A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 28, 2012, 23:50:51
Je weet dat mijn topic ook zeker jouw topic is Jan ;)

Dat vind ik een nobel en zeer gewaardeerd gebaar Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Leuk om te lezen Martin! Helemaal een set voor jou zo te horen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LeonArdusS

Mooi verslag, goeie sessie en lekkere muziek.
Wat wil je nog meer...?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op december 28, 2012, 23:25:46
Oeps, mijn op stapel zijnde productielijn ligt in jouw handen Martin  :omg: ;D

Citaat van: YamahaRXV op december 28, 2012, 23:49:12
Als Martin!!! tevreden is mag hij het setje houden hoor (in ruil voor een mooie review natuurlijk :D)

Er rust nu een enorme last op mijn schouders, qua looks zijn ze in ieder geval produktiewaardig...

Citaat van: Bas Akkerman op december 29, 2012, 09:48:51
Leuk om te lezen Martin! Helemaal een set voor jou zo te horen!

Zekers...... 

mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op december 29, 2012, 11:24:45
Er rust nu een enorme last op mijn schouders, qua looks zijn ze in ieder geval produktiewaardig...

;D  We gaan het beleven Martin ;)
Goed luisteren naar vooral de strakheid in het laag (beter gedefinieerd) en een scherpere ''focus''.
Jouw meubel is gemaakt van nagenoeg hetzelfde materiaal als het mijne dus ik verwacht eigenlijk wel dat je dezelfde verschillen waar kan nemen als hier in mijn situatie.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Gewoon eerlijk zeggen wat je ervan vindt ;)

Martin!!!

Citaat van: twani op december 29, 2012, 22:03:55
Gewoon eerlijk zeggen wat je ervan vindt ;)

Een paar dagen geduld, ben ff een paar dagen niet op luisterlocatie........
mainly British stuff

twani

Zoals sommigen onder ons wel al weten draai ik veel Spotify Premium. Nú nog via de laptop met de App  "Remoteless for Spotify" als afstandsbediening op mijn iPad....
Aangezien ik ook van de tussenkomst van de laptop af wil had ik mijn vizier gericht op een Macmini...
Inmiddels vraag ik me af of ik met een Apple Tv, welke Spotify van mijn iPad afstreamt, ook niet al klaar ben?
Zo ja, heb ik dan kwaliteits verlies?


THX in advance...

Theo

frank2

Apple tv heeft geen goede audio, in hoeverre dat ism spotify uitmaakt kan ik je niet vertellen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

#3309
Citaat van: twani op december 30, 2012, 13:32:56
Zoals sommigen onder ons wel al weten draai ik veel Spotify Premium. Nú nog via de laptop met de App  "Remoteless for Spotify" als afstandsbediening op mijn iPad....
Aangezien ik ook van de tussenkomst van de laptop af wil had ik mijn vizier gericht op een Macmini...
Inmiddels vraag ik me af of ik met een Apple Tv, welke Spotify van mijn iPad afstreamt, ook niet al klaar ben?
Zo ja, heb ik dan kwaliteits verlies?


THX in advance...

Theo

Dat is een interessante.....  Ik heb mij een tijd terug hier ook al enigzins in verdiept, maar ben hier eigenlijk mee gestopt omdat ik uiterst tevreden ben met de kwaliteit van de Superuniti-NAS combi op het gebied van streamen en bedieningsgemak en dit voor mij persoonlijk kwalitatief gezien de voorkeur heeft boven alle andere mogelijkheden (laptop als bron etc.)
In eerste instantie ben ik mij aan het oriënteren geweest voor een Apple  Airport Express of Apple TV en deze vervolgens via de optische uitgang linken aan de dac van de Superuniti. Bediening zou dan gaan verlopen via de iPad en Air Play, op zich een keurig nette oplossing zonder ''gekloot'' met kabeltjes etc.
Na veel gelezen te hebben op het net hier over bleek toch wel dat ik niet al te hoge verwachtingen moest hebben van de dig. uitgang van de Airport Express en dat de resolutie die de AE doorgeeft aan de dac ook erg beperkt is. De Apple TV zou dit een stukje beter moeten kunnen, maar blijft ook beperkt op dit gebied als ''doorgeefluik''.

De Mac mini is wat ik her en der lees een kwalitatief veel betere (meer audiofiele) optie, alleen lees ik ook wel dat de dig. optische uitgang ook niet helemaal ''je van het'' blijkt te zijn.
Je zal dan moeten werken met de V-Link gekoppeld aan de USB van de Mac mini om het signaal naar de dac hoogwaardiger te krijgen ?
Op zich een mooie optie waarbij je volgens mij gewoon de iPad als wireless  bediening kan gebruiken.
Omdat de Mac mini gewoon een kleine PC is met knappe prestaties vraag ik mij alleen wel af of je alles wel kunt bedienen via de iPad en of het niet nodig is om persé een scherm aan te moeten sluiten.
Persoonlijk zou dit voor mij al een struikelblok zijn; als ik geconcentreerd muziek wil luisteren is het voor mij niet wenselijk om allerlei schermen te zien want dat leidt alleen maar af  :unhappy:

Eigenlijk heeft dit onderwerp ook wel redelijk veel betrekking op de mogelijke plannen/wensen van Tompj.
Ik ben zelf wel redelijk Apple minded, maar ik vraag mij toch echt wel regelmatig af waardoor een dure Mac Book Air of Pro nu zoveel beter kan presteren als bv. een goede Toshiba, Asus, HP laptop met daarop de juiste software geinstalleerd ??
Misschien dat ik mij vergis, maar volgens mij heeft een Mac Book toch ook niet de beschikking over een dig. uitgang en moet je ook gewoon met USB werken ?

Even een kleine ''off-topic'' zijstap........(kan het niet laten ;D )

De plafond diffuser hangt eindelijk en is op wat kleine puntjes na gereed  :pompom:
Ik heb het al meer aangegeven: akoestiek is voor veel mensen een moeilijk te volgen materie, voor mij dus net zo, maar dat zo,n paneel aan het plafond zoveel verschil kan geven had ik niet verwacht.... :crazy:





Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

Citaat van: twani op december 30, 2012, 13:32:56
Zoals sommigen onder ons wel al weten draai ik veel Spotify Premium. Nú nog via de laptop met de App  "Remoteless for Spotify" als afstandsbediening op mijn iPad....
Aangezien ik ook van de tussenkomst van de laptop af wil had ik mijn vizier gericht op een Macmini...
Inmiddels vraag ik me af of ik met een Apple Tv, welke Spotify van mijn iPad afstreamt, ook niet al klaar ben?
Zo ja, heb ik dan kwaliteits verlies?


THX in advance...

Theo

Ik heb een tijd gestreamd vanaf mijn NAS via mijn apple tv, klinkt prima maar...de overstap naar de squeezebox was best een grote.
Ik heb nooit met Spotify getest maar kan me voorstellen dat gezien de lagere kwaliteit dit minder zal klinken dan in mijn oude situatie.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

tompj

Citaat van: YamahaRXV op december 30, 2012, 14:35:47

Eigenlijk heeft dit onderwerp ook wel redelijk veel betrekking op de mogelijke plannen/wensen van Tompj.
Inderdaad. Ik kijk zeer geinteresseerd mee!
In plaats van Linn zou ik ook voor Naim kunnen gaan....
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: LeonArdusS op december 30, 2012, 14:42:12
Ik heb een tijd gestreamd vanaf mijn NAS via mijn apple tv, klinkt prima maar...de overstap naar de squeezebox was best een grote.
Ik heb nooit met Spotify getest maar kan me voorstellen dat gezien de lagere kwaliteit dit minder zal klinken dan in mijn oude situatie.

Kan je nagaan wat een dedicated streamer zoals bv. een Linn Majik DS/Linn Akurate DS, of Naim ND5XS/Naim NDX nog wat meer aan verbetering kan geven t.o.v. de Squeezebox...... ;)  Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de in de set aanwezige dac heel erg van belang is, en dat ik het nog steeds bizar vind hoever je kan komen met een ''simpel'' streamertje van een goede € 200,00 gelinkt aan een goede dac  :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

Citaat van: YamahaRXV op december 30, 2012, 14:55:06
Kan je nagaan wat een dedicated streamer zoals bv. een Linn Majik DS/Linn Akurate DS, of Naim ND5XS/Naim NDX nog wat meer aan verbetering kan geven t.o.v. de Squeezebox...... ;)  Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de in de set aanwezige dac heel erg van belang is, en dat ik het nog steeds bizar vind hoever je kan komen met een ''simpel'' streamertje van een goede € 200,00 gelinkt aan een goede dac  :crazy:

Zo'n dedicated streamer zal er ooit komen, wil mijn upgrade virus een beetje blijven controleren.. :)

Ziet er trouwens goed uit die diffuser, waar heb je die van gemaakt?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

YamahaRXV

Citaat van: tompj op december 30, 2012, 14:49:31
Inderdaad. Ik kijk zeer geinteresseerd mee!
In plaats van Linn zou ik ook voor Naim kunnen gaan....

Dat had ik eigenlijk al stiekem verwacht Tom  ;)  (misschien niet het juiste topic om te reageren, maar Theo is niet zo streng  :worship:)
Als ik jou was (maar dat ben ik niet  :D) zou ik zowieso never nooit die mooie Accuphase weg doen, eeuwig zonde..... :nopompom:
Je zou zoals je zelf al opteerde de versterker van de te integreren Accuphase dac unit kunnen voorzien, maar dan nog een geschikte bron er bij zoeken.
Ondanks het feit dat ik de Naim streamers (NDX en ND5XS) veel mooier vind dan de Linn (Majik DS gaat zeker nog wel, maar de Akurate is net een satellietschotel tuner  :D) zou ik denk ik toch eerder gaan voor een Linn.
Beide Linn,s zijn klankmatig zeer goed en het voordeel daarvan is dat je de beschikking heb over een goede streamer en dac inéén, met daarbij een mooie bediening mogelijk via de iPad.
Zoals gezegd vind ik de Naim streamers een stuk mooier, maar ik vraag mij af of er een fijne synergie zal kunnen zijn tussen Accuphase E250 en Naim streamer.

Of je vraagt zowel een Linn als een Naim streamer als demo thuis, kan je het perfect vergelijken. Misschien is de combi Accuphase-Naim onverwachts wel een hele mooie..... :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted member

@YamahaRXV, ziet er goed uit, zeker als je 'm zelf gemaakt heb, helemaal strak!  :thumbs-up: Is 't niet een absorber trouwens of heb je wat diffusie verstopt onder de afwerklaag?

tompj

Citaat van: YamahaRXV op december 30, 2012, 15:11:04
...maar de Akurate is net een satellietschotel tuner  :D)
;D

De Accuphase zal blijven. Devialet optie heb ik mentaal afscheid van genomen.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Maximus_Aurelius

Citaat van: tompj op december 30, 2012, 14:49:31
Inderdaad. Ik kijk zeer geinteresseerd mee!
In plaats van Linn zou ik ook voor Naim kunnen gaan....

Wil je perse streamen want ik weet wel dat Accuphase een verdomd goede DAC heeft, de DAC 30 en dat is een insteek module die jij in je E-250 kunt steken. Volgens reviews(wat het waard is) komt deze DAC goed mee met DAC's van prijsklasse tussen de 2000 euro en 3000 euro.
In ieder geval Stereoplay is er lyrisch over. Ze hebben hem getest samen met de E-460 ;).

Ik was ook even het kijken na een Mac mini maar at ziet er wel leuk uit maar moet me iets meer verdiepen in de wereld van Apple ;). Weet wel dat op de meeste shows waar dac's voorkomen en spelen Apple gebruikt wordt. Wel meer en deel Macbook Air in combi met  Amarra. Weet iemand zo of een Mac mini te vergelijken valt qua specificatie(audio gerelateerd) aan een Mac book air?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

raindog

Citaat van: twani op december 30, 2012, 13:32:56
Aangezien ik ook van de tussenkomst van de laptop af wil had ik mijn vizier gericht op een Macmini...
Inmiddels vraag ik me af of ik met een Apple Tv, welke Spotify van mijn iPad afstreamt, ook niet al klaar ben?
Zo ja, heb ik dan kwaliteits verlies?

Theo, zelf ben ik ook een fervent Spotify Premium gebruiker en de afgelopen jaren heb ik Spotify via verschillende kanalen afgespeeld op mijn set. Via een Apple TV ben ik naar een MacMini gegroeid met V-Link en Rega Dac om uiteindelijk toch over te stappen naar een Linn DS.

Die Linn DS heb ik nu sinds een maand of drie en ik kan mijzelf nog steeds voor mijn kop slaan dat ik niet eerder die route ben gevolgd. Ik ben inmiddels verknocht geraakt aan het gebruiksgemak en de bediening. Muzikaal is het weer een stap vooruit, ook met Spotify. Vanuit de iPhone/iPad via Airplay direct naar de DS klinkt Spotify hier zelfs beter dan bedraad via de MacMini-VLink-Rega Dac.
En dat klonk al weer ietsje beter dan Airplay via een Apple TV naar de Rega Dac.

Daarmee wil ik maar zeggen dat Airplay geen beperkende factor hoeft te zijn. Dat een Apple TV aangesloten op een goede Dac niet optimaal klinkt zal in mijn ogen vooral komen door de matige optische uitgang van een Apple TV.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 30, 2012, 14:35:47
Dat is een interessante.....  Ik heb mij een tijd terug hier ook al enigzins in verdiept, maar ben hier eigenlijk mee gestopt omdat ik uiterst tevreden ben met de kwaliteit van de Superuniti-NAS combi op het gebied van streamen en bedieningsgemak en dit voor mij persoonlijk kwalitatief gezien de voorkeur heeft boven alle andere mogelijkheden (laptop als bron etc.)
In eerste instantie ben ik mij aan het oriënteren geweest voor een Apple  Airport Express of Apple TV en deze vervolgens via de optische uitgang linken aan de dac van de Superuniti. Bediening zou dan gaan verlopen via de iPad en Air Play, op zich een keurig nette oplossing zonder ''gekloot'' met kabeltjes etc.
Na veel gelezen te hebben op het net hier over bleek toch wel dat ik niet al te hoge verwachtingen moest hebben van de dig. uitgang van de Airport Express en dat de resolutie die de AE doorgeeft aan de dac ook erg beperkt is. De Apple TV zou dit een stukje beter moeten kunnen, maar blijft ook beperkt op dit gebied als ''doorgeefluik''.

De Mac mini is wat ik her en der lees een kwalitatief veel betere (meer audiofiele) optie, alleen lees ik ook wel dat de dig. optische uitgang ook niet helemaal ''je van het'' blijkt te zijn.
Je zal dan moeten werken met de V-Link gekoppeld aan de USB van de Mac mini om het signaal naar de dac hoogwaardiger te krijgen ?
Op zich een mooie optie waarbij je volgens mij gewoon de iPad als wireless  bediening kan gebruiken.
Omdat de Mac mini gewoon een kleine PC is met knappe prestaties vraag ik mij alleen wel af of je alles wel kunt bedienen via de iPad en of het niet nodig is om persé een scherm aan te moeten sluiten.
Persoonlijk zou dit voor mij al een struikelblok zijn; als ik geconcentreerd muziek wil luisteren is het voor mij niet wenselijk om allerlei schermen te zien want dat leidt alleen maar af  :unhappy:

Eigenlijk heeft dit onderwerp ook wel redelijk veel betrekking op de mogelijke plannen/wensen van Tompj.
Ik ben zelf wel redelijk Apple minded, maar ik vraag mij toch echt wel regelmatig af waardoor een dure Mac Book Air of Pro nu zoveel beter kan presteren als bv. een goede Toshiba, Asus, HP laptop met daarop de juiste software geinstalleerd ??
Misschien dat ik mij vergis, maar volgens mij heeft een Mac Book toch ook niet de beschikking over een dig. uitgang en moet je ook gewoon met USB werken ?

Even een kleine ''off-topic'' zijstap........(kan het niet laten ;D )

De plafond diffuser hangt eindelijk en is op wat kleine puntjes na gereed  :pompom:
Ik heb het al meer aangegeven: akoestiek is voor veel mensen een moeilijk te volgen materie, voor mij dus net zo, maar dat zo,n paneel aan het plafond zoveel verschil kan geven had ik niet verwacht.... :crazy:



Zie ik daarbij "dekselse" Brandon weer ;D.  In mijn geval zou ik de Macmini met HDMI aan mijn Televisie knopen voor het geval ik iets moet doen waarbij een display nodig is... Verder zou ik de MacMini gewoon wireless met de IPad bedienen, scherm uit dus.

Hoe heb je de diffuser aan het plafond gemonteerd Jan?


twani

Citaat van: tompj op december 30, 2012, 14:49:31
Inderdaad. Ik kijk zeer geinteresseerd mee!
In plaats van Linn zou ik ook voor Naim kunnen gaan....
Ik zie de Naim klanktechnisch nog niet zo gauw harmoniëren met de Accuphase.
MA heeft zo te zien hetzelfde stukje over de DAC30 gelezen als ik, razend enthousiast waren ze daar...
En Tom, hoe mooi wil je het hebben? Een dedicated insteek DAC van hetzelfde hoge niveau als je versterker zónder allerlei bijkomende kabeltjes en extra voedingen en weet ik al. Geen enkele kans op mismatching.
Als de Accuphase blijft is dat echt The way to Go.....

Een mooi Mac Air erachter waar je natuurlijk van alles mee kunt pionieren, al was het alleen maar vanwege de vele softwarematige hulpmiddelen Amara, Puremusic, Bitperfect waarmee je dan naar hartelust mee kan experimenteren.....

twani


bert50
New member

Beoordelingen: (0)
Berichten: 9
   

Re: Welke DAC voor streaming
« Reactie #147 Gepost op: september 21, 2011, 08:52:51 »
Citaat
Gisteren een Accuphase dac30 opgehaald bij Audio-Life voor een Accuphase 450 wat een mooi geluid zit er in deze dac.
Ook de benadering van Audio-Life verdient een pluim voor de behandeling van klanten.
Voorlopig ga ik luisteren naar deze dac icm een Squeezebox classic heerlijk. 
Meld dit bericht aan de moderator     Gelogd
Accuphase 450 met een Dac 30   Accuphase DP57 Project 6.9 met Denon 304 element Marantz tuner ST 7001 Blueray Pioneer BDP-320
Luidspreker  Confidence C2 MK2 Wit pianolak
Siltech LS 770 en Interlinks 770I XLR en Netkabel Siltech SPX-800 en een Siltech Golden Ridge G7

twani

Bovenstaande vond ik op ons eigen forum ;D

twani

DAC30

twani

Jan, wat ik me opeens afvraag is hoe je op de juiste positie van de diffuser bent gekomen?
Of ben je het trial and error traject ingedoken ;D