A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: RubenV. op maart 27, 2014, 16:10:30
En natuurlijk om eens te kijken wat de verscillen zijn tussen een iOS based streamer en een Windows based streamer.
Juist!. Daarover bestaat veel meer onduidelijkheid dan over het wél of níet goed kunnen klinken van een Touch.

YamahaRXV

Citaat van: RubenV. op maart 26, 2014, 20:32:40
Ghost play noemen ze dat dacht ik, de GUI (grafische gebruikers interface) van iTunes wordt wel gebruikt, maar het echte afspelen gaat via Puremusic.

@Ruben  Correct  ;)  Onderstaand nog een geciteerd stukje van een review die ik eerder in dit topic geplaatst had  ;)

As Rob explained for this toggling between iTunes and Pure Music, Amarra's "Ghost Mode is entirely a different thing and not similar to Less is More. Ghost Mode is still connected to iTunes. Less is More isn't. The regular iTunes UI interaction mode of Pure Music is much better than Ghost Mode which is always causing iTunes to communicate with/send RF energy to the Remote App on an iDevice - besides the other problem of wastefully playing a file twice just to play it once. Ghost Mode also has a flaw in Amarra's (2.1) cache mode. The whole point of memory play is to keep the hard disk from being accessed during playback. That's impossible if iTunes is also playing the file in the background (reading from disk). So when iTunes is active and playing (Ghost Mode) there is no real point to using the cache mode."

Voor diegenen die het niet allemaal (denken te) horen... De Less is More instelling in Pure Music laat wel degelijk hoorbare verschillen horen.
Heb het zelf ervaren hier  ;)
Nadeel is alleen dat je de Remote control op een IOS device niet meer kan benutten  :(

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

frank2

Citaat van: twani op maart 27, 2014, 13:17:23
Overeenkomst tussen een Touch en een MM is dat deze nét zo goed zijn als de eromheen geschapen omstandigheden.

Hier doel ik dan op software en hardwarematige zaken.....

Niet om vervelend te doen, maar de software van de touch is een vaststaand feit en als deze dan gelijkwaardig is met een MM met goede software is de vraag eigenlijk wat het nut heeft om voor honderden euro's een MM met modificaties te kopen terwijl een touch voor 200 euro hetzelfde doet en net zo goed.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: Bensz op maart 26, 2014, 22:30:45
Had het al eerder gevraagd, maar is het niet handig om een mac mini topic te openen?

Als ik mij niet vergis is waren/zijn er een paar topics die hier specifiek over gingen, maar deze zijn zover ik weet al een tijdje niet meer ''ge-update''  ;)

Als er belangstelling voor is wil ik best een nieuw topic opstarten met daarin de Mac Mini centraal staande en daar aan toegevoegd de modificaties die ik tot op heden heb uitgevoerd ?

In dit topic van twani staan overigens ook de modificaties weergegeven die ik in de tussentijd heb uitgevoerd.
(het zal even zoeken zijn, maar het is grotendeels weergegeven  ;))
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: frank2 op maart 27, 2014, 16:21:16
Niet om vervelend te doen, maar de software van de touch is een vaststaand feit en als deze dan gelijkwaardig is met een MM met goede software is de vraag eigenlijk wat het nut heeft om voor honderden euro's een MM met modificaties te kopen terwijl een touch voor 200 euro hetzelfde doet en net zo goed.
Je doet helemaal niet vervelend maar een Touch heeft mijn interesse niet.

YamahaRXV

#9205
Citaat van: frank2 op maart 27, 2014, 16:21:16
Niet om vervelend te doen, maar de software van de touch is een vaststaand feit en als deze dan gelijkwaardig is met een MM met goede software is de vraag eigenlijk wat het nut heeft om voor honderden euro's een MM met modificaties te kopen terwijl een touch voor 200 euro hetzelfde doet en net zo goed.

Frank, zonder de Squeeze Box Touch (en personen die er tot volle tevredenheid mee spelen) absoluut niet te kort willen doen durf ik de uitspraak (op basis van eigen opgedane ervaringen) wel aan dat een Mac Mini met daar op Pure Music, Audirvana, Amarra (en zeker met de verder mogelijk zijnde modificaties) als streamer an sich absoluut een stukje verder gaat dan een SBT als we praten over het weergeven van een bredere en diepere soundstage, en vooral het weergeven van melodie lijnen en lagen in de muziek. Uiteraard is er heel veel afhankelijk van de dac die gebruikt wordt, maar ik betrap mij er telkens op dat ik bij iedere SBT (met welke dac dan ook in de set up) een beduidend smaller, kaler/vlakker en minder ritmisch (minder ''muzikaal'' mischien  ;)) beeld hoor.

De Mac Mini liet hier (toen nog niet eens in ''vol ornaat'') t.o.v. de interne streamer van de Naim Superuniti op dezelfde dac op een groot aantal punten horen aanzienlijk verder te gaan dan de interne streamer van de Superuniti en dat vond ik toch wel een opzienbarend feit.
Ook forumleden Xander32 en Martin!!! hebben dat hier kunnen waarnemen destijds... ;)

Het lijkt mij dan ook zeer interessant en zeker de moeite waard om eens een goede shoot out te houden waarbij een SBT, een ''standaard'' MM, een zwaar gemodificeerde MM, Naim NDX en mogelijk een Linn Majik DS of zelfs Akurate DS vergeleken kunnen worden in het bijzijn van een aantal kritische luisteraars  8)



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 27, 2014, 16:33:00
Je doet helemaal niet vervelend maar een Touch heeft mijn interesse niet.

;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Leuk en goed initiatief om een shoot-out te houden met op iOS-MM en MS gebaseerde streamers. Het vergelijk daar tussen kan interessante inzichten opleveren. Het zou goed zijn om een soort referentie streamer te gebruiken tijdens de shoot-out. Je vergelijkt dan iOS met MS en je ijkt je bevindingen aan de referentie. De referentie-streamer kan van welk merk dan ook zijn, maar wel van erkend hoge kwaliteit. Denk bijvoorbeeld aan Naim, ed.

Indien de shoot-out wordt gedaan zonder referentie streamer weet je eigelijk nog niet zo heel veel. Je weet dan welke beter klinkt, welke tweaks er wel of niet toe doen, maar verder niets. De iOS en MS streamers kan je een ranking geven ten opzichte van de referentie en daarmee houvast voor degenen die niet bij de shoot-out aanwezig waren.

Zo maar een suggestie,
Gr
Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 27, 2014, 17:23:20
Leuk en goed initiatief om een shoot-out te houden met op iOS-MM en MS gebaseerde streamers. Het vergelijk daar tussen kan interessante inzichten opleveren. Het zou goed zijn om een soort referentie streamer te gebruiken tijdens de shoot-out. Je vergelijkt dan iOS met MS en je ijkt je bevindingen aan de referentie. De referentie-streamer kan van welk merk dan ook zijn, maar wel van erkend hoge kwaliteit. Denk bijvoorbeeld aan Naim, ed.

Indien de shoot-out wordt gedaan zonder referentie streamer weet je eigelijk nog niet zo heel veel. Je weet dan welke beter klinkt, welke tweaks er wel of niet toe doen, maar verder niets. De iOS en MS streamers kan je een ranking geven ten opzichte van de referentie en daarmee houvast voor degenen die niet bij de shoot-out aanwezig waren.

Zo maar een suggestie,
Gr
Henk

Goede suggesties en een goed plan  ;)  Ik ben vóór, nu nog wat referentie materiaal.....  een Naim NDX misschien Henk....?  8)
Valt wel te regelen toch ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

frank2

Citaat van: YamahaRXV op maart 27, 2014, 17:01:49
Frank, zonder de Squeeze Box Touch (en personen die er tot volle tevredenheid mee spelen) absoluut niet te kort willen doen durf ik de uitspraak (op basis van eigen opgedane ervaringen) wel aan dat een Mac Mini met daar op Pure Music, Audirvana, Amarra (en zeker met de verder mogelijk zijnde modificaties) als streamer an sich absoluut een stukje verder gaat dan een SBT als we praten over het weergeven van een bredere en diepere soundstage, en vooral het weergeven van melodie lijnen en lagen in de muziek. Uiteraard is er heel veel afhankelijk van de dac die gebruikt wordt, maar ik betrap mij er telkens op dat ik bij iedere SBT (met welke dac dan ook in de set up) een beduidend smaller, kaler/vlakker en minder ritmisch (minder ''muzikaal'' mischien  ;)) beeld hoor.

De Mac Mini liet hier (toen nog niet eens in ''vol ornaat'') t.o.v. de interne streamer van de Naim Superuniti op dezelfde dac op een groot aantal punten horen aanzienlijk verder te gaan dan de interne streamer van de Superuniti en dat vond ik toch wel een opzienbarend feit.
Ook forumleden Xander32 en Martin!!! hebben dat hier kunnen waarnemen destijds... ;)

Het lijkt mij dan ook zeer interessant en zeker de moeite waard om eens een goede shoot out te houden waarbij een SBT, een ''standaard'' MM, een zwaar gemodificeerde MM, Naim NDX en mogelijk een Linn Majik DS of zelfs Akurate DS vergeleken kunnen worden in het bijzijn van een aantal kritische luisteraars  8)

Gelukkig dat er verschillen zijn. Jouw verklaring past wel met het idee dat ik al langer heb. En ja de Touch is goed dat wel, maar wat jij zegt/schrijft dat idee heb ik al langer, je hoort het ook als ik mijn HDD rechtstreeks afspeel via de Anthem. (al prefereer ik hier thuis op dit ogenblik de Touch)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 27, 2014, 17:29:04
Goede suggesties en een goed plan  ;)  Ik ben vóór, nu nog wat referentie materiaal.....  een Naim NDX misschien Henk....?  8)
Valt wel te regelen toch ?

Lijkt mij ook. er zwerft wel wat van dat spul rond ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 27, 2014, 18:00:27
Lijkt mij ook. er zwerft wel wat van dat spul rond ;D

Zekers... :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

#9212
Citaat van: YamahaRXV op maart 27, 2014, 18:02:39
Zekers... :)

Dan wel één met alle naim extra's. Anders krijg je daar weer gezeur over. Gezeur zal er toch wel komen. ;D

Ik ga vanavond mijn referentie weer wat aanscherpen bij een concert van Anouar Brahem.

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op maart 27, 2014, 17:01:49
Frank, zonder de Squeeze Box Touch (en personen die er tot volle tevredenheid mee spelen) absoluut niet te kort willen doen durf ik de uitspraak (op basis van eigen opgedane ervaringen) wel aan dat een Mac Mini met daar op Pure Music, Audirvana, Amarra (en zeker met de verder mogelijk zijnde modificaties) als streamer an sich absoluut een stukje verder gaat dan een SBT als we praten over het weergeven van een bredere en diepere soundstage, en vooral het weergeven van melodie lijnen en lagen in de muziek. Uiteraard is er heel veel afhankelijk van de dac die gebruikt wordt, maar ik betrap mij er telkens op dat ik bij iedere SBT (met welke dac dan ook in de set up) een beduidend smaller, kaler/vlakker en minder ritmisch (minder ''muzikaal'' mischien  ;)) beeld hoor.

De Mac Mini liet hier (toen nog niet eens in ''vol ornaat'') t.o.v. de interne streamer van de Naim Superuniti op dezelfde dac op een groot aantal punten horen aanzienlijk verder te gaan dan de interne streamer van de Superuniti en dat vond ik toch wel een opzienbarend feit.
Ook forumleden Xander32 en Martin!!! hebben dat hier kunnen waarnemen destijds... ;)

Het lijkt mij dan ook zeer interessant en zeker de moeite waard om eens een goede shoot out te houden waarbij een SBT, een ''standaard'' MM, een zwaar gemodificeerde MM, Naim NDX en mogelijk een Linn Majik DS of zelfs Akurate DS vergeleken kunnen worden in het bijzijn van een aantal kritische luisteraars  8)
Grappig, dat mijn bron (Touch +mod, LiPo voeding, Metrum dac) op het niveau "Klimax" speelt ;)
Waar ik ook kom ter vergelijk, de verschillen waren altijd nog in het voordeel van mijn setup, totdat ik eindelijk een shootout tegen de Klimax Renew heb kunnen doen.
Moet wel zeggen dat in de meeste gevallen het niet meer gaat om "beter" maar meer "smaak" kwestie is.
Ook je spullen als Nas, SW, goede wifi verbinding en de juiste instellingen is van groot belang.
Jammer dat jullie zo ver weg wonen anders had ik m'n Touch zeker ter beschikking gesteld.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op maart 27, 2014, 18:15:45
Grappig, dat mijn bron (Touch +mod, LiPo voeding, Metrum dac) op het niveau "Klimax" speelt ;)
Waar ik ook kom ter vergelijk, de verschillen waren altijd nog in het voordeel van mijn setup, totdat ik eindelijk een shootout tegen de Klimax Renew heb kunnen doen.
Moet wel zeggen dat in de meeste gevallen het niet meer gaat om "beter" maar meer "smaak" kwestie is.
Ook je spullen als Nas, SW, goede wifi verbinding en de juiste instellingen is van groot belang.
Jammer dat jullie zo ver weg wonen anders had ik m'n Touch zeker ter beschikking gesteld.

Iedereen heeft zijn eigen referentie kader (en smaak voorkeuren), al dan niet gebaseerd op eigen opgedane ervaringen die naar voren zijn gekomen uit vergelijkingen of testen.  Je zal mij never nooit horen zeggen dat de inmiddels aardig gemodificeerde MM beter speelt als een Linn Klimax daar ik simpelweg nooit dit vergelijk heb kunnen doen en het lijkt mij eerlijk gezegd ook een zeer ''gewaagde'''uitspraak.
Het vergelijk met een SBT en een MM met de nodige modificaties, alsmede het vergelijk met een Naim NDX en de interne streamer van een Naim Superuniti heb ik wel kunnen maken en daar baseer ik dan mijn ervaringen op.

En inderdaad, veel (ogenschijnlijk kleine) factoren zijn van invloed op de totale klankmatige performance.
Ik heb ook de nodige tijd en kosten gespendeerd om tot het resultaat te komen waar ik nu nog zeer content mee ben.
Van het gebruiken van cat. 7 kabels tot het wisselen van USB to SP/DIF converters, voedingen etc.
Wat er nu nog (steeds) op de planning staat is het totale ''uitkleden'' van de basis OS X software. Aanleiding hier toe is het vergelijk wat ik maanden geleden heb gemaakt tussen de MM van forumlid Martin_2703 en die van mij.
In dat vergelijk viel op dat de MM van Martin_2703 met totaal uitgeklede OS X nog vloeiender en ''makkelijker'' klonk dan die van mij, terwijl de verdere set up tussen beide MM,s exact dezelfde was.

Inderdaad jammer dat er zoveel reisafstand zit tussen een aantal forumleden die in zijn voor een denk ik wel mooi en interessant vergelijk  :(
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 27, 2014, 18:07:03
Dan wel één met alle naim extra's. Anders krijg je daar weer gezeur over. Gezeur zal er toch wel komen. ;D

Ik ga vanavond mijn referentie weer wat aanscherpen bij een concert van Anouar Brahem.

Je bedoelt die onrust veroorzakende voeding upgrades Henk ?  ;D

Anouar Brahem.... heerlijk hoor  :inlove:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

#9216
Ik ga zaterdag ook. Eerst nog eens lekker uit eten en dan uitbuiken bij Anouar  :D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#9217
Citaat van: Jumping Jack op maart 27, 2014, 18:59:19
Ik ga zaterdag ook. Eerst nog eens lekker uit eten en dan uitbuiten bij Anouar  :D.
Ga jij die arme man "uitbuiten" JJ? :colgate:

De slavernij is in België toch al zeker óók afgeschaft?

Jumping Jack

Stomme autocorrect.  :nopompom:  uitbuiken dus  :D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Citaat van: Jumping Jack op maart 27, 2014, 19:21:10
Stomme autocorrect.  :nopompom:  uitbuiken dus  :D.
Auto is dus niet politiek correct.

AbZ

En veel plezier iedereen bij Anouar Brahem.  Topmuzikant  O0  :music:  :music:  :music:

RubenV.

Het gaat in ieder geval een interessante vergelijking worden denk ik zo  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

Theo, helemaal juist dat je alleen verschillende MM'smet elkaar wil vergelijken. Het is puur mijn interesse om meerdere streamers op een zelfde DAC te vergelijken.

Een beetje in lijn met het idee van Henk wordt het wat mij betreft eerst een vergelijk tussen alleen MM's (ongemod, gemod, verschillende software). Dan zou je daarna eventueel de "winnaar" van die vergelijking kunnen testen met andere streamers. Het liefst natuurlijk in dezelfde set.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op maart 27, 2014, 21:02:40
Theo, helemaal juist dat je alleen verschillende MM'smet elkaar wil vergelijken. Het is puur mijn interesse om meerdere streamers op een zelfde DAC te vergelijken.

Een beetje in lijn met het idee van Henk wordt het wat mij betreft eerst een vergelijk tussen alleen MM's (ongemod, gemod, verschillende software). Dan zou je daarna eventueel de "winnaar" van die vergelijking kunnen testen met andere streamers. Het liefst natuurlijk in dezelfde set.
Dáár ben ik inderdaad erg benieuwd naar. Je kunt natuurlijk een Touch erbij halen, maar ten eerste kennen we dat verhaal nu wel een beetje en ten tweede ligt dan de weg ópen om er allerlei andere streamers van diverse "pluimage" bíj te halen.

Dáár ligt (in ieder geval mijn) de interesse nu even niet. Ik vind (en dat roep ik al best wel lang) een streamer achterhaald en een voor de toekomst doodlopende weg.

"Computerbased" is wat mij betreft dé toekomst. Heel flex met toepassingen en volstrekt ópen voor nieuwe inzichten in computeraudio. Oa. bedienings Apps en afspeelsoftware zullen zich blijven vernieuwen daar waar je bijv. de "support" voor dedicated streamers bij oudere toestellen gewoon ziet wegvallen.


Dirk

Citaat van: twani op maart 27, 2014, 21:36:46
"Computerbased" is wat mij betreft dé toekomst. Heel flex met toepassingen en volstrekt ópen voor nieuwe inzichten in computeraudio. Oa. bedienings Apps en afspeelsoftware zullen zich blijven vernieuwen daar waar je bijv. de "support" voor dedicated streamers bij oudere toestellen gewoon ziet wegvallen.
ik ken zo welgeteld één voorbeeld, de Logitech streamers
die worden idd niet meer doorontwikkeld door Logitech zelf, maar ze blijven nog wel gewoon werken en vele eigenaars zweren erbij.
...maar 'k ben benieuwd welke dedicated streamers er volgens jou dan nog geweest zijn  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea