A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

ajbeefde

Laten we de Lapp "soap" nou niet interessanter maken dan het is, dat de kabel erg moeilijk te verkrijgen zou zijn.

Daar hebben we toch Google voor ;)

En zie, ze hebben een website en e-shop en allerlei andere informatie over welke kleurtje etc....

http://lappbenelux.lappgroup.com/service/e-services.html
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Citaat van: ajbeefde op mei  3, 2014, 12:39:02
Laten we de Lapp "soap" nou niet interessanter maken dan het is, dat de kabel erg moeilijk te verkrijgen zou zijn.

Daar hebben we toch Google voor ;)

En zie, ze hebben een website en e-shop en allerlei andere informatie over welke kleurtje etc....

http://lappbenelux.lappgroup.com/service/e-services.html
Ik wil geen haspel van 100,200 of 500 meter  ;)


Maar goed jij weet het nogal merk ik. Stuur even een paar linkjes waar ik de bewuste kabel per meter kan kopen.

Die "Lapplink" was natuurlijk al lang bekend bij ons, wij hebben ook Google :)

ajbeefde

Citaat van: twani op mei  3, 2014, 12:47:56
Ik wil geen haspel van 100,200 of 500 meter  ;)


Maar goed jij weet het nogal merk ik. Stuur even een paar linkjes waar ik de bewuste kabel per meter kan kopen.

Die "Lapplink" was natuurlijk al lang bekend bij ons, wij hebben ook Google :)

Op de link staat een adres, telefoonnummer, dus een belletje en je weet snel welke winkel je een metertje kan aanbieden.  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Mitch--

die kabel is ook per 10 cm vrij goed te vinden en te kopen op Ebay.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Nou Jan, als jij de 781 probeert doe ik de Desina FD796 CP.  :tounge2:

Net 3 metertjes besteld ;)




YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  3, 2014, 21:41:25
Nou Jan, als jij de 781 probeert doe ik de Desina FD796 CP.  :tounge2:

Net 3 metertjes besteld ;)

Kijk, dat is mooi  :thumbs-up:  Waar heb je de FD 796 CP besteld Theo ?
Welke connectoren ga je nu aan de Lapp monteren ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei  3, 2014, 21:58:15
Kijk, dat is mooi  :thumbs-up:  Waar heb je de FD 796 CP besteld Theo ?
Welke connectoren ga je nu aan de Lapp monteren ?
IEgo denk ik dan toch maar....ik hoor zo veel goede geluiden van jullie :tounge2:

Wat ben ik "Believerig" bezig hé Jan, vindt je niet? ::)

tompj

Citaat van: twani op mei  3, 2014, 22:04:12
IEgo denk ik dan toch maar....ik hoor zo veel goede geluiden van jullie :tounge2:

Wat ben ik "Believerig" bezig hé Jan, vindt je niet? ::)
Dit topic glijdt echt af naar een zeer bedenkelijk 'Jomandisch' niveau... :tounge:
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  3, 2014, 22:04:12
IEgo denk ik dan toch maar....ik hoor zo veel goede geluiden van jullie :tounge2:

Wat ben ik "Believerig" bezig hé Jan, vindt je niet? ::)

IeGo heeft gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker t.o.v. de veel te prijzige Furutech connectoren die vaak ook nog minder goed klinken.

Maar verder goed bezig hoor, gewoon eens lekker wat proberen en luisteren of het in jouw set klankmatige voordelen of veranderingen laat horen  ;)
Ik ben benieuwd hoe je de klankmatige verschillen gaat ervaren.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: tompj op mei  3, 2014, 22:13:12
Dit topic glijdt echt af naar een zeer bedenkelijk 'Jomandisch' niveau... :tounge:
En ik "laat 't nog gewoon gebeuren" ook :D

YamahaRXV

Citaat van: tompj op mei  3, 2014, 22:13:12
Dit topic glijdt echt af naar een zeer bedenkelijk 'Jomandisch' niveau... :tounge:

Kssssst, wegwezen jij joh... :P :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei  3, 2014, 22:23:39
Kssssst, wegwezen jij joh... :P :D
Tom kun je er altijd prima bíjhebben om de balans tussen believers en non-believers te bewaren. Het über-pragmatische element in zijn houding jegens "high-End Tweaking" vind ik ook altijd weer een Eye Opener.

Ach wij hobbyisten pikken zo links en rechts wat dingetjes op en laten andere dingetjes weer vervallen. Zo rommelen we gezellig door met ons clubje enthousiastelingen. Ik geniet nog dagelijks van de "AudioSoap" waaraan wij dagelijks invulling geven.

Ga zo door mannen :thumbs-up:

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  3, 2014, 22:30:18
Ga zo door mannen :thumbs-up:

Absoluut, we ''rommelen'' gewoon lekker verder hoor  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#9763
Zon ónder op Sardinië.

Hij gaat hier overigens ook gewoon van boven naar beneden ónder :tounge2:

twani

.

twani

.

Joris1971

Serieus speelgoed, ben je nu op vakantie meet and greets aan het afleggen?  ;D

Cyreg

#9767
Mooie subtiele rigid(lijkt me) stands onder die 40.x; enig idee welk merk?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

twani

Citaat van: Cyreg op mei  5, 2014, 21:17:55
Mooie subtiele rigid(lijkt me) stands onder die 40.x; enig idee welk merk?
Helaas Han, had deze indrukwekkende setup op het Harbeth Owners forum gevonden in de rubriek "Photos of your beloved Harbeth systems"

Echt "wauw" wat je daar soms tegenkomt :blink:

Oud lid

Ligt het vrouwke al op bed? En overdag aan het zwembad? Als ik op vakantie ben raak ik geen computer of tablet aan.

Erwin B

twani

 
Citaat van: Erwin B op mei  5, 2014, 22:12:05
Ligt het vrouwke al op bed? En overdag aan het zwembad? Als ik op vakantie ben raak ik geen computer of tablet aan.

Erwin B
Zit naast me op de bank terwijl we naar het licht van de vuurtorens van de eilanden hier kijken ;)

Wil je nog meer van haar weten? :tounge:

Oud lid

Nee, geniet er maar van!

Erwin B


tompj

Citaat van: twani op mei  5, 2014, 22:58:07
'T blijft toch ook wel weer een mooi ventje die Alan Shaw :D


http://www.harbeth.co.uk/usergroup/showthread.php?373-Basic-facts-about-Harbeths-at-home



http://www.theaudiocritic.com/downloads/article_1.pdf
Helaas nemen te weinig mensen hem serieus. Hij onderbouwt zijn mening altijd technisch grondig, meet, doet grondige tests en belooft zelfs eenieder die zijn stellingen rondom versterking in een gecontroleerde blinde test als onwaar bewijst een set Harbeths naar keuze. Maar ja.....
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Cyreg

#9774
Citaat van: tompj op mei  6, 2014, 12:05:41
Helaas nemen te weinig mensen hem serieus. Hij onderbouwt zijn mening altijd technisch grondig, meet, doet grondige tests en belooft zelfs eenieder die zijn stellingen rondom versterking in een gecontroleerde blinde test als onwaar bewijst een set Harbeths naar keuze. Maar ja.....

Maar of A.S. ook naar de muziek(setup) luistert, zoals de meeste van ons hobbyisten.....?  :D
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)