A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

AbZ

Citaat van: YamahaRXV op maart 20, 2012, 23:19:39
Dat klinkt als een ernstige vorm van verzamelwoede..... ;D ;D
Och dan maakt een spelertje meer of minder ook niet veel uit?
Hier alle begrip voor andere spullen voor andere genres.

Kudos voor neef met ruis  :worship:

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op maart 20, 2012, 23:24:49
er zijn programma's waarin ze dit soort mensen behandelen >:( ;D
Klopt, hier is wat meer informatie over zo'n programma.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Maar dat zijn zonder uitzondering allemaal smerige mensen en dat beeld heb ik nou niet echt bij Henk ;D
Bovendien....als je dan toch iets verzamelt dan maar audioapparatuur....
Heb nu al spijt van objecten welke ik in het verleden (altijd voor te weinig) heb verkocht. Ach dat zal iedereen hier op het forum wel hebben denk ik.
Op m`n huidige set blijf ik dan ook stevig met m`n billen zitten, niks meer verkopen alleen maar uitbreiden wil ik.
Een 60"+ televisie bijv. lonkt stevig naar me :D de huidige 52" doet wat ielletjes aan inmiddels ;D

twani

Citaat van: AbZ op maart 20, 2012, 23:26:40
Och dan maakt een spelertje meer of minder ook niet veel uit?
Hier alle begrip voor andere spullen voor andere genres.

Kudos voor neef met ruis  :worship:
Ab, ik kan me in jouw geval iig. één ding bedenken waarvan ik zeker redelijk zeker ben dat je het verzamelt :D 

Deleted Member 2

Citaat van: twani op maart 21, 2012, 14:42:17
Maar dat zijn zonder uitzondering allemaal smerige mensen en dat beeld heb ik nou niet echt bij Henk ;D
Bovendien....als je dan toch iets verzamelt dan maar audioapparatuur....
Heb nu al spijt van objecten welke ik in het verleden (altijd voor te weinig) heb verkocht. Ach dat zal iedereen hier op het forum wel hebben denk ik.
Op m`n huidige set blijf ik dan ook stevig met m`n billen zitten, niks meer verkopen alleen maar uitbreiden wil ik.
Een 60"+ televisie bijv. lonkt stevig naar me :D de huidige 52" doet wat ielletjes aan inmiddels ;D
en een Vlink? Wat wil je daar dan mee? Op de clic zit toch ook een a-synchrone usb aansluiting?

YamahaRXV

Zo, net terug van een aantal PMC luister uurtjes ::)
Uitgebreid beluisterd zijn de PMC FB1i en de nieuwe Twenty serie (helaas alleen de kleine,maar groots klinkende ''23'')

De FB1i ( i.c.m. de M6i en M6cd ) vond ik op zich een fijn klinkende speaker die zeker niet fel is in de hoogweergave is en een goed strak en zeker niet overheersend laag geeft.
Detaillering en plaatsing waren zonder meer goed te noemen. Ondanks het feit dat deze speaker wat meer up front kan zijn is het wel een heerlijk vol klinkende speaker die zeker niet vermoeid.
Het typische transmissionline geluid is bij de FB1i trouwens wel goed te horen en ik heb zelf wel het gevoel dat dit ook wel z,n invloed heeft op de middentonen weergave.
Er waren momenten dat ik toch wel het idee had dat ik een bepaalde ''gons'' hoorde bij bij de laagweergave en deze ook constant (hetzij minimaal) te horen was bij het weergeven van het middentonen gebied :huh2: Het leek mij een beetje over te komen als een filtering die niet helemaal optimaal afgestemd is (kantelfrequentie)
Wat mij wel in positieve zin opviel was het feit dat de PMC,s snaarstrak blijven klinken bij een stevig tot zeer stevig volume. Ik heb de volumeknop van de M6i een aantal keren boven de ''12 uur stand'' gehad en ze gaven echt geen krimp,ondanks het feit dat de luisterruimte niet echt groot uitgevallen was..... :tongue2:

Na de FB1i, s wilde ik graag de Twenty serie horen waar dus helaas alleen de relatief kleine 23 van aanwezig was. Voordat de 23,s gekoppeld werden aan de mooie Harmonic Technology speakerkabel werd mij gevraagd of ik ook eens naar de zeer prijzige (adviesprijs € 6400,00 :crazy:) KEF Reference serie vloerstaanders wilde luisteren.  Geen probleem voor mij, altijd interessant om meerdere merken te horen spelen en te vergelijken,al is het maar voor de fun ;)
De klank van de KEF,s was een regelrechte domper t.o.v. de FB1i,s; geen strak laag en een metaalachtig bijna blikkerig hoog wat na 10 min. al luistervermoeidheid gaf.

Toen was het de beurt aan de kleine PMC Twenty 23. Er leefde bij mij een beetje de angst dat deze compacte en kleine vloerstaander met z,n kleine midlaag weergever niet echt zou presteren.
Groot was de verbazing toen de 23 de KEF Reference compleet wegspeelde op het gebied van sterobeeld, detaillering, strakheid van het laag etc.  Stevie Ray Vaughan en Hans Teesink vanaf de cd Dynamic Experience klonken zeer goed; instrumenten en zang werden tot in het uiterste detail weergegeven en hadden een duidelijk aanwijsbaar plekje in het stereobeeld.
Wat enorm opviel bij de Twenty 23,s was de voor deze kleine speakers zeer brede soundstage en de snelheid waarmee weergegeven wordt.
Ook heb ik het idee dat de compleet nieuwe filtering van de Twenty serie veel (positieve) invloed heeft op het totale klankbeeld. De typische transmissionline klank in het laag is minder aanwezig bij de Twenty serie (neigt wat meer naar het laag van een basreflex speaker i.m.o.) en het hoog is wat transparanter, maar laat zeker wel meer detail horen.

Ik heb de Twenty 24 dus niet kunnen horen spelen, maar op basis van de indrukwekkende performance van de 23 kan het haast niet anders zijn dat de 24 er nog een aardig schepje boven op doet en wel eens ;D mijn speaker kan worden...... 8)

Er staat nog een luistersessie gepland voor aankomende zaterdag met de M6i gekoppeld aan een set demo A.P. Tempo 25,s  De vrouw des huizes (en ik eerlijk gezegd ook) is nogal gecharmeerd van het uiterlijk van Audio Physic en vroeg mij waarom ik de Tempo,s niet een kans geef om zichzelf te kunnen bewijzen...... O0
Die vrouwen denken ook overal verstand van te hebben...... :worship: ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Dag Jan,

Mooi verslag van zo te lezen een interessante avond. De 23 is getest in de Stereoplay van april. Komt daar heel goed uit. Eén van de opmerkingen is dat het geen baswonder is. Herken jij dat?

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 22, 2012, 00:45:38
Dag Jan,

Mooi verslag van zo te lezen een interessante avond. De 23 is getest in de Stereoplay van april. Komt daar heel goed uit. Eén van de opmerkingen is dat het geen baswonder is. Herken jij dat?

Hoi Henk, de 23 heeft mij echt positief verrast met zijn klankbeeld wat eigenlijk over de gehele linie gewoon goed is.
Wat je natuurlijk niet mag vergeten is het feit dat het echt een zeer compacte vloerstaander is met uiteindelijk een kleine midbas unit en een kleinere klankkast.
Laat ik het zo zeggen; de speaker laat een strak punchy laag horen en doet het in de laagste frequenties erg goed in verhouding met de grootte van de midbas unit en de kast.
Ik merkte op een gegeven moment wel dat ik de grens had bereikt qua laagweergave bij een bepaald volume (dit was al redelijk stevig te noemen ;))
Hierdoor merkte ik wel dat de 23 voor mij een maatje te klein zou zijn en de 24 mogelijk ''perfect'' zou kunnen zijn...... :angel:




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Leuk verslag!
Jammer dat je de Twenty niet meer in A-B hebt vergeleken met de FB1i. Nu is het vergelijk met de Kef die tegenviel. Geen kritiek hoor, maar ik ken het gevaar van een luidspreker horen na een tegenvallend resultaat er net voor. Dat kan je waardering beïnvloeden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Ik kan het geheel met je eens zijn dat de KEF blikkerig klinkt, heb de reference ook ooit beluisterd en kreeg dezelfde associatie.
Beluisterd in enschede bij mijn dealer
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

ChrisV

Kleine tip: mocht je bij die zaak in Rotterdam beluisterd hebben: daar is relatief veel gedaan aan verbetering van stroom en akoestiek. Het is een kleine luisterruimte die heel huiselijk overkomt, maar vergis je niet in de mate van tuning van die ruimte.

Kortom: goed thuis luisteren is echt een must.

Jumping Jack

Citaat van: YamahaRXV op maart 22, 2012, 00:14:08
Zo, net terug van een aantal PMC luister uurtjes ::)
Uitgebreid beluisterd zijn de PMC FB1i en de nieuwe Twenty serie (helaas alleen de kleine,maar groots klinkende ''23'')

De FB1i ( i.c.m. de M6i en M6cd ) vond ik op zich een fijn klinkende speaker die zeker niet fel is in de hoogweergave is en een goed strak en zeker niet overheersend laag geeft.
Detaillering en plaatsing waren zonder meer goed te noemen. Ondanks het feit dat deze speaker wat meer up front kan zijn is het wel een heerlijk vol klinkende speaker die zeker niet vermoeid.
Het typische transmissionline geluid is bij de FB1i trouwens wel goed te horen en ik heb zelf wel het gevoel dat dit ook wel z,n invloed heeft op de middentonen weergave.
Er waren momenten dat ik toch wel het idee had dat ik een bepaalde ''gons'' hoorde bij bij de laagweergave en deze ook constant (hetzij minimaal) te horen was bij het weergeven van het middentonen gebied :huh2: Het leek mij een beetje over te komen als een filtering die niet helemaal optimaal afgestemd is (kantelfrequentie)


Herkenbare review. De Signature Edition die ik heb, heeft een aangepast filter wat vooral in het middengebied gewijzigd is. Het lijkt er dus wat op dat PMC zich bewust is van hetgeen jij beschrijft en met de Signature een stap heeft gezet die ze hebben vervolgd in de nieuwe Twenty-reeks...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Onder013 op maart 21, 2012, 23:12:29
en een Vlink? Wat wil je daar dan mee? Op de clic zit toch ook een a-synchrone usb aansluiting?
Dat vroeg ik me af, dacht het ook inderdaad kan er echter helemaal niets van vinden, niet dus denk ik...
Overigens is van de M1 DAC (welke dezelfde is als in de Clic) zojuist een nieuwe versie uitgekomen, de M1 DAC "A" voor, je raadt het al A-Synchronus......
Ik wil dus (net als jij Henk ;D) naast de Clic/NAS ook nog een 2e bron creëren vanuit Jriver (WASAPI/KERNEL) op m`n laptop naar de Clic, gewoon leuk om te vergelijken en een beetje te hobbyen en eens kijken welke verschillen ik waar kan nemen...... 

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 22, 2012, 00:14:08
Zo, net terug van een aantal PMC luister uurtjes ::)
Uitgebreid beluisterd zijn de PMC FB1i en de nieuwe Twenty serie (helaas alleen de kleine,maar groots klinkende ''23'')

De FB1i ( i.c.m. de M6i en M6cd ) vond ik op zich een fijn klinkende speaker die zeker niet fel is in de hoogweergave is en een goed strak en zeker niet overheersend laag geeft.
Detaillering en plaatsing waren zonder meer goed te noemen. Ondanks het feit dat deze speaker wat meer up front kan zijn is het wel een heerlijk vol klinkende speaker die zeker niet vermoeid.
Het typische transmissionline geluid is bij de FB1i trouwens wel goed te horen en ik heb zelf wel het gevoel dat dit ook wel z,n invloed heeft op de middentonen weergave.
Er waren momenten dat ik toch wel het idee had dat ik een bepaalde ''gons'' hoorde bij bij de laagweergave en deze ook constant (hetzij minimaal) te horen was bij het weergeven van het middentonen gebied :huh2: Het leek mij een beetje over te komen als een filtering die niet helemaal optimaal afgestemd is (kantelfrequentie)
Wat mij wel in positieve zin opviel was het feit dat de PMC,s snaarstrak blijven klinken bij een stevig tot zeer stevig volume. Ik heb de volumeknop van de M6i een aantal keren boven de ''12 uur stand'' gehad en ze gaven echt geen krimp,ondanks het feit dat de luisterruimte niet echt groot uitgevallen was..... :tongue2:

Na de FB1i, s wilde ik graag de Twenty serie horen waar dus helaas alleen de relatief kleine 23 van aanwezig was. Voordat de 23,s gekoppeld werden aan de mooie Harmonic Technology speakerkabel werd mij gevraagd of ik ook eens naar de zeer prijzige (adviesprijs € 6400,00 :crazy:) KEF Reference serie vloerstaanders wilde luisteren.  Geen probleem voor mij, altijd interessant om meerdere merken te horen spelen en te vergelijken,al is het maar voor de fun ;)
De klank van de KEF,s was een regelrechte domper t.o.v. de FB1i,s; geen strak laag en een metaalachtig bijna blikkerig hoog wat na 10 min. al luistervermoeidheid gaf.

Toen was het de beurt aan de kleine PMC Twenty 23. Er leefde bij mij een beetje de angst dat deze compacte en kleine vloerstaander met z,n kleine midlaag weergever niet echt zou presteren.
Groot was de verbazing toen de 23 de KEF Reference compleet wegspeelde op het gebied van sterobeeld, detaillering, strakheid van het laag etc.  Stevie Ray Vaughan en Hans Teesink vanaf de cd Dynamic Experience klonken zeer goed; instrumenten en zang werden tot in het uiterste detail weergegeven en hadden een duidelijk aanwijsbaar plekje in het stereobeeld.
Wat enorm opviel bij de Twenty 23,s was de voor deze kleine speakers zeer brede soundstage en de snelheid waarmee weergegeven wordt.
Ook heb ik het idee dat de compleet nieuwe filtering van de Twenty serie veel (positieve) invloed heeft op het totale klankbeeld. De typische transmissionline klank in het laag is minder aanwezig bij de Twenty serie (neigt wat meer naar het laag van een basreflex speaker i.m.o.) en het hoog is wat transparanter, maar laat zeker wel meer detail horen.

Ik heb de Twenty 24 dus niet kunnen horen spelen, maar op basis van de indrukwekkende performance van de 23 kan het haast niet anders zijn dat de 24 er nog een aardig schepje boven op doet en wel eens ;D mijn speaker kan worden...... 8)

Er staat nog een luistersessie gepland voor aankomende zaterdag met de M6i gekoppeld aan een set demo A.P. Tempo 25,s  De vrouw des huizes (en ik eerlijk gezegd ook) is nogal gecharmeerd van het uiterlijk van Audio Physic en vroeg mij waarom ik de Tempo,s niet een kans geef om zichzelf te kunnen bewijzen...... O0
Die vrouwen denken ook overal verstand van te hebben...... :worship: ;D

Wederom heel grappig Jan, ook ik ben allergisch voor het Uni-Q van Kef (heb de iq70 hier gehad welke ik zelf nog wel kon hebben maar Monique zeker niet, hij moets altijd zachter van haar), kan inderdaad bijna metaalachtig overkomen, keihard en into your face.   
De m6i op 12 uur! tjonge, dan ben je onderweg zeg :headbanging:

Deleted member

Uit de Stereophile review van de M1Clic: (http://www.stereophile.com/content/musical-fidelity-m1clic-universal-music-controller)

CitaatWhen I looked at the M1 CLiC's specifications, a couple of things surprised me right away. First, the USB DAC input on the rear is set up as a 16-bit/48kHz adaptive port, which strikes me as somewhat primitive in these days of 24/96 and higher USB sources. The alternative asynchronous USB connection, which lets the DAC clock the data out of the source, is the USB buzzword these days, but Musical Fidelity claims that minimizing jitter is taken care of by their own reclocking-and-upsampling process. [M1 CLiC owners can get an asynchronous USB connection operating up to 24/96 by adding Musical Fidelity's V-Link, which Amazon was offering for $99 when we went to press.—Ed.]


YamahaRXV

Citaat van: ChrisV op maart 22, 2012, 08:23:58
Kleine tip: mocht je bij die zaak in Rotterdam beluisterd hebben: daar is relatief veel gedaan aan verbetering van stroom en akoestiek. Het is een kleine luisterruimte die heel huiselijk overkomt, maar vergis je niet in de mate van tuning van die ruimte.

Kortom: goed thuis luisteren is echt een must.

@ChrisV  Nee, het was niet de dealer in Rotterdam ;)  Ik was daar wel een tijdje geleden, en het viel mij meteen op dat de relatief kleine ruimte erg gedempt overkomt ja.
Het zijn dingen waar ik meteen al mijn aandacht op focus. Een kleine conversatie in zo,n ruimte en de daarbij horende klanken van stemmen verraden vaak al de akoestiek ;)

De dealer waar ik gisteren was had juist zeker geen optimaal akoestisch afgestemde ruimte. Na binnenkomst in de luisterruimte hoorde ik mijn eigen stem al redelijk weerkaatsen, iets wat in de luisterruimte in Rotterdam zeker niet aan de orde was.
Een probleem wat gisterenavond in eerste instantie ook naar voren kwam bij het beluisteren in de veel minder goede akoestische ruimte was het probleem dat het stereobeeld totaal uit lijn stond met stemgeluiden die constant vanuit de rechterhoek te horen waren. In eerste instantie dacht ik dat de gebruikte versterker volume verschil gaf tussen het rechter en linkerkanaal maar dat was niet zo. :o
Op mijn aanraden werden de speakers wat meer naar achteren geschoven waardoor er veel meer diepte in het geluidsbeeld kwam. Ondanks deze verbetering bleef de dialoog maar uit de rechterhoek komen,iets wat verschrikkelijk irritant wordt om te luisteren.
Na een aantal minuten te hebben geluisterd kwam er bij mij de gedachte op dat het probleem wel eens gezocht kon worden in de niet afgedekte glazen ruimte afscheidingswand die zich aan de rechterzijde bevond ong. een meter vanaf de zijkant van de rechterspeaker. Hierna heb ik de PMC,s meer ingedraaid en het probleem was zo goed als opgelost en het stereobeeld was nu zo als het hoorde te zijn.
Dit probleem was logischerwijs meer aanwezig met de FB1i dan met de Twenty 23 speakers; een grotere diameter midbas unit heeft natuurlijk een groter afstraalgedrag.

@Jumping Jack  Hetgeen ik hoorde bij de FB1i werd al door jou erkend, en vanmiddag werd het nog eens erkend door de overigens zeer bereidwillige en sympathieke importeur van PMC (Stage Accoustics)
Het betreft inderdaad het best wel grote verschil in filtering tussen de FB1i en de Twenty series. Jouw signature versie heeft idd. ook praktisch dezelfde filter opbouw als de Twenty series.
Ondanks het feit dat ik de FB1i zeker goed vond klinken zal ik (als het PMC gaat worden) zeker voor de Twenty 24 gaan, of ik moet een mooie set FB1i Signature,s tegenkomen ;)
Heb vanmiddag ook even met de importeur gesproken over de mogelijke levertijden van de Twenty 24 (in hoogglans zwart), maar daar werd ik eerlijk gezegd niet zo vrolijk van :o
Als het meezit dan gaat er een maand overheen voordat ze in nederland kunnen zijn..... >:( Doordat PMC een redelijk kleine fabriek heeft en alles handmade is en er een uitgebreide quality inspection plaatsvindt op iedere speaker zijn de levertijden relatief lang. De toenemende bekendheid en dus toenemende verkopen dragen hier niet echt positief aan mee. :(

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op maart 22, 2012, 19:45:51
Twani, ik heb een probleempje denk ik...

En dat is......dat je de eer heb om als eerste een reactie te mogen plaatsen onder een zeer recent gewijzigde topic benaming  :clapping: ;D ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Mss lust bas geen koffie?

@ YamahaRXV: leuk te lezen dat mijn vermoeden ook klopt  8). De kans dat je een Signature zal vinden lijkt me wel behoorlijk klein, er zijn er maar een beperkt aantal van geproduceerd en wie ze heeft zal ze vermoedelijk niet snel laten gaan (ik althans niet  ;))!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op maart 22, 2012, 20:20:57
En dat is......dat je de eer heb om als eerste een reactie te mogen plaatsen onder een zeer recent gewijzigde topic benaming  :clapping: ;D ;)
Daar heeft het wel mee te maken ja. Ik lust namelijk geen koffie...



Maar ik babbel wel gewoon mee hoor!

Citaat van: Jumping Jack op maart 22, 2012, 20:32:23
Mss lust bas geen koffie?

@ YamahaRXV: leuk te lezen dat mijn vermoeden ook klopt  8). De kans dat je een Signature zal vinden lijkt me wel behoorlijk klein, er zijn er maar een beperkt aantal van geproduceerd en wie ze heeft zal ze vermoedelijk niet snel laten gaan (ik althans niet  ;))!
Bingo! ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 22, 2012, 20:20:57
En dat is......dat je de eer heb om als eerste een reactie te mogen plaatsen onder een zeer recent gewijzigde topic benaming  :clapping: ;D ;)
Heb ik je toch helemaal verkeerd ingeschat Bas ;D   Overigens Bas, is dit een een "probleemloos" topic dus bij nader inzien ;D
Maar Bas, ondanks dat ik geheelonthouder van alcoholica ben(anders krijgen we dat weer ;D) wil ik voor jou onder de bar door wel wat anders schenken hoor! Als je maar blijft langskomen ;)

Bas Akkerman

Hoe zat het ook alweer? Oh ja, niet rijden als je alcohol genuttigd hebt.
Maar je hebt vast ook thee, ik zorg wel voor the cookies!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

Citaat van: twani op maart 21, 2012, 20:18:15
Ab, ik kan me in jouw geval iig. één ding bedenken waarvan ik zeker redelijk zeker ben dat je het verzamelt :D 
I plead guilty  :satisfied: 
(maar 't is niet zo ernstig als je wellicht zou denken omdat ik vaak tevreden ben met wat ik heb)

Wou je trouwens nog die mihoen van 47Labs uitproberen?  Heb ik nog wat van liggen.
(moest ff zoeken maar zie reply #194)  Wel erg dun voor een LS kabel vind ik.