A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

twani

Mijn alternatieve kerstboom dit jaar....heel veel positieve reacties, ook mensen die een dergelijke kunstzinnigheid niet op waarde weten te schatten :D

Bas Akkerman

Bedankt voor de foto's! Het zou niet heel snel mijn keuze zijn, maar volgens mij staat het in jouw inrichting prachtig! Het wordt nu echt tijd om af te spreken hoor... :)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

T_I

Citaat van: twani op december 26, 2012, 10:16:22Mijn alternatieve kerstboom dit jaar....heel veel positieve reacties, ook mensen die een dergelijke kunstzinnigheid niet op waarde weten te schatten :D

Hij's leuk, scheelt een hele berg naalden in de kamer.  :D
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 10:16:22
Mijn alternatieve kerstboom dit jaar....heel veel positieve reacties, ook mensen die een dergelijke kunstzinnigheid niet op waarde weten te schatten :D

Het heeft zeker wel wat met die ''frozen'' look. :pompom:

Is de Leben trouwens verhuisd naar boven op het tv/audio meubel ?  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

 Voorlopig even wel ja Jan....ivm hitte en toekomstige "tuberolling" :D

Nog een ander plaatje van de boom....

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 12:48:10
Voorlopig even wel ja Jan....ivm hitte en toekomstige "tuberolling" :D

Dat dacht ik al..... :D
Hoe is het trouwens gesteld met het mooie stekkerblok, heb je hem al een tijdje in gebruik of ligt hij nog te ''pronken'' in de woonkamer ?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je ervaringen er mee.

Schiet mij meteen nog iets te binnen.......jouw speaker project met de Fostex units  :huh2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Scherp Jan ;D. Januari maar weer, ben momenteel heel veel aan het werk, teveel denk ik wel haast :D

twani

Voorlopig even zo dus.....DHTROB Buizendac op prominentere plek....ernaast nog een stukje Vlink...

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 13:23:33
Voorlopig even zo dus.....DHTROB Buizendac op prominentere plek....ernaast nog een stukje Vlink...

Nice  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 13:07:08
Scherp Jan ;D. Januari maar weer, ben momenteel heel veel aan het werk, teveel denk ik wel haast :D

(bijna) altijd scherp  ;)  Ik ken het probleem met heel veel werken maar al te goed  :blush:
Is op zich ook geen probleem, als je na een lange werkdag er maar een voldaan en tevreden gevoel aan over hebt gehouden  ;)
Ik zeg dan altijd: het was weer een ''rendabele'' dag die weer energie geeft voor de volgende werkdag.
De schoorsteen moet tenslotte ook blijven roken nietwaar ?

Gelukkig is er nog wel wat tijd over voor mijn favoriete privé bezigheden...... het tweaken !!
Even wat fotootjes van de resultaten met de dempingsvoetjes onder de Superuniti, waar ik overigens klankmatig zeer content mee ben  :pompom:

Hier wat ''teasers'' (ook voor Martin!!)








Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#3260
Tijdens deze 2e kerstdag (vriendin moest onverwachts gaan werken door zieke ? collega,s, dus lekker rustig  ;D) heb ik ook weer even wat plannen gemaakt voor een mooie plafond diffuser/paneel ter verbetering van de akoestiek.
Het gaat een paneel van 140x100 cm worden wat zwevend aan het plafond gemonteerd gaat worden en wat meteen dienst gaat doen als een stukje verlichting met dimbare spots er in.
Nu nog even de juiste plaats bepalen qua reflectie punten en Jan kan weer vrolijk gaan klussen....... mijn vingers jeuken alweer tijdens deze non-actieve ''vreetdagen''  :headbanging:

Wordt vervolgd en foto,s van het uiteindelijke resultaat zullen zeker gaan volgen  ;)

Bron van inspiratie is het Akuframe plafond paneel van Merford:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Coole voeten, mooie foto's ook :clapping:  Zónder de TL lichtbakken toch hé Jan ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 15:31:57
Coole voeten, mooie foto's ook :clapping:  Zónder de TL lichtbakken toch hé Jan ;D

Thanks ! Het industriële kurkmateriaal zal nog zwart gemaakt worden als finishing touch, maar verder vind ik het klankmatig als optisch een aardig resultaat.
Die TL bakken...... :devil: :D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik vind de "Corky Look" juist mooi......

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 16:49:00
Ik vind de "Corky Look" juist mooi......

Dan houden we het zo  :pompom:
Ik waardeer je mening Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

Citaat van: YamahaRXV op december 26, 2012, 15:58:24
Thanks ! Het industriële kurkmateriaal zal nog zwart gemaakt worden als finishing touch...

Tast dat de werking niet aan, of geeft 't wat extra ... om de instrumenten?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 26, 2012, 16:59:57
Dan houden we het zo  :pompom:
Ik waardeer je mening Theo  ;)
Komt ook door de combi met de alu/rvs ring die zo mooi omsluit, met dat kleine randje kurk er nog precies onder. Nee hoor niets meer aan doen....

Serieproductie Jan? Mooie lijn met verschillende draagvermogens opzetten. Ik kom hier op omdat het product er zo mooi áf uitziet......

twani

#3267
Citaat van: eddy135 op december 26, 2012, 17:22:17
Tast dat de werking niet aan, of geeft 't wat extra ... om de instrumenten?
Jij wil zeggen "lucht" maar dat durf je in dit topic natuurlijk niet  :D

Hier wordt immers alleen maar koffie gedronken :coffee:

eddy135

Citaat van: twani op december 26, 2012, 21:58:57
Jij wil zeggen "lucht" maar dat durf je in dit topic natuurlijk niet  :D

Hier wordt immers alleen maar koffie gedronken :coffee:

Haha, precies!
Jammer dat je geen thee schenkt, overigens...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

En ook op 2e kerstdag vakkundig diverse (alleen de late)  familiebezoekjes ontweken zodat de Leben weer lekker staat te fikken......

twani

Citaat van: eddy135 op december 26, 2012, 22:04:24
Haha, precies!
Jammer dat je geen thee schenkt, overigens...
Voor jouw maak ik dat gewoon....... ;D

eddy135

Citaat van: twani op december 26, 2012, 22:06:48
Voor jouw maak ik dat gewoon....... ;D

Ah, goed om te horen (sowieso.. ;D).
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op december 26, 2012, 21:56:11
Komt ook door de combi met de alu/rvs ring die zo mooi omsluit, met dat kleine randje kurk er nog precies onder. Nee hoor niets meer aan doen....

Serieproductie Jan? Mooie lijn met verschillende draagvermogens opzetten. Ik kom hier op omdat het product er zo mooi áf uitziet......

Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn Theo  ;)  Maar voorlopig blijven de aluminium ''original handcrafted for Naim components'' voetjes in de hobby scene hoor  ;D
Zal eens kijken wat Martin!!! er vrijdag van vind als hij hier is  ;)
Heb hem beloofd om hem een demo setje mee te geven om onder zijn Supernait te plaatsen.
Bij positieve bevindingen zal er mogelijk een serieproductie opgezet worden...... O0 :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 26, 2012, 22:32:23
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn Theo  ;)  Maar voorlopig blijven de aluminium ''original handcrafted for Naim components'' voetjes in de hobby scene hoor  ;D
Zal eens kijken wat Martin!!! er vrijdag van vind als hij hier is  ;)
Heb hem beloofd om hem een demo setje mee te geven om onder zijn Supernait te plaatsen.
Bij positieve bevindingen zal er mogelijk een serieproductie opgezet worden...... O0 :D
Ik bedenk me nu dat kurk in jouw vakgebied natuurlijk een veel gebruikt product is...

Één dealer voor Noord Holland heb je al ;)