A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dre73

Een Rega lijkt me ook wel leuk bij deze speakers trouwens.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op februari  1, 2016, 21:00:10
Een Rega lijkt me ook wel leuk bij deze speakers trouwens.

Elicit?

dre73

Bijvoorbeeld.
Oudere modellen hebben misschien niet enorme resolutie,maar klinken echt heerlijk.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

YamahaRXV

Citaat van: Bama op februari  1, 2016, 20:40:30
Maz is dus helemaal niet op vakantie ;D

Maz zit lekker in Mexico en heeft het verkoop stokje nu tijdelijk aan twani overgedragen  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

scrutinizer

#13555
Citaat van: twani op februari  1, 2016, 20:40:21
Geen onrust, gewoon lekker bezig :).  Ik heb inmiddels zoveel spullen en versterkers staan dat ik van gekkigheid niet meer weet waarnaar ik luisteren moet :D

Vrijdag komt er bovendien nog een UnitiQute in huis....
Of .....Ik weet van gekkigheid niet waarnaar ik luisteren moet vandaar dat ik inmiddels zoveel spullen en versterkers heb staan. ::)
;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: scrutinizer op februari  2, 2016, 10:12:13
Of .....Ik weet van gekkigheid niet waarnaar ik luisteren moet vandaar dat ik inmiddels zoveel spullen en versterkers heb staan. ::)
;D

Cryptische Scrutinizer  :D

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  1, 2016, 22:48:47
Maz zit lekker in Mexico en heeft het verkoop stokje nu tijdelijk aan twani overgedragen  :D

Whaaa, ik lijk misschien wel meer op MAZ dan ik eigenlijk zou willen :tounge:   

Als ik straks ook met zo`n "nichtenklokkie" rondloop weten we meer :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  2, 2016, 17:09:49
Whaaa, ik lijk misschien wel meer op MAZ dan ik eigenlijk zou willen :tounge:   

Als ik straks ook met zo`n "nichtenklokkie" rondloop weten we meer :D

;D

Ben overigens wel benieuwd waar je keuze op gaat vallen qua versterking voor de Heco,s..... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  2, 2016, 17:27:26
;D

Ben overigens wel benieuwd waar je keuze op gaat vallen qua versterking voor de Heco,s..... :angel:

Ik zou het echt nog niet weten Jan, lekker vanalles proberen is ook leuk :)

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  2, 2016, 19:49:51
Ik zou het echt nog niet weten Jan, lekker vanalles proberen is ook leuk :)

Kan zeker leuk zijn, en tevens ook leerzaam  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

iemand op ZBA forum zocht een Dddac 1794, dus heb hem maar ff naar je MP-ad doorgelinkt.
rekeningnummer volgt wel voor dat percentje  :D ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

#13562
Citaat van: Dynky op februari  2, 2016, 22:47:28
iemand op ZBA forum zocht een Dddac 1794, dus heb hem maar ff naar je MP-ad doorgelinkt.
rekeningnummer volgt wel voor dat percentje  :D ;)
Dank je wel Dirk :thumbs-up:

:D

twani

#13563
Binnenkort verwen ik mijn 2e set met een setje P3esr.  Heb het verzoek bij Bjorn en Garmt uitgezet voor een setje in Tiger Ebony of een woest gevlamd setje in Rosewood.

Misschien knoop ik daar dan de UnitiQute wel aan vast die ik morgen bij ze ga halen :pompom:



Bama

Tiger ebony blijft wel een erg mooie kleur.i

twani

Citaat van: Bama op februari  3, 2016, 19:57:29
Tiger ebony blijft wel een erg mooie kleur.i

Zal er even vanaf hangen waar ze tegenaan lopen voor me. Wacht dat rustig even af :)

twani


YamahaRXV

#13567
Citaat van: twani op februari  3, 2016, 19:55:42
Binnenkort verwen ik mijn 2e set met een setje P3esr.  Heb het verzoek bij Bjorn en Garmt uitgezet voor een setje in Tiger Ebony of een woest gevlamd setje in Rosewood.

Misschien knoop ik daar dan de UnitiQute wel aan vast die ik morgen bij ze ga halen :pompom:




Theo aan de Naim UnitiQute, ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren omdat de Naim klanksignatuur in het algemeen toch wel redelijk anders genoemd kan worden als wat je hiervoor in huis hebt gehad  :unsure:

btw, gaat er nog een beetje ski actie plaatsvinden binnenkort ?  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#13568
Citaat van: YamahaRXV op februari  3, 2016, 20:14:06
Theo aan de Naim UnitiQute, ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren omdat de Naim klanksignatuur in het algemeen toch wel redelijk anders genoemd kan worden als wat je hiervoor in huis hebt gehad  :unsure:

btw, gaat er nog een beetje ski actie plaatsvinden binnenkort ?  :pompom:

Zeker Jan, ben ik ook benieuwd naar. Heb er zin in. Leuk, beetje experimenteren...

Eind feb vertrek ik naar Cortina D'Empezzo ⛷⛷⛷⛷⛷⛷⛷⛷ :pompom: :pompom:

Kijken of we wederom de + 100 km/u op de gps kunnen zetten in de afdaling :)

En jij?

YamahaRXV

#13569
Citaat van: twani op februari  3, 2016, 20:41:21
Eind feb vertrek ik naar Cortina D'Empezzo ⛷⛷⛷⛷⛷⛷⛷⛷ :pompom: :pompom:

Kijken of we wederom de + 100 km/u op de gps kunnen zetten in de afdaling :)

En jij?

Dolomieten dus....top ! Is ons vorig jaar echt zeer goed bevallen toen we in Canazei (Val di Fassa) waren, zo,n 60 km van Cortina D' Empezzo vandaan  :thumbs-up:
Had daar graag weer heen willen gaan zodat ik ook net als vorig jaar nog goede kennissen van ons in Brescia had kunnen bezoeken, maar dit jaar hebben we met drie goed bevriende gezinnen een complete etage gehuurd van een mooi appartementencomplex in Kaprun Oostenrijk (Kitzsteinhorngletsjer).
Hartstikke leuk natuurlijk, maar als je met zoveel personen gaat dan is het lastig om iets te vinden wat naar ieders smaak is, maar ik vermaak mij altijd wel in Oostenrijk, wordt vast weer dikke pret  :pompom:


Toch wel stiekem een beetje heimwee... :(




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ah, "little" Brandon :clapping:   Koester de momenten Jan :)

twani

Monolake weer eens een keertje...




YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  3, 2016, 22:01:23
Ah, "little" Brandon :clapping:   Koester de momenten Jan :)

Zeker mooie momenten om te koesteren Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#13573
En toen was alles weer helemaal ánders :D


Dat betekent zoveel als nóg maar één kastje die voor muziek zorgt. 

Moet gezegd, ik kende Naim niet maar het speelt echt heerlijk op de 95dB Heco's.

Hij staat hier op het buitengewoon zeldzame Bang & Olufsen RG900 Compact meubel geposteerd


Geen audiofiel snoertje meer in de set te vinden ook :D


Oh ja Bjorn en Garmt. Dank je wel voor de goede deal, de fijne ontvangst, de lekker espresso, de spontaan gecreëerde gratis parkeerplek, het fijne gesprek.

Dús, graag tot de volgende keer als ik besloten heb welk type Harbeths ik dit keer bij jullie ga bestellen  ;)




Jumping Jack

Het komt nog goed met jou Theo.  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs