A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

twani


Deleted Member 2

In de recente uitgave van het magazin Stereo een uitgebreid interview met Klaus Heinz van Adam audio

Maximus_Aurelius

Citaat van: Onder013 op september 17, 2013, 11:31:24
In de recente uitgave van het magazin Stereo een uitgebreid interview met Klaus Heinz van Adam audio

Of Klaus Heinz van Arcus  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op september 17, 2013, 11:31:24
In de recente uitgave van het magazin Stereo een uitgebreid interview met Klaus Heinz van Adam audio

Top, die ga ik dus halen en uitgebreid lezen  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 17, 2013, 12:03:14
Top, die ga ik dus halen en uitgebreid lezen  :headbanging:
Dat hoeft niet Jan, je kunt met mijn inlogcodes bij hun de site op en het artikel lezen ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 17, 2013, 12:05:06
Dat hoeft niet Jan, je kunt met mijn inlogcodes bij hun de site op en het artikel lezen ;)

Ah, ja dat is waar ook.....stom, helemaal niet meer aan gedacht  :D
Gaan we doen !  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Vandaag met dank aan de leverancier een mooie ledverlichting set voor het nieuwe tv/audio meubel binnengekregen, compleet met afstandsbediening, 15 kleuren verlichting en dimmer  :headbanging:

Nu Dire Straits aan het luisteren met Naim groene ambiance...  :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 18, 2013, 23:54:51
Vandaag met dank aan de leverancier een mooie ledverlichting set voor het nieuwe tv/audio meubel binnengekregen, compleet met afstandsbediening, 15 kleuren verlichting en dimmer  :headbanging:

Nu Dire Straits aan het luisteren met Naim groene ambiance...  :worship:

Zien zien zien!

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 19, 2013, 07:39:34
Zien zien zien!

Vanavond even een paar mooie plaatjes zien te schieten en dan hier plaatsen  :)
Komt goed ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Momenteel 4.97 Volt voor USB en 12.0 Volt voor het DAC board...

Martin!!!

Citaat van: twani op september 19, 2013, 22:22:40
Momenteel 4.97 Volt voor USB en 12.0 Volt voor het DAC board...

Jij krijgt geld terug van je energie-leverancier dit jaar......  :D
mainly British stuff

twani

Maar daar heb ik dan weer een vrouw voor ;D.  Zomaar spontaan te binnen schieten mij schoenen, een mooie (lees belachelijk dure :D) winterjas, de maandelijkse "Gel" behandelingen voor de nageltjes welke de laatste tijd dubbel tikt omdat dochterlief het ook mooi vindt :nopompom:, de obligate kapper (ook maal 2 natuurlijk) en nog een hele reeks dingen die me nu even ontschoten zijn....

eddy135

Citaat van: twani op september 19, 2013, 22:34:26
... en nog een hele reeks dingen die me nu even ontschoten zijn....

Of waar je uberhaupt niet eens van af weet... ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani


eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

cardas49

Citaat van: twani op september 19, 2013, 22:34:26
Maar daar heb ik dan weer een vrouw voor ;D.  Zomaar spontaan te binnen schieten mij schoenen, een mooie (lees belachelijk dure :D) winterjas, de maandelijkse "Gel" behandelingen voor de nageltjes welke de laatste tijd dubbel tikt omdat dochterlief het ook mooi vindt :nopompom:, de obligate kapper (ook maal 2 natuurlijk) en nog een hele reeks dingen die me nu even ontschoten zijn....

Even een paar keer je signature lezen, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet  :D

Voor mij blijft het bijzonder hoe vanzelfsprekend vrouwen al hun interesse uitgaven vinden, terwijl de audio hobby vaak als excentrieke uitgave beschouwd wordt. Ook genoeg mannen doen dat, en als zo'n persoon 10k aan een auto hobby uitgeeft, hoor je zelden iemand, want nee.... auto's zijn een "normale" hobby ::). waar je harder bij afschrijft dan bij audio. 
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

twani

At night.  De CD "Minimum Maximum" van Kraftwerk "floats through the room"

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jij bent vast nog led-verlichting aan het installeren Jan? 

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 22, 2013, 10:03:50
Jij bent vast nog led-verlichting aan het installeren Jan?

De led verlichting is gemonteerd Theo en geeft een zeer mooie sfeervolle ambiance rond het meubel  :headbanging:
Alles is mooi instelbaar met een kleine platte afstandsbediening van credit card formaat en er kan gekozen worden voor vele (15) kleuren die ook nog eens qua lichtopbrengst te dimmen zijn via de afstandsbediening.
Ik heb al geprobeerd om wat aardige foto,s te schieten met mijn Nikon camera, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te gaan...
Met flits is het effect van de led verlichting niet meer zichtbaar en zonder flits heb ik last van bewogen beelden en zijn de foto,s dus niet ''representatief'' genoeg om hier te plaatsen  ;)

Ik heb alleen een klein nadeeltje ondervonden met de ledverlichting; sommige frequenties van de afstandsbediening komen overeen met die van de afstandsbediening van mijn Pio plasma  :crazy:
In eerste instantie gaf ik mijn zoontje de schuld dat hij de verlichting iedere keer op een andere kleur instelde, maar later bleek dat bij het verhogen van het volume van de tv de ledverlichting van Naim groen naar geel ging.... :-X

Verder nog druk bezig geweest met wat wijzigingen aan de MM die toch weer het nodige aan klankmatige verbeteringen hebben opgeleverd.
De standaard DC powercable die met de Teradak voeding was meegeleverd was gemaakt van zilveren litzen en ik heb besloten deze te vervangen voor een zelfgemaakt exemplaar met koperen litzen. Doordat de MM toch weer geheel gedemonteerd moest worden om de voedingkabel aan het moederboard te solderen heb ik meteen een nieuw experimentje uitgevoerd. In de MM zijn nu een aantal stukken Merford vibration control matjes geplakt tegen de aluminium behuizing wat tot nu toe klankmatig gezien positief uit blijkt te pakken.
Het is nu even afwachten hoe het met de warmtehuishouding van de MM gaat verlopen want de interne ventilator heeft zijn temperatuursensor o.a. ook aan de aluminium behuizing zitten.
Ik heb het misschien al meer gezegd, maar de potentie van de MM kan echt groot zijn en ik beleef er voorlopig nog teveel lol en luisterplezier aan om te switchen naar wat anders  8)

We zijn dus weer lekker bezig geweest en ook heb ik het alumium front van de Teradak voeding gepolijst tot chroom achtig.
Binnenkort deze even weg brengen om er een mooie tekst in te laten freesgraveren  :headbanging:


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

#6822
Citaat van: YamahaRXV op september 22, 2013, 14:29:01
Inderdaad ja  ;)

Jan zal als absoluut vereiste voor zijn vak, ongetwijfeld beschikken over een "vaste hand". ;)

Is de VR op je camera ingeschakeld Jan?

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op september 22, 2013, 14:47:15
Jan zal als absoluut vereiste voor zijn vak, ongetwijfeld beschikken over een "vaste hand". ;)

Is de VR op je camera ingeschakeld Jan?

Die vaste hand is er zeker nog Henk  ;D Alleen komt het in de praktijk zelden tot weinig meer voor dat ik ''hem'' hoef in te zetten.
Dat heeft allemaal plaatsgemaakt voor allerlei ander ''randgebeuren'' rondom mijn vakgebied  ;)
Hierdoor laat ik nu de eer aan anderen... :D

De VR functie was ingeschakeld, maar ik ga vanavond nog wel wat experimenteren met de instellingen van de camera zodat ik hopelijk toch wat leuke plaatjes kan schieten .
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani