A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 40 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2012, 21:03:25
Naim ?

Kunnen we elkaar misschien de hand geven  ;)
De speakers blijven! is per slot van rekening één helft van het Nirvana. ;) Om het geluid zal ik het verder ook niet doen, is namelijk vrij van onvrede en onrust.
Maar Nick, één zo`n kastje hé, das toch wel wat hoor ;)
Ah ja, eerst maar eens luisteren, ik moet er natuurlijk niet op achteruit gaan :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Musical Fidelity of Naim is toch wel wat anders. Ben erg benieuwd hoe je het zal ervaren!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli  6, 2012, 21:11:27
Ah ja, eerst maar eens luisteren, ik moet er natuurlijk niet op achteruit gaan :D

Het is onvoorstelbaar......ik maak vanmiddag een afspraak met een Naim dealer voor een luistersessie morgen en nu komt Theo met de berichtgeving dat hij ook Naim gaat beluisteren  ;D  Weer die overeenkomsten  :withstupid:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Ik ben oprecht benieuwd naar jullie bevindingen!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2012, 21:21:53
Het is onvoorstelbaar......ik maak vanmiddag een afspraak met een Naim dealer voor een luistersessie morgen en nu komt Theo met de berichtgeving dat hij ook Naim gaat beluisteren  ;D  Weer die overeenkomsten  :withstupid:
Kunnen jullie niet een set delen!? Leggen jullie allebei geld in, kan je een extra mooie set kopen. En zet je die ergens halverwege tussen jullie woonplaatsen.  ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

#1406
Of ze komen hier luisteren, ik heb zowel naim als pmc...

O, en een lekkere platenspeler (die nu lustig toertjes aan het draaien is)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

We gingen toch eerst naar Twani toe!? Nou ja, met zijn nieuwe zoektocht is dat ook weer even van de baan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli  6, 2012, 21:34:27
Of ze komen hier luisteren, ik heb zowel naim als pmc...

Dat lijkt mij serieus een goed plan ;)
Wel Theo, wanneer plannen we de rit richting het altijd gezellige Belgique ?

Nick, mag ik ook mijn PMC,s meenemen als we komen voor een luistersessie  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2012, 21:44:43
Dat lijkt mij serieus een goed plan ;)
Wel Theo, wanneer plannen we de rit richting het altijd gezellige Belgique ?

Nick, mag ik ook mijn PMC,s meenemen als we komen voor een luistersessie  :pompom:

Graag, ik ben ook wel benieuwd hoe die klinken tov mijn 'speciale' FB1i's!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Ben ik ook uitgenodigd of ben ik nu zo brutaal om dat zelf te doen?  :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Graphtuner

haha, ik nodig mezelf niet uit maar ben dan toevallig nét in de buurt  :laugh:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 21:19:54
Musical Fidelity of Naim is toch wel wat anders. Ben erg benieuwd hoe je het zal ervaren!
Er is nog niets besloten want ben erg gek op MF. Moet het dus echt wel iets vinden anders blijft de MF set lekker staan hoor.
Ben er nog helemaal niet zo zeker van of ik wel zo gecharmeerd ben van Naim, echter gezien de status van de "vermeende synergie" tussen Naim en Harbeth is het natuurlijk wel bijna een verplichting dit eens te onderzoeken.....
Het is er dus een in de categorie "moet je een keer gehoord hebben"

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 22:11:35
Ben ik ook uitgenodigd of ben ik nu zo brutaal om dat zelf te doen?  :blush:
Djeez Bas, wat ben jij brutaal ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli  6, 2012, 22:16:52
(...)
Het is er dus een in de categorie "moet je een keer gehoord hebben"
Altijd een gevaarlijke categorie... ;)

Citaat van: twani op juli  6, 2012, 22:18:34
Djeez Bas, wat ben jij brutaal ;D
Lol, het is ook dat ik met het vervoer zit, dus het is wel degelijk brutaal. Vind ik.  :closedeyes:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 22:11:35
Ben ik ook uitgenodigd of ben ik nu zo brutaal om dat zelf te doen?  :blush:

Combinatie van beide  ;)

Citaat van: Graphtuner op juli  6, 2012, 22:13:24
haha, ik nodig mezelf niet uit maar ben dan toevallig nét in de buurt  :laugh:

Er is hier niets in de buurt, dus het valt wel nogal op!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2012, 21:44:43
Dat lijkt mij serieus een goed plan ;)
Wel Theo, wanneer plannen we de rit richting het altijd gezellige Belgique ?

Nick, mag ik ook mijn PMC,s meenemen als we komen voor een luistersessie  :pompom:
We kunnen wel haast "luisterreizen" met de bus organiseren ;D 
Timefixing zal het probleem zijn in dit geval, zaterdags bijv. werk ik ALTIJD :devil:

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


Jumping Jack

Hebben jullie daar geen testwagens beschikbaar? Wat voor merk verkoop je eigenlijk?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli  6, 2012, 22:37:38
Hebben jullie daar geen testwagens beschikbaar? Wat voor merk verkoop je eigenlijk?

Theo komt denk ik met een Insignia 2.0 Turbo met 220 pk,tjes  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli  6, 2012, 22:16:52
Er is nog niets besloten want ben erg gek op MF. Moet het dus echt wel iets vinden anders blijft de MF set lekker staan hoor.
Ben er nog helemaal niet zo zeker van of ik wel zo gecharmeerd ben van Naim, echter gezien de status van de "vermeende synergie" tussen Naim en Harbeth is het natuurlijk wel bijna een verplichting dit eens te onderzoeken.....
Het is er dus een in de categorie "moet je een keer gehoord hebben"

Mijn argumenten zijn eigenlijk dezelfde, alleen wordt tijdens de luistersessie niet i.c.m. Harbeth (heeft deze dealer jammergenoeg niet) gespeeld, maar met Audiovector Si3,s (naar verluidt)
Beluisterd zullen worden: de Superuniti en de Supernait.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe de interne dac in de Supernait zich manifesteert ;) De dealer in kwestie is ook MF dealer en kan dus heel makkelijk de M6i naast de Naim,s zetten ter vergelijk ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli  6, 2012, 23:04:05
Mijn argumenten zijn eigenlijk dezelfde, alleen wordt tijdens de luistersessie niet i.c.m. Harbeth (heeft deze dealer jammergenoeg niet) gespeeld, maar met Audiovector Si3,s (naar verluidt)
Beluisterd zullen worden: de Superuniti en de Supernait.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe de interne dac in de Supernait zich manifesteert ;) De dealer in kwestie is ook MF dealer en kan dus heel makkelijk de M6i naast de Naim,s zetten ter vergelijk ;)
Ik wil niet inleveren op "Richness in Sound". Een fractie meer articulatie mag, maar hoeft niet, en er mag geen éénen procentje aan luistermoeheid worden  toegevoegt!

Bas Akkerman

Ik kan een hoop vertellen van wat ik van Naim vind, maar je zal het zelf moeten ervaren Theo. Heb je inmiddels al een afspraak bij BB&G? Ik ben niet nieuwsgierig hoor...  ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kingpin

Naim in combinatie met Diapason doet het heel erg goed vind ik.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack