A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

twani


twani


Mr.M

#8227
Citaat van: chansig op januari 22, 2014, 22:46:38
Bijna net zo mooi als die vrouwen van Maz..

Gr Hans :tounge2:
:clapping: :pompom:

Pp den duur ben je met de leben goedkoper uit.
Bedoel je deze?
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#8228
Ze maken ieder geval beide muziek in mijn oren.. :inlove:

Heeft de leben wel een afstandbediening?
alleen is de potmeter bij de mijne  onstabiel..haaha
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: maz op januari 23, 2014, 08:41:49
:clapping: :pompom:

Pp den duur ben je met de leben goedkoper uit.
Bedoel je deze?
Ik kan even niet kiezen :tounge2:

B.J.

Je moet van het uiterlijk houden! Ik heb de 300 wel eens gehoord om ML en dat klonk erg goed!

twani

Citaat van: B.J. op januari 23, 2014, 11:18:11
Je moet van het uiterlijk houden! Ik heb de 300 wel eens gehoord om ML en dat klonk erg goed!
Leben is zeker niet "voor iedereen" ;)

garmtz


notoxus

Ik zou hem graag eens naast de Sugden willen horen..   Ik geloof dat de proacs best door dit beestje aangestuurd willen worden.  Misschien maar eens een belletje richting Hilversum :) of als iemand in de buurt van Zwolle zich geroepen voelt om een avondje muziek te luisteren, Natuurlijk van harte welkom   :pompom: :pompom:
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

VlisChris

#8234
Citaat van: Onder013 op januari 22, 2014, 00:26:50
Deze foto wil ik jullie niet onthouden, hoewel ze in dit draadje een beetje uit de toon vallen:





Vergroting 1000x

8) 8) Erg gave foto's
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sultankat

Citaat van: maz op januari 23, 2014, 08:41:49
:clapping: :pompom:

Pp den duur ben je met de leben goedkoper uit.


Ja maar Maz, je moet ook "leben" en wat is een "Leben" zonder vrouwen  :unhappy:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: sultankat op januari 23, 2014, 18:23:07
Ja maar Maz, je moet ook "leben" en wat is een "Leben" zonder vrouwen  :unhappy:

Leben zonder vrouwen is audiowereld zonder stroom..... 
ze zijn beide in staat om muziek te maken waar je 'haren' van overeind staan. ;)
**UNDER CONSTRUCTION**

sam1909

#8237
Citaat van: garmtz op januari 23, 2014, 15:44:49
Hier de meest recente Leben prijslijst:

https://www.dropbox.com/s/kdbya4j6ax6ya7w/prijslijst-Leben.pdf
THX Garmt.

Ohw, ik zie dat ik per ongeluk ingelogd sta onder het account van mijn zoon Sam... :tounge2:

twani

#8238
De Leben CS 300 heeft (zoals eerder hier vermeld) in het februari nummer van het Duitse blad "Stereoplay" een "mega excellent" testresultaat behaald.

Met 57 "klangpunkte" heeft dit kleintje zich direct in het domein van de allerbeste buizenversterkers der aarde gekatapulteerd.

Nog deze week zal er, voor geïnteresseerden, per PM bij mij een scan van deze test beschikbaar zijn.

twani

#8239
Voor de "headfi" liefhebbers is het goed te weten  dat deze Leben een zeer goede koptelefoon aansluiting van exquise kwaliteit aan boord heeft.

Op "Headfi.org" is een speciaal "Thread" welke grotendeels hieraan is gewijd.

Velen kochten de Leben juíst "sec en alléén" voor deze aansluiting, zo goed is deze.

sultankat

Citaat van: maz op januari 23, 2014, 18:51:08
Leben zonder vrouwen is audiowereld zonder stroom..... 
ze zijn beide in staat om muziek te maken waar je 'haren' van overeind staan. ;)

^^
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani


garmtz


Citaat van: twani op januari 23, 2014, 19:32:36
De Leben CS 300 heeft (zoals eerder hier vermeld) in het februari nummer van het Duitse blad "Stereoplay" een "mega excellent" testresultaat behaald.

Met 57 "klangpunkte" heeft dit kleintje zich direct in het domein van de allerbeste buizenversterkers der aarde gekatapulteerd.

Nog deze week zal er, voor geïnteresseerden, per PM bij mij een scan van deze test beschikbaar zijn.

Ik heb de scans voor ieder paraat. PM mij gewoon even je email wie een exemplaar wil hebben.

YamahaRXV

Citaat van: maz op januari 23, 2014, 08:41:49
:clapping: :pompom:

Pp den duur ben je met de leben goedkoper uit.
Bedoel je deze?

;D  2e dame van links uit je harem is door mij in ieder geval goedgekeurd  ;)  Komt trouwens erg bekend voor... woonachtig te Rotterdam of zit ik er nu naast maz ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: garmtz op januari 23, 2014, 21:36:33
Ik heb de scans voor ieder paraat. PM mij gewoon even je email wie een exemplaar wil hebben.
Top! Scheelt mij weer....

twani

En nog wat foto's van de zwaardere CS600

twani

.

twani

Citaat van: notoxus op januari 23, 2014, 18:01:07
Ik zou hem graag eens naast de Sugden willen horen..   Ik geloof dat de proacs best door dit beestje aangestuurd willen worden.  Misschien maar eens een belletje richting Hilversum :) of als iemand in de buurt van Zwolle zich geroepen voelt om een avondje muziek te luisteren, Natuurlijk van harte welkom   :pompom: :pompom:
Volgens mij zit BB&G nu ook in het noorden van het land toch?

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op januari 23, 2014, 21:37:12
;D  2e dame van links uit je harem is door mij in ieder geval goedgekeurd  ;)  Komt trouwens erg bekend voor... woonachtig te Rotterdam of zit ik er nu naast maz ?
je zit er niet veel naast.  ;). We hebben dezelfde smaak. Haha.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: twani op januari 23, 2014, 20:46:29
Alhoewel vrouwen soms ook flink kunnen "janken", doet mijn Leben niet :D
Haahahaha.

Ligt er aan hoe ze " janken"  ,, sommige gejank klinkt mooier en emotievoller dan jouw leben. :tounge2:
Voorall als je ze eerst warm laat spelen...;). dat doe je met de leben ook denk ik voordat je het  laat zingen?

Belangerijker is uitzetten als je het niet gebruik...hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**