A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

twani


twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  9, 2013, 19:39:33
Het is ''opmerkelijk'' te noemen, zeker als je mag geloven dat ieder component niet eerder de fabriek verlaat voordat dat deze geheel manueel aan een grondige inspectie is onderworpen door een medewerker van de Q.C. department  :angel: ;)
Verder erg blij (zoals bekend) met de geboden oplossing  ;)

Wat betreft de door jou vermelde datum......... :angel:  Het zegt mij nog niet zoveel, maar misschien ben ik niet helemaal scherp op dit moment...... :D
Kan je een tipje van de sluier oplichten misschien ?
Herken je deze "jonge" man :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 20:26:48
Herken je deze "jonge" man :D

Theo in actie ''downhill'' en een schansje meepakkend ?  :P :D
Ziet er jong en dynamisch uit hoor  :worship:  Hoe lang is dit wel niet geleden....... :pompom: :D

23 februari is de eerste dag van onze wintersportvakantie, 17 februari de jouwe ??

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in; de snowboards en de ski,s van junior ga ik van het weekend al optimaal ''tunen'' en waxen met Swix producten  :pompom:
Brandon heeft twee jaar achtereenvolgend op het podium gestaan na de slalomwedstrijden voor kids met één keer brons en één keer zilver.
Hij is zo fanatiek en is nu vastberaden om op de hoogste podiumplaats te komen. Vorig jaar moest hij de zoon van fotograaf Edwin Smulders nog voor hem dulden  ;)
6 jaar oud, en nu al zo fanatiek  :crazy:  Voor pa trouwens wel mooi om te zien hoor  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik ben nog steeds "Eddy the Eagle" himself hoor ;D.  Mijn kleine Sam is elf en kan redelijk goed skieën waarmee ik eigenlijk al best wel heel blij mee ben. Want alhoewel zijn "looks" stukken vrouwvriendelijker zijn dan die van z'n vader, geldt dat voor wat betreft de genetische aanleg voor (alle) sportieve aangelegenheden precies andersom. Hij is gezegend met de motoriek van een "tuinhek"  ;D

Gaaf dat Brandon zo "tekeer trekt" op de piste, altijd mooi om te zien voor "paps"
Nou ja, die van mij komt, als ie 16 is, vast met heel "lekkere wijven" thuis ;D

De 17e ga ik inderdaad :pompom:

YamahaRXV

Alhoewel ik van hetzelfde ''bouwjaar'' ben als jouw Monique (als ik mij niet vergis  ;)) ga ik nog steeds met dezelfde snelheid naar beneden als een aantal jaren geleden hoor.
Wel betrap ik mijzelf er op dat ik wel wat voorzichtiger ben geworden en dat ik niet meer die hele gekke fratsen van een aantal jaren geleden uit haal.
Die fratsen zal junior waarschijnlijk wel gaan uithalen denk ik, want het dwaze jong is nu al bijna niet meer bij te houden door mijn vriendin op haar snowboard  :o
De liefde voor snelheid heeft hij ongetwijfeld van mij  :headbanging:

Het is voor een vader schitterend te zien als zoon of dochterlief zo veel progressie en doorgroei laat zien, maar af en toe houd ik mijn hart vast als hij zonder enige angst met kamikaze achtige snelheid naar beneden suist en ik die kleine skietjes soms ziet klapperen onder die tengere beentjes  ???

Als jouw Sam later met mooie dames thuis komt Theo voel je je ook weer een trotse vader  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  9, 2013, 22:40:55
Alhoewel ik van hetzelfde ''bouwjaar'' ben als jouw Monique (als ik mij niet vergis  ;)) ga ik nog steeds met dezelfde snelheid naar beneden als een aantal jaren geleden hoor.
Wel betrap ik mijzelf er op dat ik wel wat voorzichtiger ben geworden en dat ik niet meer die hele gekke fratsen van een aantal jaren geleden uit haal.
Die fratsen zal junior waarschijnlijk wel gaan uithalen denk ik, want het dwaze jong is nu al bijna niet meer bij te houden door mijn vriendin op haar snowboard  :o
De liefde voor snelheid heeft hij ongetwijfeld van mij  :headbanging:

Het is voor een vader schitterend te zien als zoon of dochterlief zo veel progressie en doorgroei laat zien, maar af en toe houd ik mijn hart vast als hij zonder enige angst met kamikaze achtige snelheid naar beneden suist en ik die kleine skietjes soms ziet klapperen onder die tengere beentjes  ???

Als jouw Sam later met mooie dames thuis komt Theo voel je je ook weer een trotse vader  :pompom:
Monique is van 12-70..............en gaat over 2 maanden de hele marathon lopen, dat vind ik dan toch ook weer zo wat :crazy:  Ik hou het maar bij mijn ouwe vertrouwde sportschooltje...

Deleted Member 2

Citaat van: weust op januari  9, 2013, 19:49:04
Heel iets anders, maar op pagina 101 werd er gepraat over Johan Timman, Trip into the body.
Maandag via Discogs besteld, en vandaag binnen.

Als nieuw, op het wat vergeelde karton na :)
Hoes is verder in perfecte staat, de vinyl is gewoon nog nooit bespeeld volgens mij.
Echt super blij mee :)

Dat wilde ik even kwijt.

He wat goed. Gefeliciteerd. klinkt het wat?

Vandaag een aardige ontdekking gedaan. Ik heb al vanaf 1963 een LP van Jan Huyds Trio: trio Conception. Lang niet gespeeld, maar vandaag weer eens in het sop gedaan. Het speelt perfect en blijkt een waarde te hebben van €500,-. Destijds gekocht in de uitverkoop voor FL. 5,-. Leuke ontdekking, maar hij blijft gezellig bij mij in de collectie.

weust

Ik heb nog geen idee. Heb mijn platenspeler nog niet terug :(
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Cyreg

Citaat van: Onder013 op januari  9, 2013, 22:45:18
.... een aardige ontdekking gedaan. Ik heb al vanaf 1963 een LP van Jan Huyds Trio: trio Conception.....speelt perfect en blijkt een waarde te hebben van €500,-. Destijds gekocht in de uitverkoop voor FL. 5,-........

Waar haal je de waarde van zo'n LP vandaan > welke site? (FF Theo  ;))
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

Deleted Member 2


weust

Zo heb ik house platen van 50 Euro. Maar ook platen die net de 50 cent aan tikken :)
Niet dat ik ze weg doe, maar leuk om te weten dat het een gewilde plaat is.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 22:44:32
Monique is van 12-70..............en gaat over 2 maanden de hele marathon lopen, dat vind ik dan toch ook weer zo wat :crazy:  Ik hou het maar bij mijn ouwe vertrouwde sportschooltje...

:clapping: 12-70  Dat zijn de beste Theo  :D  Dan had ik het toch goed  ;)
Ik ben zelf van 20-12-1970 om precies te zijn.

Maar Monique gaat dus een hele marathon lopen, ik zeg: diep respect voor Mo !
Sportschool is zeker niets mis mee, wil ik binnenkort (wanneer ik meer tijd heb) ook weer wat fanatieker gaan oppakken.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Onder013 op januari  9, 2013, 22:45:18
He wat goed. Gefeliciteerd. klinkt het wat?

Vandaag een aardige ontdekking gedaan. Ik heb al vanaf 1963 een LP van Jan Huyds Trio: trio Conception. Lang niet gespeeld, maar vandaag weer eens in het sop gedaan. Het speelt perfect en blijkt een waarde te hebben van €500,-. Destijds gekocht in de uitverkoop voor FL. 5,-. Leuke ontdekking, maar hij blijft gezellig bij mij in de collectie.
Maar je legt dit kostbare muzikale pronkstuk voortaan tóch met iets meer "egards" op de "draaimat"  ;D

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 10, 2013, 08:02:09
Maar je legt dit kostbare muzikale pronkstuk voortaan tóch met iets meer "egards" op de "draaimat"  ;D

Alles wat op de draaimat komt, verdient het om met egards behandeld te worden ;D

Overigens beschikt mijn draaitafel niet over een draaimat. Het zwarte goud wordt op het naakte plateau gelegd.

Groet,

Henk

Pinohelmond

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 21:56:17
Nou ja, die van mij komt, als ie 16 is, vast met heel "lekkere wijven" thuis ;D

En terwijl jij probeert te slapen na een dag hard werken hoor je vanuit de andere kamer een wild gekreun van zo'n 16-jarig bloempje..  :D

"Pap, ik begrijp nu wat je altijd bedoeld met het inspelen van een kabel"  :D :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

twani

Citaat van: Pinohelmond op januari 10, 2013, 15:45:34
En terwijl jij probeert te slapen na een dag hard werken hoor je vanuit de andere kamer een wild gekreun van zo'n 16-jarig bloempje..  :D

"Pap, ik begrijp nu wat je altijd bedoeld met het inspelen van een kabel"  :D :D
Mmmmm 16 jaar, mag je volgens de wet als vader dan al kijken of je zoon het wel goed doet bij zo'n meisje? ;D

eddy135

Citaat van: twani op januari 10, 2013, 19:17:10
Mmmmm 16 jaar, mag je volgens de wet als vader dan al kijken of je zoon het wel goed doet bij zo'n meisje? ;D

Luisteren wel!  ;D

Overigens vind ik 't niet netjes om veel lawaai te maken als er kinderen in huis zijn, en verlang dat derhalve ook van hen.... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op januari 10, 2013, 20:01:33
Luisteren wel!  ;D

Overigens vind ik 't niet netjes om veel lawaai te maken als er kinderen in huis zijn, en verlang dat derhalve ook van hen.... ;)
Ach hij doet op dat gebied maar waar ie zin in heeft zolang ik er inderdaad maar niet teveel last van heb....

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Zeg Akkerman, hou jij je eens even in! ;D. Moet overigens nog steeds je cdeetjes versturen, luiwammes die ik ben :blush:

YamahaRXV

#3570
Nieuw dac(je) van Naim..... ;)

http://www.naimaudio.com/hifi-products/pdt-type/dac-v1

Wat vinden jullie er van  :angel:


The DAC-V1 is an asynchronous USB digital to analogue converter with multiple digital S/PDIF inputs, precision volume control and a high-quality headphone amplifier. It will produce stunning sound quality from your computer and transform it into a high-quality, high-resolution music hub.

Digital made musical

Connect the DAC-V1 to your PC, Mac or Laptop via a standard A to B USB cable and the quality of your music will be defined not by the limitations of the computer hardware, but by the quality of the data itself. And with DAC-V1 that can be incredibly high, up to 24bit/384kHz resolution
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Mjammie,  veel zal afhangen van de prijs....De klank noem ik niet, t'is een Naim dus dat zit altijd goed.

Heeft wat mij betreft absoluut de "Coolheids factor", ik hou ervan.....

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 10, 2013, 21:12:35
Zeg Akkerman, hou jij je eens even in! ;D. Moet overigens nog steeds je cdeetjes versturen, luiwammes die ik ben :blush:
Ik ga net zo lang door tot ik die cd heb! :tongue2:
Wel jammer, heb zaterdag een rolstoelhockeytoernooi in Haarlem. Zo dicht in de buurt bij jou en toch zo ver weg. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari 10, 2013, 22:38:09
Ik ga net zo lang door tot ik die cd heb! :tongue2:
Wel jammer, heb zaterdag een rolstoelhockeytoernooi in Haarlem. Zo dicht in de buurt bij jou en toch zo ver weg. ;)
Zaterdag is altijd werken voor Theootje :nopompom:

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 10, 2013, 22:37:41
Mjammie,  veel zal afhangen van de prijs....De klank noem ik niet, t'is een Naim dus dat zit altijd goed.

Heeft wat mij betreft absoluut de "Coolheids factor", ik hou ervan.....

Las ergens op internet dat het ding $ 2000 moet gaan kosten....
Ik vind hem ook wel cool eigenlijk, maar vraag mij af hoe de integratie, ahum synergie (daar is dat woord weer ;D) met andere merk componenten zal zijn ?

Dé Naim dac heb ik wel eens gehoord i.c.m. een MF M6i, maar daar kwamen de kwaliteiten van deze dac niet bij naar voren  :angel:
Dezelfde dac achter een Supernait en jawel, dat klonk zeer lekker. Dus toch die synergie blijkbaar  :o
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8