Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

Vorige topic - Volgende topic

Kingpin

Dat was het probleem, ik schoot idd op base maar van verschillende punten. In mijn ogen geoorloofd.
Verste headshot was 1305m, Gulf Of Oman.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Thunder

Tja er blijft een groep irritante admins die zich god voelen. Vaker dan eens kom je op een server waar shotguns verboden zijn, maar de admin er zelf wel mee rondloopt. Pak jij dan hetzelfde wapen, word je gekicked. Dan is het schouders ophalen en een andere server zoeken.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

aMUSEd

Citaat van: Thunder op juli 18, 2012, 09:04:12
Tja er blijft een groep irritante admins die zich god voelen. Vaker dan eens kom je op een server waar shotguns verboden zijn, maar de admin er zelf wel mee rondloopt. Pak jij dan hetzelfde wapen, word je gekicked. Dan is het schouders ophalen en een andere server zoeken.
Och, admins die niet tegen hun verlies kunnen, dat vind ik zo zielig.
Laatst werd een map geterroriseerd door een goede helikopterpiloot.. juist, een admin.
Soflam neergezet en m'n squadmaatjes als engineer. Nadat de heli 3x uit de lucht was geschoten werden we gekicked.
Boe-hoe  ;D

Kingpin

Dat was ook zo met mijn 'bann' ... ik schoot 'm zelfs een keer uit de lucht met m'n sniper. daarna 3 uit het toestel van verschillende punten, bleek ook de admin te zijn, na wat woordenwisseling ... 'bann', heel zielig.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Kingpin

Even m'n stats bijwerken.

Longest Headshot (Gulf Of Oman): 1312 m

Thunder

Van waar naar waar schiet je dan om die afstand te halen?
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Kingpin

Citaat van: Thunder op juli 24, 2012, 08:55:33
Van waar naar waar schiet je dan om die afstand te halen?
Uiteinde heli landingsplaats op het vliegdekschip en dan iemand van de toren schieten.

Kingpin

Tja ... nog maar eens bijstellen .... 1420 meters  :headbanging:
Record staat volgens mij op 1439 ...

Kingpin

Niet leuk meer, maar heb een nieuwe spot gevonden in Gulf Of Oman.

Longest headshot ... 1454 meters  :o

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Thunder

Netjes. Ik vond de 756 meter vanaf de beach naar het vliegdekschip al knap. Het poppetje is met de 12x al klein, dan is het met de dubbele afstand helemaal gekkenwerk. En het record voor verste headshot is iets van 3500meter!  :o :o :o :o (Bf3stats.com)

Kingpin

Eigenlijk speel ik voor 99% Gulf of Oman, ik zou eigenlijk niet meer weten hoe nog verder te schieten, misschien zit er nog een paar meter meer in vanaf die spot maar dan houd het ook wel op.
Wbt die longest headshot van 3500m lukt alleen als je hulp hebt en met elkaar kunt spreken via een headset bv.
Praktisch gezien is 1500m de limiet om nog uberhaupt een poppetje te kunnen zien.
De trick is dat het poppetje nauwelijks te zien is maar wel de glimp van een vizier, daar moet je dan op mikken.

Thunder

Dat is goed mogelijk. Rond de 2000 meter is trouwens te doen op Caspian. Vanaf de ene zijde moet je wat naar voren uit de basis en dan kijk je de andere basis in. Heb al meegemaakt dat een aantal spelers, die inderdaad met Teamspeak, elkaar aan het sturen waren om te bepalen hoe je moest richten. Je zal de tegenstander trouwens nog wel, alleen je schot is niet echt lekker meer te volgen.

Nog verdere schoten schijnen mogelijk te zijn vanuit helicopters, aangezien je daarmee buiten de normale map kan vliegen en vanaf een bepaalde hoogte natuurlijk ook de drop kan compenseren. Maar ook dan lijkt het me meer afgesproken werk dan daadwerkelijk een kill in een lopende game. Ik heb mijn afstand ook in een normale game gehaald.

Jumping Jack

Wat is het record op de PS3? Het lijkt mij moeilijker op de playstation dan op de pc, enerzijds door de bediening maar anderzijds vooral door de grafische voorsprong van de PC. Niet dat ik afbreuk wil doen aan jouw schot Kingpin, zeker niet. 1454m is gruwelijk ver.
Jumping Jack's set
Discogs

Thunder

RonG

Kan niet wachten op deze DLC,

Edit, waarom werkt bovenstaande niet ???

Jumping Jack

je hebt de player-embedded link geplakt...
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

Jumping Jack

Graag gedaan.

Ik had de trailer gisteren ook al gezien en ik moet zeggen dat het toch wat kriebelt om die premium-uitbreiding te kopen. Blijf het wel duur vinden...
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

Citaat van: Jumping Jack op juli 26, 2012, 10:18:20
Graag gedaan.

Ik had de trailer gisteren ook al gezien en ik moet zeggen dat het toch wat kriebelt om die premium-uitbreiding te kopen. Blijf het wel duur vinden...

Ach, als ik zie hoeveel uur ik al gespeeld heb en dan ook nog ga spelen valt het mee. Er zijn ook games die na 6 uur spelen uitgespeeld zijn en ook 60 euro kosten.

VlisChris

Wil tegenwoordig af en toe bij een maatje wel eens een half uurtje BF3 spelen. Verdraaid wat een lastig spelletje is dat zeg :P Heb toch redelijk wat ruzie met die controllers ;)

Thunder

Citaat van: Christiaan S op november 19, 2012, 13:23:54
Wil tegenwoordig af en toe bij een maatje wel eens een half uurtje BF3 spelen. Verdraaid wat een lastig spelletje is dat zeg :P Heb toch redelijk wat ruzie met die controllers ;)

Daarom heb ik een muiscontroller gekocht. Kan ook niet overweg met de standaardcontroller bij fps-games. Heb de Aimon PS3 Elite en werkt prima. Nu kan ik enigszins meekomen op de PS3.

VlisChris

Is het spel compatible met Playstation Move?
Vond de kosten relatief meevallen als je ziet hoeveel beter speelbaar het spel zal worden.

Thunder

Nope. Als dat zo was geweest, had ik de Move zooi gekocht met de gun attachment van Sony.

VlisChris

Dat valt me serieus tegen om eerlijk te zijn. Ook geen kans dat dat nog eens komt?