A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

AbZ

Citaat van: YamahaRXV op april  6, 2013, 00:09:19
mwah, dan heb je niet goed gelezen..... :D
Gelukkig, 1000 uur  :clapping:   Nou, tot over 40 dagen dan  :hehe:

Deleted Member 2

Mooi resultaat Jan. Nu nog even door de Linn barrière! ;)


YamahaRXV

Citaat van: AbZ op april  6, 2013, 00:20:36
Gelukkig, 1000 uur  :clapping:   Nou, tot over 40 dagen dan  :hehe:

:D :D Ja, gaaf hé......
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april  6, 2013, 00:24:39
Mooi resultaat Jan. Nu nog even door de Linn barrière! ;)

Dank je Henk  ;) Betreft die barriere....wie weet  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  6, 2013, 00:59:06
Dank je Henk  ;) Betreft die barriere....wie weet  :D

Eitje! Of het die erkenning zal krijgen is een tweede.......

tompj

Citaat van: twani op april  5, 2013, 19:50:17
Als de Linn er staat zal ik me in samenspraak met Jan ook maar eens in de Furutech en Iego's storten, anders hoor ik er niet meer bij :P
Theo.....NEEEEE!! Niet jij ook al. Waarom laat iedereen zich toch zo meeslepen met al die onzin.

Wisten jullie dat een placebo werkt. En dat er zelfs een klein meetbaar effect is van een placebo als de patient weet dat het een placebo is....Onze psyche is krachtiger dan je denkt.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Staaled

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 13:33:08
Theo.....NEEEEE!! Niet jij ook al. Waarom laat iedereen zich toch zo meeslepen met al die onzin.

Wisten jullie dat een placebo werkt. En dat er zelfs een klein meetbaar effect is van een placebo als de patient weet dat het een placebo is....Onze psyche is krachtiger dan je denkt.

Zeer wel mogelijk maar ik heb ook ervaren dat dure/glimmende spulletjes tegenvallen. ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tompj

Citaat van: Hipster op april  6, 2013, 13:39:41
Zeer wel mogelijk maar ik heb ook ervaren dat dure/glimmende spulletjes tegenvallen. ;)
Snap ik. Ik hoor zelfs zonder veranderingen verschillen op avond a en avond b. Ik vrees dat dat dan echt aan mij ligt, niet aan de spulletjes.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Staaled

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 13:44:23
Snap ik. Ik hoor zelfs zonder veranderingen verschillen op avond a en avond b. Ik vrees dat dat dan echt aan mij ligt, niet aan de spulletjes.
Anders zou het een saaie hobby worden, toch? ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 13:33:08
Theo.....NEEEEE!! Niet jij ook al. Waarom laat iedereen zich toch zo meeslepen met al die onzin.

Wisten jullie dat een placebo werkt. En dat er zelfs een klein meetbaar effect is van een placebo als de patient weet dat het een placebo is....Onze psyche is krachtiger dan je denkt.

Er is maar één objectieve handeling voor nodig om het als onzin of zin te kunnen bestempelen en dat is gewoon testen/vergelijken en op je eigen oren vertrouwen  ;)
Als je daar zelf niet meer op kan of durft te vertrouwen dan is het niet best gesteld.....
Meer zeg ik niet anders is Theo zijn topic straks nog meer gevuld met vergaande discussies over kabels en connectoren  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

tompj

Citaat van: YamahaRXV op april  6, 2013, 14:42:11
Als je daar zelf niet meer op kan of durft te vertrouwen dan is het niet best gesteld.....
Ik gun iedereen zijn lol hoor, geen probleem. Maar de realiteit is dat je nooit helemaal op je oren kunt vertrouwen inderdaad...sorry.

Blijft natuurlijk het gegeven dat of je nu denkt dat je het hoort, of dat het er daadwerlijk is voor het eindresultaat voor jou persoonlijk niet van belang is. (Als een placebo je beter maakt, was er geen direct effect van de placebo, maar je bent wel beter.)

Maar genoeg geleuterd over deze bejaarde discussie inderdaad. Ik dacht enkel dat Theo meer in het no nonsense audiokamp zat.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

AbZ

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 15:46:25Maar genoeg geleuterd over deze bejaarde discussie inderdaad. Ik dacht enkel dat Theo meer in het no nonsense audiokamp zat.
Van het ene leuterkamp naar het andere overgelopen :D

twani

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 15:46:25
Ik gun iedereen zijn lol hoor, geen probleem. Maar de realiteit is dat je nooit helemaal op je oren kunt vertrouwen inderdaad...sorry.

Blijft natuurlijk het gegeven dat of je nu denkt dat je het hoort, of dat het er daadwerlijk is voor het eindresultaat voor jou persoonlijk niet van belang is. (Als een placebo je beter maakt, was er geen direct effect van de placebo, maar je bent wel beter.)

Maar genoeg geleuterd over deze bejaarde discussie inderdaad. Ik dacht enkel dat Theo meer in het no nonsense audiokamp zat.


Zit ik nog steeds Tom, geen zorgen. Ik wil gewoon m'n spulletjes netjes voor elkaar hebben en daar passen kwalitatief goede (maar niet exorbitant dure!) kabels en stekkers zeker bij.
Heb overigens al lang een dedicated audiogroep met Ölflexx bekabling liggen, incl. obligate AHP zekering. Incl een Naim groen "elfenlampje" ook :D

twani

Nu we jou toch "te pakken hebben" Tom :D hoe is het met de DAC perikelen verder gegaan?

Gr
Theo.

tompj

Citaat van: twani op april  6, 2013, 18:21:53
Nu we jou toch "te pakken hebben" Tom :D hoe is het met de DAC perikelen verder gegaan?

Gr
Theo.
Ik heb besloten dat ik (voorlopig) lekker blijf bij wat ik heb Theo. De 'meerwaarde' van een dikkere DAC danwel een mooie streamer is voor mij niet groot genoeg. Ik draai muziek, digitaal danwel analoog, en geniet! Denk er zelfs nog wel eens over om een wat eenvoudiger versterker te proberen. Ben best benieuwd wat een vergelijk tussen mijn Accuphase en bijvoorbeeld een leuke Creek in mijn ruimte zou betekenen...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 19:34:16
Ik heb besloten dat ik (voorlopig) lekker blijf bij wat ik heb Theo. De 'meerwaarde' van een dikkere DAC danwel een mooie streamer is voor mij niet groot genoeg. Ik draai muziek, digitaal danwel analoog, en geniet! Denk er zelfs nog wel eens over om een wat eenvoudiger versterker te proberen. Ben best benieuwd wat een vergelijk tussen mijn Accuphase en bijvoorbeeld een leuke Creek in mijn ruimte zou betekenen...
Ah ja dat 1e begrijp ik heel goed, het 2e échter niet...Waarom zou je de Accu wegdoen? Voegt niets toe toch denk ik?

Wel prima dat je heerlijk geniet van de muziek, is prioriteit maar lukt velen hier niet. Mij wel hoor, mét of zónder "gouwe" stekkers :P

tompj

Citaat van: twani op april  6, 2013, 19:49:27
.Waarom zou je de Accu wegdoen? Voegt niets toe toch denk ik?
Ben vooral benieuwd of ik echt iets mis....maar ben er niet echt mee bezig hoor.

Geniet ze...die speakers van jou... :inlove:
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op april  6, 2013, 19:55:19
Ben vooral benieuwd of ik echt iets mis....maar ben er niet echt mee bezig hoor.

Geniet ze...die speakers van jou... :inlove:
Laat de Accu maar staan en skip naar de SHL5 ;)

tompj

Citaat van: twani op april  6, 2013, 21:42:29
Laat de Accu maar staan en skip naar de SHL5 ;)
Dan ga ik mijn M30's missen vrees ik. Zijn gewoon beide erg mooi. Mijn opstelling staat een SHL5 bovendien niet toe. Anders zou het inderdaad moeilijk kiezen zijn en konden het best SHL5's zijn geworden.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Tja, het is eigenlijk ook niet te doen, kiezen tussen beiden....

Heb jij nu ook het gevoel dat dit speakers zijn die je hele leven bij je blijven Tom? Of ben ik wat dat aangaat te sentimenteel "onderweg"? ;D

Ik vind ze gewoon zoooooh fijn.  Spotify zweeft wederom indrukwekkend door de ruimte heen.


twani

Een aantal plaatjes van Harbeth SHL5 in een quasi ideale "habitat"...

YamahaRXV

Citaat van: twani op april  6, 2013, 23:17:18
Een aantal plaatjes van Harbeth SHL5 in een quasi ideale "habitat"...

Mooie plaatjes zeg :headbanging:

Dat interieur op de laatste foto.......daar zouden een paar mooie hoogglans zwarte Adam Audio Pencil,s zeker niet misstaan.... :P  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

tompj

Citaat van: twani op april  6, 2013, 23:14:00

Heb jij nu ook het gevoel dat dit speakers zijn die je hele leven bij je blijven Tom? Of ben ik wat dat aangaat te sentimenteel "onderweg"? ;D
Dat gevoel heb ik Theo, net als jij. En dat is voor het eerst. Ik heb nogal een rijtje speakers in bezit gehad hier...deze gaan niet meer weg denk ik.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

vanzomereng

Citaat van: twani op april  6, 2013, 23:17:18
Een aantal plaatjes van Harbeth SHL5 in een quasi ideale "habitat"...

Die vent (of vrouw) draait wel erg knoeperhard met zijn set, de muren gaan er van bol staan  :D

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD