A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  1, 2014, 21:00:15
Bijna alle dagen zó. Ik had al een donker vermoeden dat jij wat minder geluk had dit jaar Jan, balen...

Volgend jaar beter hoop ik voor je :pompom:

We hadden met het weer inderdaad wat minder geluk dan vorig jaar  ;)
De helft van de week helder en zon, en de andere helft (lichte) sneeuwval, erg ''mistig'' door laaghangende bewolking en daardoor ook soms zeer beperkt zicht op de pisten.  Al met al hebben we toch zeker wel een fijne vakantie gehad hoor  8)
Mogen eigenlijk ook niet zeuren want het heet tenslotte ook wintersport toch... ;D









Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Tóch erg mooie foto's hoor Jan, erg sfeervol :worship:    En ach.... die kleine Brandon, heerlijk om die gasten op de piste bezig te zien ;)

twani

Heb je de Ralf Kelleners pk's nog even lekker uitgelaten Jan? 

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  2, 2014, 11:03:59
Tóch erg mooie foto's hoor Jan, erg sfeervol :worship:    En ach.... die kleine Brandon, heerlijk om die gasten op de piste bezig te zien ;)

Thanks  :)  Brandon had samen met slechts nog vier Nederlandse jongens de eer om de gehele week skiles te krijgen van één van de skileraren van het demonstratie team van Fiss/Serfaus en deze heeft het clubje ontzettend lopen ''drillen'' en er voor gezorgd dat het ski niveau van de kids enorm omhoog is gegaan.
Waar wij ook kwamen in het hele gebied, overal zag je der Nicolaus op hoog tempo knallen met zijn groepje leerlingen  ;D

Schitterend om te zien hoeveel progressie er blijkt te zijn bij die kids als er zeer intensief aandacht wordt gegeven aan een goede techniek en beheersing.
Mijn vriendin werd halverwege de week al compleet het snot voor de ogen geskied door zoonlief  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  2, 2014, 11:08:02
Heb je de Ralf Kelleners pk's nog even lekker uitgelaten Jan?

Daar durf ik mij hier niet meer over uit te laten Theo.... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart  2, 2014, 11:38:47
Daar durf ik mij hier niet meer over uit te laten Theo.... :D
Hiér kan dat gewoon hoor :). Enfin, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig :D

twani

Vandaag een ook nog even een héél kléin audiofiel klusje geklaard. Heb het dressoir, waarvan ik vond dat het wat hóóg op de poten stond, een 4-tal centimeters laten zakken.

Gewoon door de poten af te zagen. De ruimte eronder is nu nog precies genoég voor het Rittal stekkerblok in liggende positie.  De MacMini is verhuisd van bóvenóp het dressoir naar een plek op "de rug" van de DAC, áchter de frontplaat dus.

Resultaat is een "visueel minimaal aanwezige" setup, precies zoals ik het wil.

chansig

En nu meer laag ?

Overigens een gat in de markt...verhogers (speciale) voor onder je meubel zodat er meer definitie in je geluid komt, beter laag etc.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

#8883
Citaat van: chansig op maart  3, 2014, 07:47:13
En nu meer laag ?

Overigens een gat in de markt...verhogers (speciale) voor onder je meubel zodat er meer definitie in je geluid komt, beter laag etc.

Gr Hans
Waar kan je die halen????,,,,  :tounge2:  ik mis laatste paar dagen beetje laag vergeleken met vorige maand..

O0

Theo ; de harbeths staan bij jouw net als twee robotjes uit star wars op die grijze stands..ze kunnen ieder koment in beweging komen.

:clapping:   gr maz
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: maz op maart  3, 2014, 09:08:47
Waar kan je die halen????,,,,  :tounge2:  ik mis laatste paar dagen beetje laag vergeleken met vorige maand..

O0

Theo ; de harbeths staan bij jouw net als twee robotjes uit star wars op die grijze stands..ze kunnen ieder koment in beweging komen.

:clapping:   gr maz
:laugh:

RubenV.

Wordt er nog gewerkt aan de Klonwalls? Leuk projectje om te volgen lijkt mij  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: RubenV. op maart  4, 2014, 21:50:41
Wordt er nog gewerkt aan de Klonwalls? Leuk projectje om te volgen lijkt mij  :D
We gaan deze week een begin maken Ruben ;). Inmiddels wordt er ook nagedacht over een fraaie behuizing voor de supertweeter.  Een beetje ala Bastanis

twani

.

BuSpu

Ik zou de behuizing zo klein mogelijk houden zeker als het een supertweeter is.

Jumping Jack

Hey Theo, die supertweeter heeft mij inspiratie gegeven voor jouw nieuwe profielafbeelding:



:D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op maart  5, 2014, 14:19:03
Hey Theo, die supertweeter heeft mij inspiratie gegeven voor jouw nieuwe profielafbeelding:



:D

:D :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart  5, 2014, 14:19:03
Hey Theo, die supertweeter heeft mij inspiratie gegeven voor jouw nieuwe profielafbeelding:



:D
Je lolbroek áán vandaag Nick? :laugh:

twani

Aangezien ik met de Klonwalls een natuurgetrouwe kopie van de Klipsch Cornwall ga bouwen, moest ik om deze (al ouwe) reclame-uiting van deze legendarische firma wel grinniken...


"KLIPSCH - Pissing off the neighbors since 1946"

RubenV.

Dat is een beetje het formaat van de Tannoy Arden, ietsje breder en ietsje minder diep alleen. Wat ze over motoren zeggen gaat voor speakers soms ook wel eens op: there is no substitute for cubic inches  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

BMC lanceert een nieuw soort USB kabel. Wat vinden de "kabelkenners"hiervan?


http://www.aaudioimports.com/ShowProduct.asp?hProduct=247


Is nog enigszins te betalen ook.....

twani


tompj

#8899
CitaatAn active electronic circuit restores and reshapes the digital USB signal just before entering the DAC. [unquote]

Laat me raden.....de triljoenste 'wedden dat er weer idioten intrappen bullshit'...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element