Game Trailers / Filmpjes / Screens

Gestart door Ronin79, maart 16, 2011, 16:48:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

Volgens mij hadden we nog niet zo'n Topic, dus bij deze:

De aftrap: Aankomende Games:


Battlefield 3:




Crysis 2:




Brink:




Rage:




Dues Ex:





Wat vinden we ervan ?


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Grapjas  :P

Ook daar kun je je trailers vinden.  ;)

Jeroen de Waal

Brink trekt me echt totaal niet. Vanwaar vind jij die titel interessant?

Opvallend trouwens dat je met allerlei fps titels komt, geen ander genre wat interessant is?


Jeroen.

Snutchz

Idd.. Rage.. en de rest kan me gestolen worden  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Battlefield lijkt me toch ook interessant. Heb Bad Company 1 met plezier gespeeld en moet helaas nog steeds deel 2 gaan spelen.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Deze lijkt me ook leuk.



Ben zojuist begonnen met een nieuwe run op de PS3.
Vind het 1 van de betere film naar game vertaling.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 16, 2011, 18:49:39
Vind het 1 van de betere film naar game vertaling.
dit klopt niet helemaal.. en ja... ook die titel kan mij werkelijk gestolen worden  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

@ Jeroen

Brink lijkt mij een hele leuke game, vooral het concept van de game spreekt mij aan.
Ik heb mij in de preview van de game verdiept, en het spreekt mij wel aan.

Toevallig had ik met de game trailers veel FPS genoemd, omdat ik dat best leuk vind.
Er zijn natuurlijk nog veel meer andere soorten games die mij leuk lijken. Ik zal eens kijken of
ik daar wat van kan vinden. Een ervan is in ieder geval Dues Ex (RPG), en natuurlijk Batman Arkham City
De eerste game moet ik nog gaan spelen (wel in mijn bezit), daar zal ik binnenkort ook eens mee beginnen.  ;)


@ Snutchz

Kan de rest je gestolen worden. Hou je niet van Shooters ?

Wat dacht je dan van de andere games zoals; Thief 4, Skyrim, Dues Ex, GTA 5, Mortal Kombat, Mass Effect 3, Shift 2, Forza 4 .... etc.  ;)


Snutchz

Die titels doen me niks... sorry  :blush:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Geef niet.  ;)

Het is alleen heel moeilijk voor mij om een beeld te schetsen wat voor games (of soms wel films) jij nu leuk of goed vind.

Je weet dat ik nagenoeg elk soort game speel, behalve platform games ... die speel ik niet of niet veel.
Dus voor mij persoonlijk lijkt het wel of de kerst dit jaar vroeg begonnen is, al zal ik het natuurlijk niet allemaal kopen
of kunnen betalen. Maar er zitten zeker een paar hele mooie pareltjes tussen ... waar ik van ga genieten.  ;)


Misschien deze Snutchz:


Alice: Madness Returns:  8)




I'm Alive:




Metal Gear Solid - Rising:




Spec Ops: The Line:




Dead Island:





Er komen nog wel veel meer games voor de 360 en PS3, maar waar zit jij nu op te wachten ?

Snutchz

Ik had jou verdorie al 'n lijstje gegeven  :mad:

CitaatMotorstorm : Apocalypse
inFAMOUS 2
El Shaddai
Shadows of the Damned
Alice : Madness Returns
Dead Island
I Am Alive
Rage
Silent Hill : Downpour
Uncharted 3
Asura's Wrath
The Last Guardian
Catherine
Pandora's Tower
TLOZ : Skyward Sword
Metal Gear Solid : Rising
Resident Evil : Revelations
Mario Kart 3DS
Paper Mario 3DS
Mario & Luigi 3DS
Super Mario 3DS
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#12
Idd Sorry. Don't be mad at uncle Ron  :P

Je hebt er qua titels wat Freaky shit tussen staan.
Titels zoals; Alice (wat mij ook leuk lijkt). Catherine  :wacko:, Silent Hill, Resident Evil, El Shaddai, en oa. Shadows of the Damned.


Shadows Of The Damned:




Catherine:




Azura's Wrath


Snutchz

new experiences.. beetje gek... beetje maf... beetje anders... dikke gameplay... art design.. horror... spanning.. survival... gestileerde action.. 't moet boeien  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#14
Dat zal met de boven genoemde games wel lukken.

Azura's Wrath en Alice lijken mij wel leuk. Vooral de Laatste. Die trailers van Alice vind ik echt leuk om te zien.
Een keertje wat anders dan al dat geschiet en geschop  ;)

Snutchz

Ik pin mij nergens op vast  :angel:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Misschien gaat het ook wel enorm tegen vallen, maar ik hoop het niet.

Afgezien van jouw lijstje, is als ik het goed heb; Doom 4 ook aangekondigd.
Ik denk nog voor dit jaar.

Snutchz

..en de E3 zal ook wel weer smullen worden  :notify:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat denk ik ook.

De E3 begint op 7 Juni en duurt tot de 9e.
Ik ben echt reuze benieuwd of er nieuws naar buiten komt wat betreft de nieuwe consoles.

Daarnaast ben ik benieuwd of MS nog wat exclusives aan gaat kondigen. Dan heb ik het niet over een remake
van de aankomende Halo 1 ... maar echte exclusives. Tenzij de nieuwe MS console er eerder aan gaat komen dan wij denken.
Dan zullen ze daar wel mee aan de gang zijn. Het blijft speculeren.

Aeron

Crysis 2 lijkt me echt heel gaaf.
Rage ook en waar ik ook naar uitkijk is Duke Nukem Forever.
Ik hoop dat deze de verwachtingen waar kan maken!

Mortal Kombat wil ik ook zeker spelen, heb vandaag de demo op PSN gedownload en het is echt weer de oude stijl, maar dan nog beter!  :thumbs-up:

Ronin79

Van Crysis 2 had ik verleden week een enkel potje multiplayer gespeeld.
Grafisch ziet het er allemaal prima uit, niks mis mee. Met richten en schieten is het even wennen ....
maar de rest zoals Cloaking, jumping etc ... is best leuk gedaan.

Duke Nukem staat ook nog op mijn long list  :P
Lijkt me een heerlijke shooter. Pure jeugd sentiment. Release is 6 mei.

Van Rage heb ik nog niet heel erg veel gezien. Normaal koop ik niet zoveel horror shooters.
Shooters zoals een Dead Space of een Resident Evil, speel ik eigenlijk erg weinig. Dat toewel ik zombie's en andere
gespuis over de kling jagen best leuk vind. Maar wat ik van Rage wel gezien heb, ziet er best leuk uit.

Over een paar weken kan ik beginnen met de Beta van de Gears Of War 3 MP. Ben benieuwd.
De laatste keer dat ik GOW MP heb gespeeld, was met deel 1. Heel eerlijk heb ik de games nooit uitgespeeld of veel gespeeld.
Ik was altijd bezig met een shooter ala. COD. Maar misschien moet ik ze maar eens gaan oppakken. Ik heb ze immers wel thuis liggen.

Er zijn nog zoveel games uit te spelen, en er komen dit jaar zo ongelooflijk veel vette titels uit ... dat ik alleen de juweeltjes er uit ga pikken.
De MP games zul je eigenlijk per direct moeten kopen. De pure single player games, kunnen ook een paar maanden later, of volgend jaar.
Bij Amazon en Gamestation (beide UK) dalen de prijzen naar enkel maanden zo snel, dat je ze alsnog voor een prikkie kan kopen. Zo doe ik dat bijvoorbeeld
ook met de pure single player games van verleden jaar. Pas nog Just Cause 2, voor iets meer als € 10 kunnen kopen (UK). Lekker toch  ;)

Ronin79

#21
Wat wellicht leuk is om te vermelden, is dat alle trailers van Battlefield 3 ... ingame beelden zijn.
Volgens Dice zal BF3 gaan zorgen voor next gen graphics op de huidige generatie consoles en PC.
Dat betekend dat de Frostbite Engine 2.0 aardig wat in zijn mars heeft. Als ze dit al in een begin stadium kunnen
laten zien, dan moet je je voorstellen wat de Engine kan, als hij helemaal geoptimaliseerd is.  8)

Verder is Battlefield 3 ... geen opvolger van Bad Company, maar van Battlefield 2 (die ik overigens jaren geleden op de PC helemaal kapot heb gespeeld).

Ik denk dat Battlefield 3 weleens de nieuwe standaard qua graphics (voor een shooter) gaat zetten.
Ik ben daarom ook benieuwd wat COD gaat doen, die 2 a 3 weken later uit gaat komen.  ;)


Nog een gameplay trailer van BF 3:




Ronin79

#22
3 Berichten onder elkaar ?

Ja, moet kunnen, anders werd het bericht zo lang  ;)


Speciaal voor jou Snutchzy  ....

Ik kan geen verdere trailers vinden van Dead Island, maar deze beelden wil ik je niet onthouden  8) :





Ronin79

Als mensen nog wat gameplay beelden willen zien van de nieuwe Dues Ex.
Bij deze:

http://www.gamekings.tv/nieuws/walkthrough-deus-ex-human-revolution/

Wie gaat deze game aanschaffen ? en welke versie ?

Ronin79

The Secret World: Xbox 360, PS3, PC - Gerne: RPG




Prototype 2: Xbox 360, PS3 - Release 2012




Call Of Juarez: The Cartel: Xbox 360, PS3 - Genre: Shooter, Action.