A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

tompj

Citaat van: twani op februari  6, 2014, 14:28:10
Mmm, je maakt me inmiddels wel heel nieuwsgierig naar jouw smaak Tom, er is hier toch aardig wat voorbij gekomen en als je dat dan écht allemaal niks vindt :nopompom:
Ik heb ze niet allemaal even goed bekeken moet ik toegeven, maar ik vind ze nogal ordinair. Ik vind het hele fenomeen van plaatjes van half blote vrouwen op zo'n forum ook ordinair trouwens, maar zoals jezelf ook terecht zei: je kunt het tpopic ook negeren. Ik vond het hier voor alle infantiliteiten (plaatjes van vrouwen, glimmende uitlaten en stoerdoenerij over hard rijden) een stuk leuker moet ik eerlijk zeggen. That's just me...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

#8601
Citaat van: tompj op februari  6, 2014, 14:38:20
Ik heb ze niet allemaal even goed bekeken moet ik toegeven, maar ik vind ze nogal ordinair. Ik vind het hele fenomeen van plaatjes van half blote vrouwen op zo'n forum ook ordinair trouwens, maar zoals jezelf ook terecht zei: je kunt het tpopic ook negeren. Ik vond het hier voor alle infantiliteiten (plaatjes van vrouwen, glimmende uitlaten en stoerdoenerij over hard rijden) een stuk leuker moet ik eerlijk zeggen. That's just me...
Tja, het gaat bij mij nou eenmaal "zoals het gaat", ik plan weinig in het leven en wil gewoon plezier hebben.

Soms horen daar tieten en uitlaten bij maar misschien over 3 maanden helemaal niet meer.......

That`s me ::)

Overigens is het eenieders eigen perceptie of blote vrouwen ordinair zijn of niet. Voor velen is het een primaire levensbehoefte ;)

AbZ

#8602
Citaat van: tompj op februari  6, 2014, 13:47:13
Mooie vrouwen? Nog niet gezien hier....
:clapping:  (Ik wel hoor  :smile:  maar niet vaak...)

tompj

#8603
Citaat van: twani op februari  6, 2014, 14:48:53

Overigens is het eenieders eigen perceptie of blote vrouwen ordinair zijn of niet. Voor velen is het een primaire levensbehoefte ;)
Het ging om het posten van dergelijke plaatjes op een forum en dan ook nog de types voor de duidelijkheid. Maar prima, ik gun ieder z'n eigen niveau.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  6, 2014, 14:28:10
Mmm, je maakt me inmiddels wel heel nieuwsgierig naar jouw smaak Tom, er is hier toch aardig wat voorbij gekomen en als je dat dan écht allemaal niks vindt :nopompom:

Krijg sterk het idee dat naast ordinaire vrouwen, glimmende uitlaten, stoerdoenerij over hard rijden, audio tweaks, er zeer weinig over blijft waar wel enigzins positief en niet afwijzend tegen aan gekeken wordt..... :-X

Bah, zal er bijna manisch depressief van worden zeg van al die negativiteit.  Laat mij met mijn lage en platvloerse niveau dan nog maar een beetje lol beleven in het leven  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Perfectionist

#8605
Aantal berichten verwijderd. Even voor de goede orde,  onderling gekift graag stoppen er komen meerdere rtm's.

Voor structureel posten over auto's of halfnaakte vrouwen zijn specifieke topics.
Een beter forum begint bij jezelf.

lynch1979

#8606
Citaat van: Perfectionist op februari  6, 2014, 18:51:19
Aantal berichten verwijderd. Even voor de goede orde,  onderling gekift graag stoppen er komen meerdere rtm's.

Voor structureel posten over auto's of halfnaakte vrouwen zijn specifieke topics. Niet hier dus meer!

Uit nieuwsgierigheid......het is Twani zijn topic dus als het over vrouwen, auto's of driewielers gaat is dat toch geen probleem?

Het is in mijn ogen een gewone discussie wat wel en wat niet mooi is, en dat is per persoon verschillend.

Ik erger mij ook soms aan dingen die geschreven worden.....gewoon niet reageren is dan de beste optie wat mij betreft.?

Er wordt ook te vaak met het vingertje gewezen, zo van jongens niet meer doen want.......dat gebeurt wat mij betreft in sommige topics te veel, terwijl het niet nodig is.

Perfectionist

#8607
Citaat van: lynch1979 op februari  6, 2014, 19:03:23
Uit nieuwsgierigheid......het is Twani zijn topic dus als het over vrouwen, auto's of driewielers gaat is dat toch geen probleem?

Dat is dan echt een groot misverstand, wat ik graag direct uit de weg ruim. Als iemand een topic opent of dat nou elders op het forum is of in de showcase, overal gelden dezelfde regels. Dus je kunt niet zo maar doen en laten wat je wilt eenvoudig weg omdat je het topic hebt geopend of dat het jouw showcase topic is. Overal gelden dezelfde gedragsregels. Dus beetje fatsoenlijk met elkaar omgaan, respect etc.

En we houden graag in enige zin zaken on topic. Een showcase topic moet gaan over de set van de eigenaar, en als er af en toe een zijstraat wordt behandeld prima, maar niet structureel... Forum moet een beetje modereerbaar blijven. Ik hoop op jullie begrip!
Een beter forum begint bij jezelf.

sultankat

Citaat van: Perfectionist op februari  6, 2014, 19:07:57
Dat is dan echt een groot misverstand, wat ik graag direct uit de weg ruim. Als iemand een topic opent of dat nou elders op het forum is of in de showcase, overal gelden dezelfde regels. Dus je kunt niet zo maar doen en laten wat je wilt eenvoudig weg omdat je het topic hebt geopend of dat het jouw showcase topic is. Overal gelden dezelfde gedragsregels.

En we houden graag in enige zin zaken on topic. Een showcase topic moet gaan over de set van de eigenaar, en als er af en toe een zijstraat wordt behandeld prima, maar niet structureel...

:clapping:
je hoeft het er niet mee eens te zijn maar Perfectionist geeft wel duidelijkheid
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

YamahaRXV

Het gekift en gekibbel wordt niemand uiteindelijk wijzer van; mee eens dus  ;)
De meningen over plaatjes van ''wonderen (of mislukkingen...) der natuur'' zijn blijkbaar ook sterk verdeeld  ;D

Wat ik persoonlijk op z,n zachtst gezegd wel verrassend vind is dat er een paar lieden zijn die uit ongelijkheid van mening/morele bezwaren zo ver gaan om m.i. over de grens gaande persoonlijk gerichte beledigingen/beschuldigingen te gaan uiten bij gebrek aan fatsoenlijk onderbouwde argumenten en daarna bij een beetje fatsoenlijk ''tegengas'' blijkbaar de RTM knop gaan gebruiken ?  Bepaalde posts worden verwijderd, maar de over de grens gaande beledigingen/beschuldigingen blijven gewoon zichtbaar hier ?? Dan had de RTM knop al veel eerder ingedrukt kunnen worden denk ik zo...  :angel:


In het verleden zijn er voor veel minder heftige dingen al officiële waarschuwingen uitgedeeld en heb ik zelfs een groen lampje zien branden in mijn user account (als Naim liefhebber overigens geen straf  :))

Het is absoluut niet mijn intentie om te gaan lopen muiten of rellen hier, maar ik blijf een aantal dingen zoals gezegd verrassend vinden...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Mee eens Jan........ ik zit al lange tijd in de volgmodus op dit forum, de lust tot posten is eigenlijk al een tijdje weg......

Ik stop al mijn energie maar in mijn eigen lieve "wonder der natuur"   :colgate:
mainly British stuff

Sonority audio

Heb je je een beetje gedragen jan?
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 20:18:34
Mee eens Jan........ ik zit al lange tijd in de volgmodus op dit forum, de lust tot posten is eigenlijk al een tijdje weg......

Ik stop al mijn energie maar in mijn eigen lieve "wonder der natuur"   :colgate:

Ha Martin, leuk om weer ''een teken van leven'' te zien van je  :D  :pompom:
Goede vakantie gehad ?

p.s.  Je hebt groot gelijk v.w.b. je energie voor je eigen lieve ''wonder der natuur''  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 20:27:50
Ha Martin, leuk om weer ''een teken van leven'' te zien van je  :D  :pompom:
Goede vakantie gehad ?

Top vakantie gehad waarbij ik "het wondertje" wel gemist heb  :blush:. Na jouw vakantie snel maar weer samen of gedrieën (Henk :pompom:) eens iets afspreken  :thumbs-up:
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Sonority audio op februari  6, 2014, 20:21:16
Heb je je een beetje gedragen jan?

Altijd Dennis, weet je toch...  :tounge2: 
Moet mij toch van mijn beste kant laten zien bij de directie   ;D  (de echte dan hé, niet die van thuis  ;))
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

beunky

#8615
Citaat van: AbZ op februari  3, 2014, 00:08:34
Hahaha het is eigenlijk helemaal niet zo'n goeie symfonie, want er zitten veel te veel ideeen in, maar ja dat krijg je met zo'n 1e. 
Toch interessant.  En de uitvoering was ruk, komt op mij wat haastig over qua tempi, maar ja wie ben ik -- iig geen Bernstein  :D

Als Bernstein haastig klinkt, zou ik Klemperer proberen... Die is in geen geval haastig ;)

Ook zijn Mattheüspassie is prachtig, zonder haast en een uur langer dan Bach het bedoelt schijnt te hebben (althans, volgens onder andere Gardiner). Ik denk dan: als Bach dat gehoord zou hebben, zou ie het misschien wel veel mooier vinden dan wat ie zelf bedacht heeft...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

YamahaRXV

#8616
Citaat van: Martin!!! op februari  6, 2014, 20:30:55
Top vakantie gehad waarbij ik "het wondertje" wel gemist heb  :blush:. Na jouw vakantie snel maar weer samen of gedrieën (Henk :pompom:) eens iets afspreken  :thumbs-up:

Goed plan, gaan we zeker afspreken... kijken of we Henk nog een beetje Naim liefhebber kunnen maken  :tongue2: :pompom:

De FA-220 DIN-DIN ligt hier overigens op jou te wachten  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

#8617
Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 20:37:45
Goed plan, gaan we zeker afspreken... kijken of we Henk nog een beetje Naim liefhebber kunnen maken  :tongue2: :pompom:

Misschien dat jullie mij dan kunnen uitleggen en laten horen wat de kreet "muzikaliteit" nou eigenlijk inhoudt ;D

Zoals ik eerder al ergens gemeld heb, hebben jullie sets met Naim-spul mij dichter bij gebracht. Heb me zelfs verdiept in een Naim-streamer......

Overigens heb ik de reinigingsmiddelen en de toepassing daarvan met de platenreiniger verder geperfectioneerd. Het is fantastisch te horen hoe ook zeer oude en vervuilde LP's na één wasbeurt klinken. Zelfs LP's die 40 jaar lang "nat afgespeeld" zijn, zijn na één wasbeurt weer schoon en afspeelbaar.
Dus Martin......

Gr
Henk

YamahaRXV

#8618
Citaat van: Onder013 op februari  6, 2014, 20:41:29
Misschien dat jullie mij dan kunnen uitleggen en laten horen wat de kreet "muzikaal" nou eigenlijk inhoudt ;D

Zoals ik eerder al ergens gemeld heb, hebben jullie sets met Naim-spul mij dichter bij gebracht. Heb me zelfs verdiept in een Naim-streamer......

Gr
Henk

Wat de term ''muzikaal'' inhoudt durf ik mij liever niet aan te wagen... ;D  (de rust lijkt hier net een beetje terug te zijn  :withstupid:)
Maar een Naim streamer....?  ND5XS, NDX, of Unitiserve....allemaal erg lekker en mooi, maar welke is favoriet ?  :angel:

Heb je al een demo aangevraagd bij Sn...... ?  :)

p.s. dinsdag alles goed verlopen ?  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari  6, 2014, 20:55:55
Wat de term ''muzikaal'' inhoudt durf ik mij liever niet aan te wagen... ;D  (de rust lijkt hier net een beetje terug te zijn  :withstupid:)
Maar een Naim streamer....?  ND5XS, NDX, of Unitiserve....allemaal erg lekker en mooi, maar welke is favoriet ?  :angel:

Heb je al een demo aangevraagd bij Sn...... ?  :)

Over muzikaliteit gaan we het met z'n drieën wel over hebben.
De Unitiserve zou het kunnen worden omdat ik zeker niet af wil van de Metrum Octave.
Voor de Touch heb ik een Teradak-voeding besteld. Ik wil echt weten wat dat doet voor ik eventueel verder kijk.

Bij Snijders-hifi in Rotterdam heb ik me al wat georiënteerd over de Unitiserve en over Avantgarde luidsprekers.

Gr
Henk

Jumping Jack

Vorig weekend nog zitten luisteren naar de Avantgarde Duo Omega en nieuwe Zero 1. Prachtige speakers, erg rustig maar toch prachtig gedetailleerd en erg mooie staging. De Zero's waren nog niet ingespeeld maar zien er echt ongelooflijk mooi uit. De klank was nog niet 100% maar het grote potentieel was wel overduidelijk. Ook de prijs valt me eigenlijk erg goed mee, gelet op het feit dat je enkel nog een digitale bron nodig hebt (en een oplossing voor de draaitafel  ;))...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  6, 2014, 21:12:27
Vorig weekend nog zitten luisteren naar de Avantgarde Duo Omega en nieuwe Zero 1. Prachtige speakers, erg rustig maar toch prachtig gedetailleerd en erg mooie staging. De Zero's waren nog niet ingespeeld maar zien er echt ongelooflijk mooi uit. De klank was nog niet 100% maar het grote potentieel was wel overduidelijk. Ook de prijs valt me eigenlijk erg goed mee, gelet op het feit dat je enkel nog een digitale bron nodig hebt (en een oplossing voor de draaitafel  ;))...
Erg "off topic" Nick, Avantgarde Acoustics interesseert mij helemaal niets :tounge2:

Jumping Jack

Ik vond ze er ook beter uitzien dan harbeth-dozen...

(Op het nippertje)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2


twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  6, 2014, 21:16:12
Ik vond ze er ook beter uitzien dan harbeth-dozen...

(Op het nippertje)
Ik heb de Zero's in het topic van BB&G van dit merk al eerder aangehaald als zeer interessant, gaaf om te zien ook. En inderdaad niet duur........


Bijna alles ziet er trouwens beter uit als Harbeth, zegt op zich dus nog vrij weinig over het uiterlijk van de Zero's :D