A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: twani op januari 14, 2014, 21:33:12
Heeft wel indruk gemaakt hé. (Sstttt, t klopt :D)


"selected studies vol. 1 lloyd cole & hans-joachim roedelius" streamt zijn weg door de electronica...

Met name het nummer TangLargo komt lekker binnen.....

Mitch--

Citaat van: twani op januari 14, 2014, 21:40:22
Dat dacht ik al maar zag "m niet zo snel :blush:

hij staat inmiddels in me signature ;) kan je er makkelijk bij
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#8127
Nu "Aphex Twin" met "Ambient Works Vol II"

twani

#8128
Ik zeg das niks voor mietjes dit album, eenmaal bij "track 4 en 5" weet je wat ik bedoel.

Maarrrrrrr, precies goed voor Ome Theo, diep snijden in de ziel met die handel :D

Maximus_Aurelius

Citaat van: twani op januari 14, 2014, 21:15:46
Bovenstaande klopt eigenlijk wel, zware kost is niet per defintie "des Lebens stiel".  Gelukkig draai ik vooral ambiënt (Psy, deep, mystic, Space), Lounge en kleine bezettingen, mooie solo damesstemmen.

Per definitie géén zware rock. PF is wel haast het heftigste wat er voorbij komt :tounge2:


Dus "all round" ? Neen, gelukkig bestaat er ook nog zoiets als een Anthem: kan alles, doet alles en is nog referentie ook :D

We hebben dus eigenlijk verkeerde merk versterker(s) daar komt het eigenlijk op neer.  :D Anthem all-round plus referentie, speelt elke stereo (voor)versterker aan gorten en je kunt hem zo hard tweaken tot je een ons weegt. Alles is standaard zo goed dat er zoveel bij getweaked moet worden om hem op niveau te krijgen  :headbanging: ;)   :D, wat ik me wel afvraag kan deze ook heel luid spelen plus minus minimaal 90Db en harder  :D
Nu ben ik niet vies van tweaken maar wel in mate en het moet niet overdreven worden.

Je moet maar eens Duits Audio blad Image Hifi bekijken daar staan wel wat Lebentjes in getest, de CS 600, CS 300x, RS 100, RS-28cx, CS-200P, CS-250. Aardige collectie he  ;D
Dit blad is een twee maandelijks uitgave en is een van mijn favoriete. Nemen geen blad voor de mond en werken niet met ranglijsten of steekpenningen hoe veel UK bladen doen  ;D
Mooi uitgebreide review waar ook de opbouw ter sprake komt. Ze testen geen een merk waarbij ze niet onder de kap of intern mogen kijken. :thumbs-up:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

sultankat

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 15, 2014, 20:00:34


Je moet maar eens Duits Audio blad Image Hifi bekijken
Dit blad is een twee maandelijks uitgave en is een van mijn favoriete. Nemen geen blad voor de mond en werken niet met ranglijsten of steekpenningen hoe veel UK bladen doen  ;D
Mooi uitgebreide review waar ook de opbouw ter sprake komt. Ze testen geen een merk waarbij ze niet onder de kap of intern mogen kijken. :thumbs-up:

+1  !!! Topblad ook qua lay out. Helemaal niet schreeuwerig. En oude nrs makkelijk te verkrijgen op de Duitse Ebay.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: sultankat op januari 15, 2014, 21:09:04
+1  !!! Topblad ook qua lay out. Helemaal niet schreeuwerig. En oude nrs makkelijk te verkrijgen op de Duitse Ebay.
Een heel interessante tip "MA", THX.......

Mitch--

hoe is het eigenlijk afgelopen met die Oyaide netkabel Theo? In gebruik inmiddels?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Mmmm, ik moet deze nog opereren, ik schaam me diep :blush:


Ach, ik heb toch geen last van "harde ss-en" of een "ondiepe bass" of ongemak anderszins :D

Kortom, ik vermaak me kostelijk. Als ik binnenkort eens tijd en zin heb zal ik 'm openen.....

Het was opvallend zoveel ellende te meten op die kabel......  Had je 'm zelf geassembleerd Mitch?

Misschien iets met de bevestiging van het scherm aan de hand?


twani


twani

"Kiss" inspecteert de verwarming ;D

Mitch--

Citaat van: twani op januari 16, 2014, 21:35:34
Mmmm, ik moet deze nog opereren, ik schaam me diep :blush:


Ach, ik heb toch geen last van "harde ss-en" of een "ondiepe bass" of ongemak anderszins :D

Kortom, ik vermaak me kostelijk. Als ik binnenkort eens tijd en zin heb zal ik 'm openen.....

Het was opvallend zoveel ellende te meten op die kabel......  Had je 'm zelf geassembleerd Mitch?

Misschien iets met de bevestiging van het scherm aan de hand?

Hahaha, hij is in ieder geval wel ongeveer 1351,904 uur ingespeeld ;)

Heb hem "in elkaar" gekocht, maar moest alleen die katoenen afwerk kous er om heen maken dus wel uit elkaar gehaald, daarna zelf wel een tijd mee gespeeld zonder problemen. Heel gek dus dat ie zo gek meet
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Dit weekend zal ik m eens openschroeven en met foto,s delen hier....

twani


Mr.M

#8139
Als ik wist dat in deze topic zoveel mooie plaatjes waren was ik eerder gaan volgen... :clapping:

En danheb ik  het niet over twanis dozen..  :P  :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Ach, dit topic gaat eigenlijk vooral over hetgeen mannen voornamelijk interesseert :D

Hele basale zaken, ik noem:

Lekkere wijven
Snelle auto's
Véél geld verdienen
Bier
Muziek
Hifi apparatuur

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 18, 2014, 23:44:41
Ach, dit topic gaat eigenlijk vooral over hetgeen mannen voornamelijk interesseert :D

Hele basale zaken, ik noem:

Lekkere wijven
Snelle auto's
Véél geld verdienen
Bier
Muziek
Hifi apparatuur

Kortom, waar het primair in een (mannen)leven om draait  :P :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 18, 2014, 23:44:41
Ach, dit topic gaat eigenlijk vooral over hetgeen mannen voornamelijk interesseert :D

Hele basale zaken, ik noem:

Lekkere wijven
Snelle auto's
Véél geld verdienen
Bier
Muziek
Hifi apparatuur
Ik ben maar voor 33% een man... :nopompom: :pompom:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


vanzomereng

Citaat van: twani op januari 18, 2014, 23:44:41
Ach, dit topic gaat eigenlijk vooral over hetgeen mannen voornamelijk interesseert :D

Hele basale zaken, ik noem:

Lekkere wijven
Snelle auto's
Véél geld verdienen
Bier
Muziek
Hifi apparatuur

Snelle motoren i.c.m. vele scherpe bochten, Indische rijsttafels ...en oh ja en harde zoete drop  ;D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani


twani

Citaat van: VANZOMERENG op januari 19, 2014, 09:41:19
Snelle motoren i.c.m. vele scherpe bochten, Indische rijsttafels ...en oh ja en harde zoete drop  ;D
Passen prima in het rijtje hoor ;)

twani

Leuk voor in de huiskamer :tounge2:

twani

Specifiek om Jan even bij de les te houden : Mila Kunis