A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Pjotr27 op oktober 27, 2012, 12:25:09
Mooie Dac van DHTROB, Rob maakt heel veel mooie spullen..

Veel plezier ermee! ;D
Van iemand gekocht die ook Musical Affairs heeft staan ;)

Pjotr27

Citaat van: twani op oktober 27, 2012, 13:44:16
Van iemand gekocht die ook Musical Affairs heeft staan ;)

Ik weet het, ik zie Rob regelmatig en ben ook weleens bij hem thuis geweest...
Af en toe spreken we nog af bij Musical Affairs voor een gezellige luisteravond.
Rob is heel deskundig en een heel beminnelijk mens...

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

Citaat van: Pjotr27 op oktober 27, 2012, 16:12:00
Ik weet het, ik zie Rob regelmatig en ben ook weleens bij hem thuis geweest...
Af en toe spreken we nog af bij Musical Affairs voor een gezellige luisteravond.
Rob is heel deskundig en een heel beminnelijk mens...
Zeg hem maar dat een van zijn eerdere creaties liefdevol is geadopteerd in huize Twani ;D

Zijn diy historie leeft hier weer voort ;)

Pjotr27

Citaat van: twani op oktober 27, 2012, 16:16:34
Zeg hem maar dat een van zijn eerdere creaties liefdevol is geadopteerd in huize Twani ;D

Zijn diy historie leeft hier weer voort ;)

Zal ik zeker doen!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

DHTROB verwerkt op dit moment Spotify tot een kostelijk stuk muziek. Totaal geen matching problems ook. Aansluiten, locken en direct mooi spelen :inlove: Geen volume problemen ook, heerlijk alles in één keer goed.
Mmmmm, wat ik hoor bevalt mij zeer. Zal als ik wat langer geluisterd heb een "Bas achtig" verslag proberen te maken ;D

twani

Kan reeds na 10 minuten luisteren mijn 1e bevindingen weergeven, zo goed hoorbaar is de verbetering. Het klank kleurenpalet is uitgebreider, de kleuren per stuk daarin zijn ook steviger aan volume. Het beroeren/aanslaan van bijv. een snaar heeft méér omvang, de Bas meer diepte, eigenlijk is iedere toon van herkenbaar grotere importantie. Het hele klankbeeld heeft beduidend meer "sju" eigenlijk....

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober 27, 2012, 22:22:29
Kan reeds na 10 minuten luisteren mijn 1e bevindingen weergeven, zo goed hoorbaar is de verbetering. Het klank kleurenpalet is uitgebreider, de kleuren per stuk daarin zijn ook steviger aan volume. Het beroeren/aanslaan van bijv. een snaar heeft méér omvang, de Bas meer diepte, eigenlijk is iedere toon van herkenbaar grotere importantie. Het hele klankbeeld heeft beduidend meer "sju" eigenlijk....

ten opzichte van de M1?

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 27, 2012, 22:54:54
ten opzichte van de M1?
Klopt Henk, al hetgeen vermeldt is tov. de M1 terwijl dat ook niet bepaald een kaal opspelende DAC  is.
Henk, kun je per PM even aangeven hoeveel je van me krijgt voor kastje en trafo?
Alvast heel erg bedankt overigens.
Gr.
Theo

Bas Akkerman

Heeeeerlijke beschrijving Theo! :worship: ;D Haha.
Meer kleur kan ik me wel voorstellen t.o.v. de M1, zo te lezen ook meer dynamiek. Leuk om te lezen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Ik kan me over het algemeen aardig in woorden uitdrukken Bas, maar sinds jij zo enthousiast over je audiofiele avonturen "verhaalt" moet ik alle zeilen bijzetten om op enige wijze "aan te haken" ;D

Ach, er kan er maar altijd één de beste zijn in iets, en als het over klankomschrijving en luisterbevindingen gaat ben jíj dat.

Daar kan ik natuurlijk prima mee leven, omdat ik van je weet dat je het helemaal niet belangrijk vind om ergens de beste in te zijn. Competitiedrang is ons (op hobby niveau dan :D) gelukkig vreemd ;)

Fijne dag Bas :pompom:

vanzomereng

#2335
Citaat van: twani op oktober 28, 2012, 09:33:40
Ach, er kan er maar altijd één de beste zijn in iets, en als het over klankomschrijving en luisterbevindingen gaat ben jíj dat.

Daarom ben ik blij dat Bas, a.s. woensdag hier bij mij is, als Willy de W met zijn Millon's hier komt  :bigsmile:

Ik moet hierbij wel aantekenen, dat Bas mooi zijn ervaringen op (digitaal) papier weet te vast te zetten en een leuke manier
van schrijven heeft en welke hier goed worden ontvangen, dit zegt op zich zelf nog helemaal niks over de werkelijke
gehoormatige kwaliteiten en audiofiele ervaringen van Bas.
Hierbij wil ik niet uitsluiten, dat dit bij Bas wellicht ook dik voor mekaar is, ik weet het eigenlijk niet  :butbut:
Om Bas daadwerkelijk op zijn "gehoormatige kwaliteiten en audiofiele ervaringen" moet je eigenlijk zelf een expert zijn   :notify:

Er zijn wellicht wel meer forummers die over uitstekende gehoormatige kwaliteiten en audiofiele ervaringen bezitten
maar niet de gave hebben, dit mooi aan het papier toe te vertrouwen.

Dit gezegd hebbende, heb ik me mooi vast ingedekt voor het review dat ik a.s. woensdag ga schrijven
over de Millon's van Willy de Woofer.
- Ik beschik niet over gehoormatige kwaliteiten en audiofiele ervaringen
- Ik kan slechte reviews schrijven 

Om te zorgen, dat mijn review nog te pruimen is, is mijn tactiek als volgt:
- veel bla bla er om heen, lange intro,
- keurige opmaak van de tekst, indeling in alinea's
- veel mooie full-color foto's erbij
- af en toe een flauwe grap/opmerking er tussendoor

dus eigenlijk net zo, zoals het vaak in de politiek en reclame, eigenlijk in het hele dagelijkse leven er aan toe gaat  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 27, 2012, 22:22:29
Kan reeds na 10 minuten luisteren mijn 1e bevindingen weergeven, zo goed hoorbaar is de verbetering. Het klank kleurenpalet is uitgebreider, de kleuren per stuk daarin zijn ook steviger aan volume. Het beroeren/aanslaan van bijv. een snaar heeft méér omvang, de Bas meer diepte, eigenlijk is iedere toon van herkenbaar grotere importantie. Het hele klankbeeld heeft beduidend meer "sju" eigenlijk....

Goed te horen dat je zeer tevreden bent met de nieuwe dac aanwinst  ;)   Het is natuurlijk super als het ''plug and plaý'' is en je daarna meteen getrakteerd wordt op een sound die je graag wilde hebben. Niets meer aan doen dan zou ik zeggen  :pompom:

Theo, ik heb zojuist dankbaar gebruik gemaakt van de geboden mogelijkheid om op Stereo.de even de archieven in te duiken. Er is zeker een hoop te vinden, alleen kon ik jammergenoeg geen test vinden van een bepaald merk/type speaker  ;) (alleen het oude model)

Hoe staat het met het project: The Believer, vandaag een poging wagen om de finishing touch te bewerkstelligen ?  :D
Om jou nog even te ''teasen'' wil ik je melden dat de behuizing van ''de Über Believer'' al in mekaar staat  :pompom:
De behuizing heeft veel overeenkomsten met die van ''de Believer'',maar is iets hoger geworden door mijn plannen voor de interne opbouw.
Verder heb ik het aantal outlets beperkt tot 3 (mijn plasma, tv tuner en blu ray speler gaan op een andere groep als het blok klaar is  ;))
Gisterenmiddag een aantal enerverende uren input gegeven en het resultaat mag er zeker al zijn, al zeg ik het zelf  :D
Straks nog even naar de zaak om het interne deel te verzorgen met koperen geleidingsrails en teflon afscherming.

Foto,s zullen zeker wel volgen....... (althans als ik ze hier in jouw topic mag plaatsen natuurlijk  :P)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

vanzomereng

#2337
Citaat van: twani op oktober 27, 2012, 09:16:53
Over het merk Adam....Ik heb eigenlijk nog nooit een matige (laat staan slechte) test van hun producten gelezen.
Ik lees bijna nooit slechte testen in reviewbladen/sites om de dood eenvoudige reden:
- bij slechte reviews wordt vaak vooraf overlegd met de importeur/fabrikant tot wel/geen publicatie
- er wordt tegenwoordig (enkele uitz.daargelaten) geen slecht spul gemaakt, het is tegenwoordig echt niet zo moeilijk
  om met de hedendaagse techniek iets fatsoenlijks op de markt te zetten  :notify:

Verder gewoon, alle waar voor zijn geld !

Daarnaast heeft Adam, vanuit zijn professionele achtergrond, als leverancier voor studiogebruikers de nodige knowhow.

Ook ondergetekende heb regelmatig Adam,s gehoord, Tensorserie, Column MKIII en ja, ze doen alles perfect
maar niet echt mijn cup-of-thea
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

YamahaRXV

Citaat van: VANZOMERENG op oktober 28, 2012, 10:39:23
Ik lees bijna nooit slechte testen in reviewbladen/sites om de dood eenvoudige reden:
- bij slechte reviews wordt vaak vooraf overlegd met de importeur/fabrikant tot wel/geen publicatie
- er wordt tegenwoordig (enkele uitz.daargelaten) geen slecht spul gemaakt, het is tegenwoordig echt niet zo moeilijk
  om met de hedendaagse techniek iets fatsoenlijks op de markt te zetten  :notify:

Verder gewoon, alle waar voor zijn geld !

Daarnaast heeft Adam, vanuit zijn professionele achtergrond, als leverancier voor studiogebruikers de nodige knowhow.

Ook ondergetekende heb regelmatig Adam,s gehoord, Tensorserie, Column MKIII en ja, ze doen alles perfect
maar niet echt mijn cup-of-thea

Je boodschap is inmiddels duidelijk ;)
Gelukkig is het wel mijn ''cup of thea'' en is het goed dat smaken verschillen  ;)

Overigens vind ik wel dat als er meerdere (onafhankelijk van elkaar) testpanels  zijn die min of meer dezelfde bevindingen hebben je dit niet geheel kan of mag uitvlakken.
Een blad als Stereo schat ik wat objectiviteit en kennis betreft toch wel aardig hoog in  ;)
Bij hifi.nl weet ik dat er veel commerciële belangen meespelen die bepalen of en hoe een review wordt gepubliceerd.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#2339
Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2012, 10:25:06
Goed te horen dat je zeer tevreden bent met de nieuwe dac aanwinst  ;)   Het is natuurlijk super als het ''plug and plaý'' is en je daarna meteen getrakteerd wordt op een sound die je graag wilde hebben. Niets meer aan doen dan zou ik zeggen  :pompom:

Theo, ik heb zojuist dankbaar gebruik gemaakt van de geboden mogelijkheid om op Stereo.de even de archieven in te duiken. Er is zeker een hoop te vinden, alleen kon ik jammergenoeg geen test vinden van een bepaald merk/type speaker  ;) (alleen het oude model)

Hoe staat het met het project: The Believer, vandaag een poging wagen om de finishing touch te bewerkstelligen ?  :D
Om jou nog even te ''teasen'' wil ik je melden dat de behuizing van ''de Über Believer'' al in mekaar staat  :pompom:
De behuizing heeft veel overeenkomsten met die van ''de Believer'',maar is iets hoger geworden door mijn plannen voor de interne opbouw.
Verder heb ik het aantal outlets beperkt tot 3 (mijn plasma, tv tuner en blu ray speler gaan op een andere groep als het blok klaar is  ;))
Gisterenmiddag een aantal enerverende uren input gegeven en het resultaat mag er zeker al zijn, al zeg ik het zelf  :D
Straks nog even naar de zaak om het interne deel te verzorgen met koperen geleidingsrails en teflon afscherming.

Foto,s zullen zeker wel volgen....... (althans als ik ze hier in jouw topic mag plaatsen natuurlijk  :P)
Op de voorgevel van het huis van mijn schoonouders staat de volgende tekst "mi casa es su casa" hetgeen ik altijd een mooie tekst vind, voel je thuis dus :coffee:
Jij weet inmiddels best wel Jan dat dit topic ook jouw topic is ;) bovendien ben ik supernieuwsgierig naar het nieuwe blok en de interne opbouw daarvan.... Dus kom op met die foto's ;)
Verder zou ik voorzichtig willen vragen of jullie ook "verchromen" in het activiteiten arsenaal hebben zitten.
Mijn wens is namelijk om de volumeknop van de M6i een "Frans Bauer" behandeling te geven :D
Tegen betaling uiteraard ;)

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2012, 11:00:27
Je boodschap is inmiddels duidelijk ;)
Gelukkig is het wel mijn ''cup of thea'' en is het goed dat smaken verschillen  ;)

Overigens vind ik wel dat als er meerdere (onafhankelijk van elkaar) testpanels  zijn die min of meer dezelfde bevindingen hebben je dit niet geheel kan of mag uitvlakken.
Een blad als Stereo schat ik wat objectiviteit en kennis betreft toch wel aardig hoog in  ;)
Bij hifi.nl weet ik dat er veel commerciële belangen meespelen die bepalen of en hoe een review wordt gepubliceerd.
Inderdaad Jan, de test met stroom uit het blad Stereo was hier redelijk kenmerkend voor, het blad staat vol met advertenties van stroom behandelaars maar toch schroomden zij niet om de boel "omvér te schrijven" .Zélf geloof ik overigens nog steeds in een correcte en verzorgde stroomvoorziening maar dat is weer wat anders.

vanzomereng

Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2012, 11:00:27
Je boodschap is inmiddels duidelijk ;)
Gelukkig is het wel mijn ''cup of thea'' en is het goed dat smaken verschillen  ;)

Overigens vind ik wel dat als er meerdere (onafhankelijk van elkaar) testpanels  zijn die min of meer dezelfde bevindingen hebben je dit niet geheel kan of mag uitvlakken.
Een blad als Stereo schat ik wat objectiviteit en kennis betreft toch wel aardig hoog in  ;)
Bij hifi.nl weet ik dat er veel commerciële belangen meespelen die bepalen of en hoe een review wordt gepubliceerd.

Dat de Adams wel jouw cup of thea is, geweldig  :pompom: en kan ik me goed voorstellen.
Er zullen best ook wel lui zijn die niet gecharmeerd zijn van mijn SF Liuto  >:(

Inderdaad maar goed dat smaken verschillen, anders werd onze hobby wel erg saai  :bigsmile:

Ik lees zelf voornamelijk duitse bladen Stereo, Streoplay en Audio
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober 28, 2012, 11:08:17
Mijn wens is namelijk om de volumeknop van de M6i een "Frans Bauer" behandeling te geven :D
Tegen betaling uiteraard ;)

Goud met swarovski!? :wub:

YamahaRXV

#2343
Citaat van: twani op oktober 28, 2012, 11:08:17
Op de voorgevel van het huis van mijn schoonouders staat de volgende tekst "mi casa es su casa" hetgeen ik altijd een mooie tekst vind, voel je thuis dus :coffee:
Jij weet inmiddels best wel Jan dat dit topic ook jouw topic is ;) bovendien ben ik supernieuwsgierig naar het nieuwe blok en de interne opbouw daarvan.... Dus kom op met die foto's ;)
Verder zou ik voorzichtig willen vragen of jullie ook "verchromen" in het activiteiten arsenaal hebben zitten.
Mijn wens is namelijk om de volumeknop van de M6i een "Frans Bauer" behandeling te geven :D
Tegen betaling uiteraard ;)

;) :clapping:  Theo, die volumeknop van de M6i is toch van aluminium gemaakt en met een zilverkleurige coating er op ?
Als het kuststof zou zijn (wat haast niet niet mogelijk kan zijn  :D) dan gaat verchromen zowieso niet.
Wij hebben helaas geen mogelijkheid op de zaak voor verchromen. (weet wel wat adressen waar dit wel kan voor particulieren  ;))
De materialen die wij gebruiken (RVS 316 L, Duplex 4462 en aluminium) worden meestal gepolijst tot chroomachtige hoogglans.

Als de volume knop van de M6i van aluminium is zou je deze kunnen verwijderen en kunnen ontdoen van z,n coating.
Even een uitgebreide polijstbehandeling geven en je hebt een volumeknop die praktisch niet te onderscheiden valt van een verchroomde versie.
Als je eerst grof gaat polijsten en daarna de finishing touch doet met bv Belgom aluminium polish (koperpoets werkt overigens ook zeer goed) dan zijn er zeer mooie resultaten te behalen.
Nadeeltje hierbij is dat gepolijst aluminium na verloop van tijd wat doffer gaat worden door het ''natuurlijke'' oxidatie proces van alumium  ;)
Is ook weer op te lossen door het (hoog)gepolijste aluminium ''object'' van een laagje blanke lak te voorzien....

Dit bovenstaande genoemd te hebben komt bij mij het idee naar boven om de Über Believer misschien ook wel een polijst behandeling te geven  :pompom:



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2012, 11:34:13
;) :clapping:  Theo, die volumeknop van de M6i is toch van aluminium gemaakt en met een zilverkleurige coating er op ?
Als het kuststof zou zijn (wat haast niet niet mogelijk kan zijn  :D) dan gaat verchromen zowieso niet.
Wij hebben helaas geen mogelijkheid op de zaak voor verchromen. (weet wel wat adressen waar dit wel kan voor particulieren  ;))
De materialen die wij gebruiken (RVS 316 L, Duplex 4462 en aluminium) worden meestal gepolijst tot chroomachtige hoogglans.

Als de volume knop van de M6i van aluminium is zou je deze kunnen verwijderen en kunnen ontdoen van z,n coating.
Even een uitgebreide polijstbehandeling geven en je hebt een volumeknop die praktisch niet te onderscheiden valt van een verchroomde versie.
Als je eerst grof gaat polijsten en daarna de finishing touch doet met bv Belgom aluminium polish (koperpoets werkt overigens ook zeer goed) dan zijn er zeer mooie resultaten te behalen.
Nadeeltje hierbij is dat gepolijst aluminium na verloop van tijd wat doffer gaat worden door het ''natuurlijke'' oxidatie proces van alumium  ;)
Is ook weer op te lossen door het (hoog)gepolijste aluminium ''object'' van een laagje blanke lak te voorzien....

Dit bovenstaande genoemd te hebben komt bij mij het idee naar boven om de Über Believer misschien ook wel een polijst behandeling te geven  :pompom:
De knop voelt koud aan Jan ;D Is het dan aluminium?

YamahaRXV

@ Theo   Een goed adres voor alle mogelijk denkbare behandelingen van staal, aluminium, etc.  ;)
http://www.galvame.nl/
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 28, 2012, 11:40:02
De knop voelt koud aan Jan ;D Is het dan aluminium?

Yep  :D Met één groot verschil tussen de zichtbare knoppen van de dame op de foto (naast die vent met dat ''peenhaar''  :D) en die van de M6i........
Die van de M6i blijft z,n ''maatvoering'' houden ondanks temperatuurwisselingen  O0  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2012, 11:45:55
Yep  :D Met één groot verschil tussen de zichtbare knoppen van de dame op de foto (naast die vent met dat ''peenhaar''  :D) en die van de M6i........
Die van de M6i blijft z,n ''maatvoering'' houden ondanks temperatuurwisselingen  O0  :D
Bij die van haar ging ik overigens niet de afstandsbediening meer gebruiken om het volume te wijzigen :D

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: tompj op oktober 28, 2012, 11:56:47
Stijvol allemaal weer jongens....

It,s all in the game hier in ''ons'' uhh Twani,s topic  :pompom: ;)
Moet kunnen toch  ;)
Ik durf de uitspraak wel aan om te zeggen dat er geen enkel topic is op het forum wat zo goed serieuze en minder serieuze dingen ''naadloos'' in mekaar over laat vloeien..... :worship: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8