang dónker, heel donker.....



:music:

twani

#12214
Eigenlijk al een hele tijd niets meer van de "vintage B&O" helft van de audiohobby gepost.

Dit terwijl er zat te melden is.

Inmiddels is er een Bang en Olufsen meubel bíj gekomen, met een hele mooie "vlam" in het hout.

Een actieve Beolab soundbar zit inmiddels ook in de collectie evenals m'n tweede Century soundsystem, met donkergroene covers ditmaal.


Verder is de sousterainset zo goed als klaar, vandaag trots bezitter geworden van m'n oude liefde de KEF iq3.  Deze staan nu aangesloten op de Geheel gereviseerde Beomaster 1900 en eerlijk is eerlijk, de bek valt open......  Wat een goed geluid via de iPad met Spotify Premium en diy luidsprekerkabels gemaakt van "auto-electrokabel"   :D


Er zijn nog veel meer spullen binnengeharkt, dit is een 1e selectie die op de foto gaat.

twani

Diy koper, erg mooi geluid.

vieze freddie

is de soundbar ook oud vintage? ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

twani

#12217
Citaat van: vieze freddie op augustus 11, 2015, 08:03:54
is de soundbar ook oud vintage? ;D
1993 :D   Ouwe rommel dus...  Wel erg mooi gebouwd overigens.

Moet jij ná al die jaren je  forumnaam ook niet eens veranderen naar "Ouwe Vieze Freddie"? :tounge2:


(Geintje, het blijft een leuke Avatar :))

vieze freddie

'93, dan was ik 16 (nu nog ;D )
maaaarrr de hamvraag: kan je het ding ook afschuren?
de soundbar is meer verzamel dan gebruiksobject neem ik aan, waar ligt bij jou de leeftijdsgrens van B&O spulletjes?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

twani

Citaat van: vieze freddie op augustus 12, 2015, 12:31:03
'93, dan was ik 16 (nu nog ;D )
maaaarrr de hamvraag: kan je het ding ook afschuren?
de soundbar is meer verzamel dan gebruiksobject neem ik aan, waar ligt bij jou de leeftijdsgrens van B&O spulletjes?

Afschuren, de soundbar?   Vast wel :D


Is geen verzamelobject, speelt als een tierelier ;)

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jumping Jack

Citaat van: twani op augustus 12, 2015, 14:18:57
Afschuren, de soundbar?   Vast wel :D


Is geen verzamelobject, speelt als een tierelier ;)

Ik zie het al voor me: Theo genietend van zijn brocante in de kelder, tussen de tassen van A&F met de blote torso's van stoere jonge kerels op en de heaumeau cabrio voor de deur...




:tounge:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#12222
Citaat van: Jumping Jack op augustus 12, 2015, 19:25:36
Ik zie het al voor me: Theo genietend van zijn brocante in de kelder, tussen de tassen van A&F met de blote torso's van stoere jonge kerels op en de heaumeau cabrio voor de deur...




:tounge:

Tis inderdaad eigenlijk best een maf zooitje bij ons thuis Nick :laugh:

twani

Vanmiddag de laatste hand gelegd aan een Beocord CD 4500 cd speler.

Nieuwe elco's en de hele riedel, glass panel touchscreen geheel gedemonteerd, oude lijmresten  weggehaald (K*twerk :devil:) en opnieuw teruggemonteerd.

Eindresultaat is een cd speler van zo'n 27 jaar oud in nieuwstaat.

Als je dan ziet hoe mooi de elektrische spiegelpanelen nog ópengaan ná al die jaren wordt je vanzelf wel verliefd..... :inlove:

twani

Citaat van: Staaled op augustus 12, 2015, 16:22:46
3 recente releases van Monolake/Robert Henke :http://roberthenke.com/releases/ml-029.html  :)

Zeer bedankt! 

Had ik nog niet opgemerkt en oa het album "Silence" bivakkeert al langdurig steady in mijn persoonlijke ambient top 50.


Gaan we doen vanavond!