A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

Kingpin

Citaat van: twani op mei  6, 2012, 21:28:58
Ik heb inmiddels zélf een wat afwijkende visie opgebouwd op dit punt, muzikaal gaat bij mij vóór detail iets waar meer mensen mee worstelen gezien de groeiende groep mensen die hun overfanatiek ópspelende nieuwe apparatuur inruilen voor Vintage, al dan niet gereviseerd....
Zonder te roepen dat ze gelijk hebben (dat heb je alleen zélf) snap ik deze mensen heel goed.
Wat mij ook opvalt is dat de hedendaagse audio helemaal gefocused is op 'detail'.
Wat dat betreft zal ik ook wel bij de oude garde horen :D afgelopen weekend weer eens een stel oude Infinty Kappa's gehoort .. tja blijken toch nog steeds heel erg goed te zijn ondanks hun leeftijd (niet echt WAF proof).
Je ziet tegenwoordig ook steeds meer muzikanten teruggaan naar buis voor hun gitaar met lekker ouderwetse harde ophangingen ipv rubber voor hun drivers, dat zegt ook wel wat.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Citaat van: Kingpin op mei  6, 2012, 21:52:45
Wat mij ook opvalt is dat de hedendaagse audio helemaal gefocused is op 'detail'.
Wat dat betreft zal ik ook wel bij de oude garde horen :D afgelopen weekend weer eens een stel oude Infinty Kappa's gehoort .. tja blijken toch nog steeds heel erg goed te zijn ondanks hun leeftijd (niet echt WAF proof).
Je ziet tegenwoordig ook steeds meer muzikanten teruggaan naar buis voor hun gitaar met lekker ouderwetse harde ophangingen ipv rubber voor hun drivers, dat zegt ook wel wat.

Op een of andere manier vind ik sets die technisch gezien superbe presteren vaak net zo emotie en sfeerloos als dat ze goed zijn. Zal vast een afwijking van mij zijn...........
De vintage kant van onze hobby heeft dan ook zeker mijn interesse! Zucht..... ik word ook oud :(

YamahaRXV

De Metrum Octave dac - Touch combi van Henk staat nu op dit moment nog te spelen nadat Henk zo,n 2 uur geleden voor dit schrijven huiswaarts is gekeerd.
Nadat hij (eindelijk ;D) kennis heeft kunnen maken met Sheila (mijn vriendin) zijn we aan de slag gegaan om na een korte luistersessie de Clic af te koppelen en de Metrum dac met de Touch aan te sluiten.
Als dig. interlink werd de Wire World Starlight gold series 5 ingezet tussen de Octave en de Touch en de Audioquest Hawkeye analoge interlink tussen de Octave en de M6i.
Het kostte de Touch relatief weinig moeite om de NAS in het netwerk te vinden; even kwestie van wat ''hoe werkte het ook alweer'' gepriegel en het speelde gelukkig snel ;)

Henk heeft de Clic horen spelen bij mij en hoorde met het ''referentie nummer'' Too much rope van Roger Waters bepaalde dingen (of juist niet) die hij thuis wel hoorde.
Kort daarna dus de Octave dac met Touch aangesloten en er waren redelijk snel wel wat bepaalde verschillen in detailweergave te horen.
Met name in de karakteristiek van de Octave en de M1 Clic zijn er wel verschillen te horen,zeker na wat langer luisteren.
Maar verschil in klank hoeft per definitie niet beter of slechter te zijn.....

Wat mij persoonlijk tot op heden opvalt is dat de Octave vooral snel,puntig en gedetailleerd klinkt, maar ook een wat transparanter, ''agieler'' en lichtvoetiger klankbeeld geeft.
Wisseling van de Audioquest Hawkeye naar de ''Jan interlink''  ;)  met Eichmann bullet connectors deed m.i. al een hoop veranderen en gaf al meer body aan het geheel.
Waar de M1 Clic een wat bredere, maar minder samenhangende stage geeft (meer ruimte tussen zang en instrumenten), daar laat de Octave een meer afgebakende gedetailleerde stage horen die in mijn belevenis wat meer diepte geeft, maar ook minder wijds is waardoor het lijkt of het geluid minder los komt van de speakers.

Let wel, bovenstaande bevindingen zijn gebaseerd op een luistersessie die eigenlijk (te) kort is om geheel objectief te kunnen zijn :angel:
Op de vraag of de Metrum Octave mij tot nu toe al geheel geïmponeerd heeft als ''blijver''.......??
Wat ik wel weet is dat er in ieder geval nog een aantal dacs hier moeten komen als vergelijking  ;)

(de vrouw des huize geeft trouwens net aan dat ze een minder vol geluid hoor en wat bass lijkt te missen.......... ;) :angel:)

@Henk  Nogmaals bedankt voor je aanbod,de gezellige uurtjes en hopelijk heeft de maaltijd nog gesmaakt ;)




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Jan, de hebt een goede smaak voor auto's, audio, dames en eten (en nu vergeet er vast nog een aantal). Dank voor jullie gastvrijheid!

Mijn korte impressie van wat ik hoorde eerst met de clic en daarna met de metrum/touch:
de clic klonk in mijn oren ingetogen en ik miste weergave van details op een voldoende niveau: het is er wel, maar je moet echt je best doen om het te horen. Verder vond ik dat de samenhang tussen diverse instrumenten en zanger (livingstone taylor) niet echt aanwezig was: je hoorde de werking van de ruimte waar de insrumenten en de zager spelen op een te laag niveau.
Met de metrum/touch was er meer bite/felheid die heel plezierig klonk. opmerkelijk was echter dat de plaatsing en 3D werking in deze samenstelling weg was. het was stereo: links-midden-rechts. ik snap er niks van. Mijn eerste gedachte was om de luidsprekers wat verder in te draaien. In de auto op de terugreis bedacht ik dat in mijn set het draaien van het tv - scherm de balans  van het 3D beeld totaal verstoort. Bij Jan staat redelijk dicht tegen de linker luidspreker een lederen bank. Niet direct tot op de hoogte van de luidspreker, maar dan toch. Dit zal zeker invloed hebben. Met de clic was er ook iets met de 3D weergave, maar niet in die mate als met de metrum/touch.

Voldoende om nog eens goed te puzzelen Jan. Soms kost het wat tijd om de optimale afstemming te vinden.

Los van stereobeeld en 3D weergave werd wel duidelijk dat de PMC's een prachtig klankbeeld neer kunnen zetten met een strak laag en mooi hoog. Ook hier weer te weinig tijd om een goed oordeel te kunnen vellen. Mijn aversie tegen transmissionline op grond van frustrerende ervaringen in het verleden, is met het horen van de pmc verdwenen.

Groet,

Henk

YamahaRXV

Henk, nog even gauw een reactie voor het (te late) slapen gaan ;D

Bedankt nog voor de complimenten qua smaak ;D

Op dit moment van schrijven heb ik nog steeds zitten luisteren naar de verschillende cd,s die ik erg goed ken qua weergave.
Zoals ik al aangaf is er met de Octave meer detail hoorbaar, maar is in mijn belevenis het stereobeeld minder breed en lijkt het geluid ook wat minder ''los'' te komen van de speakers dan met de Clic.
(zoals jij min of meer beschrijf over het 3D en stereobeeld)
In mijn belevenis hier werkt de Octave meer als een precisie instrument wat loepzuiver werkt, maar zich focust op een aantal primaire dingen en dit ook zeer goed doet.
De Clic heeft een grootser gepresenteerde stage die niet alleen in de breedte maar ook meer naar voren treedt.
Zojuist heb ik nog even de Touch gelinkt aan de M1 Clic als dac, beter gezegd dus aan de M1 dac ;)  Wat meteen weer opvalt is de soundstage die verder buiten en meer los van de speakers komt en minder agiel en lichtvoetig overkomt.
Weergave van detail is met de Touch aan de Clic gelinkt dan minder goed te horen dan met de Octave. Wel heb ik het idee dat de Touch-Clic combi wat strakker en gedefinieerder klinkt dan de Clic als streamer en dac ineen.
Dit kan voor bepaalde personen prettiger klinken, maar anderen zullen meer de wat meer gemoedelijke en romige klank van de Clic als streamer en dac kunnen waarderen.

Wat de uitkomst ook moge worden, mijn bewering dat een dac een zeer grote impact heeft op het klankbeeld is wel uitgekomen :angel:
Zoals je zelf ook zegt, het blijft puzzelen ;)

Dat de bank die voor de linker speaker staat invloed heeft geloof ik zeker wel,ondanks het feit dat de PMC,s meer ''immuun'' zijn voor plaatsing dan bass-reflex speakers.
Uiteindelijk is het toch de poort aan de voorzijde die niet lekker kan ademen doordat de bank er dicht op staat.

Over een week of vier verwacht ik de levering van de nieuwe leefhoek en zal dit probleem (door andere opstelling) ook opgelost zijn.

Groet,

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Mooie review.
Speelt de Touch ook met een opgewaardeerde voeding of het standaard adaptertje?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op mei  7, 2012, 01:41:50
Mooie review.
Speelt de Touch ook met een opgewaardeerde voeding of het standaard adaptertje?

Yep, een botw voeding van Sqeeze-Upgrade ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op mei  7, 2012, 01:46:47
Yep, een BOTW voeding van Squeeze Upgrade  ;)
Mooi, dat scheelt in ieder geval.

Zelf gebruik ik deze.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Deleted Member 2

Citaat van: Kingpin op mei  7, 2012, 01:48:24
Mooi, dat scheelt in ieder geval.

Zelf gebruik ik deze.
ik heb je draadje gelezen en het lijkt me heel interessant. Hoe zou de lipo voeding zich verhouden met de botw voeding. Overigens heb ik aan deze voeding een betere netkabel gemonteerd en dat levert aardig wat verbetering op.

Moet ik een lipo zien als een batterij? hoe lang speelt de touch op een lading?

twani

Leuke review Jan en henk, fijn dat jullie het samen zo goed kunnen vinden "Thats what friends are for".............
En de conclusie is? ;D ;D ;D ;D ;D ;D   Het blijft een moeilijke en het onderbouwd wat ik al eerder riep dat  winst in een deelgebied vaak verlies op een ander gebied betekent. Misschien een gevoelige in dit (voorbije) stadium van de voetbalcompetitie, maar Cruijff heeft ondanks z`n overduidelijke beperkingen ;D in sommige gevallen toch echt gelijk....

Deleted Member 2

Ik herkende de metrum totaal niet meer met de metrum zoals deze in mijn set is en begrijp er helemaal niets van. Natuurlijk doet de bank voor de linker speaker wel wat, maar zo anders dan ik gewend ben? Ik ken de metrum nou juist als inderdaad gedetailleerd (voor mij een absolute must), maar zeker ook groots klinkend met een zeer brede stage en 3D weergave. Waarin zou dat nou zitten :blink:.
Kom na mijn weekje vakantie maar gauw bij mij luisteren hoe een metrum behoort te klinken Jan.  ;D

twani

Citaat van: Onder013 op mei  7, 2012, 09:10:16
Ik herkende de metrum totaal niet meer met de metrum zoals deze in mijn set is en begrijp er helemaal niets van. Natuurlijk doet de bank voor de linker speaker wel wat, maar zo anders dan ik gewend ben? Ik ken de metrum nou juist als inderdaad gedetailleerd (voor mij een absolute must), maar zeker ook groots klinkend met een zeer brede stage en 3D weergave. Waarin zou dat nou zitten :blink:.
Kom na mijn weekje vakantie maar gauw bij mij luisteren hoe een metrum behoort te klinken Jan.  ;D
Heb wel eens iets gehoord over impedantie "mismatches", de Clic klonk op mijn vorige versterker (Symphonic Line RG14) ook verschrikkelijk daarentegen op z`n MF familielid perfect.........weet het fijne er echter niet van.
Wél las ik in een recente duitse test over volgens mij de Rega Dac  dat deze geweldig presteerde, maar door z`n afwijkende impedantie ook een behoorlijke mismatch kon hebben met een versterker die hij op dit gebied niet "lustte"
Misschien dat "iemand" hier meer over kan vertellen...........

Een ander verklaring heb k ook niet direct voor het wegvallen van het door jou zo geroemde en gewaardeerde klankbeeld van de Metrum (iets waaraan ik overigens geen moment twijfel)

Kingpin

Citaat van: Onder013 op mei  7, 2012, 08:53:58
ik heb je draadje gelezen en het lijkt me heel interessant. Hoe zou de lipo voeding zich verhouden met de botw voeding. Overigens heb ik aan deze voeding een betere netkabel gemonteerd en dat levert aardig wat verbetering op.

Moet ik een lipo zien als een batterij? hoe lang speelt de touch op een lading?
voordeel van een batterijgevoede is dat je geen last hebt van storingen van het lichtnet, volledige ontkoppeling dus.
Je voed namelijk al met een zuivere storingsvrije dc signaal, en dat ga je horen.
Met m'n 3200mA LiPo gaat deze minimaal 5 uur mee, maar dan wel op de server decoderen en scherm uit, want dat vreet echt veel.

Citaat van: Onder013 op mei  7, 2012, 09:10:16
...Ik ken de metrum nou juist als inderdaad gedetailleerd (voor mij een absolute must), maar zeker ook groots klinkend met een zeer brede stage en 3D weergave. Waarin zou dat nou zitten :blink:.
Kom na mijn weekje vakantie maar gauw bij mij luisteren hoe een metrum behoort te klinken Jan.  ;D
Zo herken ik 'm ook, ook op andere sets.
Wat me wel opvalt is doordat deze erg gedetaileerd is dat het op sommige sets luistermoeheid kan optreden.
Wat betreft soundstage was voor mij ook op diverse sets overduidelijk dat dit breder/grootser was, kijk hier ook wel vanop.
Maar zo zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op mei  7, 2012, 09:10:16
Kom na mijn weekje vakantie maar gauw bij mij luisteren hoe een metrum behoort te klinken Jan.  ;D

Dat ga ik zeker doen Henk ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  7, 2012, 10:19:16
Heb wel eens iets gehoord over impedantie "mismatches", de Clic klonk op mijn vorige versterker (Symphonic Line RG14) ook verschrikkelijk daarentegen op z`n MF familielid perfect.........weet het fijne er echter niet van.
Wél las ik in een recente duitse test over volgens mij de Rega Dac  dat deze geweldig presteerde, maar door z`n afwijkende impedantie ook een behoorlijke mismatch kon hebben met een versterker die hij op dit gebied niet "lustte"
Misschien dat "iemand" hier meer over kan vertellen...........

Een ander verklaring heb k ook niet direct voor het wegvallen van het door jou zo geroemde en gewaardeerde klankbeeld van de Metrum (iets waaraan ik overigens geen moment twijfel)

@Theo  De uitgangsimpedantie van de analoge output van de Metrum Octave is 82,5 ohm tegen 47 ohm van de Clic  :o
Heb het net even nagekeken  ;)

Net weer de set een uurtje warm laten spelen en weer tot dezelfde conclusie gekomen; dit kan gewoon niet de klank zijn van die bejubelde dac waar volgens vele luisteraars superlatieven tekort schieten >:(
Mijn dac zal het absoluut niet worden,daar ben ik nu stellig van overtuigd (of er moet iets naar voren komen wat verklaarbaar is voor deze ''tegenvaller'')
Het klankbeeld is kil,emotieloos,vlak en totaal niet ritmisch. Wat wel absoluut overtuigend is, is de hoeveelheid detail die weergegeven wordt.
Verder komt het jammergenoeg niet, ik kan er helaas niets mooiers van maken.....

Inmiddels staat de Touch weer de interne dac van de Clic aan te sturen met de zeer goed klinkende Wireworld coax er tussen.
Gelukkig weer een brede stage die meteen los komt van de speakers en niet blijft ''plakken''.





Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Ja, weet je zeker dat de metrum goed is aangesloten met de juiste fase?

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op mei  8, 2012, 14:08:29
Ja, weet je zeker dat de metrum goed is aangesloten met de juiste fase?

Henk, scherp dat jij hier ook aan dacht ;)
Ik had hier gisteren ook nog even mijn twijfels over en heb vervolgens de schuko stekker nog even omgedraaid en dit gaf ietsje verbetering, maar niet in de context van ''wat gebeurt er nu'' ???

Zelf snap ik ook niet dat de Metrum zo,n teleurstellend klankbeeld kan geven. Het verschil in stereobeeld en stage blijft gewoon té groot in vergelijking met de M1 Clic.
Werkelijk alles heb ik geprobeerd maar helaas zonder resultaat.
Op één of andere manier is er geen klankmatige ''match''  :-X

Ik heb nog even naar de specs van bv. de Northstar Design Essensio gekeken en deze heeft ook een uitgangsimpedantie van 72 ohm; lager dan die van de Octave, maar wel een stukje hoger dan die van de Clic (40 ohm)
Denk ook niet dat hier het verschil in kan zitten........
Er is mij nu een hoop aan gelegen om een andere dac (zoals de Northstar Design) hier in huis te krijgen en een directe vergelijking te maken.
Ik heb maar even een mailtje gestuurd  ;) 8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jan :pompom: ik hoop dat er een technisch onderlegde medeforummer meeleest om aan te kunnen geven of het door jou vermeldde verschil in impedantie daadwerkelijk een verschil/probleem kan geven...

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  8, 2012, 19:35:44
Jan :pompom: ik hoop dat er een technisch onderlegde medeforummer meeleest om aan te kunnen geven of het door jou vermeldde verschil in impedantie daadwerkelijk een verschil/probleem kan geven...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de oorzaak kan zijn..... maar wie het weet mag het zeggen. Ik houd het voorlopig op een mismatch ???
Deze week gaan we gewoon door met vergelijken/testen en heb ik 100% zeker een mooie Northstar Design USB dac 32 hier staan ;)
Eens kijken wat dat gaat brengen.....
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jan en Henk jullie moeten mij even via PM jullie emailadres sturen voor de DAC test.....

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Huh......verstuurd vanaf m`n werk maar kreeg foutmelding, heb je iets ontvangen Jan?