Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

skank1

Citaat van: Jeroen de Waal op december 30, 2011, 13:29:00
Wat moet ik hier nu omdraaien? ;-)


Jeroen.

Explain ;-)

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

danielo

Citaat van: skank1 op december 30, 2011, 13:25:32
Deze morgen 5 min tijd gehad om de 2tablets te vergelijken , de acer iconia 500 en de asus transformer 101
De asus is qua looks net iets mooier, maar woog volgens mijn gevoel iets meer dan de transformer
Qua beeldgrootte zag ik echt geen verschil, want volgens de reviews zou de asus iets minder bezel hebben... maar ik zie geen verschil
Ook qua prestaties leken ze identiek (voor zover ik de tijd had om te testen)
De dock lag er ook bij maar zou ik dus in eerste instantie niet erbij nemen.
En toch neig ik meer naar de asus..
Nog even prijzen afwachten in januari in de solden..

Enig idee welke van de 2 als eerste 4.0.3 krijgt ? Denk dat de keuze moet afhangen van het keyboard dat is toch wel erg mooi gedaan op de asus.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Jeroen de Waal

Citaat van: skank1 op december 30, 2011, 18:50:43
Explain ;-)

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Je schrijft...

Citaat van: skank1 op december 30, 2011, 13:25:32
De asus is qua looks net iets mooier, maar woog volgens mijn gevoel iets meer dan de transformer

De Asus is toch de Transformer?


Jeroen.

skank1

Oops lol. Niet op gelet. Asus moet acer iconia 500 zijn

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

mmm :(
Ik heb nog een interessant toestel tegengekomen..
de Sony tablet S, deze heeft namelijk ook een IR sensor
Waardoor m'n harmony one eventueel overbodig wordt


Het zal dus 1 v deze zijn:

- sony tablet S
- asus transformer
- acer iconia

Wie helpt met in deze moeilijke keuze

Kon 1 van die laatste 2 nu ook geen  ir sensor hebben

Betreft die remote in de sony, weet iemand of macros ondertussen geintegreerd zijn? want dat kon hij vroeger niet volgens http://www.fwdmagazine.be/fwd/130663/video-nieuwe-sony-s-tablet-getest/
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

twani

#380
Geen van de drie want de nieuwe Asus Transformer Prime is uit met Tegra 3 processor, nu is het echt klaar met de I-pad................
Een vergelijking tussen beiden is een belediging voor de Asus......

skank1

Citaat van: twani op januari  1, 2012, 14:17:09
Geen van de drie want de nieuwe Asus Transformer Prime is uit met Tegra 3 processor, nu is het echt klaar met de I-pad................
Een vergelijking tussen beiden is een belediging voor de Asus......

Ik weet dat die komt, maar die is dan weer duurder, en overigens wat problemen mee:

- GPS dood.
- Slechte WiFi.
- Spook touchscreen. (registreert tikken die er niet zijn)
- Zomaar rebooten.
- Screen bleeding.
- Tintelende backplate door slechte aarding bij het laden.
- Scherm dat los laat van de backplate.
- Haptic feedback vibromotor die rammelt of los schiet.


Nee voor mij is het echt 1 van de drie:

Even resumeren

Sony tablet S:
- IR remote, ik heb thuis een harmony one en deze zou dan evenwel overbodig worden, echter de tablet ondersteund nog geen macros, geen idee of het ooit komt, of zal de harmony one nog altijd beter zijn als ab?
- mindere batterijduur
- qua design niet zo goed in verticale positie
-goeie support
- geen hdmi

Asus transformer:
- goed scherm
- uitbreidbaar met dock
- usb poorten enkel op dock
- goeie support
- langere batterijduur mits dock
- lichter dan acer
Voorlopig ga ik geen dock kopen en weet ook niet of ik die ooit zal kopen maar dan mis ik de usb aansluitingen

Acer icontia tab a500
-Iets mooier qua design dan de asus
-zwaarder dan de asus
-mindere support
-alle mogelijke aansluitingen hdmi,wifi, usb poorten enz

Help mij kiezen aub, want dit is zo moeilijk.
Andere tablets moet je er niet meer bijsleuren.. het is 1 van deze of niks  lol

Alvast bedankt
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Madhouse

Zit ook in twijfel welke tablet aan te schaffen. Omdat ik al Apple spullen in huis heb zou een iPad2 de meest logische keus zijn maar wil me ook wel eens verdiepen in de wereld van Android.

Twijfel nu een beetje tussen de:
- iPad 2 16GB Wifi (tethering kan met de iPhone)
- Samsung Galaxy Tab 10.1

Lastig...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

skank1

Citaat van: Madhouse op januari  1, 2012, 14:40:36
Zit ook in twijfel welke tablet aan te schaffen. Omdat ik al Apple spullen in huis heb zou een iPad2 de meest logische keus zijn maar wil me ook wel eens verdiepen in de wereld van Android.

Twijfel nu een beetje tussen de:
- iPad 2 16GB Wifi (tethering kan met de iPhone)
- Samsung Galaxy Tab 10.1

Lastig...

Voor mij valt de ipad 2 af wegens:
- hatelijke itunes
- geen flash ondersteuning
- geen usb, hdmi,sd-kaart ondersteuning
- veel applicaties zijn betalend die bij bv android gratis zijn
- veel betalende app bij android vind je ook gratis ;)

Dan schiet jouw samsung over, maar als je dan kijkt naar de concurrerende modellen in de android wereld, zie je daar als favorieten staan (de 3 modellen die ik opsom) die net even goed zijn als de samsung (zelfde specs) en zelfs met meer aansluitnigen, vandaar mijn top 3 :) voor goedkopere prijs !
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

danielo

Citaat van: skank1 op januari  1, 2012, 14:46:58
Voor mij valt de ipad 2 af wegens:
- hatelijke itunes
- geen flash ondersteuning
- geen usb, hdmi,sd-kaart ondersteuning
- veel applicaties zijn betalend die bij bv android gratis zijn
- veel betalende app bij android vind je ook gratis ;)

Dan schiet jouw samsung over, maar als je dan kijkt naar de concurrerende modellen in de android wereld, zie je daar als favorieten staan (de 3 modellen die ik opsom) die net even goed zijn als de samsung (zelfde specs) en zelfs met meer aansluitnigen, vandaar mijn top 3 :) voor goedkopere prijs !

Met het risico hier weer als fanboy neergezet te worden (bezit beide). Paar puntjes :

- itunes hoef je niet meer te gebruiken alles kan nu via de cloud voor dagelijks gebruik hier en daar nog voor het opzetten van dingen.

- Geen flash, zeker waar maar hou er rekening mee dat flash geen nieuwe versies meer krijgt voor android en dat het zeker onder 3.2 ook niet alles is. Soms handig jazeker maar als er een native app is dan altijd beter.

- Net als bij de meeste android devices heb je voor hdmi een verloop nodig, zelfde met 'grote' usb meestal. Met andere woorden als je toch kabeltjes moet gebruiken is het verschil klein. De usb, hdmi en sd adapters zijn nu niet echt enorm tov van de kabels die je voor je android bij je moet hebben vrijwel gelijk in de praktijk. video zou ik trouwens via wifi doen niet via hdmi meestal.

- Veel apps betalend zeker waar maar zeker voor tablets is de software gewoon meestal beter en zoveel meer zijn er voor grotere schermen gemaakt dat gratis er vaak ook meer beschikbaar is.

- laatste punt is beetje vaag als je echt wil kan je ook 'gratis' software 'lenen' voor de ipad maar het is nu niet of de prijzen van apps voor zowel iOS als android enorm zijn vaak minder dan een biertje of een kop koffie.

imho zijn de samsung's gewoon het beste in de praktijk alhoewel ik de nieuwe transformer toch ook wel verleidelijk vind.

sterkte met de keuze(s), hopelijk brengt 4.0.x meer dan 3.0.x want op tablet vlak is het toch nog echt minder dan iOS way 'fans' ook zeggen is er veel ruimte voor verbetering. Hopelijk krijgen alle 3.x tables een update naar 4.0.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

danielo

#385
Citaat van: twani op januari  1, 2012, 14:17:09
Geen van de drie want de nieuwe Asus Transformer Prime is uit met Tegra 3 processor, nu is het echt klaar met de I-pad................
Een vergelijking tussen beiden is een belediging voor de Asus......

De transfomer is zeker een grappig ding en het is goed te zien dat er tenminste 1 merk is wat pogingen doet verschillende kanten op te gaan. Maar als je echt denkt dat de transformer ook met 1/10 van de ipad per maand gaat verkopen dan heb je een asus bril op. Dit is simpelweg niet hoe de _markt_ nu in elkaar zit. Ik hoop dat asus er veel verkoopt zodat ze meer vreemde sprongen proberen en meer keuzes geven voor mensen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Madhouse

Wat Danielo ook zegt, voor veel punten is reeds al een oplossing maargoed Android maakt me best nieuwsgierig.

Het enige nadeel van Android is dat iedereen Apps kan ontwikkelen en dat niet alles even stabiel is, dat is bij Apple weer een stuk beter geregeld.

Maargoed, logisch zou voor mij een iPad zijn maar de twijfel voor Android is er wel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

jasjenl

#387
Eerlijk gezegd: ik heb zowel een Android telefoon (Samsung Galaxy S) als een Android tablet (Asus Transformer) maar als je iOS gewend ben zou ik toch sterk afraden naar een Android device over te stappen. Want elke keer dat ik weer eens een iOS device (iPhone of iPad) in handen heb merk ik toch hoeveel volwassener en soepeler dat systeem aanvoelt en werkt. In theorie is Android een leuk systeem waar je veel mee kan (op sommige vlakken meer dan iOS) maar in de praktijk vind ik het allemaal toch minder goed werken. iOS loopt beter (een iPad 1 loopt op veel vlakken nog soepeler dan mijn Asus tablet, terwijl qua hardware specs de Asus volgens mij beter zou moeten zijn) en veel stabieler. Want in alle Android devices die ik tot nog toe heb meegemaakt zitten allerlei irritante glitches en bugs, zoals vastlopers of forced closes van apps (bijv. de internet browser), spontane reboots, niet meer reageren van de devices enz. enz. En ik ben niet de enige met die ervaringen: toevallig nog een aantal mensen gisteravond tijdens de oudjaarsviering gesproken en iedereen met een Android device heeft soortgelijke ervaringen. Er was ook één persoon bij die van een iPhone naar een Galaxy S was overgestapt en hij heeft er nog dagelijks spijt van...

Nu ken ik ook mensen die er anders over denken dus het is niet zo dat iOS heilig is en Android per definitie suckt, maar ik weet wel dat als in augustus dit jaar mijn telefoon abbo afloopt ik toch wel eens heel goed ga heroverwegen of ik bij Android blijf of over ga stappen op een iOS device.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

danielo

Citaat van: jasjenl op januari  1, 2012, 18:18:46
Nu ken ik ook mensen die er anders over denken dus het is niet zo dat iOS heilig is en Android per definitie suckt, maar ik weet wel dat als in augustus dit jaar mijn telefoon abbo afloopt ik toch wel eens heel goed ga heroverwegen of ik bij Android blijf of over ga stappen op een iOS device.

Voor telefoons kan je een lange discussie hebben maar voor tablets eigenlijk niet, als je voor android gaat (3.x) dan koop je een groeimodel, Het is nog duidelijk minder klaar voor dit soort gebruik dan voor telefoons. De hoop en verwachting is dat hier de grootste stappen gemaakt gaan worden dit jaar voor android met 4.x en hoger. Verder vond ik van het begin eigenlijk dat iOS meer 'thuis' lijkt te zijn op tablets dan op telefoons en voor android lijkt dat andersom zelf voordat de 2 bedrijven gingen tunen.

Maar het is leuk om beide te hebben, gebruik een 10" iOS en een 7" android. Daarnaast een macbook air (13" nieuwe) en deze 3 bij elkaar wegen nog minder dan mijn oude macbook pro 15" dus :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

jasjenl

Citaat van: danielo op januari  1, 2012, 18:31:11
Voor telefoons kan je een lange discussie hebben maar voor tablets eigenlijk niet, als je voor android gaat (3.x) dan koop je een groeimodel, Het is nog duidelijk minder klaar voor dit soort gebruik dan voor telefoons. De hoop en verwachting is dat hier de grootste stappen gemaakt gaan worden dit jaar voor android met 4.x en hoger. Verder vond ik van het begin eigenlijk dat iOS meer 'thuis' lijkt te zijn op tablets dan op telefoons en voor android lijkt dat andersom zelf voordat de 2 bedrijven gingen tunen.

Maar het is leuk om beide te hebben, gebruik een 10" iOS en een 7" android. Daarnaast een macbook air (13" nieuwe) en deze 3 bij elkaar wegen nog minder dan mijn oude macbook pro 15" dus :)

Daniel.
Wat ik tot nog toe gezien heb van ICS (android 4.x dus) verschilt dat volgens mij niet echt heel erg veel van Honeycomb (android 3.x). Wat Google met 4.x vooral heeft bereikt is dat zowel voor tablets als voor telefoons één versie van het OS gebruikt kan worden, want met 3.x waren ze voor tablets een apart pad gaan bewandelen. Maar als ik dan een aantal ervaringen van de eerste Honeycomb telefoon (de Galaxy Nexus) lees op bijv. het tweakers forum dan zie ik daar toch weer veel issues voorbij komen die me net iets te bekend van mijn Android devices klinken...

Maar goed, we zullen zien wat dit jaar brengt, maar waar ik persoonlijk op hoop is dat Google op bepaalde vlakken zelf wat meer de regie in handen gaat nemen mbt de kwaliteit van apps, een beetje zoals Apple dat in extreme mate doet. Want uiteindelijk staat en valt een platform toch met de kwaliteit van de software die er op draait en volgens mij is juist mede door de strikte richtlijnen die Appel oplegt de kwaliteit van de gemiddelde iOS app een stuk hoger dan de gemiddelde Android app (nog los van het os zelf, dat bij Android ook nog niet zo goed in elkaar zit als bij iOS). Daardoor is de end-user experience naar mijn mening bij iOS nog steeds hoger dan bij Android.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

twani

Citaat van: skank1 op januari  1, 2012, 14:37:52
Ik weet dat die komt, maar die is dan weer duurder, en overigens wat problemen mee:

- GPS dood.
- Slechte WiFi.
- Spook touchscreen. (registreert tikken die er niet zijn)
- Zomaar rebooten.
- Screen bleeding.
- Tintelende backplate door slechte aarding bij het laden.
- Scherm dat los laat van de backplate.
- Haptic feedback vibromotor die rammelt of los schiet.


Nee voor mij is het echt 1 van de drie:

Even resumeren

Sony tablet S:
- IR remote, ik heb thuis een harmony one en deze zou dan evenwel overbodig worden, echter de tablet ondersteund nog geen macros, geen idee of het ooit komt, of zal de harmony one nog altijd beter zijn als ab?
- mindere batterijduur
- qua design niet zo goed in verticale positie
-goeie support
- geen hdmi

Asus transformer:
- goed scherm
- uitbreidbaar met dock
- usb poorten enkel op dock
- goeie support
- langere batterijduur mits dock
- lichter dan acer
Voorlopig ga ik geen dock kopen en weet ook niet of ik die ooit zal kopen maar dan mis ik de usb aansluitingen

Acer icontia tab a500
-Iets mooier qua design dan de asus
-zwaarder dan de asus
-mindere support
-alle mogelijke aansluitingen hdmi,wifi, usb poorten enz

Help mij kiezen aub, want dit is zo moeilijk.
Andere tablets moet je er niet meer bijsleuren.. het is 1 van deze of niks  lol

Alvast bedankt
Jeetje Skank waar haal jij je spullen zeg ;D  Ik kan me over een periode van de afgelopen 20 jaar géén door mij aangeschaft electronisch artikel voor de geest halen dat zo slecht en ""buggy"" was als de jou geschetste Transformer Prime, ASUS heeft een beste naam wat dat aan gaat.
Natuurlijk is daar ook wel eens iets niet oké maar ook over Apple producten kun je op het net genoeg Horror verhalen Googelen. Ik heb overigens een I-Phone 3GS en ben daar heel tevreden van dus ben zeker niet anti Apple.

Groet,
Theo

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Asus TF 16gb terug met cashbackactie tot 15 jan... enkel in NL :(
waar blijft die Belgische actie? toeme ik wil ene !
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

twani

Citaat van: danielo op januari  1, 2012, 15:28:12
De transfomer is zeker een grappig ding en het is goed te zien dat er tenminste 1 merk is wat pogingen doet verschillende kanten op te gaan. Maar als je echt denkt dat de transformer ook met 1/10 van de ipad per maand gaat verkopen dan heb je een asus bril op. Dit is simpelweg niet hoe de _markt_ nu in elkaar zit. Ik hoop dat asus er veel verkoopt zodat ze meer vreemde sprongen proberen en meer keuzes geven voor mensen.

Daniel.
Tja hoe zit die markt nu in elkaar, het is de waan van de dag die regeert....

"Nog nooit werd een android tablet zo vaak besteld" Volgens de Engelse website, recombu.com, zal de Asus Transformer Prime de meest bestelde android tablet worden tot nu toe. Zij verwachtte cijfers die 7 keer zo hoog zijn dan verwacht. Dit zouden zij hebben vernomen van twee grote winkels in de UK. Exacte cijfers worden nog [...]


danielo

Citaat van: twani op januari  2, 2012, 14:06:24
Tja hoe zit die markt nu in elkaar, het is de waan van de dag die regeert....

"Nog nooit werd een android tablet zo vaak besteld" Volgens de Engelse website, recombu.com, zal de Asus Transformer Prime de meest bestelde android tablet worden tot nu toe. Zij verwachtte cijfers die 7 keer zo hoog zijn dan verwacht. Dit zouden zij hebben vernomen van twee grote winkels in de UK. Exacte cijfers worden nog [...]

Voor apple is het juist niet de waan van de dag maar de stabiele factor in de markt wat de aantallen doet. Voor android is er altijd wat nieuws of komt er aan of of... De prime is daar een goed voorbeeld van. Ik denk dat de verkopen 7x zoveel zijn (wat niets zegt over de totale aantallen) omdat een aantal mensen er op zaten te wachten met de snellere cpu en apart macbook air type design het is een mooi ding om te zien. Het zou goed kunnen dat dit model een eigen plekje krijgt in de markt als vervanging van de netbook of goedkope macbook air. Maar met de prijs van 499+150 zit je alweer snel richting de goedkoopste airs of andere ultrabooks aan.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

twani

Je verwoord het hier correct, ik denk dat de Prime het eerste Tablet is, dat zichzelf een serieuse plek in de markt NAAST de Ipad verschaft. Niet goedkoop inderdaad, en voor de Apple fans onder ons een goede nieuwkomer omdat men hiermee Apple scherp houdt hun nieuwe Ipads niet met TE karige specs in de markt te zetten, een klassieke WIN-WIN denk ik.....

Gr.
theo.

skank1

Vandaag even met de vrouw gekeken.. Moest het aan haar liggen gaan we voor de ipad 2
Ik had voordien dus voorkeur voor de acer iconia 500 en de asus TF maar ik wil denk ik liefst android (smartphone is ook android) maar die samsung tab 10.1 ziet er verdomd lekker uit tov de acer en asus :(
Ik weet het echt niet meer, en krijg gelijk wat ik wil..
De acer vond zij mooier dan de asus maar wel zwaarder zucht !
Asus vind ik eerlijk gezegd zo mooi niet.
Is de prime mooier?
Het stoort mij bij de asus dat je links en rechts precies een speakerrand hebt....

Waar om is het zo moeilijk kiezen?
ipad 2
samsung tab 10.1
acer iconia 500
asus tf
asus prime
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

danielo

Citaat van: skank1 op januari  3, 2012, 19:17:22
Vandaag even met de vrouw gekeken.. Moest het aan haar liggen gaan we voor de ipad 2
Ik had voordien dus voorkeur voor de acer iconia 500 en de asus TF maar ik wil denk ik liefst android (smartphone is ook android) maar die samsung tab 10.1 ziet er verdomd lekker uit tov de acer en asus :(
Ik weet het echt niet meer, en krijg gelijk wat ik wil..
De acer vond zij mooier dan de asus maar wel zwaarder zucht !
Asus vind ik eerlijk gezegd zo mooi niet.
Is de prime mooier?
Het stoort mij bij de asus dat je links en rechts precies een speakerrand hebt....

Waar om is het zo moeilijk kiezen?
ipad 2
samsung tab 10.1
acer iconia 500
asus tf
asus prime

Bedenk goed wat je er mee wilt doen, gebruik je veel google apps of niet. Bepaal vooral op basis van de apps die je wilt gebruiken je keuze tussen iOS en android. De ipad is hier een echt gebruikers artikel terwijl (sorry) ik de android gebruik als test machine en nooit als eerste pak om iets normaal te doen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

EJ

Hier is mijn vrouw gegaan voor een samsung tab. Ze heeft ook een galaxy s2 naar volle tevredenheid. En dat crashen? Niet/nooit gezien.

Het android tablet is ook een echt gebruikers artikel. FUD speelt ook hier een rol blijkbaar.