A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

twani


twani

Niets kan de adoratie voor de muziek van Biosphere "slopen" :music:

twani


twani


BJF

Heb je wel eens via TuneIn NPO Radio 6 Easy Listening geprobeerd? Daar komt van alles langs, vaak hele lekkere eeh 'gemakkelijke luistermuziek'  :bigsmile:
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

Citaat van: BJF op juli  5, 2015, 08:40:02
Heb je wel eens via TuneIn NPO Radio 6 Easy Listening geprobeerd? Daar komt van alles langs, vaak hele lekkere eeh 'gemakkelijke luistermuziek'  :bigsmile:

Zal ik vanavond eens aanslingeren, THX :)



Overigens schaart Monique "mijn" muziekvoorkeuren nu niet bepaald onder de "gemakkelijke luistermuziek" :D

remco320

Theo, ik kwam dit artikel tegen op de site van de NRC en moest gelijk aan jou denken;)
http://www.nrc.nl/opinie/2015/07/03/alle-tieners-zeggen-ja-tegen-mdma-deze-dance-is-als-drugs/
Ik was het er op zijn zachtst gezegd niet helemaal mee eens..

twani

Citaat van: remco320 op juli  5, 2015, 10:37:14
Theo, ik kwam dit artikel tegen op de site van de NRC en moest gelijk aan jou denken;)
http://www.nrc.nl/opinie/2015/07/03/alle-tieners-zeggen-ja-tegen-mdma-deze-dance-is-als-drugs/
Ik was het er op zijn zachtst gezegd niet helemaal mee eens..


Goh, wat lief dat je aan mij denkt.   :D.

Waarom ook alweer?

remco320

Allereerst natuurlijk die MDMA ;)

Jij luistert ook veel EDM, hoewel dansen misschien niet zo makkelijk is op Carbon Based Lifeforms. Gezien jouw muziekkeuze dacht ik dat je ook wel zou moeten lachen om de bijzondere argumenten van dit heerschap en zijn keuze voor de "rijkere muzieksoorten" what ever that may be..

twani

Citaat van: remco320 op juli  5, 2015, 11:52:25
Allereerst natuurlijk die MDMA ;)

Jij luistert ook veel EDM, hoewel dansen misschien niet zo makkelijk is op Carbon Based Lifeforms. Gezien jouw muziekkeuze dacht ik dat je ook wel zou moeten lachen om de bijzondere argumenten van dit heerschap en zijn keuze voor de "rijkere muzieksoorten" what ever that may be..


Ah zo :)

twani

Waanzinnig nummer van CBL :music:

Oud lid

#12161
Twani, ik weet niks van die ambient af die jij draait. Maar wat ik erg goed vindt is Terry Riley. Persian Surgery Dervishes bijvoorbeeld. Ik vind het een soort trance avant la lettre, al weet ik niks van trance. Wellicht eens proberen.

Erwin B

twani

Citaat van: Erwin B op juli  6, 2015, 22:53:46
Twani, ik weet niks van die ambient af die jij draait. Maar wat ik erg goed vindt is Terry Riley. Persian Surgery Dervishes bijvoorbeeld. Ik vind het een soort trance avant la lettre, al weet ik niks van trance. Wellicht eens proberen.

Erwin B
Trance is één van mijn liefdes uit het (wat meer ruige) verleden.  Ga ik dus zeker draaien!

THX :)

DofN

Citaat van: twani op juli  6, 2015, 22:01:00
Waanzinnig nummer van CBL :music:
Gisteren ter afsluiting gedraaid. Erg lekker.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op juli  7, 2015, 08:17:12
Gisteren ter afsluiting gedraaid. Erg lekker.

Daar ga je prima van slapen "DON"  :thumbs-up:

remco320

Wauw! Wat een mooie platen van Carbon Based lifeforms. Ik had er nog nooit van gehoord maar het staat al drie dagen op repeat. Mag ik zeggen dat ik er Vangelis, Jean Michel jarre en pink Floyd in terughoorv

twani

Citaat van: remco320 op juli  9, 2015, 22:33:31
Wauw! Wat een mooie platen van Carbon Based lifeforms. Ik had er nog nooit van gehoord maar het staat al drie dagen op repeat. Mag ik zeggen dat ik er Vangelis, Jean Michel jarre en pink Floyd in terughoorv

:thumbs-up:


Doe via PM even je adres Remco, stuur. Ik de Bluray naar je op :pompom:

twani

#12167
Citaat van: remco320 op juli  9, 2015, 22:33:31
Wauw! Wat een mooie platen van Carbon Based lifeforms. Ik had er nog nooit van gehoord maar het staat al drie dagen op repeat. Mag ik zeggen dat ik er Vangelis, Jean Michel jarre en pink Floyd in terughoorv

Dat klopt zeker wel Remco!  Probeer dan ook eens de "top playlists" van artiesten Biosphere en Solar Fields maar eens😉

Evenals het album "Hanging Masses" van de artiest "Cell".   

twani

Another favorit of mine:    Between Interval :music:



twani


twani


twani


twani


twani

#12173
Vandaag eens - zónder dat daar enige aanleiding toe was - de BIAS instelling van de 300B eindbuizen gecheckt.

Ik moet zeggen, ik kom er niet helemaal uit.

Cayin rept over een waarde van 0,7 volt of 70mA.

Als ik meet krijg ik ongeveer de helft te zien op mijn multimeter.  Heel even heb ik aan de stelpots gedraaid om te kijken of ik aan die vermelde 0,7 v kan komen.  Welnu, dat zou -indien ik de pots maximaal opendraai - nét aan lukken, kom tot 0,68V oid.

De buizen gloeien dan echter óp alsof de kamer er moet worden warmgestookt.  Gauw weer teruggedraaid naar de oorspronkelijke waarde dus.

Vraag blijft: hoe zit het nú? :blink:

Onderstaand een screenshot van de Cayin gebruiksaanwijzing.  Kan het in het verschil tussen AC en DC zitten?

Cayin vraagt de DC te meten.  Ik heb hiermee gemeten....

hvlemmi

#12174
Aan de stand van je multimeter zal het niet liggen. Die is correct.
Heb je de aangegeven 10 minuten gewacht?
Societies have always been shaped more by the nature of the media by which men communicate than by the content of the communication.