A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: AbZ op november 28, 2013, 23:11:26
Ach so  ;D  Tweaken kan idd geen kwaad zolang het niet echt effect heeft  ;D
Ik tweak vooral mijn gemoedsrust tegenwoordig ;)

twani

Laatste momenten met de laptop "erachter"

AbZ

#7677
Die Harbeths gaan nog eens in vlammen op met al die kaarsen en DIY
maar goed, dan kan je die Westminsters gaan bouwen.

twani

Citaat van: AbZ op november 30, 2013, 00:12:35
Die Harbeths gaan nog eens in vlammen op met al die kaarsen en DIY
maar goed, dan kan je die Westminsters gaan bouwen.
Die branden iig nóg beter :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 29, 2013, 19:18:27
Als je Bitperfect even meetelt, ga ik uit deze vier gekozen softwarepaketten voor degene die het minst de iTunes structuur aantast, en het meest "buggyfree" is.

Heb ze allemaal kunnen testen en beluisteren :music:

Ik weet het wel..... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 30, 2013, 08:51:19
Heb ze allemaal kunnen testen en beluisteren :music:

Ik weet het wel..... ;)
Ik heb je een PM gestuurd Jan ;D

YamahaRXV

#7681
Citaat van: twani op november 30, 2013, 21:20:40
Ik heb je een PM gestuurd Jan ;D

En zojuist (redelijk uitgebreid) beantwoord Theo  ;)

Genoeg ''leesvoer'' voor de rest van het weekend... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

... en het werd terstonds stil hier ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op december  1, 2013, 11:55:55
... en het werd terstonds stil hier ...

Komt wel goed Sander  ;)  Ik denk (weet eigenlijk wel zeker...) dat onze vriend Theo druk bezig is op dit moment  ;D

Lukt het allemaal nog een beetje Theo na al het ''huiswerk'' wat je gisteren heb gekregen ?  ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Zoveel huiswerk heb ik in jaren niet meer gehad :D. Nee hoor, moest vanochtend eerst Miss Monica van het vliegveld halen, later op de dag mijn schoonouders ook nog een keer. Big Girl "Kiss" moet ook nog een schoon hok. Neeee, de zondag is wélbesteed ;D

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op december  1, 2013, 12:32:26
Is waiting

Druk bezig dus, alleen met andere dingen als dat ik in eerste instantie dacht.... :D

Anyway, succes met het nieuwe en mooie project  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#7688
Citaat van: twani op december  1, 2013, 12:29:47
Zoveel huiswerk heb ik in jaren niet meer gehad :D. Nee hoor, moest vanochtend eerst Miss Monica van het vliegveld halen, later op de dag mijn schoonouders ook nog een keer. Big Girl "Kiss" moet ook nog een schoon hok. Neeee, de zondag is wélbesteed ;D
... even voor mijn beeld; Miss Monica, is dat het konijn of jouw partner, of anders namelijk ?
Of betreft Big Girl Kiss jouw partner? Die info is essentieël om bovenstaande juist te lezen en te interpreteren.

???




:D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Zojuist een setje van deze besteld.  Gaan we weer eens lekker mee experimenteren, want ze schijnen het goed te doen onder de MM... :angel:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Xander32 op december  1, 2013, 13:20:24
... even voor mijn beeld; Miss Monica, is dat het konijn of jouw partner, of anders namelijk ?
Of betreft Big Girl Kiss jouw partner? Die info is essentieël om bovenstaande juist te lezen en te interpreteren.

???




:D
Het zegt meer over jouw fantasie dan over mijn leefsituatie


Xander32

Citaat van: twani op december  1, 2013, 14:37:20
Het zegt meer over jouw fantasie dan over mijn leefsituatie
... Hmm, een ontwijkend antwoord, wat te verbergen ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Nou dan moet je weten dat ik me werkelijk nergens voor schaam. Mocht het al zo zijn dat ik er een zeer afwijkende relatie op nahield dan zou ik dat gewoon zeggen.....


Morgen op mijn vrije maandag maar eens de MM implementeren, vandaag toch weer niet aan toe gekomen :devil:

Xander32

... geen vervelend klusje, toch? Mooie upgrade.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Ben wel heel benieuwd naar je vorderingen en/of indrukken van het inrichten van de MacMini.

Speelt hij al?

Of ben je nog druk met het vijlen van aluminium voetjes voor de MM? ;D

Gr
Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op december  3, 2013, 11:03:19
Ben wel heel benieuwd naar je vorderingen en/of indrukken van het inrichten van de MacMini.

Speelt hij al?

Of ben je nog druk met het vijlen van aluminium voetjes voor de MM? ;D

Gr
Henk

Ben ook wel benieuwd, maar het blijft angstvallig stil vanuit de twani hoek..... :angel:

Of ligt de MM er op dit moment zo bij ?  :D


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Oke oke, een eerste update :).  Hij draait en het is flink wennen aan de Apple software :nopompom:


Dankzij Jan z'n, per pm, nogal lijvige "1e hulpgids voor MM sukkels" kreeg ik dat redelijk snel voor elkaar.

Vanavond maar eens de "Pure Music" softwareschil om iTunes heen implementeren.

Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik met de Remote App niet de internetradio kan bedienen.

Hij geeft, na via de MM de opdracht gegeven te hebben, wél de zender aan die dan speelt, een andere kiezen of bladeren via remote lukt echter niet :nopompom:

Hij blijft maar "laden" zo meldt het scherm.

Al bij al een voor mij redelijk begin :D. Dwz, het draait hetgeen al méér is dan ik had verwacht voor elkaar te krijgen.


Het tweaken en pielen moet nu langzaam z'n beslag krijgen...

twani

Citaat van: Onder013 op december  3, 2013, 11:03:19
Ben wel heel benieuwd naar je vorderingen en/of indrukken van het inrichten van de MacMini.

Speelt hij al?

Of ben je nog druk met het vijlen van aluminium voetjes voor de MM? ;D

Gr
Henk
Je weet dat ik nogal "goed" ben met aluminium, dus ik begrijp dat je verwachtingen in dezen nogal hooggespannen zijn :D

Deleted Member 2

Ik zie jou nog wel eens zo'n Devialet bijna alles in één doos aanschaffen met zo af en toe een bugje om het spannend te houden :xmas: