A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

DofN

Even weer spammen :) Mooie ruimtelijke productie.

Digital Mystery Tour ‎– D.M.T Express

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

THX wederom DON :worship:   Ook die gaan we "tracken" als we weer thuis zijn!

Oud lid

Dan heb ik helemaal gemist dat de Croft R apparatuur gearriveerd was. Of heb je daar geen kond van gedaan?
Groot verschil met de gewone Crofts?

Erwin B

BuSpu


Oud lid

in het woordenboek is voor kond doen 1 omschrijving gevonden:
kond doen, konddoen,  (deed kond, kond gedaan), bekendmaken.

Erwin B

twani

Citaat van: Erwin B op mei  9, 2015, 21:55:36
Dan heb ik helemaal gemist dat de Croft R apparatuur gearriveerd was. Of heb je daar geen kond van gedaan?
Groot verschil met de gewone Crofts?

Erwin B
Geen groot verschil met de gewone versies. Alles iets "Beafier" , dat is het wel zo'n beetje.

De gewone zijn ook al belachelijk goed.

Robiwan

#11906
Citaat van: twani op mei 10, 2015, 07:49:55
Geen groot verschil met de gewone versies. Alles iets "Beafier" , dat is het wel zo'n beetje.

De gewone zijn ook al belachelijk goed.

:D :D jij bent helemaal hoteldebotel van je Crofts, leuk :)

Eerlijk bekennen heb dat merk nog nooit gezien en al helemaal niet gehoord, maar zal niet beter zijn dan m'n Naimpie versterker ;)

Wellicht een hele domme vraag maar hoe bedien je het volume correct als er 2 gescheiden volumeregelaars zijn? Zijn het stappenregelaars?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op mei 10, 2015, 08:17:15
:D :D jij bent helemaal hoteldebotel van je Crofts, leuk :)

Eerlijk bekennen heb dat merk nog nooit gezien en al helemaal niet gehoord, maar zal niet beter zijn dan m'n Naimpie versterker ;)

Wellicht een hele domme vraag maar hoe bedien je het volume correct als er 2 gescheiden volumeregelaars zijn? Zijn het stappenregelaars?

Beide merken hun eigen domijn inzake de synergie op Harbeth maar werkelijk ONVERGELIJKBAAR ;)

Naïm speelt heel compact met een bepaalde - bij vele zo geliefde - rytmiek. 

De Crofts spelen juist enorm 3 D en met een -iig. op Harbeth! - waanzinnige attack.

Dusdanig dat je zelfs zo nu en dan schrikt van een plotselinge dynamieksprong....

Het bedienen van de separate volume pots gaat eigenlijk als vanzelf.

Overigens is inmiddels een singlepot. volumecontrol standaard op Croft en moet je juist de gescheiden variant als wens aangeven.....

twani

Citaat van: LPlover op mei 10, 2015, 08:17:15
:D :D jij bent helemaal hoteldebotel van je Crofts, leuk :)

Eerlijk bekennen heb dat merk nog nooit gezien en al helemaal niet gehoord, maar zal niet beter zijn dan m'n Naimpie versterker ;)

Wellicht een hele domme vraag maar hoe bedien je het volume correct als er 2 gescheiden volumeregelaars zijn? Zijn het stappenregelaars?

Beide merken hun eigen domijn inzake de synergie op Harbeth maar werkelijk ONVERGELIJKBAAR ;)

Naïm speelt heel compact met een bepaalde - bij vele zo geliefde - rytmiek. 

De Crofts spelen juist enorm 3 D en met een -iig. op Harbeth! - waanzinnige attack.

Dusdanig dat je zelfs zo nu en dan schrikt van een plotselinge dynamieksprong....

Het bedienen van de separate volume pots gaat eigenlijk als vanzelf.

Overigens is inmiddels een singlepot. volumecontrol standaard op Croft en moet je juist de gescheiden variant als wens aangeven.....

Mitch--

Knap vertoeven in Griekenland Theo! Helemaal gelijk, lekker 27 graden hier 8)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 10, 2015, 11:13:20
Knap vertoeven in Griekenland Theo! Helemaal gelijk, lekker 27 graden hier 8)

Top hé! :pompom:

Vanavond vlieg ik naar huis, één dagje thuis en dan nog een kleine anderhalve week naar de Ligurische kust in Italië.

Nog één weekje in de baai van mijn geliefde Monéglia....

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 10, 2015, 11:13:20
Knap vertoeven in Griekenland Theo! Helemaal gelijk, lekker 27 graden hier 8)

Geniet ervan jullie beiden!

Robiwan

Citaat van: twani op mei 10, 2015, 11:24:25
Top hé! :pompom:

Vanavond vlieg ik naar huis, één dagje thuis en dan nog een kleine anderhalve week naar de Ligurische kust in Italië.

Nog één weekje in de baai van mijn geliefde Monéglia....

en daarna weer een jaar in Zandvoort met een kille zeebries en veel bewolking :crazy: :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Robiwan

Citaat van: twani op mei 10, 2015, 11:07:34
Beide merken hun eigen domijn inzake de synergie op Harbeth maar werkelijk ONVERGELIJKBAAR ;)

Naïm speelt heel compact met een bepaalde - bij vele zo geliefde - rytmiek. 

klopt!

De Crofts spelen juist enorm 3 D en met een -iig. op Harbeth! - waanzinnige attack.

Cool!

Dusdanig dat je zelfs zo nu en dan schrikt van een plotselinge dynamieksprong....

Hier niet anders met een goede opname!




Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

#11914
Citaat van: LPlover op mei 10, 2015, 11:31:40
en daarna weer een jaar in Zandvoort met een kille zeebries en veel bewolking :crazy: :D

U bent van harte uitgenodigd om het tegendeel te ondergaan. :)

Erg vaak is het juist én precies aan de kust heerlijk "strak blauw" terwijl je landinwaarts de wolken kunt zien hangen.

Ik heb overigens totaal geen hekel aan baggerweer. Lekker de deurtjes dicht, kaarsjes en muziek aan.

Heerlijk.

Ik ga trouwens in augustus nóg een keer LP :D


twani

Citaat van: twani op mei 10, 2015, 11:51:19
U bent van harte uitgenodigd om het tegendeel te ondergaan. :)

Erg vaak is het juist én precies aan de kust heerlijk "strak blauw" terwijl je landinwaarts de wolken kunt zien hangen.

Ik heb overigens totaal geen hekel aan baggerweer. Lekker de deurtjes dicht, kaarsjes en muziek aan.

Heerlijk.

Ik ga trouwens in augustus nóg een keer LP :D

Robiwan

Citaat van: twani op mei 10, 2015, 11:51:19
U bent van harte uitgenodigd om het tegendeel te ondergaan. :)

Erg vaak is het juist én precies aan de kust heerlijk "strak blauw" terwijl je landinwaarts de wolken kunt zien hangen.

Ik heb overigens totaal geen hekel aan baggerweer. Lekker de deurtjes dicht, kaarsjes en muziek aan.

Heerlijk.

Ik ga trouwens in augustus nóg een keer LP :D

hmmm het geld zit dus in Zandvoort :D

Oke de kust heeft de meeste zonuren maar ook de meeste winduren :D

ik heb een gruwelijke hekel aan het Nederlandse vlees nog visch weertje :crazy: >:(

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Leeuwarden

Citaat van: twani op april 23, 2015, 19:15:39
Nog even om het geheugen op te frissen. Zó is de huidige layout...




Heb je de voedingen nog gemodificeerd?

hpapen

Citaat van: doorofnight op mei  9, 2015, 09:29:54
Even weer spammen :) Mooie ruimtelijke productie.

Digital Mystery Tour ‎– D.M.T Express



Dit is hele fijne spam. Zojuist in 1 keer afgeluisterd

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Erg fijn al die Ambiënt tips van iedereen. :worship:


Nu:   :music:




twani


twani


twani

Zó, nét aangekomen in Moneglia.  30 graden maar liefst :wacko:



Denk het wel vol te houden deze week :)

twani

De baai zélf gezien vanaf terras...