A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: advr op januari 15, 2015, 20:40:00


Mag best even in dit topic[emoji41]

Sinds gisteren ook een 8000....
Heerlijk ding.
Gaaf hé :clapping:   Eddy135 blijft er een wat dubbel gevoel bij houden, dat begrijp ik.

Voel me licht schuldig :nopompom:


Heb je 'm al uit elkaar gehad?  Hoe is deze technisch en optisch Advr?

eddy135

Citaat van: twani op januari 15, 2015, 22:52:23
Gaaf hé :clapping:   Eddy135 blijft er een wat dubbel gevoel bij houden, dat begrijp ik.

Voel me licht schuldig :nopompom:


En dat wordt er niet beter op, zo... :confused:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

advr

Zeker gaaf! Technisch perfect. Optisch voor een 30 jaar oud beestje zeer goed. :-)
Super geluid ook.

Nee nog niet uit elkaar gehad. Dat komt nog.
Tja Eddy135, je weet niet wat je weggedaan hebt. Naast de 4000, was de 8000, de topspeler van b&o [emoji445] [emoji274] [emoji2] [emoji41]


Oude tijden herleven....heerlijk.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

#11429
Als de stofkap "dof", "vaal" of licht gekrast is kun je `m polijsten met een poets-tol.  Heb ik ook gedaan ;).

Op het laagste standje eerst met poets met een hele licht "slijp" erin (kun je voelen als je het spul tussen je nagels door beweegt), daarna met een waxachtige af-polijsten.

Mijn stofkap van de 8000 was het aantal levensjaren goed af te zien, maar is nu weer helemaal nieuw :)

advr

#11430
Zal ik eens doen.Dank voor de tip.

Het ding speelt verbluffend goed. :-)


Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

Citaat van: advr op januari 16, 2015, 20:48:39
Zal ik eens doen.Dank voor de tip.

Het ding speelt verbluffend goed. :-)

Bij het tollen slechts in de gaten houden dat de temperatuur van de kap láág blijft ;)


Het bedieningspaneel en andere lastig te bereiken plekjes van de 8000 deed ik met een zachte schilderskwast met "een weinig" autowax ( zónder slijp!) .

Daarná met zo'n zelfde kwast "gewikkeld in een dunne zachte doek" de boel opwrijven...   Mooi!!!!! N

twani


MVG


twani

#11434
Citaat van: MVG op januari 16, 2015, 22:09:40
Prachtig album!

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze niet "optreedt" maar echt vanuit haar hart speelt.

Is zo maar een - verder niet onderbouwd - gevoel dat ik bij haar albums heb.

Vooral de 2e helft van dit album heeft - op mij - veel impact....... :worship:

twani

#11435
Beide "Midhorns" zijdemat zwart gespoten, vooral om deze van de lelijke plasticgloss look te óntdoen.

Ze zijn van plastic en zo zag het er ook écht uit :sneaky2:

Nu hebben ze een hoogwaardige finish/look. :pompom:

twani


tompj

Vakwerk Theo! Ben heel beniewd naar he eindresultaat straks...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Kingpin

Mooi gespoten !

In een ver verleden ook eens speakers gebouwd met Celestion drivers, en een kleine Hoorn.


Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Citaat van: tompj op januari 18, 2015, 14:51:32
Vakwerk Theo! Ben heel beniewd naar he eindresultaat straks...

THX!

Komt goed Tom :)

twani

#11440
CrossOver-board no. één is klaar.  Weegt gewoon 4,5 kilo :blink:

Op naar no. twéé....

Xander32

... het is haast een zonde om deze filters in de ls. te laten verdwijnen ...

Kan je er geen fraai houten kastje om maken, incl. het fineer, met bv. een plexiglas bovenzijde en deze extern plaatsen?


Citaat van: twani op januari 18, 2015, 16:37:28
CrossOver-board no. één is klaar.  Weegt gewoon 4,5 kilo :blink:

Op naar no. twéé....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

En toen waren er twéé :pompom:

twani

Filters gemonteerd ín de luidspreker......

Robiwan

Mooi hoor Twani en lekker overzichtelijk filter!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Raphie

JBL PRX Power!

Martin!!!

mainly British stuff

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....


Martin!!!

mainly British stuff