A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

advr

Citaat van: LPlover op augustus 18, 2014, 18:56:39
platenspeler, cd-speler, versterker en tuner in 1 apparaat van enige kwaliteit, is wat lastig :D

Heeft B&O dat niet gehad? :hehe:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani


twani

#10302

Nú.....

Net geboren :)

twani

#10303
Nu deze........ is wel wat toegankelijker...

sultankat

van deze muziek krijg ik nog steeds kippenvel.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani


twani

Na wederom een "kneiterdrukke" week in de showroom even tot rust komen....


Chilltronica no.2

twani

Druk door voornamelijk deze auto.......

Deze week 14 stuks ge-orderd alleen al op de vestiging Haarlem :pompom:

twani


sultankat

Dat kunnen alleen Fransen en Italianen. Heel wat mooier dan al die grijze en zwarte pk-monsters met hun begrafenis interieur.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

tompj

Die stootkussens aan de buitenkant maken het wel een vrouwenauto....

Laatst in Amsterdam gezien op een drijvend ponton...wel apart, maar geen knapperd vond ik.

Wel weer aardig en prijzenswaardig dat Citroen weer een poging waagt tot vernieuwing.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op augustus 24, 2014, 11:59:13
Die stootkussens aan de buitenkant maken het wel een vrouwenauto....

Laatst in Amsterdam gezien op een drijvend ponton...wel apart, maar geen knapperd vond ik.

Wel weer aardig en prijzenswaardig dat Citroen weer een poging waagt tot vernieuwing.

Die gele Tom?

tompj

Citaat van: twani op augustus 24, 2014, 12:01:11
Die gele Tom?
Oef, weet ik niet meer. Was bij dat nieuwe hotel aan het IJ naast het terras/aanlegsteigers.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op augustus 24, 2014, 12:02:27
Oef, weet ik niet meer. Was bij dat nieuwe hotel aan het IJ naast het terras/aanlegsteigers.

twani

#10314
Deze dus ;)

tompj

Citaat van: twani op augustus 24, 2014, 12:04:06
Deze ;)
ou zomaar kunnen.

Doe mij maar een DS4. Mooi ding vind ik dat. Ongeveer het tegenovergestelde van mijn, op basis van duploblokken ontworpen hoofdvoertuig.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

tompj

Ik bedoel trouwens de DS5. Die vind ik mooi.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Henrie

Citaat van: tompj op augustus 24, 2014, 11:59:13
wel apart, maar geen knapperd vond ik.

Wel weer aardig en prijzenswaardig dat Citroen weer een poging waagt tot vernieuwing.
Helemaal mee eens. De hele DS-serie vind ik wel verfrissend, tussen alle saaie, grijze leasebakken. Jammer dat zo'n DS3 (met leuke motorisering) zo duur is...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

sultankat

Citaat van: tompj op augustus 24, 2014, 12:08:53
Ik bedoel trouwens de DS5. Die vind ik mooi.

Onbegrijpelijk dat de DS5 niet met veerbollen geleverd wordt: bij zo'n eigenwijze Citroën hoort dat gewoon. De huizige versie heeft niets met Frans veercomfort te maken: spijkerhard in vergelijking met de C5, zelfs in vergelijking met de C5 zonder veerbollen. Jammer anders stond hij hier voor de deur.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: sultankat op augustus 24, 2014, 13:45:44


Onbegrijpelijk dat de DS5 niet met veerbollen geleverd wordt: bij zo'n eigenwijze Citroën hoort dat gewoon. De huizige versie heeft niets met Frans veercomfort te maken: spijkerhard in vergelijking met de C5, zelfs in vergelijking met de C5 zonder veerbollen. Jammer anders stond hij hier voor de deur.
Eens, echt veels te hard geveerd die auto ;)

twani


twani

#10322
Citaat van: eddy135 op augustus 24, 2014, 12:31:29
Mooi, maar waarin zit 'm het revolutionaire?

940 kilogram is sensationeel weinig voor dit formaat auto. ;)

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

#10324
Voor de "Flex Chill Kippen" onder ons.....

"DJ Azibi"!  hou je van Chill? beter wordt het niet ;)


No. 8 :inlove: