A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 21, 2013, 23:43:11
Zeer waarschijnlijk de wilde jaren voordat je Monique leerde kennen ?   ;)  ;D
Laten we het erop houden dat ik destijds méér s`nachts leefde dan overdag....... ;D

YamahaRXV

#7226
Vandaag een doosje binnengekregen van Antoine Pouwels (Peacock Audio) met daarin de door mij bestelde IeGo CU connectoren (1x 8055 schuko + 2x 8055 IEC) en nog twee zeer mooi afgemonteerde  Furutech FX-Alpha-Ag digitale interlinks die ik binnenkort eens goed aan de tand gaat voelen.

''Binnenkort'', omdat mijn M2Tech Hiface Evo een weekje is uitgeleend aan forumlid Linx die mijn Hiface Evo met zijn mooie externe M2Tech Evo clock gaat testen.
Wij beiden hebben hier toch best wel hoge verwachtingen van gezien de toch wel superlatieven die te vinden zijn op het net over deze combi.
Over een week komt de Hiface Evo weer terug, waarna ik deze uitgebreid gaat testen met de Evo clock van Linx.
Ik kan dan meteen de twee demo Furutech FX-Alpha-Ag interlinks gaan testen en vergelijken met mijn Chord Signature dig. en de mooie (geleende) Chord Indigo dig. van forumlid Martin!!!.

Op dit moment heb ik zowel de IeGo 8055 CU schuko als de IeGo 8055 CU IEC gemonteerd aan de Furutech FP-3TS20 die het erg goed doet achter de Burson Conductor dac. Aan de Furutech FP-3TS20 zaten de IeGo gold schuko en IEC connectoren gemonteerd, maar het viel mij al langere tijd op dat de Burson met de gold connectoren ontzettend gedetailleerd en ''schoon'' klonk, maar naar mijn gevoel wel had ingeleverd op het gebied van de voor mij bekende Burson sound: muzikaal, ritmisch, met een vleugje lekkere warmte.

De Burson laat nu al (staat zo,n uurtje te spelen) duidelijk horen dat er iets veranderd is aan de bekabeling. De invloed van connectoren blijkt nu ook weer een niet te onderschatten item en is duidelijk hoorbaar.
Ik geef het even de tijd om nog wat in te spelen en zal dan eens goed gaan luisteren wat de wissel van gold naar CU connectoren teweeg heeft gebracht  ;)
Verder wil ik nog een IeGo 8055 CU IEC gaan testen aan de netkabel die achter de Naim Supernait hangt.
Deze is nu voorzien van een IeGo gold schuko en een simpele maar goed klinkende Martin Kaiser messing IEC connector.


Furutech FP-3TS20 afgemonteerd met IeGo 8055 CU schuko + IEC connectoren


Furutech FX-Alpha-Ag afgemonteerd met FP-101 G RCA connectoren + Furutech FX-Alpha-Ag afgemonteerd met CF 126 R piezo ceramische RCA connectoren



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

frank2

Furutech connectoren hebben altijd wel de neiging tot te veel helderheid, houd daar wel rekening mee.

Iego koper klinkt bijna meteen goed, maar zal nog iets mooier klinken na 50 uur spelen. Tov. Iego gold zal het wat minder helder zijn maar meer naturel.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 26, 2013, 12:21:46
Vandaag een doosje binnengekregen van Antoine Pouwels (Peacock Audio) met daarin de door mij bestelde IeGo CU connectoren (1x 8055 schuko + 2x 8055 IEC) en nog twee zeer mooi afgemonteerde  Furutech FX-Alpha-Ag digitale interlinks die ik binnenkort eens goed aan de tand gaat voelen.

''Binnenkort'', omdat mijn M2Tech Hiface Evo een weekje is uitgeleend aan forumlid Linx die mijn Hiface Evo met zijn mooie externe M2Tech Evo clock gaat testen.
Wij beiden hebben hier toch best wel hoge verwachtingen van gezien de toch wel superlatieven die te vinden zijn op het net over deze combi.
Over een week komt de Hiface Evo weer terug, waarna ik deze uitgebreid gaat testen met de Evo clock van Linx.
Ik kan dan meteen de twee demo Furutech FX-Alpha-Ag interlinks gaan testen en vergelijken met mijn Chord Signature dig. en de mooie (geleende) Chord Indigo dig. van forumlid Martin!!!.

Op dit moment heb ik zowel de IeGo 8055 CU schuko als de IeGo 8055 CU IEC gemonteerd aan de Furutech FP-3TS20 die het erg goed doet achter de Burson Conductor dac. Aan de Furutech FP-3TS20 zaten de IeGo gold schuko en IEC connectoren gemonteerd, maar het viel mij al langere tijd op dat de Burson met de gold connectoren ontzettend gedetailleerd en ''schoon'' klonk, maar naar mijn gevoel wel had ingeleverd op het gebied van de voor mij bekende Burson sound: muzikaal, ritmisch, met een vleugje lekkere warmte.

De Burson laat nu al (staat zo,n uurtje te spelen) duidelijk horen dat er iets veranderd is aan de bekabeling. De invloed van connectoren blijkt nu ook weer een niet te onderschatten item en is duidelijk hoorbaar.
Ik geef het even de tijd om nog wat in te spelen en zal dan eens goed gaan luisteren wat de wissel van gold naar CU connectoren teweeg heeft gebracht  ;)
Verder wil ik nog een IeGo 8055 CU IEC gaan testen aan de netkabel die achter de Naim Supernait hangt.
Deze is nu voorzien van een IeGo gold schuko en een simpele maar goed klinkende Martin Kaiser messing IEC connector.


Furutech FP-3TS20 afgemonteerd met IeGo 8055 CU schuko + IEC connectoren


Furutech FX-Alpha-Ag afgemonteerd met FP-101 G RCA connectoren + Furutech FX-Alpha-Ag afgemonteerd met CF 126 R piezo ceramische RCA connectoren
Ik lees aandachtig mee ;).  Zeg Jan, zie ik daar dat Brandon een eigen scheepswerf voor ecologisch verantwoorde  vaartuigen heeft? ;D

YamahaRXV

#7229
Citaat van: twani op oktober 26, 2013, 18:11:52
Ik lees aandachtig mee ;).  Zeg Jan, zie ik daar dat Brandon een eigen scheepswerf voor ecologisch verantwoorde  vaartuigen heeft? ;D

Je ziet Theo, ik blijf vrolijk door pionieren en experimenteren  ;D

Brandon is net als zijn vader nogal gecharmeerd van scheeps-jachtbouw en techniek en dat is wel te zien aan o.a. de grote hoeveelheden Lego Chima bouw pakketten die hier (helaas) door het hele huis opgebouwd worden  :crazy:  Dit overigens keurig zelfstandig uitvoerend vanaf bouwtekening en zonder hulp van zijn vader  :clapping:

Nadat vanmorgen de Furutech FP-3TS20 voor de Burson dac was voorzien van IeGo 8055 cu connectoren heb ik vanmiddag de netkabel voor de Supernait voorzien van de IeGo cu connectoren.
Bij de Burson was het verschil al goed te horen, maar de verandering van de gold naar koper varianten was bij de Supernait nog beter hoorbaar.

Bij het inschakelen van de Supernait bleek al weer snel dat Naim componenten het echt niet lekker vinden om van de netspanning af te moeten gaan.
Ik werd dan ook onaangenaam verrast met een wat terughoudende en fragiele weergave die na ruim twee uur spelen langzaam aan veranderde in een lekkere muzikale en ritmische sound waarbij goed te horen was dat de Supernait een stuk ''ronder'' klonk en er geen spoortje van scherpe randjes in het hoog meer aanwezig was bij bepaalde tracks met vooral vrouwenstemmen.
Naar mijn mening laten de ieGo 8055 cu versies de set minder ''esoterisch'' klinken, maar wel muzikaler en aangenamer om naar te luisteren.
Met name melodielijnen en de verschillende lagen in de muziek worden beter hoorbaar en meer geaccentueerd en dat vind ik erg lekker.

Wel mis ik nu al mijn (uitgeleende) Hiface Evo  :(  Het klankmatige verschil tussen de toch niet slecht bekend staande Tenor USB module in de Burson Conductor en de Hiface Evo blijkt toch best wel groot te zijn....  De Hiface Evo met lineaire externe voeding weet vrij gemakkelijk een beduidend bredere en meer ruimtelijke stage te produceren dan de interne Tenor USB module.
Maar goed, als de Hiface Evo weer terug is over een goede week heb ik weer een ''upgrade''  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Op een compleet andere set heb ik dezelfde ervaring met Iego koper IEC. Gisteren heb ik een koper schuko van Iego gemonteerd aan de Alpha3. Deze was al voorzien van een Iego koper IEC. Het resultaat verraste me: plaatsing werd nog weer beter en sporadisch aanwezige scherpe randjes die er waren bij uithalen van damesstemmen, zijn verdwenen zonder in te leveren op hoog en details. Een track met drie contrabassen geeft meer informatie over de plaatsing van deze instrumenten.

Absoluut een waardevolle upgrade die beter presteert dan de duurdere voorganger.

Gr
Henk

frank2

Ik kan bovenstaande posts alleen maar beaamen. Sinds de Iego koper aan de aplha kabel zit is het gehele geluidsbeeld van iets te helder gezakt naar de normale proporties. Problemen met de vrouwenstemmen zijn nu ook weg. Eerlijkheidshalve, heb ik ook een Iego koper IEC aan de aanvoerkabel naar het Vibex blok zitten. Beide zorgen voor een behoorlijke positieve verandering.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

Vrienden.....(het is zondagmorgen, ik ben in een goeie bui :P), eerder stelde ik nav jullie berichten de vraag of je de Iego Cu als grootste gemene deler kunt beschouwen. Omdat ik niet een heel traject van testen en pielen ín wil gaan was ik namelijk benieuwd of ik deze connector universeel voor heel mijn set kan ínzetten.
Toen was de conclusie dat dit niet zo zou zijn en dat ik gewoon de diverse varianten moet proberen.

Nu echter zie ik jullie allemaal met een éénsluidende mening en unaniem voor Iego CU gaan. Kennelijk heeft deze variant een hoge universaliteit.  Toch gewoon doen dan?

Maak er een mooie dag van mannen!

Gr
Theo en Monique

frank2

Citaat van: twani op oktober 27, 2013, 09:37:50
Vrienden.....(het is zondagmorgen, ik ben in een goeie bui :P), eerder stelde ik nav jullie berichten de vraag of je de Iego Cu als grootste gemene deler kunt beschouwen. Omdat ik niet een heel traject van testen en pielen ín wil gaan was ik namelijk benieuwd of ik deze connector universeel voor heel mijn set kan ínzetten.
Toen was de conclusie dat dit niet zo zou zijn en dat ik gewoon de diverse varianten moet proberen.

Nu echter zie ik jullie allemaal met een éénsluidende mening en unaniem voor Iego CU gaan. Kennelijk heeft deze variant een hoge universaliteit.  Toch gewoon doen dan?

Maak er een mooie dag van mannen!

Gr
Theo en Monique

Er is wel een groot verschil Theo, namelijk dat alle mensen die hier posten een set hebben die helder speelt, zoals ik en Henk met z'n elac speakers. Dan kan het gauw te veel worden met helderheid en vrouwenstemmen. De Harbeth zijn toch geheel andere speakers, zijn vol, en hoewel ik ze maar 1x gehoord heb toch eerder donker dan zeer helder. Daarom blijft mijn advies voor jouw set De Iego Gold. Daar zul jij je zeker geen buil aan vallen en ik vermoed/denk dat dat wel in je set goed tot z'n recht zal komen.
Ik zou zeggen leen ergens een alpha kabel met Iego gold stekkers en je weet het. (je kunt ze bij peacock audio lenen, betaal je alleen verzendkosten heen en terug.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

#7234
Theo,

Als er niets is dat je ook maar een enkele keer irriteert; het stereobeeld al volkomen voldoet aan je eisen:
Niks doen. Lekker blijven genieten.

Als er af en toe iets scherpte is of zo'n digitaal randje: probeer Iego Cu IEC en Schuko.

Generiek durf ik te stellen dat als kabel furutech Alpha3 voor de versterker en TS20 voor digitaal een flinke verbetering brengen ten opzichte van standaard kabel (en vele exotische types kabel).

Proberen - zoals Frank al aangaf - is absoluut de beste optie.

Gr
Henk

twani

#7235
Mmm, moet ik toch nog aan het werk :sneaky2: ;D. Inderdaad heb ik nergens last van dig. randjes of harde sssssssss'en.   Misschien laat ik het ook gewoon weer rusten  :pompom:

Het geluid neigt behoorlijk naar de analoge kant ondanks de zo goed als geheel digitale periferie.

Zoals Frank stelt klinkt het misschien zelfs wel enigszins "donker" zonder details te missen overigens, dat weet ik zeker.

Mijn set heeft volgens mij wel wat weg van een hoogwaardige set uit de "seventies", warm en gloedvol, rond en "dikbuikig" , precies zoals ik wil.

Er zullen veel sets zijn die méér laten horen echter maar weinig sets die je alles kunt voeren om daar vervolgens heerlijke muziek van te maken.

Internetradio, Spotify, slecht opgenomen cd's, alles is prima verteerbaar waarbij de klank ook met dit mindere materiaal heerlijk loskomt van de speakers.

Het voordeel van een minder goeie set zullen we maar zeggen :D


chansig

Nee...dat is gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Klinkt goed..

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted Member 2

Citaat van: chansig op oktober 27, 2013, 10:43:06
Nee...dat is gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Klinkt goed..

Gr Hans

Eens. Niks meer aan doen! :thumbs-up:


twani


twani

Wél ga ik, zodra "TriodeDick" zijn consumenten "Bausatz" kláár heeft, de 300B SE monoblokken bouwen. Dit dan gewoon omdat ik het gaaf vind om te doen ;)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

tompj

Citaat van: twani op oktober 27, 2013, 11:09:10
Wél ga ik, zodra "TriodeDick" zijn consumenten "Bausatz" kláár heeft, de 300B SE monoblokken bouwen. Dit dan gewoon omdat ik het gaaf vind om te doen ;)
Dat is nou wel een leuk project Theo. Dat kabelgepiel zou ik lekker laten voor wat het is.

Je beschrijving van je geluid herken ik sterk en zit uiteraard voor het grootste deel in je speakers. Die zetten simpelweg het hoog en midhoog nergens aan waardoor dat gebied minder naar voren komt (wat al gauw als minder analytisch wordt omschreven als je niet oppast). Daardoor is het geluid natuurlijk en in balans en doen slechte opnames minder snel pijn.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op oktober 27, 2013, 11:26:01
Dat is nou wel een leuk project Theo. Dat kabelgepiel zou ik lekker laten voor wat het is.

Je beschrijving van je geluid herken ik sterk en zit uiteraard voor het grootste deel in je speakers. Die zetten simpelweg het hoog en midhoog nergens aan waardoor dat gebied minder naar voren komt (wat al gauw als minder analytisch wordt omschreven als je niet oppast). Daardoor is het geluid natuurlijk en in balans en doen slechte opnames minder snel pijn.
Hey Tom, hoe is het?   Mmmm, als ik het zo nog eens op een rijtje zet kan ik mezelf eigenlijk niet tot de "kabeltweakers" rekenen.

LS kabel is Atlas Equator MK2 biwire (de kabel die Linn onder eigen merk verkoopt :D) en die ligt hier al een jaar of 2
De Netkabels zijn van Erik S en die liggen hier al een jaar of 4 denk ik.  De interlink is de Chord Crimson plus, die heb ik ook al ruim 2 jaar. De Lapp kabel vanuit de meterkast (op de Groef AHP) met een goedkoop Rittalblok heb ik ook al ruim 4 jaar.

Nee ik ben definitief géén "kabel toy boy" alhoewel ik het onderwerp erg interessant vind, daar niet van.

Hoe is het eigenlijk met de verkoop (en opvolging) van de Mastersound gesteld Tom?

tompj

#7243
Citaat van: twani op oktober 27, 2013, 12:12:29
Hoe is het eigenlijk met de verkoop (en opvolging) van de Mastersound gesteld Tom?
Dat is een 'stille verkoop' geworden Theo. Hij is me toch te lief om er erg veel haast mee te maken. Waarschijnlijk heb ik hem over 10 jaar nog. Ik dacht erover te gaan downgraden, maar wat goed is moet je misschien zo laten...

Ik ben nu gewoon niet bezig met de set, maar erg veel met muziek. Het virus lijkt over....misschien ben ik wel beter...

Ik volg overigens jouw projecten met veel interesse en plezier (en bewondering).
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Deleted Member 2

Citaat van: tompj op oktober 27, 2013, 11:26:01
Dat kabelgepiel zou ik lekker laten voor wat het is.

Een oude wijze leermeester heeft mij ooit gezegd: "Don't jump to conclusions".  ;)

twani

Citaat van: tompj op oktober 27, 2013, 12:27:35
Dat is een 'stille verkoop' geworden Theo. Hij is me toch te lief om er erg veel haast mee te maken. Waarschijnlijk heb ik hem over 10 jaar nog. Ik dacht erover te gaan downgraden, maar wat goed is moet je misschien zo laten...

Ik ben nu gewoon niet bezig met de set, maar erg veel met muziek. Het virus lijkt over....misschien ben ik wel beter...

Ik volg overigens jouw projecten met veel interesse en plezier (en bewondering).
Helemaal mee eens :thumbs-up:

YamahaRXV

#7246
Citaat van: Onder013 op oktober 27, 2013, 09:58:02
Theo,

Als er niets is dat je ook maar een enkele keer irriteert; het stereobeeld al volkomen voldoet aan je eisen:
Niks doen. Lekker blijven genieten.

Als er af en toe iets scherpte is of zo'n digitaal randje: probeer Iego Cu IEC en Schuko.

Generiek durf ik te stellen dat als kabel furutech Alpha3 voor de versterker en TS20 voor digitaal een flinke verbetering brengen ten opzichte van standaard kabel (en vele exotische types kabel).

Proberen - zoals Frank al aangaf - is absoluut de beste optie.

Gr
Henk

Helemaal mee eens Henk  ;)

@Theo  Hoe is het eigenlijk met de ''Mitch'' netkabel afgelopen ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober 27, 2013, 12:12:29
De Lapp kabel vanuit de meterkast (op de Groef AHP) met een goedkoop Rittalblok heb ik ook al ruim 4 jaar.


Rittalblok? :eh: :wacko: Is het Jan blok nog in het projecten hok? ;)

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op oktober 27, 2013, 13:18:25
Rittalblok? :eh: :wacko: Is het Jan blok nog in het projecten hok? ;)

;D Scherp !  Het Rittalblok van Theo kende ik nog niet  :wacko:
Ik weet mij nog wel te herinneren dat er ook een ''Jouw Hifi'' stekkerblok aanwezig was in huize Twani ?

Over Rittalblokken gesproken: ik heb (naast het zware DIY aluminium stekkerblok wat aan de aparte audiogroep is aangesloten) zelf ook zo,n blok hier liggen, gewoon op de ''ordinaire'' wcd in de woonkamer aangesloten en het valt mij eerlijk gezegd niet tegen klankmatig gezien. Het blok heeft nog de originele interne bekabeling en is alleen voorzien van 1,5 m. lengte Lapp CY 110 en een Hifi Tuning Ultimate schuko.

Op het zware aluminium stekkerblok met interne Alpha 3 bekabeling zitten 3 outlets waar vervolgens Naim Supernait, Naim HiCap 2, en de Teradak lineaire 12 volt voeding voor MM op aangesloten zitten.
Het Rittalblok zit aardig vol ''gestekkerd'' met o.a. de schuko,s van Burson dac, lineaire voeding voor de Hiface Evo, plasma tv, Horizon mediabox, bluray speler, en de voeding voor de Kef sub (i.c.m. plasma tv)
Niet geheel ideaal zou je kunnen stellen....   ''Typisch'' te noemen is wel het feit dat bv de Burson dac wel gevoelig is voor de keuze van netkabel en connectoren, maar niet beter klinkt als deze op het zware alu stekkerblok met aparte groep zit aangesloten  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Als je die Horizon$#&^%%*&)) het raam uit gooit wordt het nog veel beter ;D

Zonder gekheid: heeft dat ding geen invloed op de SQ net zoels ik me dat afvraag bij de plasma?