A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

Hifi Addict

Hahahaha en wordt met zo'n gezicht maar eens boos op dat jong  ;D

twani

Ik mag nog niet klagen hier als ik jouw anekdotes zo eens doorlees :laugh:  Aan de andere kant ook wel logisch, hier in huis dreigt de doodstraf bij het aanraken van mijn apparatuur :P

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juli 21, 2013, 15:37:09
Ik mag nog niet klagen hier als ik jouw anekdotes zo eens doorlees :laugh:  Aan de andere kant ook wel logisch, hier in huis dreigt de doodstraf bij het aanraken van mijn apparatuur :P

Germaans tuchtrecht?

raindog

Citaat van: twani op juli 21, 2013, 15:37:09
... hier in huis dreigt de doodstraf bij het aanraken van mijn apparatuur :P

De Leben staat hier open en bloot zonder deksel, mijn vrouw vind dat maar eng en en blijft als vanzelf op gepaste afstand.
Elk nieuwsgierig klein kinderhandje wat hier op bezoek komt krijgt gelijk de volle lading 230 volt. Die executie regelt de Leben hier dus zelf :devil:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

AbZ

Citaat van: raindog op juli 21, 2013, 17:25:16
Der Tod staat hier open en bloot zonder deksel, mijn vrouw vind dat maar eng en en blijft als vanzelf op gepaste afstand.
Elk nieuwsgierig klein kinderhandje wat hier op bezoek komt krijgt gelijk de volle lading 230 volt. Die executie regelt der Tod hier dus zelf :devil:
Audiofielen & humor  :-\

lynch1979


Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op juli 21, 2013, 18:19:46
Gaan prima samen  ;)
Audiofielen & kinderen daarentegen... Dat levert dan wel weer humor op. :)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op juli 21, 2013, 18:27:56
Audiofielen & kinderen daarentegen... Dat levert dan wel weer humor op. :)

Meestal wel.... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: AbZ op juli 21, 2013, 17:36:07
Audiofielen & humor  :-\
Dit was geen cryptische maar platte humor en dat is niet voor jou weggelegd Abel :P

AbZ

#6009
Citaat van: lynch1979 op juli 21, 2013, 18:19:46
Gaan prima samen  ;)
Soms wel maar daar kunnen ze niet altijd even goed tegen.

Citaat van: twani op juli 21, 2013, 19:13:11
Dit was geen cryptische maar platte humor en dat is niet voor jou weggelegd Abel :P
:D

Linx

Citaat van: raindog op juli 21, 2013, 17:25:16
executie regelt de Leben hier dus zelf :devil:

Ironische naam heeft die versterker ;)

twani

Citaat van: Linx op juli 21, 2013, 19:15:33
Ironische naam heeft die versterker ;)
Het is ook "een beul" van een versterker ;D

twani

http://www.speedtest.net/my-result/i/594389685



Dit is mijn snelheidsresultaat icm met "Ziggo alles in één". Is dit niet een beetje laag?

lynch1979

Citaat van: twani op juli 22, 2013, 11:46:14
http://www.speedtest.net/my-result/i/594389685



Dit is mijn snelheidsresultaat icm met "Ziggo alles in één". Is dit niet een beetje laag?

Welk abonnement heb je? Als het 50 mb/s is dan is het erg laag, maar je kan testen met een server die dichterbij je woonplaats ligt, kan nog wel eens verschillen.

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli 22, 2013, 11:46:14
http://www.speedtest.net/my-result/i/594389685



Dit is mijn snelheidsresultaat icm met "Ziggo alles in één". Is dit niet een beetje laag?

Laag... :o?  Theo, die snelheden van jouw internet ben ik zwaar jaloers op met dat flut Tele2 abonnement waarbij ze beloofden tót 20 Mbps down en 1 Mbps up load. (ADSL 2)
Afhankelijk van de afstand tot de centrale gaat daar nog wel het nodige aan snelheid vanaf en tot een paar weken geleden mocht ik blij zijn met m,n 13,5 Mbps down en 0,88 Mbps up load.
Nu ben ik al een aantal dagen in een fase beland waarbij ik nog maar 3,5 Mbps down en 0,22 Mbps up load heb en daar word ik op z,n zachtst gezegd niet vrolijk van... :-X
Met beide mogelijkheden (zowel LAN als Wifi) is het gewoon r*k.  Inmiddels heb ik al 3 modems gehad van Tele 2 en het wordt met de dag trager. Vanmiddag maar weer eens even een pittig gesprekje voeren met de klantenservice  ;)

Als enig andere optie heb ik UPC, maar dan moet ik het hele pakket (TV, Internet, Telefonie) nemen en eerlijk gezegd ben ik niet zo,n fan van UPC.... :hehe: (zeker niet na het lezen van Henk zijn negatieve uitingen over UPC  :D)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op juli 22, 2013, 12:17:26
Laag... :o?  Theo, die snelheden van jouw internet ben ik zwaar jaloers op met dat flut Tele2 abonnement waarbij ze beloofden tót 20 Mbps down en 1 Mbps up load. (ADSL 2)
Afhankelijk van de afstand tot de centrale gaat daar nog wel het nodige aan snelheid vanaf en tot een paar weken geleden mocht ik blij zijn met m,n 13,5 Mbps down en 0,88 Mbps up load.
Nu ben ik al een aantal dagen in een fase beland waarbij ik nog maar 3,5 Mbps down en 0,22 Mbps up load heb en daar word ik op z,n zachtst gezegd niet vrolijk van... :-X
Met beide mogelijkheden (zowel LAN als Wifi) is het gewoon r*k.  Inmiddels heb ik al 3 modems gehad van Tele 2 en het wordt met de dag trager. Vanmiddag maar weer eens even een pittig gesprekje voeren met de klantenservice  ;)

Als enig andere optie heb ik UPC, maar dan moet ik het hele pakket (TV, Internet, Telefonie) nemen en eerlijk gezegd ben ik niet zo,n fan van UPC.... :hehe: (zeker niet na het lezen van Henk zijn negatieve uitingen over UPC  :D)

Henk en je weet wel....mag niet meer in zin samen genoemd worden  :D

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met UPC....mijn snelheden zijn gemiddeld 48.5 Mbps download en 3.1 Mbps Upload (abonnement is 50 Mbps en 3 Mbps)

Hifi Addict

Citaat van: twani op juli 22, 2013, 11:46:14
http://www.speedtest.net/my-result/i/594389685



Dit is mijn snelheidsresultaat icm met "Ziggo alles in één". Is dit niet een beetje laag?

Prima toch? Ik heb glas van KPN en heb mn abbo gedowngrade van 100 naar 50mbit omdat ik het meeste toch over wireless doe, en wireless haalt toch niet vaak over de 50 mbit met standaard spulletjes ::) Die upload is laag maar die gebruik je waarschijnlijk toch nauwelijks..

Heb je nog hulp nodig bij het berekenen van die trafo's?

twani

Citaat van: Hifi Addict op juli 22, 2013, 12:23:54
Prima toch? Ik heb glas van KPN en heb mn abbo gedowngrade van 100 naar 50mbit omdat ik het meeste toch over wireless doe, en wireless haalt toch niet vaak over de 50 mbit met standaard spulletjes ::) Die upload is laag maar die gebruik je waarschijnlijk toch nauwelijks..

Heb je nog hulp nodig bij het berekenen van die trafo's?
Jazeker, kom ik op terug en alvast bedankt :worship:

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli 22, 2013, 12:17:26
Laag... :o?  Theo, die snelheden van jouw internet ben ik zwaar jaloers op met dat flut Tele2 abonnement waarbij ze beloofden tót 20 Mbps down en 1 Mbps up load. (ADSL 2)
Afhankelijk van de afstand tot de centrale gaat daar nog wel het nodige aan snelheid vanaf en tot een paar weken geleden mocht ik blij zijn met m,n 13,5 Mbps down en 0,88 Mbps up load.
Nu ben ik al een aantal dagen in een fase beland waarbij ik nog maar 3,5 Mbps down en 0,22 Mbps up load heb en daar word ik op z,n zachtst gezegd niet vrolijk van... :-X
Met beide mogelijkheden (zowel LAN als Wifi) is het gewoon r*k.  Inmiddels heb ik al 3 modems gehad van Tele 2 en het wordt met de dag trager. Vanmiddag maar weer eens even een pittig gesprekje voeren met de klantenservice  ;)

Als enig andere optie heb ik UPC, maar dan moet ik het hele pakket (TV, Internet, Telefonie) nemen en eerlijk gezegd ben ik niet zo,n fan van UPC.... :hehe: (zeker niet na het lezen van Henk zijn negatieve uitingen over UPC  :D)
Oei Jan, dat is bijna niet meer meetbaar zo laag :devil:   Ik heb nu al medelijden met de medewerker die je vanmiddag aan de lijn krijgt :D. Het is warm hé Jan, heb enige clementie met ze ;D (ik ken je een beetje :D)

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op juli 22, 2013, 12:17:26
Laag... :o?  Theo, die snelheden van jouw internet ben ik zwaar jaloers op met dat flut Tele2 abonnement waarbij ze beloofden tót 20 Mbps down en 1 Mbps up load. (ADSL 2)
Afhankelijk van de afstand tot de centrale gaat daar nog wel het nodige aan snelheid vanaf en tot een paar weken geleden mocht ik blij zijn met m,n 13,5 Mbps down en 0,88 Mbps up load.
Nu ben ik al een aantal dagen in een fase beland waarbij ik nog maar 3,5 Mbps down en 0,22 Mbps up load heb en daar word ik op z,n zachtst gezegd niet vrolijk van... :-X
Met beide mogelijkheden (zowel LAN als Wifi) is het gewoon r*k.  Inmiddels heb ik al 3 modems gehad van Tele 2 en het wordt met de dag trager. Vanmiddag maar weer eens even een pittig gesprekje voeren met de klantenservice  ;)

Als enig andere optie heb ik UPC, maar dan moet ik het hele pakket (TV, Internet, Telefonie) nemen en eerlijk gezegd ben ik niet zo,n fan van UPC.... :hehe: (zeker niet na het lezen van Henk zijn negatieve uitingen over UPC  :D)

UPC - zo dat is er uit - levert een prima snelheid: 101,51 down en 10,34 up en ik betaal voor 50Mb down :eh:

De administratieve afwikkeling van UPC is werkelijk ^%^%^%^(*

Maar zolang ze de aangegeven snelheden blijven leveren is het prima

Gr
Henk

Kingpin

Citaat van: twani op juli 22, 2013, 11:46:14
http://www.speedtest.net/my-result/i/594389685

Dit is mijn snelheidsresultaat icm met "Ziggo alles in één". Is dit niet een beetje laag?

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Hifi Addict

#6021
Citaat van: twani op juli 22, 2013, 12:30:01
Jazeker, kom ik op terug en alvast bedankt :worship:

Eerst maar eens solderen  8)

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro



En dat voor een gat in een uithoek van NL.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op juli 22, 2013, 14:09:20
:o :o :o :o :o :o :o :o  :withstupid:
Binnenkort (zou volgens mij al van kracht moeten zijn) naar de 150mbit down :D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack