A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

twani

Nu wel op YouTube, inspirerend.... Beetje een in de Focus, Thijs van Leer, Rogier van Otterloo sferen..... ;D

twani

Citaat van: Hifi Addict op november 17, 2012, 12:51:12
He Theo,

Heb me net een beetje door je topic heengeworsteld  ;D

Goed bezig, mooi blok gemaakt zeg! Ben benieuwd, doch niet bang, hoe die gaat bevallen  ;)

Spotify is 320kbps en klint inderdaad verbazingwekkend lekker, wel meer online streaming diensten met die bitrate trouwens. Nog een paar jaar en we hebben al onze muziekcollecties in de "cloud" staan in volle kwaliteit via glas, ideaal en de oplossing voor al het gedoe rond illegaal downloaden, vast abonnementje voor een paar tientjes per maand ofzo zou ik er wel voor over hebben  8)
Gaat allemaal komen denk ik. Voor een rechtgeaard "wannabee" audiofiel is het natuurlijk schandalig te moeten toegeven dat ik inmiddels bijna alleen maar Spotify Premium speel, terwijl mijn hele NAS vol staat met supergoede FLACS.....
Vooral gaaf vind ik het snuffelen tussen de oude Live opnames van legendarische bands in hun 1e jaren. Vaak opgenomen in rokerige halletjes en nog vóórdat zo'n band daadwerkelijk beroemd werd. Er is veel te vinden op Spotify. Kan er soms ook niet zo goed tegen als mensen roepen dat het aanbod niet compleet is....Ja, dat klopt, maar mij is altijd geleerd te kijken naar wat er wél is en niet naar wat er niét is......

YamahaRXV

 ;) :D  Helaas geen Johan Timman te vinden op Spotify.... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani

Zelfs Wikipedia ontkent het bestaan van de beste man......

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

weust

:)

Via Google is er wel wat te vinden, maar niet veel bijzonders.
Er was een site, timmany.com, maar die bestaat niet meer.
Hij was eerder bezig met een nieuw album, sinds jaren.
Geen idee wat daar nu de status van is.

Zit wel op Facebook en Twitter.
Myspace page is sinds 2009 niet meer bezocht door hem.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Nou, dan kan ik stellen dat ik zijn complete discografie bezit ;D

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2


weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Citaat van: weust op november 18, 2012, 12:58:39
Discografie betekend toch albums, niet formaten?

Je hebt helemaal gelijk.

Maarrrrrrr, de cd is qua mix echt anders dan de LP. En zeker de versie die na afloop van het concert in het winkelcentrum Zuidplein te Rotterdam is aangeschaft. ;D



Groet,

Henk

weust

Wat is ermee de Rotterdam versie dan?
In 1981 was ik twee ;) heb het niet heel bewust mee gemaakt...
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2


weust

Waarom nou zulke inniemini foto's?
Gebruik je nog een Windows 95 computer met 14" beeldscherm met een resolutie van 640x480?

Doe gewoon 1024x768, dat is meer bij de tijd.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Citaat van: weust op november 18, 2012, 13:18:08
Wat is ermee de Rotterdam versie dan?
In 1981 was ik twee ;) heb het niet heel bewust mee gemaakt...

Het bijzondere was dat ik voor het eerst een dergelijk concert beleefde en met de LP naar huis ging.

Deleted Member 2

Citaat van: weust op november 18, 2012, 13:21:28
Waarom nou zulke inniemini foto's?
Gebruik je nog een Windows 95 computer met 14" beeldscherm met een resolutie van 640x480?

Doe gewoon 1024x768, dat is meer bij de tijd.

Computer en fotoapparatuur zijn state-of-the-art. Een te bescheiden formaat gebruikt dus 8)

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op november 18, 2012, 12:31:05
;) :D  Helaas geen Johan Timman te vinden op Spotify.... :angel:

Amazon kent de brave borst wel......
mainly British stuff

Deleted Member 2


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Hifi Addict

archive.org is ook wel leuk, staan allerlei echte onbewerkte live recordings op, weinig bekende topartiesten maar wel echt lekker live :)

garmtz


Deleted Member 2

Citaat van: garmtz op november 18, 2012, 15:58:00
Die arm is gaaf!

Ik vind hem prachtig en heb omdat ze al wat ouder worden een gaaf reserve exemplaar... :blush:

Groet,

Henk

twani

Even voor mijn beeldvorming, wat maakt deze arm zo bijzonder? Ik zie hem nauwelijks ::)
Best grappig, nu we het over draaitafels hebben voel ik me als een passagier in mijn eigen topic ;D

Gewoon lekker doorposten trouwens hoor, ik vind het reuze interessant allemaal.....

Groet,
Theo.

garmtz

Ik ben altijd gegrepen door de prachtige perfectie in techniek van de SME armen en de 3009 is gewoon een heel mooi subtiel design. Het goud in de arm past mooi bij het goud van de OC9.