Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kwabbernoot

Is de vraag aan mij? In dat geval is het antwoord dat ik geen viewpad heb. Ook nooit gehad btw.

Groeten...

Former member 78

Hoor ik hier ook, met mijn Galaxy Note? :P

Kwabbernoot

Tja. Omdat het bijna kerst is dan.  :D

Groeten...

Former member 78


Ejorne

Citaat van: Kwabbernoot op december 12, 2011, 16:33:43
Is de vraag aan mij? In dat geval is het antwoord dat ik geen viewpad heb. Ook nooit gehad btw.

Groeten...

Ja, sorry. Was inderdaad aan jou. Ik kwam op die vraag omdat ik op tweakers, in het viewpad7 topic, je naamgenoot zag posten. Nuja, niet helemaal naamgenoot, de user daar heet kwabbernootje.

KillerbeeNL

Kalibreer de kleuren van je android tablet.
Natuurlijk niet een totale kalibratie maar als ik bv de samsung S2 zie heeft op het oog een serieus te veel aan blauwe en/of groen zweem.


https://market.android.com/details?id=com.absurdsoft
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

skank1

iemand ervaring met een archos 101 G9 tablet?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

KillerbeeNL

Citaat van: skank1 op december 20, 2011, 18:12:19iemand ervaring met een archos 101 G9 tablet?

Als deze net zo moeilijk is te rooten als een Archos Annova G2 (2e generatie) dan weet ik niet of ik deze zou nemen.

Er is wel een custom firmware voor de G2 maar ik zie enkele bricks voorbij komen op de forums.

Reden voor het rooten in het geval van de G2 is dat de Arnova niet toegelaten wordt op de officiële Market.

Ps hier meer info http://www.arctablet.com/blog/
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

skank1

ik weet niet of ik hem ga rooten hoor...
heb niet veel zin meer in die dingen

ik wil gewoon een goeie kopen zonder te overclocken enz

max budget is 350 euro
wat is de beste koop?
bestaat er ook een best buy voor tablets site?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kwabbernoot

Als je toch die Archos wilt kopen moet je absoluut even navragen of alles al kan of dat je bepaalde zaken moet unlocken door nieuwe aankopen.

Uit de specs van de Archos site:
Citaat
With optional plug-in (downloadable on www.archos.com):
• Cinema: MPEG-2 (up to DVD resolution MP/D1, 30 fps@10 Mbps)
With the above codecs, the device can play video files with the following extensions: AVI, MP4, MKV, MOV, MPG, PS, TS, VOB, FLV, RM, RMVB, ASF, 3GP

en

With optional software plug-ins (downloadable on www.archos.com):
• AC3 5.1

Groeten...

skank1

moet je kopen ja bij de archos
10 euro

maar ik ben nog niet zeker dat het de archos wordt

wat is de beste voor max 350 euro? (eigenlijk max 300 euro)
vriendin zegt wel, doe eens wat voorstellen, omdat ik zei dat ik liever de samsung heb ;) maar die is zeker 400 euro dacht ik
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kwabbernoot

Samsung Galaxy 10.1 16GB wifi versie gaat vanaf 430 euro. De Asus transformer 16GB wifi gaat vanaf 370 euro. Die heb ik zelf en bevalt mij prima. Voor 350 weet ik het niet. Dan zou ik twijfelen tussen de Archos of de Point of de View Mobii Tegra (=tegra 2 tablet net als de Samsung en de Asus) en die dan rooten en Cyanogenmod opzetten. Binnenkort zeer waarschijnlijk op die manier dan ook ICS. De Archos heb ik te weinig kennis van om daar een goede uitspraak over te doen.

Groeten...

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

skank1

Citaat van: Kwabbernoot op december 20, 2011, 21:07:34
Samsung Galaxy 10.1 16GB wifi versie gaat vanaf 430 euro. De Asus transformer 16GB wifi gaat vanaf 370 euro. Die heb ik zelf en bevalt mij prima. Voor 350 weet ik het niet. Dan zou ik twijfelen tussen de Archos of de Point of de View Mobii Tegra (=tegra 2 tablet net als de Samsung en de Asus) en die dan rooten en Cyanogenmod opzetten. Binnenkort zeer waarschijnlijk op die manier dan ook ICS. De Archos heb ik te weinig kennis van om daar een goede uitspraak over te doen.

Groeten...

Dat is het net he, Je kan zeggen 350 euro is budget, dan moet je die archos nemen, maar voor 20 euro meer heb je die transformer, maar dan terug voor 60 euro meer heb je de samsung, en zo ga je duurder en duurder :)

De vraag is natuurlijk of ik die verschillen bv transformer tov archos nodig heb, de moeite zijn voor het prijsverschil?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Citaat van: Kwabbernoot op december 20, 2011, 21:07:34
Dan zou ik twijfelen tussen de Archos of de Point of de View Mobii Tegra (=tegra 2 tablet net als de Samsung en de Asus) en die dan rooten en Cyanogenmod opzetten. Binnenkort zeer waarschijnlijk op die manier dan ook ICS. De Archos heb ik te weinig kennis van om daar een goede uitspraak over te doen.

Groeten...

Kun je hier eens wat meer uitleg over geven?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

_ MarcelloW _

Citaat van: skank1 op december 20, 2011, 21:15:38
Dat is het net he, Je kan zeggen 350 euro is budget, dan moet je die archos nemen, maar voor 20 euro meer heb je die transformer, maar dan terug voor 60 euro meer heb je de samsung, en zo ga je duurder en duurder :)

De vraag is natuurlijk of ik die verschillen bv transformer tov archos nodig heb, de moeite zijn voor het prijsverschil?

ASUS heeft voor de transformer een € 50 cashback actie... Kom je ook op 350 uit, als je em bij bol haalt.

Ik heb er een, zonder keyboard en ben er zeer over te spreken!!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

skank1

Citaat van: _ MarcelloW _ op december 21, 2011, 17:56:16
ASUS heeft voor de transformer een € 50 cashback actie... Kom je ook op 350 uit, als je em bij bol haalt.

Ik heb er een, zonder keyboard en ben er zeer over te spreken!!

thx for the tip :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

314 bij norrod !
http://www.norrod.nl/tablets/80002144/asus_10_eee_pad_transformer_16gb/details.aspx

Wel paar vraagjes

- Leveren die aan België?
- Is de actie wel geldig voor Belgen die in Nederland kopen?
- Zal ik tijdig de factuur hebben om de aanvraag te doen?
- Is norrod betrouwbaar?

Anders bestel ik onmiddelijk :) koopje lijkt me?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

_ MarcelloW _

Citaat van: skank1 op december 21, 2011, 18:23:35
314 bij norrod !
http://www.norrod.nl/tablets/80002144/asus_10_eee_pad_transformer_16gb/details.aspx

Wel paar vraagjes

- Leveren die aan België?
- Is de actie wel geldig voor Belgen die in Nederland kopen?
- Zal ik tijdig de factuur hebben om de aanvraag te doen?
- Is norrod betrouwbaar?

Anders bestel ik onmiddelijk :) koopje lijkt me?

Koopje zeker.

Factuur niet nodig, wel apparaat, met serialnumber en de doos, ook met serialnumber...

Maar wat een apparaatje!!! Binnenkort maar een topic openen.. Ik ben Fan!!!

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

skank1

Ik wil hem ook !
Alleen zal hij hier tijdig zijn?
En leveren ze hier wel? Heb hen een mail gestuurd... en zijn ze betrouwbaar?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

norrod stuurt niet naar BelgiË :(
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Hanky Panky

De TF 101 wordt in januari vervangen door de EeePad Prime en dat zal de prijzen wel onder druk zetten denk ik?

In ieder geval zullen een aantal bedrijven met voorraad deze gaan dumpen, zag je ook met de ipad 1 toen de 2 uitkwam.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Bart_M

Ff wachten tot na de kerst. ;)

skank1

Mmm misschien geen slecht idee

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Ik twijfel toch, ik kan hem nu kopen voor 314 euro...
Echter 2 voorwaarden die volgens mij niet haalbaar zijn vermits ik bestel vanuit België:


* 4.Een print van het online volledig ingevulde en correcte aanvraag-/registratieformulieren moet samen met een kopie van de originele aankoopbon en het serienummer/de barcode van de verpakking, uiterlijk 1-januari 2012 (poststempel!) verstuurd zijn naar ASUS Cash back, Postbus 2050,  5202 CB 's-Hertogenbosch.

Als ze mijn exemplaar met aankoopbon nog moeten versturen.. en ik moet het dan nog opsturen, vrees ik dat ik te laat zal zijn?

Komplett.be heeft deze ook op stock met voorwaarde, maar als ik hem daar koop is het toch geen Nederlandse winkel en geldt dat aanbod niet?

Wat zouden jullie nu doen, toch de gok wagen, of wachten tot na de kerst wanneer die prime uitkomt en zo hopen dat ik heb zeker voor hetzelfde bedrag zal kunnen kopen?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii