A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Robiwan

Citaat van: twani op april  7, 2015, 19:54:20
Spotify Premium klinkt werkelijk fantastisch, heb je helemaal gelijk in.

Tegenwoordig via de Spotify Ios iPad app en de Connect verbinding wordt de MacMini bediend.

Gruwelijk eenvoudig, stabiel en goed klinkend.

Hélémáál happy ermee :inlove:

Hier komt geen enkele streamer meer door de voordeur naar binnen. Zo'n ding is weggegooid geld, pure Bullshit.

Nou niet alles klinkt goed via Spotify, soms zelfs ronduit bagger, bijv. ouwe funk, disco of soul :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op april  8, 2015, 21:54:44
Nou niet alles klinkt goed via Spotify, soms zelfs ronduit bagger, bijv. ouwe funk, disco of soul :D

Mmm, draai ik niks van.  De Spotify kwaliteit is recent nóg beter geworden nadat men zich aldaar gecommitteerd heeft aan de strijd tegen de Loudnesswar :)

twani


twani

#11778
 :music:

twani


Robiwan

Citaat van: twani op april  8, 2015, 22:09:10
Mmm, draai ik niks van.  De Spotify kwaliteit is recent nóg beter geworden nadat men zich aldaar gecommitteerd heeft aan de strijd tegen de Loudnesswar :)

jij draait alleen muziek die zelfs op een wekkerradio nog te pruimen is :D Lounge/Ambient is simpele, maar wel lekkere muziek!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: LPlover op april 10, 2015, 08:10:25
jij draait alleen muziek die zelfs op een wekkerradio nog te pruimen is :D Lounge/Ambient is simpele, maar wel lekkere muziek!
:nowink:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

Citaat van: twani op april  7, 2015, 19:54:20
(..)

Hier komt geen enkele streamer meer door de voordeur naar binnen. Zo'n ding is weggegooid geld (..)

Idem. :) Alleen doe ik ouderwets met een kwalitatief goed maar niet-audiofiel-duur USB kabeltje.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

rovinggecko

Met dit weer zou het in de tuin zetten, en terug zetten, en weer in de tuin zetten etc, in een aantal setjes toch een prima man of the year exercitie moeten zijn?
En dan is er tussendoor vast tijd voor een foto en een klein ervarings verslagje.

Win win...

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: rovinggecko op april 10, 2015, 19:25:51
Met dit weer zou het in de tuin zetten, en terug zetten, en weer in de tuin zetten etc, in een aantal setjes toch een prima man of the year exercitie moeten zijn?
En dan is er tussendoor vast tijd voor een foto en een klein ervarings verslagje.

Win win...

Hij komt snel. Beloofd! :)

twani


twani

 :music:   The Boards of Canada.     Helemaal "de bom"

Voor de "plastictollers " onder ons ook opnieuw uitgebracht op vinyl.

Te bestellen bij "Bleep dot 🍵"

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


twani

Op aanraden van DON gecheckt :)

:music:

DofN

En is het wat? En de twee voorgaande muziekjes?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#11792
Citaat van: doorofnight op april 12, 2015, 20:49:48
En is het wat? En de twee voorgaande muziekjes?

Ik volg al jouw tips DON, wordt hooglijk gewaardeerd.... :)

Nu een favoriet van mijzelf...  Biosphere!

Goed voor een heerlijk vage reis met mijn gedachten vér van deze verdorven aardkloot.  Hier geraak ik serieus van in andere sferen, treed alhaast bijna buiten mezelf.. (En das geen geintje)

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

DofN

:) Leuk. Ik heb Qobuz afgezet en ben over op Spotify voor Biosphere. Ben benieuwd.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#11795
Het album "Substrata" van Biosphere dateert van 1997 maar behoort voor mij nu ál tot dé persoonlijke ontdekkingen van 2015

Het gaat tot in het allerdiepst van mijn ziel, maakt me helemaal vrij van alles waaraan je niet wilt denken in deze onrustige tijden......

Specifiek het nummer "Kobresia" is voor mij het hoogst haalbare op muziekgebied...


Tópalbum voor Beatless Ambiënt liefhebbers......  Ontroering gegarandeerd ;)

eddy135

Citaat van: twani op april 13, 2015, 22:09:05
Het album "Substrata" van Biosphere dateert van 1997 maar behoort voor mij nu ál tot dé persoonlijke ontdekkingen van 2015

Het gaat tot in het allerdiepst van mijn ziel, maakt me helemaal vrij van alles waaraan je niet wilt denken in deze onrustige tijden......

Specifiek het nummer "Kobresia" is voor mij het hoogst haalbare op muziekgebied...


Tópalbum voor Beatless Ambiënt liefhebbers......  Ontroering gegarandeerd ;)
Ik ben nieuwsgierig geworden, zal 'm eens opzoeken; dank.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

DofN

#11797
foutje.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani