A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

twani

DHTROB buizendac

Deleted Member 2

#3626
Complimenten voor hoe het er bij staat en voor je spullenboel: prachtig.

Als zo wat details zie (twee foto lijstjes, twee potjes, twee luidsprekers ::)) dan ben jij toch wel het type Über Symmetrie Detaillist (ja in beide betekenissen van het woord  ;D) En geen stofje te bekennen! :P

Groet,

Henk

twani

  :laugh:daarom draai ik ook geen surround meer, 5.1 of 7.1 klopt dan natuurlijk niet.....

Zonder gekheid, het afscheid van surround is een van de dingen waar ik nooit spijt van heb gehad. Al die speakers in je kamer, al die kabels dwars door je "hut" , al die onrust veroorzakende instellingen op de sub en receiver, pfffff....

Ik mis trouwens helemaal niets bij films, mijn bluray speler zit via de coax aan mijn dac en speelt 2 kanaals, de sterren van de hemel. Ook op deze manier zit ik bij een dynamische geluidssprong bij een thriller recht op in mijn stoel van de schrik....

Deleted Member 2

Over stof gesproken: heb jij / jullie nou ook zo'n last van stof?

Ik kijk niet op een vlokje stof hier en daar, maar op de componenten van de set en zeker op de draaitafel stoort het mij verschrikkelijk.

Het is een bijna dagelijkse strijd tegen het stof.

De luchtvochtigheid is over het algemeen zo'n 55%. Lijkt mij redelijk neutraal en daar kan het dus niet aan liggen.
Qua inrichting is het wollen vloerkleed het enige stoffen component.



twani

En nog klopt er iets niet Henk realiseer ik me nu... Ik wel 2 kinderen echter ik heb maar één vrouw :devil: Zal het er eens over hebben vanavond met Monique :D

twani

Citaat van: Onder013 op januari 14, 2013, 13:16:51
Over stof gesproken: heb jij / jullie nou ook zo'n last van stof?

Ik kijk niet op een vlokje stof hier en daar, maar op de componenten van de set en zeker op de draaitafel stoort het mij verschrikkelijk.

Het is een bijna dagelijkse strijd tegen het stof.

De luchtvochtigheid is over het algemeen zo'n 55%. Lijkt mij redelijk neutraal en daar kan het dus niet aan liggen.
Qua inrichting is het wollen vloerkleed het enige stoffen component.
Mijn huisvriend die ik een paar keer per week "beetneem"  ;D

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 13:17:25
En nog klopt er iets niet Henk realiseer ik me nu... Ik wel 2 kinderen echter ik heb maar één vrouw :devil: Zal het er eens over hebben vanavond met Monique :D

Maar ik krijg weleens de indruk dat die dan ook voor twee telt..... ;)

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 13:19:48
Mijn huisvriend die ik een paar keer per week "beetneem"  ;D

Dat zal het zijn.... Geen tijd voor en niemand verder mag met zo'n ding aan de set zitten >:(

twani

Citaat van: Onder013 op januari 14, 2013, 13:20:03
Maar ik krijg weleens de indruk dat die dan ook voor twee telt..... ;)
Zij telt inderdaad minimaal voor 2 en staat samen met de 2 kindjes bij mij op de absolute no.1 positie.


Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 13:39:17
Zij telt inderdaad minimaal voor 2 en staat samen met de 2 kindjes bij mij op de absolute no.1 positie.

Dus dan ben jij de voor de symmetrie verstorende factor ;D

twani

Met voldoende salaris sla je jezelf er bij de vrouwtjes wel doorheen, zelfs als jíj degene bent die het gezin er ásymetrisch uit laat zien.... :laugh:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 13:51:40
Met voldoende salaris sla je jezelf er bij de vrouwtjes wel doorheen, zelfs als jíj degene bent die het gezin er ásymetrisch uit laat zien.... :laugh:

En met 11 geplaatste orders...... :hehe:

lynch1979

Ziet er erg netjes uit.
Ben benieuwd hoe het klinkt.


BuSpu

Zie ik nou bij je speakersnoer een schroefje op de mantel zitten ipv op het koper......? :nowink:

AbZ

Citaat van: BuSpu op januari 14, 2013, 15:42:27
Zie ik nou bij je speakersnoer een schroefje op de mantel zitten ipv op het koper......? :nowink:
Denk dat Twani het 1e schroefje als trekontlasting gebruikt en het 2e voor contact.

BuSpu

Citaat van: AbZ op januari 14, 2013, 15:45:33
Denk dat Twani het 1e schroefje als trekontlasting gebruikt en het 2e voor contact.
Liever allebei op het koper. Is kwa trekontlasting (?) ook sterker.

weust

Het viel mij zaterdag bij BB&G op hoe klein die Leben eigenlijk wel niet is.
Mooi ding, wel tricky al het volume wat harder staat.
Maar zo luid hoeft muziek ook niet te staan om er van te genieten natuurlijk.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

AbZ

Citaat van: BuSpu op januari 14, 2013, 15:47:59
Liever allebei op het koper. Is kwa trekontlasting (?) ook sterker.
Tja, ik zou die schuine dingen ook naar beneden richten (omwisselen) of gewoon barewire. 
Wou alleen zeggen, misschien heeft Twani er wel over nagedacht -- iig 'n beetje  :)

p.s. @Twani, was die kabel niet oorspronkelijk voor de Von Schweikerts?

BuSpu


twani

Een heel klein beetje ;D. Naar beneden gaat niet ivm te weinig afstand tot dressoir. Inderdaad zou het best eens zo kunnen zijn dat schroef nummer één op de mantel zit, ik had het gezien en moet er nog naar kijken.......

twani

Citaat van: weust op januari 14, 2013, 15:57:00
Het viel mij zaterdag bij BB&G op hoe klein die Leben eigenlijk wel niet is.
Mooi ding, wel tricky al het volume wat harder staat.
Maar zo luid hoeft muziek ook niet te staan om er van te genieten natuurlijk.
De Leben is inderdaad een schattig klein versterkertje waarvan de volumeknop nog niet voorbij 9 uur is geweest.........Hard zat op de SHL5's.....

twani

En "Silence" van "Monolake" klinkt zeer indrukwekkend hier.  Bas heeft mij op het spoor gezet van deze artiest.......nog bedankt :worship: waanzinnige voyage in space......

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 20:39:08
En "Silence" van "Monolake" klinkt zeer indrukwekkend hier.  Bas heeft mij op het spoor gezet van deze artiest.......nog bedankt :worship: waanzinnige voyage in space......
Garmt mij weer, ere wie ere toekomt!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz