Weer golfven in scherm! Help!!

Gestart door NickyB, mei 25, 2011, 12:35:09

Vorige topic - Volgende topic

NickyB

Hey luitjes,

Ik heb vandaag mijn 60px950 binnen gekregen nadat ik de 60pk950 terug gestuurd heb vanwege golven in het scherm. Ik heb de tv aan de muur gehangen en nu valt het me op dat dit scherm precies hetzelfde heeft. Wel in een mindere vorm dan de pk maar ik vind het gewoon storend. Bij de pk was het bijna altijd zichtbaar en bij deze px valt het alleen op als de ruimte vrij licht is. Is het dan toch iets wat bij een plasma hoort? Nogmaals, als het donkerder is is het nagenoeg niet te zien.

Former member 78

NickyB

Citaat van: ArjanR1 op mei 26, 2011, 00:51:25
Hoort niet.

Nee dat dacht ik ook  ;). Zit zelf te denken aan electromagnetische straling of zo maar ik zou bij god niet weten waar het vandaan moet komen. Wel typisch dat deze tv het ook heeft. Heb mijn tv meubel zon 40 cm onder de tv staan met daar onderin de versterker. Onder de tv hangt de centerspeaker maar die is magnetisch afgeschermd. Het is trouwens ook over heel het beeld. Ik kan toch wel gewoon al de apparatuur in dezelfde stekkerdoos doen dan waar de tv in zit? Ik ben ten einde raad! :unhappy:

Ik ga morgen LG bellen, kijken wat ze zeggen. Ze moeten hem maar weer op komen halen en dan is dit meteen mijn laatste plasma. Wel jammer want ik vind plasma echt veel mooier beeld geven dan een led.

Former member 78

Gewoon even bellen idd.
Waarschijnlijk heb je gewoon 2x pech gehad.

Ik zal om deze reden, niet het plasma gebeuren vaarwel zeggen ;)

Je zal kunnen proberen om al jouw electra en center even bij de TV weg te halen.
Het lijkt mij sterk dat dit er invloed op heeft, maar zo kun je het wel uitsluiten.

jantje112

Even aan de andere kant van de kamer zetten, dan weet je of het door velden komt of iets dergelijks.

Vond die lg erg goed in de winkel