A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

twani

#3350
Ik volg je helemaal Garmt, en eigenlijk Raindog en Bas ook nog wel. Blijft voor mij toch het grootste bezwaar onbenoemd. Waarom moet een ADS 2x zo duur zijn als een MajikDS?
Zet ze naast elkaar, schroef ze open en vertel het :crazy:

Overigens ben ik als ex LinnDs'er nog zeer onder de indruk van het product, het was zeker mijn fijnste streamer ;)

Blijft over dat als ik er nu weer een zou willen dat dat een ADS zou moeten zijn (je wil tenslotte toch vooruit :D) en die zou gewoon tussen de 3700 en 4250 moeten kosten imho....
Zou de verkoopaantallen zeker nog opschroeven ;) Oh ja, en een ander jasje eromheen graag, deze kennen we nu wel :D

eddy135

Vind 't uiterlijk van de nieuwe Akkurate lijn niet verkeerd hoor, al een flinke stap voorwaarts...

Heb kortstondig de ADSM in huis gehad, en kan je zeggen: mankeert niets aan... :thumbs-up:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op december 31, 2012, 10:45:02
Vind 't uiterlijk van de nieuwe Akkurate lijn niet verkeerd hoor, al een flinke stap voorwaarts...

Heb kortstondig de ADSM in huis gehad, en kan je zeggen: mankeert niets aan... :thumbs-up:
Eens, behalve de prijs..... :nopompom:

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Dat er klankmatige verschillen tussen de Naim en Linn sound zijn was/is wel duidelijk, zo ook dat deze verschillen gewaardeerd worden door Naim en Linn liefhebbers.
Al met al blijft het (zoals altijd) een smaakgebonden kwestie waar je never nooit uit zult komen.... net zoals discussies over het beter zijn van een Majik DSM t.o.v. een Naim Superuniti, iets waar in dit stukje http://www.gramophone.co.uk/forum/audio-and-video-equipment/ndx-still-amazing blijkbaar een andere mening is toegedaan.

Speerpunt in deze discussie was/is de opmerking van Twani die aangaf het prijsverschil tussen de al goed klinkende Majik DS en de Akurate DS te groot te vinden, iets waar ik het volledig mee eens ben.
Natuurlijk kan je dan zeggen de prijs is voor mij volledig gerechtvaardigd, want ik vind het component zo goed dat hij iedere euro waard is.
Kan natuurlijk, maar daar loopt m.i. de essentie van deze discussie een beetje mank.
Ik heb in één van mijn reacties dan ook aangegeven om bv een equivalent van de Akurate DS te nemen van Naim, laten we zeggen de NDX ?
Als we dan een vergelijk maken op een stukje geboden prijs/kwaliteit verhouding ben ik wel nieuwsgierig wat er dan naar voren komt.....
Hier heb ik nog geen onderbouwde respons op gekregen, alleen maar reacties van mensen die de Linn sound prefereren boven de Naim sound waar overigens niets mis mee is want het blijft zoals gezegd een smaakgebonden kwestie  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 31, 2012, 10:46:22
Eens, behalve de prijs..... :nopompom:
Het is nu eenmaal zo dat de prijzen steeds hoger worden en in verhouding de kwaliteitsverbetering steeds kleiner. Minder waar voor meer geld. Blijft dat voor elk product geldt dat men individueel moet beslissen of het de prijs waard is. Speelt mijn set 25x (de nieuwwaarde) beter dan een set van €1000,-? Nee, beslist niet. Maar het is tweedehands de prijs meer dan waard, omdat de verbeteringen in mijn beleving zoveel meer waard zijn. In klankkleur, vloeiendheid en vanzelfsprekendheid. En ja, best kans dat ik niet of nauwelijks de meerwaarde hoor in een DBT. Voordat we die discussie weer krijgen. ;)

Dus Twani, ga luisteren naar het verschil tussen jouw set-up, Linn DSM en Akurate en bepaal zelf. Dat blijf ik de enige, juiste manier vinden om echt een keuze te maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Mag ik zeggen dat ik dit hele dure apparatuur vind die je gegarandeerd in een andere vorm met andere componenten voor 50% van het geld ook voor elkaar kunt krijgen, het is alleen goed uitproberen en zoeken.

Hoewel ik beide producten niet ken vind ik ze wel zeer prijzig. Aangezien ik hier ooit gewoon een goede DAC heb gehoord van 800 euro, een Hard disk eraan en klaar.....
Ach eer zijn veel mogelijkheden.... en vergeet niet de rest v.d. apparatuur moet wel mee komen om dit dure apparaat zijn volle klank te kunnen weergeven....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

Klopt Jan, niemand beantwoord de vraag waarom de ADS 2x zo duur is als een Majik DS. Dat begrijp ik heel erg goed want het is niet uit te leggen, zie hier de kern van dit onderwerp die inderdaad niet ging over wie welke klank (Naim of Linn sound)  nou mooier vond, beiden hebben eigen publiek....

Overigens stoort de Naim look (die net als bij Linn al jaren hetzelfde is, net zo basic ook nog eens) me helemaal niet, komt op een of andere manier toch gedistingeerder op me over....


eddy135

Tegenwoordig worden veel prijzen, zeker niet alleen in audio, bepaalt door wat men er voor over heeft, niet de kostprijs...
Niet de R&D bepaalt de prijs, maar de marketing afdeling... :sneaky2:
De toplijn moet ook exclusief gehouden worden....

Apparaten openschroeven naast elkaar moet je dan ook niet doen.... :devil:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2012, 11:15:11
Het is nu eenmaal zo dat de prijzen steeds hoger worden en in verhouding de kwaliteitsverbetering steeds kleiner. Minder waar voor meer geld. Blijft dat voor elk product geldt dat men individueel moet beslissen of het de prijs waard is. Speelt mijn set 25x (de nieuwwaarde) beter dan een set van €1000,-? Nee, beslist niet. Maar het is tweedehands de prijs meer dan waard, omdat de verbeteringen in mijn beleving zoveel meer waard zijn. In klankkleur, vloeiendheid en vanzelfsprekendheid. En ja, best kans dat ik niet of nauwelijks de meerwaarde hoor in een DBT. Voordat we die discussie weer krijgen. ;)

Dus Twani, ga luisteren naar het verschil tussen jouw set-up, Linn DSM en Akurate en bepaal zelf. Dat blijf ik de enige, juiste manier vinden om echt een keuze te maken.
Ik ben niet in de markt Bas ;D  mijn volgende aanschaf wordt een Macmini... Ik ga definitief geen bijna 6000 euro neerleggen voor een ADS die behalve een zeer mooie klank als dedicated streamer, verder niets te bieden heeft de komende jaren.  Het Macmini concept is dermate toegankelijk dat het zich openstelt voor alle softwarematige en mediaplayer innovaties die de komende jaren op ons af zullen komen, ik ben daar vrij zeker van namelijk.

twani

Citaat van: eddy135 op december 31, 2012, 11:24:14
Tegenwoordig worden veel prijzen, zeker niet alleen in audio, bepaalt door wat men er voor over heeft, niet de kostprijs...
Niet de R&D bepaalt de prijs, maar de marketing afdeling... :sneaky2:
De toplijn moet ook exclusief gehouden worden....

Apparaten openschroeven naast elkaar moet je dan ook niet doen.... :devil:
Maar ik wil niet opzichtig worden genaaid, maw. genaaid worden vind ik prima zolang ik het zelf maar niet in de gaten heb :D. Dát is wat me tegenstaat bij deze 2 LinnDS'en....

Bij een SU (om die toch nog eens te benoemen) bijv. heb ik dat helemaal niet (los van het feit of de klank je bevalt of niet). Als je ziet wat die allemaal doet en kan voor die centen, en op welk niveau :clapping: :clapping:

eddy135

Citaat van: twani op december 31, 2012, 11:30:14

Bij een SU (om die toch nog eens te benoemen) bijv. heb ik dat helemaal niet (los van het feit of de klank je bevalt of niet). Als je ziet wat die allemaal doet en kan voor die centen, en op welk niveau :clapping: :clapping:

Dat had ik juist met de MDS, en het verschil met de 'oude' ADS vond ik erg klein...
Iig. niet voldoende om de meerprijs te rechtvaardigen.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 31, 2012, 11:26:14
Ik ben niet in de markt Bas ;D  mijn volgende aanschaf wordt een Macmini... Ik ga definitief geen bijna 6000 euro neerleggen voor een ADS die behalve een zeer mooie klank als dedicated streamer, verder niets te bieden heeft de komende jaren.  Het Macmini concept is dermate toegankelijk dat het zich openstelt voor alle softwarematige en mediaplayer innovaties die de komende jaren op ons af zullen komen, ik ben daar vrij zeker van namelijk.
Het gaat me er ook niet om dat je iets moet aanschaffen. Het gaat me er om dat dit allemaal een beetje gel*l in de ruimte is zolang niemand de producten naast elkaar heeft gehoord. Ik heb de Linn DSM ook niet naast de Akurate gehoord, dus ik kan daar ook niets over zeggen. Maar ik vind het wat vreemd dat men uitspraken doet over apparatuur terwijl die apparaten onderling niet zijn vergeleken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

#3363
Citaat van: garmtz op december 31, 2012, 09:05:15

De Linn Akurate lijn is echt wel een enorme stap vanaf Majik.
Ik ben niet zo van de lijstjes,maar het Duitse blad Stereoplay geeft slecht 1 puntje klankverschil (66 om 65) tussen Akurate en Majik. Dat lijkt te verwaarlozen, zeker aan 2 maal de prijs.

Maar ik moet eigenlijk zelf luisteren om te bepalen of ik het verschil relevant genoeg vind. Ik wil dat echter het liefst pas doen als ik ook een van beide apparaten wil aanschaffen.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

eddy135

Citaat van: tompj op december 31, 2012, 12:32:54
Ik ben niet zo van de lijstjes,maar het Duitse blad Stereoplay geeft slecht 1 puntje klankverschil (66 om 65) tussen Akurate en Majik. Dat lijkt te verwaarlozen, zeker aan 2 maal de prijs.

Maar ik moet eigenlijk zelf luisteren om te bepalen of ik het verschil relevant genoeg vind. Ik wil dat echter het liefst pas doen als ik ook een van beide apparaten wil aanschaffen.

Dat was mijn idee ook van de ADS/0; Majik heb ik niet met de /1 vergeleken...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

MarkD

Ieder heeft zijn eigen perspectief, maar ik vind het verschil tussen Majik DS en Akurate DS ook enorm. MDS klinkt prettig, ADS klinkt geweldig! Het prijsverschil is inderdaad wel erg groot, maar op de 2dehandsmarkt kun je soms goed zaken doen. Die punten in de Duitse bladen? Niets van aantrekken, altijd zelf luisteren.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op december 31, 2012, 12:32:54
Ik ben niet zo van de lijstjes,maar het Duitse blad Stereoplay geeft slecht 1 puntje klankverschil (66 om 65) tussen Akurate en Majik. Dat lijkt te verwaarlozen, zeker aan 2 maal de prijs.

Maar ik moet eigenlijk zelf luisteren om te bepalen of ik het verschil relevant genoeg vind. Ik wil dat echter het liefst pas doen als ik ook een van beide apparaten wil aanschaffen.
1 puntje klankverschil. Dat doet me denken aan het nieuws in 30 minuten. Waar hebben we het dan over, toch zeker geen diepgaande review waaruit je voorbeelden van klankverschil kan opmaken? Mijn excuses voor mijn wat recalcitrante gemoedstoestand, ik vind het gewoon bijzonder dat je überhaupt je keuze mede laat bepalen door een puntenlijstje.

MarkD, waar bestond voor jou het grote verschil tussen de twee streamers uit?

eddy135, waar bestond voor jou het (te) kleine verschil tussen de twee streamers uit?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: tompj op december 31, 2012, 12:32:54
Ik ben niet zo van de lijstjes,maar het Duitse blad Stereoplay geeft slecht 1 puntje klankverschil (66 om 65) tussen Akurate en Majik. Dat lijkt te verwaarlozen, zeker aan 2 maal de prijs.

Maar ik moet eigenlijk zelf luisteren om te bepalen of ik het verschil relevant genoeg vind. Ik wil dat echter het liefst pas doen als ik ook een van beide apparaten wil aanschaffen.

Reviews zoveel mogelijk daar buiten gelaten (zijn m.i. wel een aardig "oriëntatie" middel), maar ik denk dat Tom aardig verwoordt wat Theo bedoelde met zijn uitingen over de verschillen in klankkwaliteit vs prijstechnisch plaatje.
Ik kan heel goed begrijpen dat iemand in geval van sterke twijfel een review, in dit geval van Stereoplay ter harte neemt om e.e.a. af te wegen tegen over mekaar.
Zoals aangegeven praten we niet over een pakje boter tenslotte, maar in dit geval een Akurate DS die ruim het dubbele kost van de ook zeer goed presterende Majik DS.
Lijkt mij niet meer dan normaal dat meerdere mensen hier "vraagtekens" bij plaatsen toch  :devil:

Theo en ik hebben overigens nog steeds geen goed onderbouwde antwoorden gekregen op onze vragen afzonderlijk..... :withstupid:

@Tom  Als je voor jezelf een besluit heb genomen welke kant je op wilt gaan, dan zou ik evt. gewoon de proef op de som nemen en beide versies aan de tand voelen om zo een voor jou persoonlijke afweging te kunnen maken op de prijs/kwaliteit verhouding.
Wie weet strookt het met de review in Stereoplay, misschien ook niet.....

Nu ga ik weer verder met het genieten van mijn veel te dure Superuniti die niet klinkt....


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

tompj

#3368
Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2012, 14:07:13
Reviews zoveel mogelijk daar buiten gelaten (zijn m.i. wel een aardig "oriëntatie" middel), maar ik denk dat Tom aardig verwoordt wat Theo bedoelde met zijn uitingen over de verschillen in klankkwaliteit vs prijstechnisch plaatje.
Ik kan heel goed begrijpen dat iemand in geval van sterke twijfel een review, in dit geval van Stereoplay ter harte neemt om e.e.a. af te wegen tegen over mekaar.
Zoals aangegeven praten we niet over een pakje boter tenslotte, maar in dit geval een Akurate DS die ruim het dubbele kost van de ook zeer goed presterende Majik DS.
Lijkt mij niet meer dan normaal dat meerdere mensen hier "vraagtekens" bij plaatsen toch  :devil:

Theo en ik hebben overigens nog steeds geen goed onderbouwde antwoorden gekregen op onze vragen afzonderlijk..... :withstupid:

@Tom  Als je voor jezelf een besluit heb genomen welke kant je op wilt gaan, dan zou ik evt. gewoon de proef op de som nemen en beide versies aan de tand voelen om zo een voor jou persoonlijke afweging te kunnen maken op de prijs/kwaliteit verhouding.
Wie weet strookt het met de review in Stereoplay, misschien ook niet.....

Nu ga ik weer verder met het genieten van mijn veel te dure Superuniti die niet klinkt....
Zo is het precies. Ter orientatie vind ik kijken naar tests uit gerenommeerde bladen niet anders dan de mening van anderen hier op het forum vragen. Ik laat me er echt niet door leiden, misschien door afleiden, maar uiteindelijk beslis ik zelf op basis van wat ik hoor. Niets om zurig om te doen.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2012, 14:07:13
Reviews zoveel mogelijk daar buiten gelaten (zijn m.i. wel een aardig "oriëntatie" middel), maar ik denk dat Tom aardig verwoordt wat Theo bedoelde met zijn uitingen over de verschillen in klankkwaliteit vs prijstechnisch plaatje.
Ik kan heel goed begrijpen dat iemand in geval van sterke twijfel een review, in dit geval van Stereoplay ter harte neemt om e.e.a. af te wegen tegen over mekaar.
Zoals aangegeven praten we niet over een pakje boter tenslotte, maar in dit geval een Akurate DS die ruim het dubbele kost van de ook zeer goed presterende Majik DS.
Lijkt mij niet meer dan normaal dat meerdere mensen hier "vraagtekens" bij plaatsen toch  :devil:

Theo en ik hebben overigens nog steeds geen goed onderbouwde antwoorden gekregen op onze vragen afzonderlijk..... :withstupid
.

Dat antwoord komt niet, gewoon omdat het prijsverschil niet kan worden uitgelegd..
Het juiste antwoord is hier echter wel al gegeven. Namelijk dat zolang men die ridicule meerprijs ervoor betaald het bestaansrecht heeft.

vanzomereng

Wat ook wel helpt, is om niet blind te staren op het feit, dat er maar 2 merken streamers zijn
dan alleen maar Naim en Linn  :bigsmile:

Volgens mij zijn er wel meer betaalbare en goede merken, die het kunstje van streamen en gapless-weergave
steeds beter beheersen... en dit aantal groeit gestaag !!!!

Verder gewoon een laptop (Mac of Windows),
- die alleen dedicated voor muziek wordt gebruikt
- met juiste software en implementatie
- goede externe dac (die echt niet meer als > 1.000 euro hoeft te kosten)   
levert ook voor weinig geld, superprestaties
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

MarkD

Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2012, 13:23:07

MarkD, waar bestond voor jou het grote verschil tussen de twee streamers ?

De Akurate laat veel meer horen door een transparanter geluidbeeld. De muziek is makkelijker te volgen, waardoor ik meer betrokkenheid voel tijdens het luisteren. De Majik is relaxed achterin de stoel, de Akurate meer op het puntje van de stoel. De Majik vind ik iets meer laid back/warmer en daardoor wellicht ook iets meer vergevingsgezind bij slechtere opnames. De Akurate laat meer verschil tussen opnames horen, maar blijft ook bij slechte opnames overeind. Wel bijzonder: muzikaal met veel details, zonder in het kille analytische gebied te raken.

Nou ja, het zijn maar woorden... Ik weet wel dat ik destijds bij het omschakelen tijdens een luistersessie van MDS naar ADS binnen 10 seconden wist: dit is het! Mijn vriendin had exact dezelfde ervaring.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Deleted Member 2

Ik heb de majik vergeleken met mijn setup om te streamen. De majik heeft een lagere aanschafprijs als je alle interlinks en voedingskabels meetelt. Mijn setup bestaat uit de Touch, metrum octave en wat aansluit touwtjes.

Het vergelijk waarbij mijn oren de scheidsrechter waren in het voordeel van mijn setup uit. De majik was saai en neigt naar het overmatige neutraliteit (vlak). Binnen de kortste keren verllor de majik mijn aandacht.

opgemerkt moet worden dat ik van een pittig geluid houd en met een rijke detailweergave. Met die voorkeur heb ik uiteraard geluisterd en vergeleken. Het ontnam mij - afgezien van de prijsstelling - in ieder geval alle lust om nog eens naar het hogere model te gaan luisteren.

Groet

frank2

#3373
Henk wil je dan nog beter dan de octave? Als streamer zou ik een gemodificeerde macmini nemen. Schijnt vlgs een audiovriend erg goed te zijn.  Wat ook een optie zou kunnen zijn een BR speler universeel met usb ingang, hard disk eraan en klaar.
Zo'n maijk  vind ik nogal duur en op een of andere manier hebben zij een andere filosofie mbt geluid. Het past schijnbaar in het straatje van BB&G, die streven eenzelfde sound na. Tenminste dat vind ik. Niet dat daar iets mis mee is, maar het is niet de sound die iedereen zal bekoren. Jij en ik hebben meer behoefte aan een geluid wat zuiver is maar zeer dynamiekrijk, vol helder en een strakke diepe bas.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

Citaat van: frank2 op december 31, 2012, 16:19:24
Henk wil je dan nog beter dan de octave? Als streamer zou ik een gemodificeerde macmini nemen. Schijnt vlgs een audiovriend erg goed te zijn.  Wat ook een optie zou kunnen zijn een BR speler universeel met usb ingang, hard disk eraan en klaar.
Zo'n maijk  vind ik nogal duur en op een of andere manier hebben zij een andere filosofie mbt geluid. Het past schijnbaar in het straatje van BB&G, die streven eenzelfde sound na. Tenminste dat vind ik. Niet dat daar iets mis mee is, maar het is niet de sound die iedereen zal bekoren.

nee hoor. Geen plannen meer (voorlopig ;D). Zeker na het avontuur met de Linn, weet ik genoeg. Niet mijn cup-of-tea zeg ik als liefhebber van sterke koffie.