Aankoopadviezen stereoset, budget €7000. Luxe is vanaf morgen een vaste bewoner!

Gestart door Bas Akkerman, juni 9, 2011, 21:45:44

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Haha, heerlijk bezig zo jongens. Op naar de 100 pagina's! Welk balletje kan ik nog meer opgooien? Mmm, iemand een idee hoe ik de luidsprekerkabels een ander kleurtje kan geven? ;D

Overigens had ik een tijdje geleden serieus de mogelijkheid in mijn gedachten om een print op een doek van de (witte uitvoering van) de Magnepan te krijgen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

erik s.

Citaat van: Bas Akkerman op september 22, 2012, 13:16:45
Haha, heerlijk bezig zo jongens. Op naar de 100 pagina's! Welk balletje kan ik nog meer opgooien? Mmm, iemand een idee hoe ik de luidsprekerkabels een ander kleurtje kan geven? ;D

sierkous.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

S@m

Citaat van: bmateijsen op september 22, 2012, 12:22:48
... alleen wat ik eerder heb gezegd komt van de fabrikant en zij willen de stand dus niet in die kleur uitleveren omdat ze er niet achter staan...

Omdat ze er niet achter staan of omdat ze een adresje hebben waar alleen in wit en zwart wordt gepoedercoated...

bmateijsen

Citaat van: S@m op september 22, 2012, 15:50:43
Omdat ze er niet achter staan of omdat ze een adresje hebben waar alleen in wit en zwart wordt gepoedercoated...

Zie mijn opmerking..., daar staat namelijk gewoon het antwoord al in.

Ernst Jan

Citaat van: S@m op september 22, 2012, 15:50:43

Waarom maakt toch geen verschil? Af fabriek zijn ze niet in grijs te krijgen, einde verhaal.

Bas Akkerman

Citaat van: Ernst Jan op september 22, 2012, 15:53:22
Waarom maakt toch geen verschil? Af fabriek zijn ze niet in grijs te krijgen, einde verhaal.
Inderdaad, of we er nu over discussiëren of niet, het wordt zwart. Simpel!

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Tja, ik vind het te ver gaan om hier emails van de fabrikant te plaatsen, maar ik zal hem wel aan Bas doorsturen. Ze vinden het zelf ook heel *** dat ze problemen hebben met de kleur.

Maro

Meer dan 30 posts over de kleur van een stand... :popcorn:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

tompj

Citaat van: Maro op september 22, 2012, 19:06:20
Meer dan 30 posts over de kleur van een stand... :popcorn:
In het grijs klinken ze natuurlijk ook anders...
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Accuphase E-650 of Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Accuphase AD50/Project Tube Box DS

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

evilniek

Ik denk dat zwarte stands ook heel mooi zijn, maar het belangrijkste is dat je straks een geweldig klinkende set hebt staan.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

S@m

Citaat van: garmtz op september 22, 2012, 19:00:04
Tja, ik vind het te ver gaan om hier emails van de fabrikant te plaatsen, maar ik zal hem wel aan Bas doorsturen. Ze vinden het zelf ook heel *** dat ze problemen hebben met de kleur.

Problemen met de kleur en dat zelf erg %$# vinden is imho heel wat anders dan dat ze niet achter de kleur grijs staan en daardoor die kleur niet willen uitleveren...

Citaat van: bmateijsen op september 22, 2012, 12:22:48
alleen wat ik eerder heb gezegd komt van de fabrikant en zij willen de stand dus niet in die kleur uitleveren omdat ze er niet achter staan...

Bas Akkerman

Citaat van: Maro op september 22, 2012, 19:27:38
Kun je nagaan als je ze rood gaat schilderen.. :devil:
Nee joh, dan wordt het geluidsbeeld veel te upfront! :laugh:

Zullen we de stands even laten voor wat ze zijn? Het was zomaar een mededeling en het was zeker niet mijn bedoeling wie dan ook in diskrediet te brengen. Ach, ik zie de discussie maar als gedeeld enthousiasme.

MVG

Ik zit met smart op jouw showcase te wachten!  :thumbs-up: Je hebt een engelengeduld gehad, maar wat ontzettend gaaf dat t nu bijna zover is!

Bas Akkerman

Citaat van: MVG op september 22, 2012, 20:50:48
Ik zit met smart op jouw showcase te wachten!  :thumbs-up: Je hebt een engelengeduld gehad, maar wat ontzettend gaaf dat t nu bijna zover is!
Die gaat er ook zeker komen! Misschien wel sneller dan ik zelf had verwacht. :D

twani

erik s.

Citaat van: tompj op september 22, 2012, 19:21:37
In het grijs klinken ze natuurlijk ook anders...
dat is helemaal niet zo gek.
bij Solid Steel gebruikte ze bij grijs een speciale dempende lak. die was duurder dan de zwarte versie met normale lak.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

twani

Citaat van: erik s. op september 22, 2012, 21:38:04
dat is helemaal niet zo gek.
bij Solid Steel gebruikte ze bij grijs een speciale dempende lak. die was duurder dan de zwarte versie met normale lak.
En Rolf Gemein van het merk Symphonic Line spuit z'n componenten in een ( volgens hem) zeer speciale blanke lak welke hij dezelfde eigenschappen toedicht als door Erik vermeldt......Een heel duur procédé volgens de brave borst, dat zou ik ook zeggen overigens :D

tompj

Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Accuphase E-650 of Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Accuphase AD50/Project Tube Box DS

Bas Akkerman

Mijn vrouw ligt naast me te slapen, maar ik kan alleen maar denken aan de stereoset die binnenkort komt. Dagdromen dus... :satisfied:

Vandaag proberen de kasten leeg te ruimen en te verplaatsen. Ook maar even tijd maken om de Parasound stereoversterker en de tv op het markttopic te zetten.

Martin!!!

Weet je al wanneer de set geleverd wodt? Of wil je dat nog even geheim houden?
mainly British stuff

Willy de Woofer

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op september 23, 2012, 10:30:17
Weet je al wanneer de set geleverd wodt? Of wil je dat nog even geheim houden?
Ik houd het inderdaad nog even voor me, maar binnenkort... :dry:

Peerless Monster

Citaat van: Bas Akkerman op september 23, 2012, 12:44:11
Ik houd het inderdaad nog even voor me, maar binnenkort... :dry:

Binnenkort is het kerstmis...
Ik ben ook zo benieuwd na zo'n enorm lamge zoektocht, zonder echt iets te kopen.
Petje af!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10