XMS HD Box (glasverzel)

Gestart door Toejeerd, mei 15, 2011, 20:06:13

Vorige topic - Volgende topic

Toejeerd

Zijn er nog meer mensen die hier glasvezel hebben van XMS?

En wat zei hier van vinden tegen over de oude kabel verbinding?

grtzz Tj
CB-A 650R/BluRay         I Do DIY,.. And Bi-Amp         Tweaking Is A Game,..

EJ

Het zusje van xms. Lijbrandt. Prima. Beter dan Ziggo... :) Maar gebruik de zoekfunctie, er is al meer over gezegd.

Toejeerd

nee was benieuwd of er nog meer glasvezel naren waren hier,.. maar zal eens zoeken!
CB-A 650R/BluRay         I Do DIY,.. And Bi-Amp         Tweaking Is A Game,..

BOUBOU

Wellicht een beetje een late reactie, maar ik ben een afnemer van XMS glasvezel, voorheen maakte ik gebruik van Ziggo.
Enkel het internet gaat via de glasvezel, telefonie gaat mobiel, en de tv gaat via de sateliet.

Qua internet snelheid ben ik erg tevreden, in het begin heb ik één maal problemen gehad bij de configuratie van een ASA5505 firewall, het XMS modem wou opeens met een mogelijkheid meer een nieuw ipadres uitdelen.
In eerste instantie contact gelegd met de helpdesk, nadat ik hen had overtuigd dat het probleem niet bij mij lag hebben zij die zelfde dag nog contact gezocht met de netbeheerder, deze heeft mijn probleem ook die zelfde dag nog verholpen.
Er bleek ergens een setting verkeerd te staan in een verdeelstation.

Aangezien ik bij Ziggo 3Mbit internet afnam, en bij XMS 50Mbit ga ik deze niet 1 op 1 vergelijken ;)

edit: oeps niet goed gelezen,  :-[, ik heb helaas geen ervaring met de HD Box van XMS, ik vondt het aanbod destijds iets wat mager.
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

SpeedyAndré

Ik heb wel ervaring met de HD box, een Amino 130M en binnenkort ruil ik die om voor de M540 pvr  :clapping:
Zappen gaat best snel en inmiddels is de tvgids een stuk beter/mooier geworden dan een jaar geleden.
Ook bij dvb-c zit nu een tvgids.
Met 'kabel' kan ik het niet vergelijken, dat heb ik al jaren niet meer.
Het wordt steeds leuker met de HD zenders, in november komen volgens een insider de HD zenders van de Sbs groep in het basis pakket.
Ik heb geen extra HD pakket en zo te zien hoeft dat straks ook niet meer  :popcorn:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB