A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

twani

#11725
Citaat van: maz op maart  6, 2015, 10:35:51
dit  is een serieus mooie cactus.. woww

En maar 14% bijtelling MAZ.  Mooie auto voor "op de zaak" :tounge2:


Een echte - en om optische branche gerelateerd te blijven - Eye Catcher! :)

Jumping Jack

Maar waarom die gecapitoneerde zijkanten langs buiten terwijl de gek duidelijk binnenin zit?  :tounge2:

On a different note: hoe zit het met klipschen? Volgens mij heb je stiekem iets opgeblazen en zwijg je er daarom zo oorverdovend over. Juist? Juist?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#11727
Citaat van: Jumping Jack op maart  6, 2015, 18:38:04
Maar waarom die gecapitoneerde zijkanten langs buiten terwijl de gek duidelijk binnenin zit?  :tounge2:

On a different note: hoe zit het met klipschen? Volgens mij heb je stiekem iets opgeblazen en zwijg je er daarom zo oorverdovend over. Juist? Juist?

Er zit PA stuff in Nick, dat blaas jij onder de 115dB niet op hoor...... :tounge2:


Neeeee. De Klipschen gaan bontempi, moet gewoon de laatste hand nog even leggen. Druk....  :nopompom::nopompom:

Train ook nog 5x in de week..  Moet in september as. - precies op m'n 50e verjaardag - een wedstrijd BB doen.

Wel de bedoeling dat het er een beetje uitziet tegen die tijd.  Vreet ook tijd..... :wacko:

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


YamahaRXV

Citaat van: maz op maart  6, 2015, 10:35:51
dit  is een serieus mooie cactus.. woww

Are you serious...??  :angel:

Onze systeembeheerder van Inter**c rijdt ook in zo,n apparaat, heb hem al gevraagd wanneer de mannen met witte pakken die asbest golfplaten van zijn auto komen verwijderen... ???
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#11731
De laatste tijd vooral veel TuneIn radio.  Veel  (dark) Ambiënt en andere duistere "shit" beschikbaar daar.

Echt iets voor "Ome Theo" dus :D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

remco320

En voor neef Remco. Inmiddels dus meer followers! Thnx Theo

twani

Citaat van: remco320 op maart  8, 2015, 09:09:04
En voor neef Remco. Inmiddels dus meer followers! Thnx Theo

Cool! O0.   En wat een enorme selectie is er in dit genre beschikbaar. Heerlijk :inlove:

twani

#11735
Inmiddels hangt de Matantz PM11 al weer een paar weken in de set, dit in afwachting van de nieuwe Croft "RS" componenten .

Duidelijk mag toch wel zijn dat de Marantz - tov. zelfs al van de normale Croft separates - gewoon de mindere versterker is.

Prima ding, echter geen partij voor de Crofts, in ieder geval aangesloten op de Harbeths dan........

Niet helemaal eerlijk misschien, Crofts en Harbeth is een match in heaven, zoveel is algemeen bekend.

Wel lekker dat het ding een AB heeft, de Crofts niet :devil:

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


DofN

#11738
Dit vind ik ook een leuk album, vooral de eerste 2 nummers. Enorme ruimtelijkheid ook.

Down To Earth
Flight Facilities


En probeer ook eens Metronomy - The English Riviera

Is al minder ambient en meer pop/electro maar wel lekker.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op maart  8, 2015, 17:40:10
Dit vind ik ook een leuk album, vooral de eerste 2 nummers. Enorme ruimtelijkheid ook.

Down To Earth
Flight Facilities


En probeer ook eens Metronomy - The English Riviera

Is al minder ambient en meer pop/electro maar wel lekker.

Die gaan we zeker ook nog doen.  THX DON ;)

twani

#11740
Maar eerst eens kijken hoe het leven er 6.000.000.000 kilometers van onze planeet eruit ziet :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:

Niet op deze stream afstemmen als je even niet lekker in je vel zit :D

twani


Bas Akkerman

Zo, dat telefoonnetwerk heeft een goed bereik zeg! :o
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


MVG

Hoe staat het met Klonwalls Theo?  :coffee: Ik ben echt benieuwd!

DofN

Royksopp rules. The The Inevitable End is ook een fantastisch album, maar dat ken je vast al.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op maart 12, 2015, 22:56:03
Royksopp rules. The The Inevitable End is ook een fantastisch album, maar dat ken je vast al.

I know :inlove:


Nu de "Cell" Spotify best tracks list :music:    Ook nog rechts precies zichtbaar een geweldig rijtje met artiesten in hetzelfde genre

twani

Cell met "Erasing Pluto" :inlove:

twani

#11748
Live at Kumharas van "Cell"  :music:

twani

Zo simpel kan het leven zijn :music: