A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Robiwan

Citaat van: twani op mei 18, 2015, 22:35:16
Ik ben al redelijk gevorderd "kaal" en Monique zegt "heel lief" dat ze dat helemaal niet erg vindt. :D


Ach we hebben allemaal wel wát LP, maakt niet uit toch :)

De tijd gaat zo snel zei ik heel sentimenteel :( :crazy: :D.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

advr

Citaat van: twani op mei 18, 2015, 19:40:43
Nog een dikke drie én een halve maand tot de fotoshoot precies op mijn 50e verjaardag.

De massa is oké, het zal vooral diëten zijn nu nog. Dat wordt afzien de komende tijd :nopompom:

De doelstelling overigens was om tot een kleine 120kg "aan te groeien" vóór ik met diëten zou beginnen.

Is niet gelukt, ben bij 111kg blijven steken.  Is toch de leeftijd denk ik [emoji317]

Vlak vóór de shoot zal daar nog zo'n 93kg van over zijn...
Waar maak je je druk over..... :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

Citaat van: advr op mei 19, 2015, 07:20:41
Waar maak je je druk over..... :-)


Uhh, eigenlijk helemaal nergens over hoor.  Sporten maakt de boel tussen je oren heerlijk "vrij"

Dat vind ik wél belangrijk :)

twani

300B is verpletterend op Harbeth SHL5!!!!!!!!

Zojuist -geheel tegen wetten van Alan Shaw ín- de Cayin 300B aan de Harbeths gehangen.

Het resultaat is werkelijk verpletterend  :wacko:   Met 2x 7 watt de meest waanzinnige soundstage ooit in huize Waning. Ook de bass doet gewoon mee tot in de allerdiepste regionen, strak en wel.

Niet voor party animals, dat lijkt me duidelijk. Hier in de huiskamer echter méér dan zat volume.

Beautifull :inlove: :inlove:

Het onderbouwd de in UK gedane metingen waarin de SHL5 een gevoeligheid van een kleine 91 dB liet optekenen.

Ze mogen allemaal roepen wat ze willen, dit werkt fantastisch!


Jumping Jack

Mooie versterker Theo! Ooit wil ik ook nog eens aan de buizen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

J.S.

Mooi! Gebruik mijn Compact 7's ook met een (parallel SE) 300b versterker en dat is inderdaad genieten :pompom:

tompj

Ha Theo, ik dacht het al.

Overigens toch niet hetzelfde model/kast als de mijne hoor.

Prachtig, prachtig, prachtig!

Ik ga overigens morgen een aantal hele mooie nieuwe stuurbuizen ophalen. 2 maal Electro harmonix Gold, 2 maal Philips NOS, 1 maal Telefunken Nos. Rib uit mijn lijf, maar ik ben heel benieuwd.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani


twani

#11958
Citaat van: J.S. op mei 19, 2015, 15:38:54
Mooi! Gebruik mijn Compact 7's ook met een (parallel SE) 300b versterker en dat is inderdaad genieten :pompom:

Het is zeer fascinerend om naar te luisteren. Je krijgt een rondwandeling door de soundstage zo lijkt het welhaast.  Het klankbeeld is volledig doorzichtig, bizar goed......

Hierbij vergeleken is het beeld op solid state - iig op Harbeth - zo plat als een duppie.

twani

Citaat van: Jumping Jack op mei 19, 2015, 14:55:32
Mooie versterker Theo! Ooit wil ik ook nog eens aan de buizen...

Ik kan een buizenbak - géén 300b igv jouw PMC :D - van harte aanbevelen Nick :)

twani


Robiwan

Citaat van: twani op mei 19, 2015, 18:18:38
Het is zeer fascinerend om naar te luisteren. Je krijgt een rondwandeling door de soundstage zo lijkt het welhaast.  Het klankbeeld is volledig doorzichtig, bizar goed......


prima zolang het maar niet glazig klinkt, want dat hoor ik zo vaak bij sets met een grote soundstage!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Wanneer heb je tijd voor een bakkie? Ik ben nu stilaan toch wel nieuwsgierig naar je set geworden. Naar de man achter de set was ik al nieuwsgierig en dan bedoel ik niet Alan Shaw of Zhuhai Spark Electronic Equipment Co., LTD. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: LPlover op mei 19, 2015, 18:42:36
prima zolang het maar niet glazig klinkt, want dat hoor ik zo vaak bij sets met een grote soundstage!
Wat denk je zelf met buizen van glas :D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op mei 19, 2015, 20:54:34
Wanneer heb je tijd voor een bakkie? Ik ben nu stilaan toch wel nieuwsgierig naar je set geworden. Naar de man achter de set was ik al nieuwsgierig en dan bedoel ik niet Alan Shaw of Zhuhai Spark Electronic Equipment Co., LTD. ;D

In principe álle maandagen Bas :). Ik meen me te herinneren dat dat nou juist een lastige dag is voor jou?


Bas Akkerman

Nou, aanstaande maandag geef ik (logischerwijs) geen rolstoelhockeyles. Het is alleen misschien wat kort dag.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op mei 19, 2015, 21:07:05
Nou, aanstaande maandag geef ik (logischerwijs) geen rolstoelhockeyles. Het is alleen misschien wat kort dag.

Niet voor mij hoor. Laat maar even weten of dat wil lukken :)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op mei 19, 2015, 21:12:12
Niet voor mij hoor. Laat maar even weten of dat wil lukken :)
Dan ga ik even met het thuisfront overleggen. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op mei 19, 2015, 21:13:48
Dan ga ik even met het thuisfront overleggen. ;)
Okidoki.  Een later moment is ook goed hoor Bas.

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

Glowing Bulbs for best sound :pompom:

twani


DofN

Mooi hoor, en mooi dat je zo tevreden bent over je soundstage. Waar is die soundstage eigenlijk ergens?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op mei 19, 2015, 23:15:55
Mooi hoor, en mooi dat je zo tevreden bent over je soundstage. Waar is die soundstage eigenlijk ergens?

THX DON :).  Eigenlijk toch vooral tussen de luidsprekers en wat minder erbuiten.  (Dat zal voornamelijk samenhangen met de akoestische eigenschappen van de ruimte zélf schat ik overigens in)

In ieder geval wél gehéél lós van de LS-en.  Veel diepte ook en vooral erg beweeglijk en kleurrijk.


Bas Akkerman

Citaat van: twani op mei 19, 2015, 23:24:06
THX DON :).  Eigenlijk toch vooral tussen de luidsprekers en wat minder erbuiten.  (Dat zal voornamelijk samenhangen met de akoestische eigenschappen van de ruimte zélf schat ik overigens in)

In ieder geval wél gehéél lós van de LS-en.  Veel diepte ook en vooral erg beweeglijk en kleurrijk.
Om een tipje van de sluier van mijn aankomend verslag van mijn bezoek bij Abel op te lichten, dat heeft inderdaad zeker ook met akoestiek te maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten