Game of Thrones - HBO

Gestart door evilniek, april 21, 2011, 10:15:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TornadoGo

In dat geval kun je tegenwoordig ook HBO in NL krijgen. Daar is de serie volgens mij ook te zien.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

blue-eyes

#176
Klopt.

Maar ik wil daar geen 15 euro per maand voor betalen. Vind ik te veel, dus doe ik het niet. Ik ga niet downloaden omdat ik de legale manier te duur vind.
Geen andere keus dan wachten op de BD box ;)


Nu maar hopen dat ik me in kan houden de boeken NIET te lezen, die branden in de kast :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

snopper

Doet er eindelijk een Nederlandse mee (Carice van Houten) gaat ze meteen weer uit de kleren in afl 2. Is dat nu het enige waar Nederandse actrices goed voor zijn?  :baaa:

Snopper

blue-eyes

Ze heeft wel, refererend naar een andere film van haar, 2 mooie zaken die gezien mogen worden :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Zymotic

Vandaag de eerste 3 afleveringen gekeken, dus gelukkig nog wat te zien. Viel me sowieso al op dat er behoorlijk veel naakt in deze serie zit. Maar je hoort mij niet klagen  ;D

Zaagstra

#180
Citaat van: Blue-Eyes op april  9, 2012, 17:16:05
Nee. Downloaden vind ik niet kunnen. Imo is de Nl. wetgeving verkeerd, dit zou strafbaar moeten zijn.

Ben ik an sich met je eens, maar 1) kan ik geen HBO krijgen omdat Ziggo niet in Almere levert  (de oet-, um, lantarenpalen), anders was ik absoluut overgestapt en 2) ik koop de serie toch zodra hij uitkomt. Dus hun centjes krijgen ze toch wel.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

blue-eyes

Dan nog. Omdat ik iets ergens niet kan krijgen doe ik het nog niet. Mijn principes, ik veroordeel niemand. En daarnaast, het mag gewoon in Nl.
Dit is zoals gezegd een principe van me.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Zaagstra

Citaat van: Blue-Eyes op april 10, 2012, 16:21:31
Dan nog. Omdat ik iets ergens niet kan krijgen doe ik het nog niet. Mijn principes, ik veroordeel niemand. En daarnaast, het mag gewoon in Nl.
Dit is zoals gezegd een principe van me.

Bij mij was het dat ook. Ooit ;-). Maar als ik een film wil zien die gewoon te koop is, dan doe ik dat ook veel liever.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

blue-eyes

Maar goed, laten we het topic niet "vervuilen" :)


Ik ga ze gewoon nogmaals kijken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

rickw

Citaat van: Zaagstra op april 10, 2012, 11:54:07
kan ik geen HBO krijgen omdat Ziggo niet in Almere levert
Als je een schotel heb kan je HBO ook op 13.0E ontvangen. Maar ook deze manier is niet legaal.

riwi

Je kan van HBO ook een proef abo nemen. Nu voor 2 maanden gratis. Dus als je op tijd opzegt kost het nisk  denk ik en heb je wel 2 maanden HBO. Ik ben de proef maar aangegaan. Misschien dat ik het wel een paar maanden laat lopen. Ik wil dat hbo-go ook wel eens bekijken via de tablet etc.
Verder ben ik niet zo'n fan van filmkanalen via de kabel vanwege het ontbreken van goed geluid.

Game of Thrones is wel een serie om op BD te kopen vind ik. Erg mooi. Ik spaar nog even een paar afleveringen op van seizoen 2 voor ik ga kijken. S1 vond ik geweldig.

katwax

Citaat van: riwi op april 11, 2012, 15:01:18

Game of Thrones is wel een serie om op BD te kopen vind ik. Erg mooi. Ik spaar nog even een paar afleveringen op van seizoen 2 voor ik ga kijken. S1 vond ik geweldig.


Lol ging ik ook doen, maar gisteren kon ik mij toch niet meer inhouden en heb ik de eerste aflevering van S2 gezien. De magie van S1 is er direct terug, super serie gewoon. Voor mij zit deze serie ook gewoon een niveau hoger dan al de rest dat ik volg, zelfs Sons of Anarchy moet hiervoor onderdoen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kwabbernoot

Wel apart dat die hondjes ineens zo gegroeid zijn. Vorig seizoen nog lieve hondjes, nu serieuze beesten.

Groeten...

lestat1234

Citaat van: Kwabbernoot op april 11, 2012, 17:02:43
Wel apart dat die hondjes ineens zo gegroeid zijn. Vorig seizoen nog lieve hondjes, nu serieuze beesten.

Groeten...

Dat heb je met direwolves.
Ze zullen nog wel iets wat groter worden :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

sr7000

Normaal gesproken kijk ik eigenlijk nooit series: alleen maar films. Maar voor Game of Thrones maak ik een uitzondering: geweldige serie  :wub:
Ben ook wel benieuwd naar de boeken: denk dat ik die ook maar ga lezen :)

Zaagstra

Citaat van: Kwabbernoot op april 11, 2012, 17:02:43
Wel apart dat die hondjes ineens zo gegroeid zijn. Vorig seizoen nog lieve hondjes, nu serieuze beesten.

Citaat van: lestat1234 op april 11, 2012, 20:12:40
Dat heb je met direwolves. Ze zullen nog wel iets wat groter worden :)

En de hondjes van Arya Stark ook...

Walter Zed  :D
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Kwabbernoot

Citaat van: lestat1234 op april 11, 2012, 20:12:40
Dat heb je met direwolves.
Ze zullen nog wel iets wat groter worden :)
Dat snap ik maar serie 2 sluit naadloos aan op serie 1 en aan het eind daarvan waren ze nog formaat herder. Nu formaat pony en dat in één dag tijd. Vreemd.

Groeten...

Flavio

HBO zit wel bovenop het downloaden. Op Usenet is alles waar de naam Game of Thrones S02 in staat niet meer te downloaden dus je moet op zoek gaan naar bestanden die anders genoemd zijn. Ik had afgelopen dinsdag de 1080i versie van S02E02 binnen gehaald en die is nu ook niet meer beschikbaar.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Grindtegel

als ik op nzbindex zoek ("games of thrones s02) kom ik genoeg tegen hoor, geen enkel probleem
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Flavio

Citaat van: Grindtegel op april 12, 2012, 23:52:56
als ik op nzbindex zoek ("games of thrones s02) kom ik genoeg tegen hoor, geen enkel probleem

Dat klopt, maar als je ze wilt binnen halen krijg je foutmeldingen.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

riwi

Ik heb gisteravond ook de eerste 2 eps van S2 gekeken. Heerlijk weer. Ik kan niet wachten op de volgende  ;D

Kjelt

Citaat van: Flavio op april 12, 2012, 07:58:40
HBO zit wel bovenop het downloaden. Op Usenet is alles waar de naam Game of Thrones S02 in staat niet meer te downloaden dus je moet op zoek gaan naar bestanden die anders genoemd zijn. Ik had afgelopen dinsdag de 1080i versie van S02E02 binnen gehaald en die is nu ook niet meer beschikbaar.
Lijkt me zeer vreemd, usenet wordt op zoveel plaatsen gecached hoe kan een enkel bedrijf als HBO er nu voor zorgen dat al die honderden usenet caches binnen een paar dagen geleegd zijn, dat kost jaren aan rechtzaken en procedures toch, of kun je een usenet posting ongedaan maken (soort van recall)?

Nooff

Citaat van: Flavio op april 13, 2012, 14:19:06
Dat klopt, maar als je ze wilt binnen halen krijg je foutmeldingen.
Nope! Geen enkel probleem hier.

riwi

Citaat van: Kjelt op april 13, 2012, 15:22:10
Lijkt me zeer vreemd, usenet wordt op zoveel plaatsen gecached hoe kan een enkel bedrijf als HBO er nu voor zorgen dat al die honderden usenet caches binnen een paar dagen geleegd zijn, dat kost jaren aan rechtzaken en procedures toch, of kun je een usenet posting ongedaan maken (soort van recall)?

Dat is al tijden aan de gang. Ze laten gewoon de grote usenet providers rars weg gooien van bepaalde postings. Giganews en astraweb en andere groten werken hier aan mee. Dat was ook de reden om te beginnen met de passworded zaken en afgekorte/gecodeerde filenamen. Ik bedoel de realmom12345 versie met password en evt gepost wordt zal niet zo snel opvallen dat ze daar rars van weg gooien.

Grindtegel

ik heb al jaren giganews en merk niks van rars die er niet zijn, en ik heb geen account bij abhdtv etc waar de uploads een geheime naam meekrijgen. ik zoek meestal gewoon op de naam vd film/serie.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon