A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Heb alleen het leer behandeld met ledervet vandaag, ik vind het bovendien toch iets meer voor Monique hoor, dat open rijden ;)  Morgen is ze d`r weer, zij krijgt de eer de kap voor de 1e keer néér te laten ;D
Is ook Duits Alex! ;)

Alex Groningen

Is dat een auto van Duitse makelij? Dat verklaard natuurlijk waarom die zo mooi is. ;)

Maar als ik de weersvoorspellingen zo lees dan heeft je vrouw/vriendin morgen pech, de kap van de Bmw zal morgen
dan wel dichtblijven.

YamahaRXV

Auto,s van duits makelij, audio van engels makelij ;) :wub:

Hmmm, en een dac uit het land van Crocodile Dundee :crazy:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juni 11, 2012, 17:23:23
Auto,s van duits makelij, audio van engels makelij ;) :wub:

Hmmm, en een dac uit het land van Crocodile Dundee :crazy:
Ik heb, zonder daarmee een waardeoordeel te vellen, ;D wel een oerhollandse vrouw :wub:

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 12, 2012, 21:50:58
Ik heb, zonder daarmee een waardeoordeel te vellen, ;D wel een oerhollandse vrouw :wub:

;D ;D Hier eentje van indische afkomst Theo ;)

Overigens ben ik op het moment weer wat minder blij met de performance van mijn duits makelij product :-X
Een lekker stukje ''doortrappen'' op de A29 resulteerde vanmiddag in een in het noodloopprogramma springende ''beemer''.....
Wat resteerde was een schokkende en trillende auto die niet meer dan max. 3000 rpm kon draaien :o
Dat wordt weer een bezoekje aan de dealer en een uitlezing van de diagnose apparatuur.

Waar ik wel blij van ben geworden is de klank van de Burson dac die weer naar een hoger niveau is gebracht door de toevoeging van een pittig geprijsde maar zeer goed klinkende interlink van Sonore.
Waar ik met Henk een tijdje terug nog naar de goede speaker opstelling aan het zoeken was om de 3D weergave te finetunen, daar geeft de Sonore interlink een weergave van 3D detail wat ik hier niet eerder gehoord heb.
Henk z,n inmiddels bekende en vaak gebruikte nummers van Roger Waters (Too much Rope, ''de slee'' en Perfect Sense 1) worden nu op een compleet andere wijze ten gehore gebracht.
Stemmen, de klank van instrumenten, microdetails, en met name het 3D beeld zijn nu naar een hoger niveau gebracht. (mag ook wel met een interlink van € 750,00....... :angel:)
De horrorfilm-achtige stem in het begin van het nummer ''Perfect Sense'' is nu niet meer hoorbaar vanaf een paar meter voor de speakers, maar meters uit de zijkant van de luisterplek :o

Er is echter één ding waar ik niet over uit kan......... Waar ''de slee'' en de stem in Perfect Sense 1 eerst aan de linkerzijde te horen waren daar komen deze geluiden nu aan de rechterzijde van de luisterpositie op. Met andere woorden; de slee komt nu van rechts aan en draait 180 gr. rond om aan de linkerzijde van de luisterpositie te verdwijnen  :crazy:
Ik snap het even niet meer........ :withstupid:

Wie kan dit verklaren ?

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op juni 13, 2012, 01:06:34
kabels verkeerd om?

Dat was mijn eerste gedachte ook ja ;)
De Sonore interlinks zijn niet ''richting'' bepaald. Ook heb ik e.e.a. op polariteit getest,maar dit is allemaal zoals het hoort te zijn.
Het verschil in 3D weergave t.o.v. mijn ook goed klinkende Furutech FA-220 interlink is op z,n zachtst gezegd ''verrassend'' te noemen :o
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2


twani

Citaat van: YamahaRXV op juni 13, 2012, 00:35:56
;D ;D Hier eentje van indische afkomst Theo ;)

Overigens ben ik op het moment weer wat minder blij met de performance van mijn duits makelij product :-X
Een lekker stukje ''doortrappen'' op de A29 resulteerde vanmiddag in een in het noodloopprogramma springende ''beemer''.....
Wat resteerde was een schokkende en trillende auto die niet meer dan max. 3000 rpm kon draaien :o
Dat wordt weer een bezoekje aan de dealer en een uitlezing van de diagnose apparatuur.

Waar ik wel blij van ben geworden is de klank van de Burson dac die weer naar een hoger niveau is gebracht door de toevoeging van een pittig geprijsde maar zeer goed klinkende interlink van Sonore.
Waar ik met Henk een tijdje terug nog naar de goede speaker opstelling aan het zoeken was om de 3D weergave te finetunen, daar geeft de Sonore interlink een weergave van 3D detail wat ik hier niet eerder gehoord heb.
Henk z,n inmiddels bekende en vaak gebruikte nummers van Roger Waters (Too much Rope, ''de slee'' en Perfect Sense 1) worden nu op een compleet andere wijze ten gehore gebracht.
Stemmen, de klank van instrumenten, microdetails, en met name het 3D beeld zijn nu naar een hoger niveau gebracht. (mag ook wel met een interlink van € 750,00....... :angel:)
De horrorfilm-achtige stem in het begin van het nummer ''Perfect Sense'' is nu niet meer hoorbaar vanaf een paar meter voor de speakers, maar meters uit de zijkant van de luisterplek :o

Er is echter één ding waar ik niet over uit kan......... Waar ''de slee'' en de stem in Perfect Sense 1 eerst aan de linkerzijde te horen waren daar komen deze geluiden nu aan de rechterzijde van de luisterpositie op. Met andere woorden; de slee komt nu van rechts aan en draait 180 gr. rond om aan de linkerzijde van de luisterpositie te verdwijnen  :crazy:
Ik snap het even niet meer........ :withstupid:

Wie kan dit verklaren ?
Kabels verkeerd om is ook mijn 1e gedachte...rood op wit en wit op rood? Kan gebeuren als je `savonds moet thuis komt en de boel er nog even snel achterhangt, maar misschien ook te simpel gedacht.....
Bij mij limiteerd de aanwezigheid van gordijnen het 3D beeld aande rechterzijde búiten de speakers enigzins. Ondanks de afstand van bijna 0.75 meter tussen rechter speaker en gordijnen speelt de linkerkant toch duidelijk verder búiten de speaker dan rechts. Niet veel aan te doen lijkt me, verder geen probleem ook, stoort me nauwelijks.........

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 13, 2012, 11:00:30
Kabels verkeerd om is ook mijn 1e gedachte...rood op wit en wit op rood? Kan gebeuren als je `savonds moet thuis komt en de boel er nog even snel achterhangt, maar misschien ook te simpel gedacht.....
Bij mij limiteerd de aanwezigheid van gordijnen het 3D beeld aande rechterzijde búiten de speakers enigzins. Ondanks de afstand van bijna 0.75 meter tussen rechter speaker en gordijnen speelt de linkerkant toch duidelijk verder búiten de speaker dan rechts. Niet veel aan te doen lijkt me, verder geen probleem ook, stoort me nauwelijks.........

Het mysterie is onthuld; de interlinks zaten keurig netjes aangesloten zoals het hoort (rood aan rood en wit aan wit), maar het probleem schuilde in de kleurmarkering voor het linker en rechterkanaal op de Burson dac. Een korte test leerde dat de kleurcodering op de Burson precies anders om zit ???
Iets typisch Australisch.....?? ;D

Theo, het ''probleem'' wat jij aangeef over het gordijn heb ik exact hetzelfde alleen dan aan de linkerzijde ;)
Ondanks het feit dat de Sonore interlink erg veel 3 D weergave laat horen zijn de vitrages aan de linkerzijde (zo,n 80 cm vanaf de linker speaker) de belemmering voor een perfecte 3 D weergave.
Er was gisteren geen mooier voorbeeld aanwezig toen de interlinks ''verkeerd'''aan zaten gesloten.
De stem bij het nummer Perfect Sense 1 was op de 3 uur klokstand meters ver buiten de speakers te horen.
Nu de interlink connecties zijn verwisseld is de 3 D weergave sterk verminderd, puur door de vitrages over de gehele linkerzijde van de speaker :o
Het blijkt maar weer eens hoe veel invloed een stukje akoestiek kan hebben.

Met het normaal luisteren naar muziek heb ik er ook geen last van dus er valt mee te leven ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Misschien moet ik maar eens een uitbouw aan m`n vrouw voorstellen, onder het mom van de ruimtewinst natuurlijk :D  Een akoestische uitbouw dus eigenlijk ;D

Deleted Member 2

Doodse stilte in de koffiecorner...........

Ik ben nog een beetje  :sleepy: en dacht me door alle reacties hier te kunnen door lezen. Dat was een werkje van niks.

Overigens kom ik van een plek waar ze geen last hebben van gordijnen in, bij of voor hun audioset. Daar rijden ze lekker mee rond op het eiland O0

Jan: Goed bericht over je nieuwe interlink! Had je de furutech dan aanvankelijk "verkeerd om" aangesloten op de Burson?


Groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juni 18, 2012, 17:04:11
Doodse stilte in de koffiecorner...........

Ik ben nog een beetje  :sleepy: en dacht me door alle reacties hier te kunnen door lezen. Dat was een werkje van niks.

Overigens kom ik van een plek waar ze geen last hebben van gordijnen in, bij of voor hun audioset. Daar rijden ze lekker mee rond op het eiland O0

Jan: Goed bericht over je nieuwe interlink! Had je de furutech dan aanvankelijk "verkeerd om" aangesloten op de Burson?


Groet,

Henk

Hi Henk, weer terug in de ''beschaafde'' wereld van topvoetballers :-X, fijne gepassioneerde audio idioten enz  ;D
Waar jij was reden ze daar nou rond met gordijnen of dikke car-audio...... :P

Tja, ik mis ook een beetje ''activiteit'' hier.........  Of Theo is op vakantie, of hij is met Monique aan het cruisen in de Z4  :pompom:

De Sonore interlink heb ik ''gekregen'' als compensatie ;) en klinkt goed.
De Furutech zat wel goed aangesloten op de Burson (althans volgens rood-rood,wit-wit kleurcodering), maar de kleurcodering van de  RCA connectors van de Burson is precies andersom.
Het viel mij met de Furutech interlink wel op dat het stereobeeld vaak naar rechts trok, maar zocht de oorzaak niet in de kleurcodering.
Pas toen ik de Sonore interlink ben gaan testen met de cd van R.W. hoorde ik ineens hele vreemde dingen  ;D
Ik heb toen wel 3 keer gekeken of ik alles wel goed aangesloten had, maar kon niets afwijkends ontdekken.
Vanaf dat moment heb ik de interlink connecties maar gekruist en is alles weer goedklinkend.

Vanavond krijg ik nog forumlid J.S. op visite en gaan we mijn SB Touch voorzien van de Toolbox 3.0 tweak ;)
Eens kijken of we nog wat verschillen gaan horen.....
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op juni 18, 2012, 19:27:44
Hi Henk, weer terug in de ''beschaafde'' wereld van topvoetballers :-X, fijne gepassioneerde audio idioten enz  ;D
Waar jij was reden ze daar nou rond met gordijnen of dikke car-audio...... :P

Tja, ik mis ook een beetje ''activiteit'' hier.........  Of Theo is op vakantie, of hij is met Monique aan het cruisen in de Z4  :pompom:

De Sonore interlink heb ik ''gekregen'' als compensatie ;) en klinkt goed.

Vanaf krijg ik nog forumlid J.S. op visite en gaan we mijn SB Touch voorzien van de Toolbox 3.0 tweak ;)
Eens kijken of we nog wat verschillen gaan horen.....

Leuke compensatie Jan.....Is de boedel daar al uitverkocht of zijn er nog wat interessante aanbiedingen?

Naar de toolbox tweaks ben ik heel benieuwd of en hoe dat bij jou uitpakt. Ik hoor heel wisselende berichten.

Groet,

Henk

twani

Henk welkom terug, de focus lag inderdaad even op de Z4 ;D  Doe inderdaad eens wat uit de doeken over het eiland ;) 
En Jan, Núvista, Trivista?  Op audiogebied heerst er bij mij een zogeheten "Audiofiele Surplace" , de set heeft de eigenaar (tijdelijk?) van z`n "Audiofila Nervosa" áfgeholpen.
Dit weekend ga ik m`n DIY blok maar eens te voorschijn halen, wel zin in ;)

Gr
Theo

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juni 18, 2012, 21:48:59
Henk welkom terug, de focus lag inderdaad even op de Z4 ;D  Doe inderdaad eens wat uit de doeken over het eiland ;) 
En Jan, Núvista, Trivista?  Op audiogebied heerst er bij mij een zogeheten "Audiofiele Surplace" , de set heeft de eigenaar (tijdelijk?) van z`n "Audiofila Nervosa" áfgeholpen.
Dit weekend ga ik m`n DIY blok maar eens te voorschijn halen, wel zin in ;)

Gr
Theo

Theo staat voor het blok ;D

Welke outlets ga je gebruiken? Met Jan heb ik de bizarre ervaring met outlets in relatie met de metrum besproken. De soort outlet doet meer dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden.

Het "eiland" is gewoon een van de vele eilanden in de caraiben waar ik een weekje gewerkt heb. Net als jouw uitbouw kan je zo'n werkweek bestempelen als een onderdeel van de audiophiele keten: na zo'n week krijg je de bevestiging hoe fijn je set de muziek thuis speelt, ondanks dat ik daar regelmatig via een Monster Miles Davis van muziek kon genieten.

Je hebt in de Z4 - wat is dat overigens een prachtige auto - toch zeker eine anständliche Stereo Anlage (einbauen lassen)?

Groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juni 18, 2012, 19:56:29
Leuke compensatie Jan.....Is de boedel daar al uitverkocht of zijn er nog wat interessante aanbiedingen?

Naar de toolbox tweaks ben ik heel benieuwd of en hoe dat bij jou uitpakt. Ik hoor heel wisselende berichten.

Groet,

Henk

J.S. has just left the building after the Squeezebox Touch mod.  ;D (@ J. nog bedankt voor je hulp, tijd en deskundigheid hiermee ;))
Leuk detail was trouwens dat J. meteen het verschil in klank waarnam tussen de Northstar USB DAC 32 en de Burson.
Het nummer van Marcus Miller was even het referentie nummer want dat was bekend bij J.

Als ik morgen uit mijn werk kom zal ik eens aandachtig gaan luisteren.......... Ik dacht net al even te horen dat het zeker niet minder klinkt ;)

@Theo  Ik had een mooie Trivista 300 geintegreerde  op het oog, maar ik twijfel nog een beetje.....
Heb de verkoper gebeld, maar die gaf te kennen dat hij de versterker weer moest verkopen voor een kennis  :(
Op één of andere manier had ik hier niet zo,n vertrouwd en goed gevoel bij.
Ik weet nog wel een hele mooie MF KW 500 te koop, maar die staat wat verder weg te koop bij onze buren in Duitsland. (een luistersessie wordt dan wat lastiger ;))

Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van het zware aluminium stekkerblok wat ik zelf onlangs gemaakt heb.
Ben op de bevindingen van Henk afgegaan en er de ogenschijnlijk simpele maar degelijke Mennekes outlets in gemonteerd.
Minder duur dan Furutechs (zeker via ebay ;)), maar wel van goede industriële kwaliteit met goede klemkracht en klankmatig doen ze het ook zeer goed moet ik zeggen.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2


YamahaRXV

Henk, de Mennekes outlets heb ik uit duitsland via ebay idd.
Als je wil kan ik je wel de gegevens doormailen ;)
s'ochtends besteld en eind in de middag geleverd.
(en dat voor een prijs die veel lager ligt als hier in NL ;))
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Héy interessant ::), heb je voor mij een fotootje of een linkje of een onderdeel no. Jan? (ha, Theo wordt ook wakker hoor :D)


YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 19, 2012, 11:08:54
Héy interessant ::), heb je voor mij een fotootje of een linkje of een onderdeel no. Jan? (ha, Theo wordt ook wakker hoor :D)

@Theo   Zie hier de link voor de Mennekes outlets ;) Duitse kwaliteit voor een wel heel interessante prijs.
Heb deze via de zaak proberen te bestellen, maar was dan 70% duurder uit :o

http://www.ebay.de/itm/MENNEKES-Schuko-Anbausteckdose-Einbausteckdose-IP20-16A-schwarz-Typ-11532-/221046270555?pt=Elektroversorgungen&hash=item3377626a5b

s'ochtends besteld en s,avonds al in huis met DPD ;)
Heb ze zelf in het ''Siltech'' blauw besteld; op het moment van bestellen was de zwarte versie uitverkocht >:(

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

En meteen besteld in het Siltech blauw, ik omdat ik die kleur wil ;D Super tip Jan, blij mee! :worship:

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 19, 2012, 19:07:52
En meteen besteld in het Siltech blauw, ik omdat ik die kleur wil ;D Super tip Jan, blij mee! :worship:

Kijk, weer een blij mens ;D 
Goed te horen dat je er happy mee ben Theo  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juni 19, 2012, 19:07:52
En meteen besteld in het Siltech blauw, ik omdat ik die kleur wil ;D Super tip Jan, blij mee! :worship:

Daar krijg je geen spijt van. Ik heb nog een stel Furutechs over in de plaats waarvan nu mennekes outlets zitten. Ben benieuwd wat het nieuwe blok je brengt theo.

Een nu weer wachten op foto's van het aluminium blok van Jan
Het dhz blok van Theo
en
De foto's van een Z4 met de "significant other" achter het stuur ;D

Groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juni 19, 2012, 19:37:02

Een nu weer wachten op foto's van het aluminium blok van Jan

U vraagt, wij draaien  :pompom:



Een zwaar uitgevoerd geborsteld aluminium blok met 7 outlets  ;)
De fase aanduiding op het blok is aangeduid door middel van de zichtbare verzonken centreerboringen.
(let niet op de spaghetti kabels en de matige kwaliteit foto via de iPhone  ;))
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8