Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

danielo

Citaat van: EJ op januari  6, 2012, 21:26:32
Hier is mijn vrouw gegaan voor een samsung tab. Ze heeft ook een galaxy s2 naar volle tevredenheid. En dat crashen? Niet/nooit gezien.

Het android tablet is ook een echt gebruikers artikel. FUD speelt ook hier een rol blijkbaar.

Nee hoor geen FUD hier, als jullie vinden dat het goed werkt voor jullie dan prima. Ik merk alleen op dat ik eerder mijn ipad pak dan de android tablet. De meeste reviews delen deze mening een beetje maar dat houd niet in dat als je bijvoorbeeld veel google apps gebruikt, browser en de apps die je zelf belangrijk vind je geen top ervaring kan hebben.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Cyrus·

Prima aankoop toch?

Citaat van: EJ op januari  6, 2012, 21:26:32FUD speelt ook hier een rol blijkbaar.

In welk opzicht Ik weet wel wat FUD betekent, in de marketingtaal, maar snap niet de context waarin je dat nu neerzet.
Groeten,
Edwin

EJ

Citaat van: CyrusOne op januari  7, 2012, 00:52:26
Prima aankoop toch?

In welk opzicht Ik weet wel wat FUD betekent, in de marketingtaal, maar snap niet de context waarin je dat nu neerzet.
Er wordt beweerd dat android (veel) minder stabiel is. Er wordt beweerd dat android veel minder gebruikersvriendelijk is (want de vrouw gebruikt ihpad). Er wordt beweerd dat pas de nog niet verkrijgbare prime gelijkwaardig aan een ihpad zou zijn (voor je info: een galaxy tab 10.1 is al superieur aan een ihpad). Apple is een stabiele factor, voor android geldt de waan van de dag. Etc etc.

Allemaal FUD. Niets meer, niets minder.

danielo

Citaat van: EJ op januari  7, 2012, 01:54:25
Er wordt beweerd dat android (veel) minder stabiel is. Er wordt beweerd dat android veel minder gebruikersvriendelijk is (want de vrouw gebruikt ihpad). Er wordt beweerd dat pas de nog niet verkrijgbare prime gelijkwaardig aan een ihpad zou zijn (voor je info: een galaxy tab 10.1 is al superieur aan een ihpad). Apple is een stabiele factor, voor android geldt de waan van de dag. Etc etc.

Allemaal FUD. Niets meer, niets minder.

Hierover in discussie gaan is zinloos het is duidelijk jouw mening, je zal er mee moeten leven dat veel andere een andere mening hebben. Persoonlijk denk ik ook dat android er nog niet is voor tablets maar voor mij is het verschil vooral nog de apps en de wat meer nerdy navigatie soms die echt beter kan en moet.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

skank1

Citaat van: EJ op januari  7, 2012, 01:54:25
Er wordt beweerd dat android (veel) minder stabiel is. Er wordt beweerd dat android veel minder gebruikersvriendelijk is (want de vrouw gebruikt ihpad). Er wordt beweerd dat pas de nog niet verkrijgbare prime gelijkwaardig aan een ihpad zou zijn (voor je info: een galaxy tab 10.1 is al superieur aan een ihpad). Apple is een stabiele factor, voor android geldt de waan van de dag. Etc etc.

Allemaal FUD. Niets meer, niets minder.

euh FUD is?  :-[
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

EJ

Citaat van: skank1 op januari  7, 2012, 13:20:35
euh FUD is?  :-[
Fear, Uncertainty and Doubt. Een bekende firma uit Redmond heeft jarenlang deze taktieken gebruikt om linux in een kwaad daglicht te stellen. Of eigenlijk, ze doen het nog steeds. Ook het fruitmerk (en zijn volgers) maken zich er nog wel eens schuldig aan.

skank1

Ahzo .. ik vrees niks bij android ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

twani

Maar ré en déducerende alle kwaliteiten van beiden zoals daar zijn oa. beeldscherm, aansluitmogelijkheden, rekensnelheid, qwerty dock, uiterlijk (metall casing op de Asus Prime) video weergave kwaliteiten, kun je eenvoudigweg niet tot een andere conclusie komen dat de Ipad hopeloos is verouderd, en alleen nog winstpunten pakt op waardevastheid en naamsbekendheid......
En dan op heel korte termijn Android 4.0 als upgrade........

jasjenl

Citaat van: twani op januari  7, 2012, 20:54:33
Maar ré en déducerende alle kwaliteiten van beiden zoals daar zijn oa. beeldscherm, aansluitmogelijkheden, rekensnelheid, qwerty dock, uiterlijk (metall casing op de Asus Prime) video weergave kwaliteiten, kun je eenvoudigweg niet tot een andere conclusie komen dat de Ipad hopeloos is verouderd, en alleen nog winstpunten pakt op waardevastheid en naamsbekendheid......
En dan op heel korte termijn Android 4.0 als upgrade........
Dan bekijk je het puur vanuit een technisch oogpunt. Zo beschouwd loopt de iPad inderdaad achter. Maar qua overall user experience zal de iPad het desondanks toch nog winnen m.i. Je kunt nog zulke geweldige hardware hebben, uiteindelijk is de software toch de bepalende factor.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Kwabbernoot

Wellicht kunnen we zo langzamerhand weer terug naar de Android Tablet. Deze discussie is reeds zo vaak gedaan en nog nooit zijn we er uit gekomen.

Groeten...

EJ

Citaat van: jasjenl op januari  8, 2012, 16:53:31
Dan bekijk je het puur vanuit een technisch oogpunt. Zo beschouwd loopt de iPad inderdaad achter. Maar qua overall user experience zal de iPad het desondanks toch nog winnen m.i. Je kunt nog zulke geweldige hardware hebben, uiteindelijk is de software toch de bepalende factor.

Ook android is superieur. Het is namelijk volledig multitasking. Dat is iets dat apple nog lang niet heeft.

Inderdaad, dit is een android topic, weg met ihpad. Het gaat hier over android tablets.

twani

En dan is de Prime het tablet met de beste Android specs toch? Dat was initieel ook mijn input.....

skank1

Citaat van: twani op januari  8, 2012, 20:18:36
En dan is de Prime het tablet met de beste Android specs toch? Dat was initieel ook mijn input.....

Voorlopig wel ja, even CES afwachten
ik vind de prime wel wat duur 599 (incl dock 32mb of 64mb zonder dock)
Mocht hij nu 499 excl dock zijn, koop ik hem direct (mits goeie commentaar ,reviews met ICS op)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

twani

Duur is ie wel ja, vind ik ook....

EJ

Citaat van: twani op januari  8, 2012, 20:18:36
En dan is de Prime het tablet met de beste Android specs toch? Dat was initieel ook mijn input.....

Ja hoor, jammer dat hij nog niet op ICS draait.

Hanky Panky

Citaat van: EJ op januari  8, 2012, 20:43:21
Ja hoor, jammer dat hij nog niet op ICS draait.

Vanaf 12 januari toch ?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ejorne

Citaat van: skank1 op januari  9, 2012, 09:03:38
Nieuwe acer "aangekondigd"
http://tweakers.net/nieuws/79204/hands-on-acer-iconia-tab-a700-met-1900x1200-scherm.html#r_5235518

Klinkt goed, Tegra-3 en hoge rsolutie en minder reflectie van het scherm... Hmmm. Die spulletjes lijkens steeds mooier te worden.  8)

skank1

Lenovo ook aangekondigd :) echter wel geen quadcore..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ejorne

Citaat van: skank1 op januari  9, 2012, 11:09:11
Lenovo ook aangekondigd :) echter wel geen quadcore..

Ja... wat is het nu, wel of geen?  :P


;D

skank1

Citaat van: Ejorne op januari  9, 2012, 11:11:00
Ja... wat is het nu, wel of geen?  :P


;D

? ik zeg toch geen?
lol
http://tweakers.net/nieuws/79207/lenovo-toont-transformer-prime-killer.html
ze spreken van prime killer maar ze kennen wel nog geen specs, hoe kunnen ze dan al een prime killer noemen

overigens wacht ik nog met de prime, even al dit geweld afwachten, prime zal zn prijs wel nog laten zakken met al die concurrentie
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ejorne

Citaat van: skank1 op januari  9, 2012, 11:24:14
? ik zeg toch geen?

Ja, ik zag dat wel niet. Misschien ben ik wel niet helemaal wakker, komt denk ik omdat ik sinds een poosje mijn koffie alleen nog maar met zonder melk drink...
:P  ;D

skank1

Citaat van: Ejorne op januari  9, 2012, 11:27:15
Ja, ik zag dat wel niet. Misschien ben ik wel niet helemaal wakker, komt denk ik omdat ik sinds een poosje mijn koffie alleen nog maar met zonder melk drink...
:P  ;D

Ja, was is het nu? koffie met of zonder melk?

LOL
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ejorne

Citaat van: skank1 op januari  9, 2012, 11:30:57
Ja, was is het nu? koffie met of zonder melk?

LOL

;D

Maaruh, er komen dus weer een paar hele mooie tablets aan. Misschien moet mijn prehistorische viewpad7 maar eens plaats gaan maken binnenkort...