A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

garmtz

Citaat van: twani op november 20, 2012, 20:02:13
@Jan...dank voor de tip, zou van Garmt nog horen of hij aan een Leben CS300XS kan komen? Zou hij nog navragen voor me ;)

Heb een antwoord van de importeur:

"leben is met een nieuwe produktie bezig [van de 300XS dus], als ik meer weten laat ik het weten."

YamahaRXV

Citaat van: VANZOMERENG op november 21, 2012, 14:08:36
yep,

Prachtig zoals die man kan vertellen en zelf gitaar kan spelen en bovendien over veel humor beschikt  ;D
Hij heeft betrekkelijk weinig verteld over de hardware die hij verkoopt maar veel over opnametechnieken en muziek

De topcomponenten van Accuphase aangesloten op de topspeakers van Magnepan, klonk toch wel zo verdraaid
goed en natuurlijk  :wub:     

Hij speelde zelf live op zijn akoestische gitaar de hoofdpartij mee, met een zelf gemaakt opnames die via de
Accuphase/Magnepan-set werd afgespeeld.   Deze opname bevatte reeds eerder ingespeelde achtergrondpartijen
met die zelfde gitaar, ook door hem ingespeeld en opgenomen.
Gewoon verbluffend hoe goed dit klonk en hoe "live" en "opname" wel zeer zeer dicht op elkaar zaten qua kwaliteit.

Verder werd een fraaie opnametechniek ten gehore gebracht  :butbut:
Hij heeft eerst 1 nummer met zijn gitaar ingespeeld op 1 kanaal, vervolgens het zelfde nummer nogmaals overgespeeld
maar nu op het andere kanaal opgenomen en dan deze beide kanalen samen in stereomodus afgespeeld.

Omdat beide ingespeelde partijen (linker en rechter kanaal) niet 100,00% aan elkaar gelijk zijn ontstaat
een verbluffend resultaat  :butbut:   ::)


Prachtvent met inderdaad een goed gevoel voor humor, veel aanwezige kennis en ervaring over audio, opname technieken en nog veel meer.
Hij heeft ook zijn eigen band en opname studio en meerdere audiofiele cd,s uitgebracht .
Ik weet niet hoe het momenteel gesteld staat met de ontwikkelingen van zijn High Resolution streaming zender, want daar was hij een aantal maanden geleden nog zeer fanatiek mee bezig  ::)

Ik heb trouwens nog een filmpje gevonden uit ''de oude doos'' waar Paul de hoofdrol in speelt  :D
http://www.youtube.com/watch?v=xv6h44A14mU&feature=related


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 21, 2012, 10:10:58
Soms zeggen beelden meer dan 1000 woorden........... :P :D



Ik schat wel in dat het Theo minimaal een paar mooie schoenen voor Monique gaat kosten  :pompom:






(Dit werkt bij mijn vriendin bijna altijd.....)
Mooi mooi mooi, ik ben bang dat we die richting opgaan...... Doet mij opeens denken aan "van X5 naar lijn 5"......Dat wordt bij mij dan van 400 naar 24 watt ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 21, 2012, 19:16:59
Dat wordt bij mij dan van 400 naar 24 watt ;D

Oeps, dat is wel even slikken hoor  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: garmtz op november 21, 2012, 14:28:52
Heb een antwoord van de importeur:

"leben is met een nieuwe produktie bezig [van de 300XS dus], als ik meer weten laat ik het weten."
Graag Garmt, als ik er een wil dan is dat de XS ;) Is er ook nog iets van een tijdsbestek genoemd? Aangezien oa. Duitsland het ding al standaard in het programma heeft zitten......

garmtz

Citaat van: twani op november 21, 2012, 21:03:28
Graag Garmt, als ik er een wil dan is dat de XS ;) Is er ook nog iets van een tijdsbestek genoemd? Aangezien oa. Duitsland het ding al standaard in het programma heeft zitten......

Geen idee... :-/  Jij hoort meer als ik meer hoor! Wel echt een hemelse combi met Harbeth, dat Leben!

twani

#2606
Citaat van: garmtz op november 21, 2012, 21:36:39
Geen idee... :-/  Jij hoort meer als ik meer hoor! Wel echt een hemelse combi met Harbeth, dat Leben!
Ik ben overtuigt atheïst, maar hou heel erg van het "leben" :D

ChrisV


twani

Aankomende maandag ophalen :pompom:

Deleted Member 2

#2609
Citaat van: twani op november 22, 2012, 11:38:38
Aankomende maandag ophalen :pompom:

Das Leben ist - manchmal - wunderbar!

Gefeliciteerd!! Mooie versterker qua prestaties.  ;D

Weet je dat Leben ook een hele mooie phono versterker levert :tongue2: ;D

Heb je nog de afweging accuphase - leben gemaakt of........ Zou me niks verbazen als...... ;D

Met opgewekte groet,


Henk

Laatste melding: nog geen download bevesting gekregen van wetransfer 8)

YamahaRXV

Gefeliciteerd Theo  :pompom:  Ik had al een tijdje de verwachting dat het een Leben zou worden  ;)
Een buizen dac en een buizenversterker, dus het plaatje is nu compleet voor je  :headbanging:

Heb je zojuist nog even een PM gestuurd  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Cyreg

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

frank2

wachten duurt lang als je zo'n versterker in principe hebt gekocht. Maar zonder dat ik 'm ooit gehoord heb denk ik wel dat het een geheel andere sound zal geven dan je huidige versterker.....

we praten maandag wel verder.... ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

bmateijsen

Leuke versterker! Wordt een rit naar Duitsland dus?

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Deleted Member 2

Citaat van: twani op november 22, 2012, 11:38:38
Aankomende maandag ophalen :pompom:

Je gaat deze toch zeker stijlvol in een DS23 Pallas ophalen he?

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Cyreg

#2618
Toch even verwarring bij mij > CS300X of CS300XS?

Jouw plaatje schrijft nl rechtsonder CS300X, in mijn eerdere link trouwens ook  >:(

Maar er hoort dan echt wel CS300XS te staan zoals hieronder:

http://pitchperfectaudio.files.wordpress.com/2011/08/leben-cs300xs-close-v21.jpg

maar dat zal 'm toch wel zijn hé  :clapping:

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

Jumping Jack

Je laat er geen gras over groeien Theo! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

tompj

#2620
Citaat van: Jumping Jack op november 22, 2012, 15:02:24
Je laat er geen gras over groeien Theo! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen...
Ik ook! Prachtig ding. Wel jammer dat er geen afstandsbediening op zit. M.i. Een van de mooiere versterkers om te zien op de markt, en wat ik ervan gehoord heb op Harbeth..... :wub:
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Uiteindelijk voor een 300CS gekozen, deze was voor een mooie prijs beschikbaar en tevens wilde de dealer heel graag mijn Musical Fidelity M6i van een aantal maanden oud voor een redelijke prijs inruilen. :clapping:

Snel afgehandeld dus....

Gr
Theo


twani

Citaat van: tompj op november 22, 2012, 16:36:06
Ik ook! Prachtig ding. Wel jammer dat er geen afstandsbediening op zit. M.i. Een van de mooiere versterkers om te zien op de markt, en wat ik ervan gehoord heb op Harbeth..... :wub:
Tja, geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan ;)

twani

Citaat van: Onder013 op november 22, 2012, 14:28:39
Je gaat deze toch zeker stijlvol in een DS23 Pallas ophalen he?

Waarschijnlijk in een DS5 1.6THP 200pk met 19" wielen, ergo bijna zonder vering dus :o

twani

#2624
Citaat van: YamahaRXV op november 22, 2012, 12:23:19
Gefeliciteerd Theo  :pompom:  Ik had al een tijdje de verwachting dat het een Leben zou worden  ;)
Een buizen dac en een buizenversterker, dus het plaatje is nu compleet voor je  :headbanging:

Heb je zojuist nog even een PM gestuurd  ;)

Ik lijd duidelijk aan "Tuberculose" :D